BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 december 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 20:53 schreef Ajax mijn club het volgende:
Alex van Chelsea
Mag ook van mij...maar denkt niet dat hij komt want dat zou heel gevoelig liggen bij de fans van Pisvee..
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Messi van Real.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 december 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 21:12 schreef remco k het volgende:
Messi van Real.
Real? ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 21:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Real? ;-)
For real....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 december 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

For real....
Nice..
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 21:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nice..
Ligt in Frankrijk
morkanne
 morkanne - woensdag 28 december 2011 - 09:12   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wintertransfer Vertongen en Ericson

quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 11:30 schreef Grasmaaier het volgende:
éénbiljarddriehonderdvierennegentigtriljoenhonderdachtentwintigmiljarddriehonderdéénennegentigkommatweezevenachtmiljoennegentachtig
miljoenvijfhonderddrieenzeventigduizendtweehonderdéénenveertig
klinkt heel stoer maar een biljart is een 1 met 15 cijfers erachter en niet met 25 cijfers.
(Het is ook zo'n tafel waarop je een spelletje kunt doen met die stokken)
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 28 december 2011 - 09:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wintertransfer Vertongen en Ericson

quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 21:34 schreef uitnoord het volgende:
beste heer suarez,, even terug komende op mijn reactie op een van uw antwoorden!!! naar aanleiding van de perikelen omtrent luis die een schorsing van een aantal weken kreeg omtrent discriminatie op het veld, gaf ik dit als voorbeeld en zei tegen jou pas nou op anders word je ook geschorst, hiernavolgend ging je flink tekeer in een antwoord op mijn text, waarop ik je daaropvolgend vertelde dat het niet de bedoeling was je te kwetsen en gaf je een sorry, nu jij zo door blijft hakken over problemen die jij hebt met mensen die net beginnen, kan ik alleen maar zeggen de je pas leert lopen als je een aantal keren op je snufferd gaat, ik moet je persoonlijk wel zeggen dat ik je misselijk vind reageren op personen die na jou tijd zijn aangeschoven, jammer dat jij graag mensen hun topic afzeikt en continu commentaar levert als mensen toevallig iets verkeerd schrijven, heel eerlijk gezegd, als ik jou texten lees, en vergeef mij dat ik dit op de topic zeg, als een kind op de kleuterschool zoveel fouten maakt, dan word ie 2 jaar terug gezet, wat rood/wit betreft, echt een simpatieke vent, een die de medemens een kans geeft niet zoals luis suarez te worden
Regel 1 die je leert op de kleuterschool: schrijf met leestekens
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 28 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 09:12 schreef morkanne het volgende:

[..]

klinkt heel stoer maar een biljart is een 1 met 15 cijfers erachter en niet met 25 cijfers.
(Het is ook zo'n tafel waarop je een spelletje kunt doen met die stokken)
Oh ja klopt.. het was inderdaad stoer bedoelt..
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 28 december 2011 - 09:49   quote  deeplink  

quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 22:44 schreef Aianten het volgende:

[..]

Als we alle berichten met schrijf- en spelfouten en foutief taalgebruik niet serieus kunnen nemen, blijft er van dit hele forum weinig over.
Bijvoorbeeld:
Wat betekent de afkorting c.q.?
C.q. staat voor casu quo, wat in een letterlijke vertaling uit het Latijn 'in welk geval' betekent. In modern Nederlands zouden we zeggen: 'als dat geval zich voordoet', 'als dat nodig is'. Bij het gebruik van c.q. wordt er dus van uitgegaan dat in een eerder stadium een keuze is bepaald of dat iets vaststaat. C.q. geeft bovendien een volgorde aan: pas als het ene niet mogelijk is, gebeurt het andere. Als ergens staat 'A c.q. B wordt aansprakelijk geacht voor ...', betekent dit: 'A of voor het geval dat A niet (meer) beschikbaar is B wordt aansprakelijk geacht voor ...'

