BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is er aan de hand met Vlaar?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het doelpunt van Ajax vond ik meer een fout van El Ahmadi, die in het doel stond bij de doelpaal en nauwelijks naar de bal sprong. Als hij dat wel had gedaan, was het volgens mij bij 1-0 voor Feyenoord gebleven. Begrijp me goed, Els, ik ben blij dat hij niet van de grond kwam ;-)
En wat jij ook al schrijft: een wereldverdediger is Ron Vlaar ook zeker niet, maar van dat "soort" loopt er mijns inziens niet één van rond op de Nederlandse velden.
Het is wel een feit, dat wanneer jouw club verliest, je al gauw naar een zondebok gaat zoeken. Dat is bij mij niet anders, vrees ik.
Mijns inziens was het toch echt de fout van Vlaar, liet zich kinderlijk verassen door die k*tbelg
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het doelpunt van Ajax vond ik meer een fout van El Ahmadi, die in het doel stond bij de doelpaal en nauwelijks naar de bal sprong. Als hij dat wel had gedaan, was het volgens mij bij 1-0 voor Feyenoord gebleven. Begrijp me goed, Els, ik ben blij dat hij niet van de grond kwam ;-)
En wat jij ook al schrijft: een wereldverdediger is Ron Vlaar ook zeker niet, maar van dat "soort" loopt er mijns inziens niet één van rond op de Nederlandse velden.
Het is wel een feit, dat wanneer jouw club verliest, je al gauw naar een zondebok gaat zoeken. Dat is bij mij niet anders, vrees ik.
Ik ben het helemaal met je eens. De finale, en daardoor voor ons noodlottige fout wordt gemaakt door El Ahmadi, maar de initiële fout is door Vlaar gemaakt.
Vlaar heeft nadrukkelijk de ambitie om op Oranjeniveau te komen. Voor die stap ontbeert hij (nog) medogenloosheid en inzicht.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:38 schreef craven het volgende:

[..]

