BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terug naar de top !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - donderdag 27 oktober 2011 - 22:53   quote  deeplink  
we kunnen nu niet opeens gaan verwachten dat we van alles en iedereen moeiteloos gaan winnen !

Laat ik jullie er ff aan herrinderen dat we buiten de basis niks noemenswaardigs hebben en dat we gewoon zeker finnancieel niet op kunnen boksen tegen Ajax,PSV,Twente en zelfs AZ !

herstel is zichtbaar maar gaat nou eenmaal met schokken en stoten ! en jongens he ging al fout op het moment dat Guidetti noch Achabar basis speelde !

ik leg het nou godver al 6076090 x uit ! tegen verdedigende ploegen speel je met Guidetti (achabar) tegen aanvallende ploegen met Fernandez !

maar maak je geen zorgen want het zal gewoon langzaam aan beter gaan ! soms zal er ook weer een K*T wedstrijd of een Kl*te moment tussen zitten maar dat hoort erbij !

Niets is sterker dan dat ene woord., FEYENOORD!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Een ding is zeker.....
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
we moeten allemaal poepen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:55 schreef Stylzz het volgende:
Een ding is zeker.....
Feyenoord ligt uit de beker.
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 27 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
dat lag niet aan jan reker
Royaal
 Royaal - donderdag 27 oktober 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Sterker door strijd!
Till we die!
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:02 schreef Royaal het volgende:
Sterker door strijd!
Till we die!
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
welke strijd????????????????????????????????????????????????????????????????????????
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 27 oktober 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:02 schreef Royaal het volgende:
Sterker door strijd!
Till we die!
Trager dan schijt, dat waren ze!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Trager dan schijt, dat waren ze!
hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 oktober 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:53 schreef qwerto het volgende:
we kunnen nu niet opeens gaan verwachten dat we van alles en iedereen moeiteloos gaan winnen !

Laat ik jullie er ff aan herrinderen dat we buiten de basis niks noemenswaardigs hebben en dat we gewoon zeker finnancieel niet op kunnen boksen tegen Ajax,PSV,Twente en zelfs AZ !

herstel is zichtbaar maar gaat nou eenmaal met schokken en stoten ! en jongens he ging al fout op het moment dat Guidetti noch Achabar basis speelde !

ik leg het nou godver al 6076090 x uit ! tegen verdedigende ploegen speel je met Guidetti (achabar) tegen aanvallende ploegen met Fernandez !

maar maak je geen zorgen want het zal gewoon langzaam aan beter gaan ! soms zal er ook weer een K*T wedstrijd of een Kl*te moment tussen zitten maar dat hoort erbij !

Niets is sterker dan dat ene woord., FEYENOORD!
Heb je goed gezegd.
En als je iets zó vaak heb uitgelegd, heb je gewoon geen luisteraars.
de flh
 de flh - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Trager dan schijt, dat waren ze!
Ja dat dus. Verder, wat querto zegt.
FlrRico
 FlrRico - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 22:53 schreef qwerto het volgende:
we kunnen nu niet opeens gaan verwachten dat we van alles en iedereen moeiteloos gaan winnen !

Laat ik jullie er ff aan herrinderen dat we buiten de basis niks noemenswaardigs hebben en dat we gewoon zeker finnancieel niet op kunnen boksen tegen Ajax,PSV,Twente en zelfs AZ !

herstel is zichtbaar maar gaat nou eenmaal met schokken en stoten ! en jongens he ging al fout op het moment dat Guidetti noch Achabar basis speelde !

ik leg het nou godver al 6076090 x uit ! tegen verdedigende ploegen speel je met Guidetti (achabar) tegen aanvallende ploegen met Fernandez !

maar maak je geen zorgen want het zal gewoon langzaam aan beter gaan ! soms zal er ook weer een K*T wedstrijd of een Kl*te moment tussen zitten maar dat hoort erbij !