In de volgende zinnen wordt c.q. ten onrechte gebruikt (het juiste alternatief staat er tussen haakjes achter).
Wilt u de grote c.q. de kleine fles? (of, dan wel)
Zij hield van sterke drank c.q. jenever. (vooral van)
Hij handelde in Lada's en Mazda's, die hij via Groningen c.q. Rotterdam betrok. (respectievelijk)

De afkorting is goed gebruikt in:
De directeur c.q. de secretaris kan het contract ondertekenen. (de directeur of als de directeur afwezig is de secretaris kan het contract ondertekenen).
In het purper geboren zijn wil zeggen dat de vader c.q. de moeder regerend vorst is. (als de vader koning is, of in het andere geval: als de moeder koningin is).
T is toch vrij normaal dat je de naam van je spelers (in dit geval Eriksen) normaal kan spellen? Ik heb het voor de rest nergens over spelfouten, maar dit is gewoon pure domheid in mijn ogen.
remco k
 remco k - woensdag 28 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  

quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 23:47 schreef Debiewl het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we Huntelaar weer in eigen land krijgen. Ik vind Ligeon echt een baggerspeler van hier tot Tokio, dus laat v/d wiel maar blijven.
Heel benieuwd wat die jongen fout heeft gedaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Mocht van der Wiel vertrekken staat zijn opvolger al klaar
??? Het is een gerucht maar toch....Sime Vrsaljko van Dinamo Zagreb....
Voor maar liefst 10 miljoen euro....Ajax kan beter zijn geld in zijn zak houden en Ruben Ligeon klaar stomen....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/28132/de-geruchtenmachine-gregory-van-der-wiel-en-wesley-sneijder/
remco k
 remco k - woensdag 28 december 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Voor maar liefst 10 miljoen euro....Ajax kan beter zijn geld in zijn zak houden en Ruben Ligeon klaar stomen....
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/28132/de-geruchtenmachine-gregory-van-der-wiel-en-wesley-sneijder/
Gaat Ajax ook niet doen, Ajax gaat onder de Boer geen 10 miljoen uitgeven voor een speler..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat Ajax ook niet doen, Ajax gaat onder de Boer geen 10 miljoen uitgeven voor een speler..
Mocht Vertonghen vertrekken is het een ander verhaal... we moeten naar mijn mening ervaring behouden...dus wel gaan shoppen...
remco k
 remco k - woensdag 28 december 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht Vertonghen vertrekken is het een ander verhaal... we moeten naar mijn mening ervaring behouden...dus wel gaan shoppen...
ALS ja..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

ALS ja..
Het is niet te hopen maar denk wel dat Vertonghen vertrekt aan het einde van het seizoen...was niet zo onder de indruk van Eriksen als jij dat bent...echter..denk inmiddels dat hij weleens een grote meneer kan worden mocht hij blijven...bij Barca verdwijnt hij naar de reservebank...dus eigenlijk hoop ik op een langerverblijf van onze selectiespelers op een enkeling na
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 december 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Vertonghen vertrekt wss in de zomer ja.. VdWiel zie ik eigenlijk deze winter al vertrekken, maar dat hoop ik niet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Ik denk dat van der Wiel intern wordt vervangen...Vertonghen is een ander verhaal... maar goed neem van mij aan dat er mooie namen genoteerd staan in de Boer zijn agenda...
Chivu is een move...maar denk niet dat hij het wordt....dat gaan ze nu nog niet aan de grote klok hangen...
Ajx
 Ajx - woensdag 28 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Ja, voor 10 miljoen moet Ajax het echt niet doen, en zullen ze het ook niet doen! Speelde hij trouwens mee tegen Ajax? Is me echt niet opgevallen in elk geval...
Ajx
 Ajx - woensdag 28 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet voor 10 miljoen voor een gekke rechtsback! Voor Chivu mag je wel wat uitgeven, maar denk dat meer aan het salaris, niet zoveel aan afkoopsom.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 22:52 schreef Ajx het volgende:

[..]

Niet voor 10 miljoen voor een gekke rechtsback! Voor Chivu mag je wel wat uitgeven, maar denk dat meer aan het salaris, niet zoveel aan afkoopsom.
Klopt... Ajax doet dit ook niet...overigens ook niet voor Chivu...inderdaad aleen aan salaris....maar ik denk echt niet dat Chivu komt....zou niet verkeerd zijn... ik zie dit wel zitten maar.... denk dat ze achter de schermen al iemand aan het opwarmen zijn mocht Vertonghen vertrekken....
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 29 december 2011 - 08:09   quote  deeplink  
nvm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door RoodWit81 --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 december 2011 - 16:38   quote  deeplink  

quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 14:00 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Dus je reactie was ook nog eens niet persoonlijk? En dan ga je nu ook nog eens met je vinger naar de ander wijzen omdat hij een gemeen antwoord geeft op jou uiterst vriendelijke eerste reactie? Het word bijna droevig dit. Maar als jij nu nog steeds vind dat je uitnoord vriendelijk hebt gezegd dat hij het nieuwtje misschien beter in het geruchtentopic had kunnen plaatsen, dan zegt dat voor mij genoeg.