Mijns inziens was het toch echt de fout van Vlaar, liet zich kinderlijk verassen door die k*tbelg
Je bedoelt Vertonghen? ;-) Ik weet hoe jullie over hem denken. Ik vond het destijds niet zo'n "slimme" actie van hem. Sterker, ik vond het helemaal niet kunnen. Maar ja, een Belg, hè... ;-) Elke verdediger in Nederland weet, dat Vertonghen een gigantische sprongkracht heeft. Hij scoort behoorlijk vaak met z'n hoofd. Ik meen het serieus, de keren dat ik Feyenoord in samenvattingen bij Studio Sport zie, vind ik Ron Vlaar niet opvallend slecht spelen. Daarom houd ik het nu maar op het feit, dat hij misschien uit vorm is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:42 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. De finale, en daardoor voor ons noodlottige fout wordt gemaakt door El Ahmadi, maar de initiële fout is door Vlaar gemaakt.
Vlaar heeft nadrukkelijk de ambitie om op Oranjeniveau te komen. Voor die stap ontbeert hij (nog) medogenloosheid en inzicht.
Ik weet het niet, maar zou het kunnen zijn, dat hij na zijn zware knieblessure nooit meer voluit durft te gaan? Ik heb echt geen idee.
Els
 Els - vrijdag 28 oktober 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar zou het kunnen zijn, dat hij na zijn zware knieblessure nooit meer voluit durft te gaan? Ik heb echt geen idee.
Zou kunnen, maar ik denk dat het meer een gebrek aan inzicht is. En dat is enerzijds een talent, maar ook ervaring. En bepaalde ervaringen doet hij bij ons momenteel niet op.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:57 schreef Els het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk dat het meer een gebrek aan inzicht is. En dat is enerzijds een talent, maar ook ervaring. En bepaalde ervaringen doet hij bij ons momenteel niet op.
Je kent hem beter dan ik. Bij AZ was hij destijds ook een groot talent en Ajax wilde hem ook hebben, maar Louis van Gaal wilde hem niet laten gaan. Ron Vlaar was erg gewild en ik heb hem altijd één van de beste verdedigers van Nederland gevonden met een enorm potentieel. Vorig seizoen, het rampjaar van Feyenoord, nam hij toch steeds de ploeg op sleeptouw en maakte hij zelfs belangrijke en mooie doelpunten. Dat kan hij toch niet allemaal verleerd zijn? Ik houd het toch maar op vormverlies, maar nogmaals jij kent hem beter.
Jooppie
 Jooppie - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Volgens mij is Vlaar heel erg bezig met het team, en is die veel bezig met aanvoerder zijn, dat die zijn eigen taken een beetje 'vergeet'. ALs hij zich alleen op zichzelf hoeft te focussen zal die minder fouten maken. Verder wil ik nog wel even vermelden dat ik Vlaar een top gozer vind.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 23:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je kent hem beter dan ik. Bij AZ was hij destijds ook een groot talent en Ajax wilde hem ook hebben, maar Louis van Gaal wilde hem niet laten gaan. Ron Vlaar was erg gewild en ik heb hem altijd één van de beste verdedigers van Nederland gevonden met een enorm potentieel. Vorig seizoen, het rampjaar van Feyenoord, nam hij toch steeds de ploeg op sleeptouw en maakte hij zelfs belangrijke en mooie doelpunten. Dat kan hij toch niet allemaal verleerd zijn? Ik houd het toch maar op vormverlies, maar nogmaals jij kent hem beter.
ben het wel met je eens Pietje, of liever gezegd ik hoop daar ook op....
Jooppie
 Jooppie - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 23:07 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben het wel met je eens Pietje, of liever gezegd ik hoop daar ook op....
Groningen uit, zorgde die persoonlijk voor de winst (nadat die een fout maakte, waar de 2-2 uit kwam)
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 23:07 schreef Jooppie het volgende:
Volgens mij is Vlaar heel erg bezig met het team, en is die veel bezig met aanvoerder zijn, dat die zijn eigen taken een beetje 'vergeet'. ALs hij zich alleen op zichzelf hoeft te focussen zal die minder fouten maken. Verder wil ik nog wel even vermelden dat ik Vlaar een top gozer vind.
Wellicht dat het de opdracht van Ronald Koeman is, om zich anders te manifesteren in de ploeg. Het zou inderdaad zomaar kunnen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 28 oktober 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Ajx het volgende:
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
jullie hebben allemaal grote oren, en een grote neus.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Ajx het volgende:
Jullie centrale verdedigings duo is helemaal niet zo goed, moet je je niet op verkijken hoor. Vlaar zit al tijden op dit niveau..... De vrij is nou toch ook niet zo een toppertje, met die grote oren!
Hij gaf die krokettenvanger van jullie toch mooi het nakijken....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 16:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh het lag aan Mulder, hahahaha. Hadden ze hem maar niet op de bank moeten zetten!
Hij heeft een 'negatieve uitstraling' en daarom hebben we verloren. Dus het ligt altijd aan Mulder bij mij. Hahahahaha
Kom een keer naar varkenoord, krijg je van mij 50 euro, kan je je laten ontmaagden op de wallen, daar voel je je vast thuis sneue rukker.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:37 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat een slap gelul om Vlaar de schuld te geven.
Hij speelde gisteren niet goed maar toonde in ieder geval inzet en was vaak voorin te vinden om zijn team te helpen.
Hij scoorde ook nog en dat kan je van velen die er gisteren op het veld stonden niet zeggen.(ook wat instelling betreft)
Bij het eerste doelpunt gaat het fout op het middenveld en Mokotjo liep niet eens mee met die Suk(kel)en Vlaar probeerde in ieder geval nog te blokken.
Het tweede doelpunt was een gemakkelijk gegeven strafschop door Twentse Braamhaar want het was niet eens een doelrijpe kans en de aanvaller van GAE hield eerst vast.
De instelling van veel spelers was niet goed met als groot voorbeeld Bisesdwarrel die nooit meer een kans verdiend bij Feyenoord.(wat een klojo en grootmuil is dat)
Hij zegt meerdere keren dat hij vlaar niet de schuld geeft, maar dat hij zich af vraagt waarom ze minder sterk ogen dan vorig jaar.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij zegt meerdere keren dat hij vlaar niet de schuld geeft, maar dat hij zich af vraagt waarom ze minder sterk ogen dan vorig jaar.
Begrijpend lezen is en blijft lastig.
craven
 craven - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is en blijft lastig.
ik begrijp je wel, maar ik snap je niet.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:22 schreef craven het volgende:

