|
|
Grasmaaier
|
|
|
Miralem Sulejmani dacht een jaar geleden goed na over zijn toekomst. West Ham United was een optie, Vitesse ook. Urby Emanuelson, Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg vertelden in de media dat Ajax hem nodig had. Sulejmani bleef. En hij wil nog wel langer blijven.
De kersverse vader van Luca leeft deze dagen op een roze wolk. Langzaam begint de Serviër aan de verwachtingen te voldoen. Het gevoelsmens heeft nu een gezin en als Luca wat groter is, wil zijn vriendin Vesna op zoek gaan naar werk.
Sulejmani heeft het goed in Amsterdam en is blij dat Luca hier werd geboren. Zijn contract bij Ajax loopt tot 2013, maar wat betekent dit voor zijn eigen toekomst? "Ik heb er geen bezwaar tegen om bij te tekenen. Ik voel me hier goed. In Amsterdam, bij Ajax," vertelt hij in de nieuwe Ajax Lifekrant. Hij is er nog niet over in gesprek met de club. De rechtsbuiten hoopt in de winter met Ajax rond de tafel te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat is dit voor ridicule topic titel? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ik dacht.. ach laat ik er wat humor ingooien.. maar het komt niet bij iedereen aan |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Tja, ligt dat aan "iedereen" of aan jouw "humor"... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ik denk aan geen van beide.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
gooi der maar een slot op dan.. aangezien er hier een aantal op hun pik getrapt zijn |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind Sulejmani een verschrikkelijk goed voetballertje en een enorm sympathiek ventje. Hij is ook op momenten wel belangrijk geweest voor ons. Het grote probleem met Sulejmani is volgens mij dat hij gewoon niet in het systeem past. Ik vind persoonlijk dat Sulejmani een tweede spits is in een 4-4-2 systeem. Bij Heerenveen deed hij dat met Sibon en dat werkte heel goed. In ons systeem moet hij op een vleugel staan, maar hij is niet de man van de voorzet. Hierdoor moet hij zijn acties ook te ver van de goal af maken, waardoor hij alleen op momenten kan uitblinken. Ik hou van het ventje, maar ben bang dat we moeten concluderen dat hij bij ons nooit zijn volle rendement kan halen. (Om maar gewoon even serieus op het topic in te gaan :P)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Op de bijnamen na, is het wel een goed topic, maar ik denk dat Sulejmani wel goed zou zijn. Hij komt eindelijk eens een beetje op stoom en dus denk ik dat hij nog wel geld op gaat leveren, na een tijdje goed spel. Waarschijnlijk niet evenveel als hij gekost heeft, maar toch. Dus ja, ik wil dat ook(contract verlengen) |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
de geenu die dit heeft gedaan is gewoon niet goed in zen hooft Sulejmani is gewoon un helle goeden voetballer Grasmaaier over weeg jij is om hulp te zoeken want volgens mij heb jij het niet hellemaal goed in oorden in je boven kammer |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:31 schreef Ajx het volgende:Op de bijnamen na, is het wel een goed topic, maar ik denk dat Sulejmani wel goed zou zijn. Hij komt eindelijk eens een beetje op stoom en dus denk ik dat hij nog wel geld op gaat leveren, na een tijdje goed spel. Waarschijnlijk niet evenveel als hij gekost heeft, maar toch. Dus ja, ik wil dat ook(contract verlengen) dankje dat je het er nog even inwrijft.. lig al te huilen hiero ouwe |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:41 schreef amsterdam123 het volgende:de geenu die dit heeft gedaan is gewoon niet goed in zen hooft Sulejmani is gewoon un helle goeden voetballer Grasmaaier over weeg jij is om hulp te zoeken want volgens mij heb jij het niet hellemaal goed in oorden in je boven kammer Gaat het wel goed met je? Lees je post eens over man, in elk woord staat wel iets verkeerds...... Zo slecht is de spelling toch niet?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:41 schreef amsterdam123 het volgende:de geenu die dit heeft gedaan is gewoon niet goed in zen hooft Sulejmani is gewoon un helle goeden voetballer Grasmaaier over weeg jij is om hulp te zoeken want volgens mij heb jij het niet hellemaal goed in oorden in je boven kammer heb het even vertaald uit het russisch: diegene die dit heeft gedaan is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Sulejmani is gewoon een hele goede voetballer. Grasmaaier overweeg jij eens om hulp te zoeken, want volgens mij heb jij het niet helemaal goed in orde in je bovenkamer.
--
Ten eerste wil ik je bedanken voor het feit dat je zegt dat ik niet goed in orde ben, terwijl je zelf amper Nederlands kan typen. Ten tweede heb ik allang aangegeven dat het een 'grapje' was en dat het als 'humor' bedoelt was. Ten derde heb ik ook al aangegeven dat het topic gesloten mag worden aangezien mensen als jij nu op hun pik getrapt zijn.