En wat je "dreigende" woorden betreft: daar kan ik alleen maar om lachen :)
en ik lach om jou;)
larsje
 larsje - maandag 02 januari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
koop gouweleeuw van heerenveen. Hij heeft aangegeven naar ajax te willen. En hij is goed voor de toekomst. En dan kan ooijer zijn pensioen gaan vieren.
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 15:48 schreef larsje het volgende:
koop gouweleeuw van heerenveen. Hij heeft aangegeven naar ajax te willen. En hij is goed voor de toekomst. En dan kan ooijer zijn pensioen gaan vieren.
tot nu toe maakt die jeffrey gouweleeuw wel een goede inruk op me, maar dat is tot nu toe, als vertonghen wegvalt mis je ook gelijk een dosis ervaring en daarom hoop ik in eerste instantie dat chivu terug komt!

maarjah nu krijg je al die geruchten, siem de jong naar turkeije , valencia die ook sulejmani wil, van der wiel die denk dat er al een akkord is terwijl dat er totaal niet is, we wachten het maar af!
Loetje
 Loetje - maandag 02 januari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
ik vraag me eigenlijk af he, zou steven pienaar haalbaar zijn of niet?
gewoon een vraag, was altijd erg fan van hem!
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 15:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Nee, dat denk ik niet. Hij heeft nog een vrij lang contract bij Tottenham.. En dan hebben we er trouwens weer een aanvallende middenvelder bij..
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 15:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Sunderland zet zinnen op oud-Ajacied Pienaar'
Door Robin in het Hout | 02 Jan 2012 om 14:20 | Bron: The Sun | Gratis live voetbal kijken
De toekomst van Steven Pienaar ligt niet bij Tottenham Hotspur. De middenvelder heeft te horen gekregen dat hij voor zes miljoen euro mag vertrekken bij de Engelse club. Sunderland voelt er wel wat voor om de oud-Ajacied in te lijven. Dit weten diverse Engelse media te melden.

In januari van het afgelopen jaar nam Tottenham Hotspur hem over van Everton, maar door de hevige concurrentie kwam Pienaar nauwelijks in het plan voor. De Zuid-Afrikaan wil graag weer meer minuten gaan maken en staat dus open voor een vertrek bij de Spurs. De international moest onder meer de strijd aangaan met Welshmen Gareth Bale.

Sunderland-trainer Martin O'Neill is erg gecharmeerd van Pienaar, maar weet nog niet of hij genoeg geld heeft om hem binnen te halen. De oefenmeester heeft binnenkort een gesprek en dan wordt duidelijk hoeveel hij mag besteden aan transfers.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/142376/Sunderland_zet_zinnen_op_oud-Ajacied_Pienaar#ixzz1iJwG6jbg
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 02 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
zie gouweleeuw graag komen(als eventuele vervanger voor de waarschijnlijk vertrekkende vertonghen in de zomer), en Janmaat als vervanger voor de vertrekkende van der wiel!

Je kunt veel met jeugd opvangen maar we spelen teveel wedstrijden om dat met alleen jeugd te spelen! We moeten natuurlijk wel een beetje aansluiting vinden naar de subtop van europa(tottenham, inter, arsenal etc)! simpelweg met alleen ricardo van rhijn en toby kom je er niet
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 02 januari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
opstappen! moet niks meer van zagreb zien/horen/ruiken!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 januari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:18 schreef AFCAMylife het volgende:
zie gouweleeuw graag komen(als eventuele vervanger voor de waarschijnlijk vertrekkende vertonghen in de zomer), en Janmaat als vervanger voor de vertrekkende van der wiel!

Je kunt veel met jeugd opvangen maar we spelen teveel wedstrijden om dat met alleen jeugd te spelen! We moeten natuurlijk wel een beetje aansluiting vinden naar de subtop van europa(tottenham, inter, arsenal etc)! simpelweg met alleen ricardo van rhijn en toby kom je er niet
Ik zie Gouweleeuw ook graag komen...zeer groot talent...we kunnen wel wat kerels gebruiken achterin...+ hij wil ook graag...1+1=2 toch?
http://www.soccernews.nl/news/142430/Gouweleeuw_staat_open_voor_Ajax,_FC_Twente_en_PSV
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 03 januari 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zie Gouweleeuw ook graag komen...zeer groot talent...we kunnen wel wat kerels gebruiken achterin...+ hij wil ook graag...1+1=2 toch?
http://www.soccernews.nl/news/142430/Gouweleeuw_staat_open_voor_Ajax,_FC_Twente_en_PSV
idd nu halen, niet weer 4 jaar wachten tot we er 5 miljoen voor moeten betalen!
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 03 januari 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 18:18 schreef AFCAMylife het volgende:

Normaal gesproken zouden de back posities PRIMAIR moeten worden aangevuld door eigen jeugd. Het is totaal onnodig om een speler elders vandaan te trekken. Zowel financieel als sportief.
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 09:31 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Normaal gesproken zouden de back posities PRIMAIR moeten worden aangevuld door eigen jeugd. Het is totaal onnodig om een speler elders vandaan te trekken. Zowel financieel als sportief.
Dat kun je dan wel voor iedere positie roepen..
Ajx
 Ajx - dinsdag 03 januari 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kun je dan wel voor iedere positie roepen..
Nee, maar backs zijn totaal geen fantastische voetballers normaal gesproken. Ze moeten een mannetje kunnen uitschakelen en tegenwoordig ook nog opkomen en een fatsoenlijke voorzet geven. Die spelers moet je wel op kunnen leiden heh. Maar andere posities zijn moeilijker en daarvoor kan je natuurlijk iemand kopen, al moet je daarvoor eerst naar jeugd kijken of je daar geen geschikte speler hebt!
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:18 schreef Ajx het volgende:

[..]

Nee, maar backs zijn totaal geen fantastische voetballers normaal gesproken. Ze moeten een mannetje kunnen uitschakelen en tegenwoordig ook nog opkomen en een fatsoenlijke voorzet geven. Die spelers moet je wel op kunnen leiden heh. Maar andere posities zijn moeilijker en daarvoor kan je natuurlijk iemand kopen, al moet je daarvoor eerst naar jeugd kijken of je daar geen geschikte speler hebt!
Echt complete onzin dat die posities makkelijker zijn.
Ajx
 Ajx - dinsdag 03 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt complete onzin dat die posities makkelijker zijn.
Denk je dat echt? Je weet zelf wel beter, bij wijze van spreken iedereen kan verdedigen en mee naar voren rennen, en met oefening doe je het beter als Manolev. Van der Wiel is met ziijn bewegingen natuurlijk beter, maar die zie ik Boilesen niet maken, hoeft ook niet natuurlijk. Maar wat ik wil zeggen is dat met training en veel oefenen je zeker wel een fatsoenlijke back moet krijgen, zeker met de knowhow die er nu op het veld staat!
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 03 januari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:39 schreef Ajx het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Je weet zelf wel beter, bij wijze van spreken iedereen kan verdedigen en mee naar voren rennen, en met oefening doe je het beter als Manolev. Van der Wiel is met ziijn bewegingen natuurlijk beter, maar die zie ik Boilesen niet maken, hoeft ook niet natuurlijk. Maar wat ik wil zeggen is dat met training en veel oefenen je zeker wel een fatsoenlijke back moet krijgen, zeker met de knowhow die er nu op het veld staat!
De hele opbouw staat en begint bij de backs! wanneer de backs niet goed omschakelen kom je een man achterin te kort! en dat geld natuurlijk ook in de aanval! Back is mischien wel één van de belangrijkste posities op het veld! wordt VAAK onderschat!
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:39 schreef Ajx het volgende:

[..]

Dat geld voor iedere positie, de back is echt niet makkelijker als andere plekken..
Ajx
 Ajx - dinsdag 03 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld voor iedere positie, de back is echt niet makkelijker als andere plekken..
Ach, kom op joh, dat valt reuze mee. Maar we gaan nu niet verder met de discussie, heb geen zin in eindeloze discussies. We verschillen dus van mening.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 21:43 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

De hele opbouw staat en begint bij de backs! wanneer de backs niet goed omschakelen kom je een man achterin te kort! en dat geld natuurlijk ook in de aanval! Back is mischien wel één van de belangrijkste posities op het veld! wordt VAAK onderschat!
We zijn dit seizoen langs de zijkanten al menige keer overrompeld...een goede back is van levensbelang...want..

een back moet zorgen dat de spits niet aangespeeld wordt...hij moet de man van de assists uitschakelen....plus hij moet zich bezighouden met de opbouw...een goede back is heel belangrijk voor een uitgebalanceerd team...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 05 januari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
ik hoop igg op hendriksen het grootste noorse talent goed schot goede pas de jongere jansen dus
Ajx
 Ajx - donderdag 05 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 10:53 schreef ajaxfan lol het volgende:
ik hoop igg op hendriksen het grootste noorse talent goed schot goede pas de jongere jansen dus
Bel Frank even, dan kan hij even naar Noorwegen om hem te scouten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Winteraankopen 2011/2012

0.0210649