[..]

ik begrijp je wel, maar ik snap je niet.
Ik hoor je, maar luister niet.
craven
 craven - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik hoor je, maar luister niet.
ik lees wel, maar begrijp je woorden niet
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:33   quote  deeplink  
http://analfabeet.goedbegin.nl/

Just sayin'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Bosifyable --
de flh
 de flh - zaterdag 29 oktober 2011 - 00:58   quote  deeplink  
Wat een gezeik. Hij heeft gewoon een slechte wedstrijd gespeeld. Die andere tien waren ook niet echt best..

Vlaar heeft gewoon veel goede competitiewedstrijden gespeeld.. Dat vinden wij allemaal, want Vlaar krijgt van ons wekelijks goede cijfers..
craven
 craven - zaterdag 29 oktober 2011 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:33 schreef Bosifyable het volgende:
http://analfabeet.goedbegin.nl/

Just sayin'.
www.Canreadyourwordsbecauseitallseemsshit2me/prrrrrrrrrrrrt.com

sike.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door craven --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Website doet het niet?
van geil
 van geil - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:50   quote  deeplink  
hij ontbijt tegenwoordig in wegrestaurant lijdensweg
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:50 schreef van geil het volgende:
hij ontbijt tegenwoordig in wegrestaurant lijdensweg
Dat kan je niet betalen! Is veel te duur voor jou........
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan je niet betalen! Is veel te duur voor jou........
Hij heeft het toch ook niet over zichzelf?

Fail.
craven
 craven - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 09:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Website doet het niet?
Heb jij weer...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan je niet betalen! Is veel te duur voor jou........
Zo duur zijn kroketten niet.
Vakkie Q
 Vakkie Q - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 00:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij zegt meerdere keren dat hij vlaar niet de schuld geeft, maar dat hij zich af vraagt waarom ze minder sterk ogen dan vorig jaar.
Ik zeg alleen maar dat Vlaar ook nog niet in de vorm steekt die wij graag willen zien.
Maar ik probeer ook te zeggen dat het middenveld niet goed reageerde op de spelsituaties.
Ik vind nog steeds dat Vlaar voorop gaat in de strijd maar helaas teveel foutjes maakt.
Voor de rest kijk ik ook naar de situatie waar Feyenoord vandaan moet komen en dan vallen de resultaten al met al wel mee.
Je kan niet het ene seizoen als een drol spelen en een seizoen later Kampioen worden.
Alles gaat nu redelijk en is voor verbetering vatbaar en ik geloof ook dat het allemaal goed gaat komen al is het met vallen en opstaan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Vlaar is op zijn retour .
De matthijssen van Feyenoord
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Vlaar lust geen pindakaas naar het schijnt...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Daar heb je t al.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 29 oktober 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Vlaar moet nu ook opstaan als de aanvoerder die de rest aanspoort en motiveert in het veld!
Bij het vertrek van Been wist hij wel op de voorgrond te treden!
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 00:49   quote  deeplink  
ik vind vlaar toch echt een van de betere....
maar wie ben ik???
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 oktober 2011 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vlaar moet nu ook opstaan als de aanvoerder die de rest aanspoort en motiveert in het veld!
Bij het vertrek van Been wist hij wel op de voorgrond te treden!
Het ligt allemaal aan Mulder, hahahahaha
Els
 Els - zondag 30 oktober 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 00:49 schreef van geil het volgende:
ik vind vlaar toch echt een van de betere....
maar wie ben ik???
Identiteitscrisis?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is er aan de hand met Vlaar?









0.0080938