BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 16:54 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Het riekt naar chantage, stel me eerst maar ff op, ga ik nadenken over verlengen.
Ik vind 7/8 to per jaar hoe dan ook veel te veel voor deze man..
zo dacht ik er ook over idd...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 29 oktober 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Ik vind op dit moment 3 ton nog teveel!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 oktober 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 19:40 schreef van geil het volgende:
ik ben bloedgeil,,eh,eh wacht even ..verkeerde topic
Hahahahahaha!
Waar haalt ie het vandaan....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 22 november 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de betreffende spelers weken geleden een contractverlenging aangeboden maar vernam tot nu toe nog niets van Biseswar, Van Haaren en Schaken. "We hebben duidelijk aangegeven dat Feyenoord de aanbieding intrekt als de spelers niet reageren", zegt technisch directeur Martin van Geel tegen De Telegraaf

Wat vinden wij eigenlijk hiervan, moet hij uberhaupt nog een nieuw contract krijgen? Weet ook wel zondag was hij niet goed, deed weinig, heb zelf het idee dat hij geen nieuw contract wil.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 november 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Als hij niet aanbieding wil, dan weg.
Op basis van zijn prestaties heeft hij geen recht om hogere eisen te stellen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 22 november 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Lijkt wel of ie denkt dat heel de wereld op hem zit te wachten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 november 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Snap 'm ook niet echt...Meerdere kansen gehad, steeds net wel/niet, flegmatiek, alsof het hem allemaal niet interesseert.
Kan me alleen klaagzang herinneren, heeft ie zich wel eens als 'Feyenoorder' uitgelaten?
Milo
 Milo - dinsdag 22 november 2011 - 10:10   quote  deeplink  
oke ik vind biseswar wel een geinige speler, het ene moment zeer groots met prachtige goals en af toe het niveau van een 5de klasse speler hebben.....
Maar hij verdient goed, laat hem maar vertrekken idem schaken, scheelt weer budget en kunnen we goed gebruiken voor bakkal en el ahmadi en de komst van vormer.
MMM
 MMM - dinsdag 22 november 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Schone zijn contract loopt ook af. Lijkt me ook geen verkeerde, zeker gezien zijn transfervrije status na dit seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Inderdaad als die jongens zich te groot voelen en daarmee de afgesproken termijn willen laten verstrekken, prima. Laten lopen, niet meer opstellen en verder kijken. Afscheid van nemen en bedanken voor datgene wat ze gebracht hebben. Ik wens ze succes in de Jupilerlegue.
FRkritisch
 FRkritisch - dinsdag 22 november 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Van Haaren hoeven ze geen contract te geven, hij is geen Feyenoord waardige speler en dat geld kunnen ze beter gebruiken voor een speler die iets toevoegd aan de selectie zoals een Vormer of het behouden van Bakkal.
Diego Biseswar zou ik ten allen tijden een contract geven, deze jongen heeft talent maar kent nu een mindere periode na zijn blessure, we herinneren ons toch allemaal de mooiste goal van vorige seizoen? Dat was Diego met een fraaie indraaiende bal.
Ruben Schaken mag van mij part nog een jaartje blijven om zo met Cissé te concureren die zich afgelopen weekend gelukkig weer eens van zijn goede kant liet zien.
Ik ben van mening dat wanneer je een dubbele bezetting hebt op een positie met spelers die beide een gelijk niveau halen de scherpte in een ploeg blijft om te presteren.
Alleen met prestigé win je de harten van supporters, de punten komen vanzelf...
De Spot
 De Spot - dinsdag 22 november 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Diego is gewoon een goede speler,maar wil belangrijk zijn en dat is hij nu even niet dat knaagt....hij moet gewoon lekker blijven voetballen dan komt het goed..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 22 november 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 10:37 schreef FRkritisch het volgende:
Van Haaren hoeven ze geen contract te geven, hij is geen Feyenoord waardige speler en dat geld kunnen ze beter gebruiken voor een speler die iets toevoegd aan de selectie zoals een Vormer of het behouden van Bakkal.
Diego Biseswar zou ik ten allen tijden een contract geven, deze jongen heeft talent maar kent nu een mindere periode na zijn blessure, we herinneren ons toch allemaal de mooiste goal van vorige seizoen? Dat was Diego met een fraaie indraaiende bal.
Ruben Schaken mag van mij part nog een jaartje blijven om zo met Cissé te concureren die zich afgelopen weekend gelukkig weer eens van zijn goede kant liet zien.
Ik ben van mening dat wanneer je een dubbele bezetting hebt op een positie met spelers die beide een gelijk niveau halen de scherpte in een ploeg blijft om te presteren.
Alleen met prestigé win je de harten van supporters, de punten komen vanzelf...
Biseswar IS een contract aangeboden, waarschijnlijk alleen voor minder dan de hoofdprijs die hij nu verdient. Ze heeben de tijd gehad om te reageren. Als hij ook maar een klein beetje clubman WAS had hij direct getekend. Waarom zolang wachten met tekenen. Als je niet groots speelt hoeft je ook niet groots te verdienen (hij verdient dan natuurlijk nog altijd genoeg)
salemi
 salemi - dinsdag 22 november 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Over Biseswar kunnen we kort zijn. Hoeveel kansen wil je krijgen? Hij heeft een periode gehad dat hij aardig speelde, toen haalde hij ook Jong Oranje. Maar daarna alleen maar bergafwaarts. Als je bij Feyenoord wilt slagen zul je alle facetten van een goede profvoetballer moeten beheersen/in je dragen. daar hoort een ijzeren mentaliteit bij. Spiegel Biseswar bijvoorbeeld eens aan de mentaliteit van Stefan de Vrij. Dan hoef je toch niet meer verder te praten. Zo snel mogelijk weg met die vogel. Van Haaren de rest van het seizoen stallen bij Excelsior. Dan kan hij waar maken waarom Koeman hem volgend seizoen eventueel weer naar de Feyenoord selectie kan halen.
FRkritisch
 FRkritisch - dinsdag 22 november 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Biseswar IS een contract aangeboden, waarschijnlijk alleen voor minder dan de hoofdprijs die hij nu verdient. Ze heeben de tijd gehad om te reageren. Als hij ook maar een klein beetje clubman WAS had hij direct getekend. Waarom zolang wachten met tekenen. Als je niet groots speelt hoeft je ook niet groots te verdienen (hij verdient dan natuurlijk nog altijd genoeg)

Ben ik volledig met je eens, als Diego van de club houd en wil blijven moet hij dit wel snel kunnen bedenken, een buitenlandse club is denk ik geen optie voor hem
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 22 november 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Strik erom en weg ermee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar









0.0063490