BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De oplossing!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JohnnyH
 JohnnyH - donderdag 27 oktober 2011 - 12:16   quote  deeplink  
De Boer moet ballen tonen en Eriksen er langs zetten.

Hij laat dit seizoen veeeeel te weinig zien en teert op een paar goede steekpasses. Hij is wel zo opgehemeld dat kritiek op hem bijna strafbaar lijkt.

Nu staan er twee kapiteins op het middenveld(Eriksen en Theo) die elkaar alleen maar in de weg zitten!

En je kunt zeggen van de Jong wat je wilt mij hij werkt tenminste en verschijnt vaak in scoringspositie. Iets wat mij weinig andere ajacieden lijkt te lukken.

En Theo voetbalt ook niet briljant maar is wel de aanjager van de ploeg(iets wat je op tv niet ziet maar wel in het stadion)

Dus conclusie:

Middenveld met anita, janssen en de jong en alles komt goed
(Enoh op t middenveld tot Boilseno weer meedoet)
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 12:16 schreef JohnnyH het volgende:
De Boer moet ballen tonen en Eriksen er langs zetten.

Hij laat dit seizoen veeeeel te weinig zien en teert op een paar goede steekpasses. Hij is wel zo opgehemeld dat kritiek op hem bijna strafbaar lijkt.

Nu staan er twee kapiteins op het middenveld(Eriksen en Theo) die elkaar alleen maar in de weg zitten!

En je kunt zeggen van de Jong wat je wilt mij hij werkt tenminste en verschijnt vaak in scoringspositie. Iets wat mij weinig andere ajacieden lijkt te lukken.

En Theo voetbalt ook niet briljant maar is wel de aanjager van de ploeg(iets wat je op tv niet ziet maar wel in het stadion)

Dus conclusie:

Middenveld met anita, janssen en de jong en alles komt goed
(Enoh op t middenveld tot Boilseno weer meedoet)
onder welke steen kom jij vandaan ?? volgens mij heeft eriksen gisteren geen minuut gekregen, daarbij komt dat ik denk dat Eriksen in deze samenstelling van het elftal 343 beter tot zijn recht komt.. (en nee ben ook nog niet overtuigd van Eriksen)
JohnnyH
 JohnnyH - donderdag 27 oktober 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Ja dat weet ik ook wel, maar de Boer zet hem er zondag toch weer in. Let maar op!
Die denkt werkelijk Eriksen ooit bij Barca zal voetballen!
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 14:08   quote  deeplink  
en weet je waarom Eriksen zondag speelt ??? omdat Buli er niks van bakte dus gaat dejong weer in de spits en Eriksen op 10.. logischer ook
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:
en weet je waarom Eriksen zondag speelt ??? omdat Buli er niks van bakte dus gaat dejong weer in de spits en Eriksen op 10.. logischer ook
BULIKIN IS HOMO.. de Jong op 9 en eriksen op 10.. werkt stukken beter
JohnnyH
 JohnnyH - donderdag 27 oktober 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Idd Buli bakte er niks van.
Ik vind het gewoon onterecht dat Eriksen altijd buiten schot wordt gehouden terwijl hij op een cruciale positie staat in een slecht draaiend ajax. De Boer heeft al vanalles geprobeerd maar nog niet om Eriksen er langs te zetten(behalve gisteren).
Mssn is ie toch niet zo goed als iedereen denkt.
En dan kan er wel gezegd worden dat hij pas 19 is en niet verwacht mag worden dat hij Ajax kan leiden. Dat moet ie er ook niet instaan!!!!

Mijn ideale opstelling
Vermeer

vdW(komt wel goed met hem) alder jan boilesen

anita

de Jong Janssen

Sulej Sig(Buli) Derk
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:31 schreef JohnnyH het volgende:
Ik vind het gewoon onterecht dat Eriksen altijd buiten schot wordt gehouden terwijl hij op een cruciale positie staat in een slecht draaiend ajax. De Boer heeft al vanalles geprobeerd maar nog niet om Eriksen er langs te zetten(behalve gisteren).
En dan kan er wel gezegd worden dat hij pas 19 is en niet verwacht mag worden dat hij Ajax kan leiden. Dat moet ie er ook niet instaan!!!!

Mijn ideale opstelling
Vermeer

anita

de Jong Janssen

Sulej Sig(Buli) Derk
Dus elke speler die het team niet kan dragen, die mag er niet in staan?

Boilesen, Alderweireld, vd Wiel, Anita, De Jong, Sulejmani, Eriksen.. wisselen maar
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 14:46   quote  deeplink  
gewoon 343 houden ...

vdwiel(ingoede doen) Alder Vertonghen
Enoh
Anita Janssen
Eriksen
sul/lukoki dejong(tot sig terug is) Boeri
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:12 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

BULIKIN IS HOMO.. de Jong op 9 en eriksen op 10.. werkt stukken beter
Hey Grasmaaier,

Een klein beetje jammer vind ik je reactie over Bulykin wel!

