BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is er aan de hand met Vlaar?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Hij ging wederom bij allebeide doelpunten in de fout.
Het eerste doelpunt laat hij die man gewoon schieten en bij de tweede goal lijd hij dom balverlies op het middenveld.
Kom op Vlaar we hebben nu een echte aanvoerder nodig.
FeyenoordNijmegen
 FeyenoordNijmegen - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Ron het niet gaat redden. Ondanks een geweldige inzet en zijn instelling. Ik vrees dat hij het net te laat ziet en dat fysiek niet kan compenseren.
Overigens hoop ik dat ik ongelijk heb.
willian_fr
 willian_fr - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:52   quote  deeplink  
misschien zijn de verwachtingen te hoog voor hem, dat hij zelf onder die druk leid (aanvoerder) misschien kan hij dat gewoon niet aan.
kuipert
 kuipert - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 11:52 schreef willian_fr het volgende:
misschien zijn de verwachtingen te hoog voor hem, dat hij zelf onder die druk leid (aanvoerder) misschien kan hij dat gewoon niet aan.
Had ie ook geen last van toen ie z'n verantwoordelijkheid als aanvoerder nam om Been weg te stemmen.
maar kom op zeg, met alle respect, we hebben t over GAE, als je die verwachtingen al niet aankan / waar kan maken...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Kom op lui, deze nederlaag heeft toch niets te maken met het feit of je het nou wel of niet aankunt? Ze zijn gewoon verkeerd begonnen en stonden zelfs al achter voor ze dachten te beginnen. Het was een mentaliteitskwestie. Fernandez heeft geen bal geraakt. Schaken heeft geen bal geraakt. Waardoor? Verkeerd begonnen en dan kom je er niet meer in, dus mentaliteit. Zo slecht doet Vlaar het niet. Velen zoeken gewoon een zondebok en omdat hij zijn nek toen uitstak, is hij het bokje? Slap!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Nou echt goed speelt hij niet op dit moment.
Het is eigenlijk aanvoerder onwaardig zo slecht heb ik hem nog niet zien spelen bij Feyenoord.
Dus vandaar mijn vraag wat is er aan de hand met Vlaar?
Dat is geen zondebok zoeken is gewoon een fijt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Is gewoon over de hele linie kut, ook voor dit soort tegenstanders moet je je kunnen opladen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 12:37 schreef hotjumper het volgende:
Is gewoon over de hele linie kut, ook voor dit soort tegenstanders moet je je kunnen opladen.
Daar moet een aanvoerder toch mede voor zorgen?
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Ik denk het het mede kwam door het ontbreken van Clasie.
Het is gek, maar dat jochie is van onwijze waarde voor Feyenoord.
Hij haalt zoveel weg op het middenveld waardoor Vlaar minder in de problemen komt.
kuipert
 kuipert - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 12:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kom op lui, deze nederlaag heeft toch niets te maken met het feit of je het nou wel of niet aankunt? Ze zijn gewoon verkeerd begonnen en stonden zelfs al achter voor ze dachten te beginnen. Het was een mentaliteitskwestie. Fernandez heeft geen bal geraakt. Schaken heeft geen bal geraakt. Waardoor? Verkeerd begonnen en dan kom je er niet meer in, dus mentaliteit. Zo slecht doet Vlaar het niet. Velen zoeken gewoon een zondebok en omdat hij zijn nek toen uitstak, is hij het bokje? Slap!
Tuurlijk, het is en blijft een collectief wanpresteren, dit valt niet alleen bij Vlaar op zijn bord.
Maar het valt toch niet te ontkennen dat hij al vaker opzichtig in de fout gaat waardoor er een goal valt. In 1 week een aantal x, uit bij de snavels en gisteren bij de nr 12 van de Jupiler league.
Dit is geen topic om Vlaar af te branden over de kutwedstrijden die er tot nu toe gespeeld zijn, wel een om af te vragen wat er met die gozer aan de hand is, omdat ie de laatste tijd regelmatig in de fout gaat. Zijn we niet van hem gewend.
Das geen zondebokje zoeken, voor mij waren ze dat gisteren allemaal in het veld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:06 schreef PieterBos het volgende:
Ik denk het het mede kwam door het ontbreken van Clasie.
Het is gek, maar dat jochie is van onwijze waarde voor Feyenoord.
Hij haalt zoveel weg op het middenveld waardoor Vlaar minder in de problemen komt.
ik denk dat je hiermee Clasie overschat. Uitstekende speler, daar niet van, een van de betere van dit seizoen.

