BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henk K
 henk K - donderdag 27 oktober 2011 - 22:50   quote  deeplink  
praten over nieuw contract ???? zet hem maar hoog op de tribune absoluut met afstand de slechste man
Omekees
 Omekees - donderdag 27 oktober 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Ik snap het niet biseswar was altijd best goed , maar nu is hij inderdaad wat je zegt niks meer. loopt een beetje als een kip zonder kop rond
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Weer 3 maanden uit vorm, daarna weer in bloedvorm. Zoals al jaren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2011 door MMM --
henk K
 henk K - donderdag 27 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
omekees ik moet zeggen er was er niet een goed vanavond ze moeten zich na zondag voor deze prestatie diep SCHAMEN
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
hij werd gewisseld,,maar we missen voetballend vermogen achterin,,,,was ook tegen den haag duidelijk
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Koeman wil een gesprek nadat hij meteen naar de kleedkamer liep.
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:13 schreef MMM het volgende:
Koeman wil een gesprek nadat hij meteen naar de kleedkamer liep.
koeman moet beter kijken,,,
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 27 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:03 schreef van geil het volgende:
hij werd gewisseld,,maar we missen voetballend vermogen achterin,,,,was ook tegen den haag duidelijk
niet alleen achterin helaas.
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:18 schreef van geil het volgende:

[..]

koeman moet beter kijken,,,
Samen met Mulder langs Pearle?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Biseswar is weer het verongelijkte kind aan het uithangen. Wordt vermoeiend en irritant.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:05   quote  deeplink  
bracht inderdaad helemaal niks. schuift zelfs een korte corner in de voeten van de tegenstander.
tjonge jonge.
brandhout vandaag.
we hebben 4 dagen mogen nagenieten en zijn weer terug naar af.
ben er weer ziek van.
de flh
 de flh - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:06   quote  deeplink  
heeft toch leuk ingevallen de laatste paar weken. niet afschrijven obv één wedstrijd.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:06 schreef de flh het volgende:
heeft toch leuk ingevallen de laatste paar weken. niet afschrijven obv één wedstrijd.
5 leuke wedstrijden in zijn hele carriere bij Feyenoord is echt te weinig voor het geld dat hij beurt.
craven
 craven - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

5 leuke wedstrijden in zijn hele carriere bij Feyenoord is echt te weinig voor het geld dat hij beurt.
eens, tijd dat hij contributie gaat betalen..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Biseswar, wat een misselijkmakend ventje. Arrogantie den top. Die denkt dat ie het is..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 oktober 2011 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:00 schreef lijdensweg het volgende:
Biseswar, wat een misselijkmakend ventje. Arrogantie den top. Die denkt dat ie het is..
heb je dat alvast overeen
boes
 boes - vrijdag 28 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:46 schreef craven het volgende:

[..]

eens, tijd dat hij contributie gaat betalen..
hahaha lol
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 28 oktober 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Ik vond hem een van de minst slechten eigenlijk.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Idd !!
dobias
 dobias - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Ik wil nog wel iets positiefs zeggen na deze zeperd. Ik vond Lamprou een lichtpuntje.
Southside 1908
 Southside 1908 - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 09:11 schreef dobias het volgende:
Ik wil nog wel iets positiefs zeggen na deze zeperd. Ik vond Lamprou een lichtpuntje.
Die leidde het eerste doelpunt zelf in las ik net ergens.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Laten we zuinig zijn op Biseswar en hem een eerlijke kans geven, dachten we ook niet allemaal zo over el a madi (el a drama).
In een elftal waar niemand dan ook maar op niveau presteert mag je er niet specifiek 1 afbranden (op vlaar na)
aad 64
 aad 64 - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Laten we zuinig zijn op Biseswar en hem een eerlijke kans geven, dachten we ook niet allemaal zo over el a madi (el a drama).
In een elftal waar niemand dan ook maar op niveau presteert mag je er niet specifiek 1 afbranden (op vlaar na)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 10:00 schreef aad 64 het volgende:
Laten we zuinig zijn op Biseswar en hem een eerlijke kans geven, dachten we ook niet allemaal zo over el a madi (el a drama).
In een elftal waar niemand dan ook maar op niveau presteert mag je er niet specifiek 1 afbranden (op vlaar na)
En Vlaar wel, omdat?
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:46 schreef craven het volgende:

[..]