Niets is sterker dan dat ene woord., FEYENOORD!
de top halen we echt nooit meer
de flh
 de flh - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:05 schreef FlrRico het volgende:

[..]

de top halen we echt nooit meer
mafkees.
FlrRico
 FlrRico - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:07 schreef de flh het volgende:

[..]

mafkees.
denk je nou echt dat we in 10 jaar een beter 11tal hebben dan ajax of psv we zijn gewoon een subtopper de vrij en vlaar zullen bine 2 jaar ook wel vertrekken en zie ze niet zo snel waardige spelers terug halen
DY
 DY - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:11 schreef FlrRico het volgende:

[..]

denk je nou echt dat we in 10 jaar een beter 11tal hebben dan ajax of psv we zijn gewoon een subtopper de vrij en vlaar zullen bine 2 jaar ook wel vertrekken en zie ze niet zo snel waardige spelers terug halen
ik zie dat je de wedstrijden van feyenoord de afgelopen weken niet hebt gezien.
FlrRico
 FlrRico - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:16 schreef DY het volgende:

[..]

ik zie dat je de wedstrijden van feyenoord de afgelopen weken niet hebt gezien.
ik zeg niet dat we het slecht doen alleen ik denk gewoon niet dat we snel weer zullen aansluiten bij de top en de afgelopen weken hebben we alleen goed gespeeld tegen ajax
DY
 DY - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:21 schreef FlrRico het volgende:

[..]

ik zeg niet dat we het slecht doen alleen ik denk gewoon niet dat we snel weer zullen aansluiten bij de top en de afgelopen weken hebben we alleen goed gespeeld tegen ajax
nee maar je doet net of de vrij en vlaar zo goed spelen op dit momentO.o
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:02   quote  deeplink  
We laten de tegenstander veel te veel aan de bal komen, terwijl we hopen op balverlies. Dat zag je zelfs in eigen huis tegen VVV. Dat kunnen we ook op het conto van Koeman schrijven, jezelf ingraven tegen betere teams mag, maar dit Feyenoord heeft genoeg voetballend vermogen om een ploeg als VVV of Go Ahead Eagles voetballend weg te tikken. Want ik hoor nu gezeik over dat we duels verloren tegen Go Ahead Eagles, al verlies je alle duels, je moet voor een goede veldbezetting zorgen en veel bewegende mensen, ik snap ook niet waarom Fernandez begonnen is, een typische counterspits. Zet dan gelijk Anchabar er neer man, of desnoods Cissé.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Quiroz --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:03   quote  deeplink  
Terug naar de flop bedoel je! Toch een eerste steekje van Koeman door Clasie niet op te stellen......... is blijkbaar onmisbaar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:06   quote  deeplink  
Ook met 3 wijzigingen mot je GAE opvreten en oprollen.
Het probleem was eerder dat niemand van het team echte honger had.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:03 schreef lijdensweg het volgende:
Terug naar de flop bedoel je! Toch een eerste steekje van Koeman door Clasie niet op te stellen......... is blijkbaar onmisbaar
Wat een onzin zeg om dit als excuus te gebruiken. Feyenoord is voetballend gewoon nog absoluut niet ver. Dat zei ik ook al na Ajax uit. Jij zoekt telkens een reden om kritisch op Feyenoord te zijn, nu heb je genoeg mogelijkheden en kom je met deze drogreden aan.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 01:17 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg om dit als excuus te gebruiken. Feyenoord is voetballend gewoon nog absoluut niet ver. Dat zei ik ook al na Ajax uit. Jij zoekt telkens een reden om kritisch op Feyenoord te zijn, nu heb je genoeg mogelijkheden en kom je met deze drogreden aan.
Ja natuurlijk zoek ik redenen om jou te stangen! En blijkbaar lukt me dat elke keer weer.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 oktober 2011 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 06:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zoek ik redenen om jou te stangen! En blijkbaar lukt me dat elke keer weer.
reageer gewoon ontopic. zit me te storen aan al die offtopic shit man
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Galzen bol topic met glazen bol gelul.
stray
 stray - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 06:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zoek ik redenen om jou te stangen! En blijkbaar lukt me dat elke keer weer.
heel erg triest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terug naar de top !









0.0062999