Een wedstrijd en meteen afbranden!!! Dat klopt niet. Inderdaad hij speelde niet geweldig. Maar hoeveel geweldige ballen heeft hij gekregen??? Precies 1. En die kopte hij mooi in voor zijn man komende bij de eerste paal.

Bij zo'n speler is het essentieel hem te gebruiken op zijn sterkste kanten, maar met een prutsende en egotrippende Lukoki (waar ik wel fan van ben overigens) gaat dit niet lukken. Duidelijk was dat het team nog niet gewend was om met een type Bulykin te spelen. Net niet kwamen de ballen in zijn richting. Te diep of teveel achter hem of helemaal niet aangespeeld.

Wel is duidelijk dat dit niet onze man is waarmee we een stap verder gaan komen in de gewenste ontwikkeling en opmars binnen Europa. Maar dat gaat met Sigthorsson ook niet gebeuren. Dat weet ik gewoon heel zeker. Leuke speler maar gaat niet DE SENSATIE worden die de Boer hoopt.

Nee Ajax moet gvd hen knip trekken en alsnog Luuk de Jong halen! Die gaat ons wel naar een hoger plan brengen!! En ja dat kost geld, maar so What... We hebben het geld en denk aan het plezier en succes dat ons te ten dele gaat vallen!!! ;-)

Maarja we zijn een jodenclub en na Sulemani zullen we niet snel meer, meer dan 8 miljoen investeren want dat is niet conform de NL-markt.

Dream on...

Er moet een echt goed spits komen plus een goede centrale (liefst linksbenige) centrale verdediger.

Aldeweireld zie ik niet snel vertrekken en vind ik helemaal TOP. Achter van der Wiel hebben we de Ligeon en op links Dico Koppers en dan hebben we ook nog Boilesen. Maar we moeten een goede vervanger voor Vertonghen hebben die niet met Theo wil en te nadrukkelijk in de belangstelling staat van Europese topclubs.

Middenvelders met talent te over... Ook buitenspelers te over voor nu en de toekomst....
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 27 oktober 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hey Grasmaaier,

Een klein beetje jammer vind ik je reactie over Bulykin wel!

Een wedstrijd en meteen afbranden!!! Dat klopt niet. Inderdaad hij speelde niet geweldig. Maar hoeveel geweldige ballen heeft hij gekregen??? Precies 1. En die kopte hij mooi in voor zijn man komende bij de eerste paal.

Bij zo'n speler is het essentieel hem te gebruiken op zijn sterkste kanten, maar met een prutsende en egotrippende Lukoki (waar ik wel fan van ben overigens) gaat dit niet lukken. Duidelijk was dat het team nog niet gewend was om met een type Bulykin te spelen. Net niet kwamen de ballen in zijn richting. Te diep of teveel achter hem of helemaal niet aangespeeld.

Wel is duidelijk dat dit niet onze man is waarmee we een stap verder gaan komen in de gewenste ontwikkeling en opmars binnen Europa. Maar dat gaat met Sigthorsson ook niet gebeuren. Dat weet ik gewoon heel zeker. Leuke speler maar gaat niet DE SENSATIE worden die de Boer hoopt.

Nee Ajax moet gvd hen knip trekken en alsnog Luuk de Jong halen! Die gaat ons wel naar een hoger plan brengen!! En ja dat kost geld, maar so What... We hebben het geld en denk aan het plezier en succes dat ons te ten dele gaat vallen!!! ;-)

Maarja we zijn een jodenclub en na Sulemani zullen we niet snel meer, meer dan 8 miljoen investeren want dat is niet conform de NL-markt.

Dream on...

Er moet een echt goed spits komen plus een goede centrale (liefst linksbenige) centrale verdediger.

Aldeweireld zie ik niet snel vertrekken en vind ik helemaal TOP. Achter van der Wiel hebben we de Ligeon en op links Dico Koppers en dan hebben we ook nog Boilesen. Maar we moeten een goede vervanger voor Vertonghen hebben die niet met Theo wil en te nadrukkelijk in de belangstelling staat van Europese topclubs.

Middenvelders met talent te over... Ook buitenspelers te over voor nu en de toekomst....
1 wedstrijd? tegen Groningen bakte hij er niks van.. nu tegen Roda bakt hij er niks van.
Ben het met je eens dat je ballen moet krijgen, maar dwing dat dan af.. scheld die lukoki eens flink in het russisch uit als je de bal niet krijgt... dan leert hij het wel.

Tegen PSV bakte hij er (op die goal na) helemaal niks van..
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:55 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

1 wedstrijd? tegen Groningen bakte hij er niks van.. nu tegen Roda bakt hij er niks van.
Ben het met je eens dat je ballen moet krijgen, maar dwing dat dan af.. scheld die lukoki eens flink in het russisch uit als je de bal niet krijgt... dan leert hij het wel.

Tegen PSV bakte hij er (op die goal na) helemaal niks van..
Groningen??? Die 12 hele minuten met 10 man???