eens, tijd dat hij contributie gaat betalen..
Juist!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Biseswar speelt alleen maar goed als hij net voor zijn contract einde zit ,en er geen club zich meldt voor deze (te) dure speler
Ik denk uitlenen aan Excelsior en dan inpakken strik er om
craven
 craven - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 08:37 schreef Marco12345 het volgende:
Ik vond hem een van de minst slechten eigenlijk.
pearle,specsavers,hans anders: kies wat uit...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Ik zou hem toch nog maar een keer op de positie gebruiken waar die het beste uit de voeten kan (achter de spits).
Ten eerste is die verkracht op links buiten positie tot dat Been hem uit frustratie op recht had gezet, he wat kan die Biseswar in 1x voetballen ja hij voetbalt voor een contract verlenging wordt er dan gezegd.
Nu is het weer het zelfde verhaal word verkracht op de links buiten posite.
He Koeman dat hebben al meerdere trainers zich op verkeken tis nie zo moeilijk hoor gebruik hem op zijn mist waar die rendabel is voor het elftal ""rechts buiten"".
Biseswar heeft in de jeugd en in alle doorlopende elftallen van het Nederlands elftal op tien gespeeld zou die daar ook uit de voeten kunnen dan Joopie hoor ik Koeman denken.
Joopie denk van wel dus voor dat je het contract laat aflopen gebruik die man toch een keer op de positie waar zijn kwaliteiten liggen. ACHTER DE SPITS.
Succes koeman.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 11:28 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik zou hem toch nog maar een keer op de positie gebruiken waar die het beste uit de voeten kan (achter de spits).
Ten eerste is die verkracht op links buiten positie tot dat Been hem uit frustratie op recht had gezet, he wat kan die Biseswar in 1x voetballen ja hij voetbalt voor een contract verlenging wordt er dan gezegd.
Nu is het weer het zelfde verhaal word verkracht op de links buiten posite.
He Koeman dat hebben al meerdere trainers zich op verkeken tis nie zo moeilijk hoor gebruik hem op zijn mist waar die rendabel is voor het elftal ""rechts buiten"".
Biseswar heeft in de jeugd en in alle doorlopende elftallen van het Nederlands elftal op tien gespeeld zou die daar ook uit de voeten kunnen dan Joopie hoor ik Koeman denken.
Joopie denk van wel dus voor dat je het contract laat aflopen gebruik die man toch een keer op de positie waar zijn kwaliteiten liggen. ACHTER DE SPITS.
Succes koeman.
Heb zijn beste wedstrijden zien spelen op rechts buiten, a la Robben kappen naar binnen en met links direct op doel schieten. Lijkt een standaard iets te worden dit seizoen:

Koeman: Biseswar op links plaatsen terwijl hij rechtsbuiten of op tien moet spelen.
De Boer: Janssen als verd. middenv. opstellen ipv van linksbuiten.
Adriaanse: Fer als verd. middenv. ipv op 10 plaatsen.

Zijn coaches tegenwoordig blind voor dit soort zaken? Lijkt me toch logisch dat je een speler zet op de positie waarvan je weet dat je daar het meeste rendement uithaalt en niet op een plek waarvan je dat hoopt. Een linkspoot blijft een linkspoot en zal nooit een rechtspoot worden. Een verdediger blijft een verdediger en zal ook nooit een aanvaller worden.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En Vlaar wel, omdat?
Je heb gelijk zelfs Vlaar niet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:18 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Heb zijn beste wedstrijden zien spelen op rechts buiten, a la Robben kappen naar binnen en met links direct op doel schieten. Lijkt een standaard iets te worden dit seizoen:

Koeman: Biseswar op links plaatsen terwijl hij rechtsbuiten of op tien moet spelen.
De Boer: Janssen als verd. middenv. opstellen ipv van linksbuiten.
Adriaanse: Fer als verd. middenv. ipv op 10 plaatsen.

Zijn coaches tegenwoordig blind voor dit soort zaken? Lijkt me toch logisch dat je een speler zet op de positie waarvan je weet dat je daar het meeste rendement uithaalt en niet op een plek waarvan je dat hoopt. Een linkspoot blijft een linkspoot en zal nooit een rechtspoot worden. Een verdediger blijft een verdediger en zal ook nooit een aanvaller worden.
Kapitaal vernietiging van passanten heet dat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:18 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Heb zijn beste wedstrijden zien spelen op rechts buiten, a la Robben kappen naar binnen en met links direct op doel schieten. Lijkt een standaard iets te worden dit seizoen:

Koeman: Biseswar op links plaatsen terwijl hij rechtsbuiten of op tien moet spelen.
De Boer: Janssen als verd. middenv. opstellen ipv van linksbuiten.
Adriaanse: Fer als verd. middenv. ipv op 10 plaatsen.

Zijn coaches tegenwoordig blind voor dit soort zaken? Lijkt me toch logisch dat je een speler zet op de positie waarvan je weet dat je daar het meeste rendement uithaalt en niet op een plek waarvan je dat hoopt. Een linkspoot blijft een linkspoot en zal nooit een rechtspoot worden. Een verdediger blijft een verdediger en zal ook nooit een aanvaller worden.
Biseswar op 10????

EDIT Fer op 10????

moet niet gekker worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door T-FeYeN00rD --
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:18 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Heb zijn beste wedstrijden zien spelen op rechts buiten, a la Robben kappen naar binnen en met links direct op doel schieten. Lijkt een standaard iets te worden dit seizoen:

Koeman: Biseswar op links plaatsen terwijl hij rechtsbuiten of op tien moet spelen.
De Boer: Janssen als verd. middenv. opstellen ipv van linksbuiten.
Adriaanse: Fer als verd. middenv. ipv op 10 plaatsen.