Maar ook met Clasie in de ploeg verloren we thuis met 0-3 van ADO.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Dat eerste doelpunt werd gemaakt door Suk, dat is een middenvelder. Wie liet Suk lopen? Dat zal Vlaar niet geweest zijn, toch? Je schrijft Vlaar nu een fout toe, die ontstaan is door het verzaken van een ander.... Of heb ik het moment nou niet goed voor ogen?
kuipert
 kuipert - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Ik zeg toch niet dat elk tegendoelpunt Vlaar valt aan te rekenen?! Er zijn er 2 gemaakt gisteren.
Nogmaals dit is geen topic over de kutwedstrijd van gisteren, dit gaat over Vlaar zijn mindere periode en wat daar de oorzaken van zouden kunnen zijn.
Want hij kan veel beter dan dat hij op dit moment laat zien toch, of heb ik dat niet goed voor ogen??
Daar gaan meerdere wedstrijden overheen om tot die conclusie te komen dan alleen die van gisteren.
Al vind ik het wel jammer dat hij met zijn ervaring, en leidersrol niet opstaat om de rest een ongelofelijke, figuurlijke, rotschop te geven om eens wat beter in de wedstrijd te komen. Want die wedstrijd hebben ze allemaal verneukt, niet alleen Vlaar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Nix aan de hand. Speelt al jaren zo.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:
Nix aan de hand. Speelt al jaren zo.
haha komt hij weer aan :p
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Heb het al eerder gezegd, de Vrij en Vlaar lijken minder onbevangen te spelen sinds ze Been weggestemd hebben.
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Ajx het volgende:
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
neuzen alarm
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

neuzen alarm
Nee hoor, gewoon als objectieve voetbalkijker geschreven.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Die kakkerlak schreeuwer van een belg heeft zeker geen grote oren zeker.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Ajx het volgende:
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
Is geen wereldklasse, maar vorig seizoen schoof de Vrij door naar het centrum. Toen vond ik het een tijdje goed staan en verwachtte je wel dat 1 van de twee de bal zou tegen houden. Dat is nu niet het geval.
kuipert
 kuipert - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00 schreef hotjumper het volgende:
Heb het al eerder gezegd, de Vrij en Vlaar lijken minder onbevangen te spelen sinds ze Been weggestemd hebben.
schuldgevoel?
kuipert
 kuipert - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:04 schreef Ajx het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon als objectieve voetbalkijker geschreven.
toevallig na de verloren wedstrijd van gisteren zeker
Maandag ook gereageerd na dat punt wat jullie afgelopen zondag gestolen hebben?

gaat heen
Vakkie Q
 Vakkie Q - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
kiki&pim
 kiki&pim - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
Helemaal meeeens. Bij het eerste doelpunt probeerde Vlaar die bal te blokken waardoor die bal van richting veranderde en de strafschop was makkelijk gegeven. Als je goed keek pakte die aanvaller van GEA eerst de arm van Bakkal om ervoor te komen, daarna probeerde Bakkal er weer voor te komen. Natuurlijk moet je gewoon van GAE winnen. Vindt dat Koeman gewoon met de elf van afgelopen zondag tegen ajax had moeten beginnen.
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 28 oktober 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Niet alleen Vlaar; een collectieve WANPRESTATIE !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
Nee joh het lag aan Mulder, hahahaha. Hadden ze hem maar niet op de bank moeten zetten!
Hij heeft een 'negatieve uitstraling' en daarom hebben we verloren. Dus het ligt altijd aan Mulder bij mij. Hahahahaha
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 oktober 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh het lag aan Mulder, hahahaha. Hadden ze hem maar niet op de bank moeten zetten!
Hij heeft een 'negatieve uitstraling' en daarom hebben we verloren. Dus het ligt altijd aan Mulder bij mij. Hahahahaha
beetje sneu weer, . . deze reactie . . . .
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

beetje sneu weer, . . deze reactie . . . .
Voor wat hoort wat! Een echte anti Mulder reactie.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat! Een echte anti Mulder reactie.
trieste knul
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:12 schreef obiku010 het volgende:

[..]