Nee, eerlijk is eerlijk dit was zijn eerste echte wedstrijd met behalve hijzelf nog meer wisselspelers en spelers op gewijzigde posities en gewijzigde taktiek... ( 3-4-3 ipv het regulier 4-3-3).
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 15:02   quote  deeplink  
En ook tegen psv heeft hij niet veel speelminuten gekregen!!! En dan toch scoren en laten zien wat een spits moet doen.... Duelkracht, balvast en voor zijn man komen EN EEN DOELPUNT MAKEN ;-) En dat deed hij gelukkig anders waren we op nog grotere afstand...

Heb al eerder laten weten...een spits moet gewoon scoren en voetballen aan andere overlaten.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Luuk dejong.. nee dankje.. beter als zijn broertje maar toch minder dan sigh zowieso minder sterk aan de bal
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd Grasmaaier ik ben de laatste die zal roepen dat Bulykin de spits van Ajax is. Maar ik merk wel dat we als Ajax supporters heel snel zijn met kritiek en spelers afbranden. Ook vind ik het jammer dat we in het stadion niet wat vaker aanmoedigen, schreeuwen om ons team aan te jagen en aan te moedigen. In plaats daarvan is het grotendeels muisstil en af en toe een fluitconcert.

Jammer!
Stanley
 Stanley - donderdag 27 oktober 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:
Luuk dejong.. nee dankje.. beter als zijn broertje maar toch minder dan sigh zowieso minder sterk aan de bal
Hahaha grappig toch. Zoveel mensen zoveel meningen.

Ik ben het totaal niet met je eens maar dat kan en mag.

Heb al eerder aangegeven dat Sigthorsson over het veld strompelt in plaats van loopt. Net alsof hij kilo's aardappelen over zijn schouders meesjouwt ;-)
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 27 oktober 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:
het spijt me donders maar ben best wel een fan van ziggy! maar Luuk de jong is nog wel iets verder dan Ziggy!
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:46 schreef nummer10 het volgende:
gewoon 343 houden ...

vdwiel(ingoede doen) Alder Vertonghen
Enoh
Anita Janssen
Eriksen
sul/lukoki dejong(tot sig terug is) Boeri
Geen Enoh jonge, alle 2 de tegengoals van gisteren kwamen van hem, hij liet zijn mannetje wééééér eens lopen...... Dat doet hij elke keer als hij speelt en dan pakt hij ook nog eens te veel kaarten... Alleen als stand-in van de stand-in, anders niet.
Ajx
 Ajx - donderdag 27 oktober 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Wat is nou eigenlijk de oplossing van het probleem?
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:
Op 1 actie na bakte de Jong er werkelijk helemaal niks van..
remco k
 remco k - donderdag 27 oktober 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:

Mijn ideale opstelling
Vermeer

anita

de Jong Janssen

Sulej Sig(Buli) Derk
Dus er mogen enkel leiders in het elftal staan??
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Op 1 actie na bakte de Jong er werkelijk helemaal niks van..
altijd nog 1 meer dan Buli ;) en nee dejong bakte er ook geen pepernoot van.. maar ff serieus, in A1 of Jong ajax geen goeie spits ?
jodocus
 jodocus - donderdag 27 oktober 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

altijd nog 1 meer dan Buli ;) en nee dejong bakte er ook geen pepernoot van.. maar ff serieus, in A1 of Jong ajax geen goeie spits ?
of bij de fjes
ross
 ross - donderdag 27 oktober 2011 - 22:43   quote  deeplink  
el ham...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:43 schreef ross het volgende:
el ham...
Flikker op met die El Ham. Die komt nooit meer aan de slag bij het eerste van Ajax!!!!
bully
 bully - donderdag 27 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:

Mijn ideale opstelling
Vermeer

anita

de Jong Janssen

Sulej Sig(Buli) Derk
buli een mindere wedstrijd en het is gelijk niks?
en eriksen heeft ook goede wedstrijden gespeeld.
is gewoon een speler met veel potentie die je de kans moet geven door tegroeien
natuurlijk is een keer ander opstellen ook goed zo hou je de boel scherp.
op de manier dat jij het zegt zal er geen jeugd speler meer doorbreken.
want als ze paar mindere wedstrijden speler moeten ze er gelijk maar uit.
het gaat om vertrouwen en speeltijd en dat ze ervaring opdoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus er mogen enkel leiders in het elftal staan??
Commentaar mag maar waar is jouw 11 ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Whahahahahahahahaha onze kakkerlakken liggen uit de beker!!!!! Ze zijn alleen goed tegen Ajax......
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Whahahahahahahahaha onze kakkerlakken liggen uit de beker!!!!! Ze zijn alleen goed tegen Ajax......
Alleen tegen ons willen ze vol gaan, en dan gaan ze meestal ook nog voor 250%...
ajacied
 ajacied - vrijdag 28 oktober 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:33 schreef Ajx het volgende:

[..]

Alleen tegen ons willen ze vol gaan, en dan gaan ze meestal ook nog voor 250%...
volgens mij hadden wij ajax zelf de verkeerde instelling! we krijgen pas de juiste insstelling als we, of een doelpunt tegen krijgen ,of een rode kaart krijgen!
Feyenoord deed niets goed wij zelf alleen slecht ! Ze staan alleen weer met beide beentjes op de grond ! haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De oplossing!

0.0110099