Zijn coaches tegenwoordig blind voor dit soort zaken? Lijkt me toch logisch dat je een speler zet op de positie waarvan je weet dat je daar het meeste rendement uithaalt en niet op een plek waarvan je dat hoopt. Een linkspoot blijft een linkspoot en zal nooit een rechtspoot worden. Een verdediger blijft een verdediger en zal ook nooit een aanvaller worden.
beste wedstrijden, . . . . . helaas waren dat er niet zo veel
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 06:50 schreef obiku010 het volgende:

[..]

heb je dat alvast overeen
In zijn situatie zou ik NOOIT zo reageren!! Je moet blij zijn als je kan leven als een profvortballer, en anders komt ie maar bij mij werken. Tegen een minimum salaris.....
stray
 stray - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In zijn situatie zou ik NOOIT zo reageren!! Je moet blij zijn als je kan leven als een profvortballer, en anders komt ie maar bij mij werken. Tegen een minimum salaris.....
ja meer zal je niet betalen krent
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 oktober 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:29 schreef stray het volgende:

[..]

ja meer zal je niet betalen krent
Met zo'n instelling niet!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 29 oktober 2011 - 10:41   quote  deeplink  
De spelers gebruiken waar ze zich het prettigst voelen is de basis van het voetbal.
Maar de trainers denken steeds weer het voetbal te hebben uitgevonden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Nogmaals naar Excelsior met die gozer,laat hem maar vechten voor zijn positie.Bovendien helpen we ons kleine zusje ermee
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:10 schreef piet de paler het volgende:
Nogmaals naar Excelsior met die gozer,laat hem maar vechten voor zijn positie.Bovendien helpen we ons kleine zusje ermee
Charmant idee, maar dat kan niet zomaar. Een speler moet het ook willen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In zijn situatie zou ik NOOIT zo reageren!! Je moet blij zijn als je kan leven als een profvortballer, en anders komt ie maar bij mij werken. Tegen een minimum salaris.....
profvortballer?
en bij jou werken, . . . appels met peren vergelijken op de markt?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

profvortballer?
en bij jou werken, . . . appels met peren vergelijken op de markt?
rozijnen met krenten vergelijken! Ik had eigenlijk iemand verwacht dat die zou reageren op mijn bewuste spelling fout! Maar goed dan hebben we er weer eentje erbij die we kunnen gaan stangen?
stray
 stray - zaterdag 29 oktober 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar goed dan hebben we er weer eentje erbij die we kunnen gaan stangen?
echt heel triest
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 29 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Met zo'n instelling als die van donderdag mag hij van mij lekker oppleuren.. Sjongejonge wat een draak!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 10:00 schreef aad 64 het volgende:
Laten we zuinig zijn op Biseswar en hem een eerlijke kans geven, dachten we ook niet allemaal zo over el a madi (el a drama).
In een elftal waar niemand dan ook maar op niveau presteert mag je er niet specifiek 1 afbranden (op vlaar na)
Dat doen we al een aantal jaren.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:34   quote  deeplink  
1 december wil van Geel duidelijkheid anders word de aanbieding ingetrokken, hoeven wij ons niet druk om te maken.
Als hij meer als 4 ton kan verdienen en hij tekent niet is hij mijnsinziens in de war, dat krijgt ie echt nergens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Jhon de Beuk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 16:34 schreef Jhon de Beuk het volgende:
1 december wil van Geel duidelijkheid anders word de aanbieding ingetrokken, hoeven wij ons niet druk om te maken.
Als hij meer als 4 ton kan verdienen en hij tekent niet is hij mijnsinziens in de war, dat krijgt ie echt nergens!
Ik zal je zeggen dat na zijn uitlatingen van vandaag in de telegraaf gelijk die aanbieding moet worden ingetrokken.....Ik vind het geen verkeerd ventje maar ff
een statement kan geen kwaad vanuit de club...Dan weet de rest ook meteen waar ze aan toe zijn....Graag of nooit meer.Hoe goed je ook bent..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Biseswar. Gebruiken als tribune vulling .
Zet Anass er maar bij
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen dat na zijn uitlatingen van vandaag in de telegraaf gelijk die aanbieding moet worden ingetrokken.....Ik vind het geen verkeerd ventje maar ff
een statement kan geen kwaad vanuit de club...Dan weet de rest ook meteen waar ze aan toe zijn....Graag of nooit meer.Hoe goed je ook bent..
Het riekt naar chantage, stel me eerst maar ff op, ga ik nadenken over verlengen.
Ik vind 7/8 to per jaar hoe dan ook veel te veel voor deze man..
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2011 - 19:40   quote  deeplink  
ik ben bloedgeil,,eh,eh wacht even ..verkeerde topic
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 29 oktober 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Biseswar moet lekker bij NAC gaan voetballen!

Waarom zou ik deze mening hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar









0.0073759