trieste knul
Trïeste.............
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Trïeste.............
Triesto
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Triesto
Tïesto
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Is t zelfde
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:
Is t zelfde
Moet je eens naar een oogarts gaan: Er zit toch echt een R verschil erin.............
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je eens naar een oogarts gaan: Er zit toch echt een R verschil erin.............
Maar t is t zelfde.
Net als jammer en helaas
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Ajx het volgende:
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
Objectief? Waarom dan zo denigrerend over zijn uiterlijk? Vind je dat echt zinvol in een discussie over voetbalcapaciteiten?
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh het lag aan Mulder, hahahaha. Hadden ze hem maar niet op de bank moeten zetten!
Hij heeft een 'negatieve uitstraling' en daarom hebben we verloren. Dus het ligt altijd aan Mulder bij mij. Hahahahaha
Tja, dat komt nou echt heel erg intelligent over. Denk je zelf ook niet dat het veel leuker is om inhoudelijk te discussiëren ipv beledigende en denigrerende one-liners te posten? Dacht juist dat je recent voor de inhoud ging kiezen.
stray
 stray - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
vlaar probeerde helemaal niet te blokken. blokken doe je met je hel lijf.
was gewoon slap.half zijn been uitsteken schei uit.
en tegen 020 wat nog veel erger is in mijn ogen. doet hij helemaal niks (nou ja bukken dan)
over bisseswar ben ik t met je eens dat vind ik niks heeft ooit is een paar leuke wedstrijden gespeelt maar daar houd t wel mee op.
stray
 stray - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh het lag aan Mulder, hahahaha. Hadden ze hem maar niet op de bank moeten zetten!
Hij heeft een 'negatieve uitstraling' en daarom hebben we verloren. Dus het ligt altijd aan Mulder bij mij. Hahahahaha
zielig persoon
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
237598.gif
craven
 craven - vrijdag 28 oktober 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:11 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hehehehe
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 11:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Hij ging wederom bij allebeide doelpunten in de fout.
Het eerste doelpunt laat hij die man gewoon schieten en bij de tweede goal lijd hij dom balverlies op het middenveld.
Kom op Vlaar we hebben nu een echte aanvoerder nodig.
Ik heb niks gezien. Heb geen Eredivisie Live.
Maar misschien is die jongen gewoon uit vorm?
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb niks gezien. Heb geen Eredivisie Live.
Maar misschien is die jongen gewoon uit vorm?
Hmm, kan. Waar het op neer komt, is dat hij nog steeds de fouten maakt, die hij zo'n 3 jaar geleden maakte. Je verwacht dat dat soort inschattingsfouten eruit gaan. De reden waarom dat niet gebeurt, kan uiteraard heel divers zijn.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:12 schreef Els het volgende:

[..]

Hmm, kan. Waar het op neer komt, is dat hij nog steeds de fouten maakt, die hij zo'n 3 jaar geleden maakte. Je verwacht dat dat soort inschattingsfouten eruit gaan. De reden waarom dat niet gebeurt, kan uiteraard heel divers zijn.
Zoals je weet zat ik afgelopen zondag in de ArenA en ik vond de complete achterhoede van Feyenoord staan als een huis! Ook Ron Vlaar dus.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zoals je weet zat ik afgelopen zondag in de ArenA en ik vond de complete achterhoede van Feyenoord staan als een huis! Ook Ron Vlaar dus.
Kwam door t middenveld
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kwam door t middenveld
Ja, daar heb je hartstikke gelijk in. Die speelden een wereldpartij, vooral Clasie! Met hem heeft Feyenoord goud in handen. Maar toch vond ik ook de verdediging van Feyenoord erg solide. Dus ook jullie Ron Vlaar.
Nogmaals, Stylzz, ik heb het gisteren niet gezien, maar wat deed Vlaar dan niet goed?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Pietje --
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zoals je weet zat ik afgelopen zondag in de ArenA en ik vond de complete achterhoede van Feyenoord staan als een huis! Ook Ron Vlaar dus.
Jawel, daar heb je voor 95% gelijk in. Maar de gelijkmaker werd wel ingeluid door een fout van hem. Inschattingsfout, dat wel, maar dat is het verschil tussen een goede en een wereldverdediger.
craven
 craven - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Jawel, daar heb je voor 95% gelijk in. Maar de gelijkmaker werd wel ingeluid door een fout van hem. Inschattingsfout, dat wel, maar dat is het verschil tussen een goede en een wereldverdediger.
Dat denk ik ook, aan de andere kant zijn er niet veel wereldverdedigers
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Jawel, daar heb je voor 95% gelijk in. Maar de gelijkmaker werd wel ingeluid door een fout van hem. Inschattingsfout, dat wel, maar dat is het verschil tussen een goede en een wereldverdediger.
Het doelpunt van Ajax vond ik meer een fout van El Ahmadi, die in het doel stond bij de doelpaal en nauwelijks naar de bal sprong. Als hij dat wel had gedaan, was het volgens mij bij 1-0 voor Feyenoord gebleven. Begrijp me goed, Els, ik ben blij dat hij niet van de grond kwam ;-)
En wat jij ook al schrijft: een wereldverdediger is Ron Vlaar ook zeker niet, maar van dat "soort" loopt er mijns inziens niet één van rond op de Nederlandse velden.
Het is wel een feit, dat wanneer jouw club verliest, je al gauw naar een zondebok gaat zoeken. Dat is bij mij niet anders, vrees ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is er aan de hand met Vlaar?









0.0155780