Ik dank u zeer ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ten vierde wil ik er nog even aan toevoegen dat ik juist WEL wil dat hij zijn contract verlengt.. aangezien hij dit elftal op sleeptouw kan nemen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:50 schreef Grasmaaier het volgende:[..] heb het even vertaald uit het russisch: diegene die dit heeft gedaan is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Sulejmani is gewoon een hele goede voetballer. Grasmaaier overweeg jij eens om hulp te zoeken, want volgens mij heb jij het niet helemaal goed in orde in je bovenkamer. -- Ten eerste wil ik je bedanken voor het feit dat je zegt dat ik niet goed in orde ben, terwijl je zelf amper Nederlands kan typen. Ten tweede heb ik allang aangegeven dat het een 'grapje' was en dat het als 'humor' bedoelt was. Ten derde heb ik ook al aangegeven dat het topic gesloten mag worden aangezien mensen als jij nu op hun pik getrapt zijn. Ik dank u zeer ;-) Goede post, dank voor de vertaling en dit topic hoeft niet gesloten te worden omdat sommige de naam niet helemaal leuk vinden!! Kijk naar de inhoud en de vraag, discusseer daar maar over. Grasmaaier, Fantastisch topic!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:51 schreef Grasmaaier het volgende:Ten vierde wil ik er nog even aan toevoegen dat ik juist WEL wil dat hij zijn contract verlengt.. aangezien hij dit elftal op sleeptouw kan nemen.. Gaat iets te ver, dat kan hij nog niet. Moet eerst zijn voorzet eens beter maken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Zag je vorig jaar... dat kan hij wel! niet elke wedstrijd , maar hij heeft het wel eens laten zien |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik heb liever een rechts benige speler op rechts en een links benige speler op links. dus moet sulejmani het duel aangaan met boerrigter voor de linksbuiten positie. hij blijft de 2de man achter boerrigter voor de linksbuiten positie lijkt mij!! dus ebicilio mag van mij vertrekken. ajax moet opzoek gaan naar een goeie rechtsbuiten met een goeie rechterbeen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb nog steeds de Sulejmani van sc Heerenveen op mijn netvliezen. Een lust voor het oog. Hij heeft bij Ajax dit seizoen af en toe wedstrijden gespeeld, waarin hij dat niveau absoluut benaderde. Grote kans dat hij de grote smaakmaker gaat worden dit seizoen. Ik zou het toejuichen, wanneer Sulejmani inderdaad gaat bijtekenen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:06 schreef Pietje het volgende:Ik heb nog steeds de Sulejmani van sc Heerenveen op mijn netvliezen. Een lust voor het oog. Hij heeft bij Ajax dit seizoen af en toe wedstrijden gespeeld, waarin hij dat niveau absoluut benaderde. Grote kans dat hij de grote smaakmaker gaat worden dit seizoen. Ik zou het toejuichen, wanneer Sulejmani inderdaad gaat bijtekenen! ook als hij rechts blijft voetballen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja hoor, dat vermoed ik wel. Een voetballer met zijn kwaliteiten en inzicht kan uiteindelijk op meerdere posities uit de voeten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:17 schreef Pietje het volgende:[..] Ja hoor, dat vermoed ik wel. Een voetballer met zijn kwaliteiten en inzicht kan uiteindelijk op meerdere posities uit de voeten. sulejmani is jong genoeg om te leren met rechts een voorzet te kunnen geven. nu weet je je dat hij altijd naar binnen gaat, er moet ook eens afgewisseld worden. dan naar binnen en een keertje ook buiten om, zo weet de tegenstander niet meer of hij naar binnen wil of buiten om gaat! |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:41 schreef amsterdam123 het volgende:de geenu die dit heeft gedaan is gewoon niet goed in zen hooft Sulejmani is gewoon un helle goeden voetballer Grasmaaier over weeg jij is om hulp te zoeken want volgens mij heb jij het niet hellemaal goed in oorden in je boven kammer jij mag ander ook wel wat hulp gebruiken met de woordenschat :p |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
voor de rest is Suljemani een redelijk goede speler als hij vorm is. En als hij wil blijven in Amsterdam zal hij wel beter moeten presteren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:25 schreef epie124 het volgende:voor de rest is Suljemani een redelijk goede speler als hij vorm is. En als hij wil blijven in Amsterdam zal hij wel beter moeten presteren. hij haalt soms wel een goed niveau hoor. alleen heeft hij nog te vaak een slechte wedstrijd tussen door. hij moet wel constanter zijn! het blijft onze topscoorder! |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:51 schreef Grasmaaier het volgende:Ten vierde wil ik er nog even aan toevoegen dat ik juist WEL wil dat hij zijn contract verlengt.. aangezien hij dit elftal op sleeptouw kan nemen.. tussen kunnen en willen zit een groot verschil... dat dacht ik ook van Eriksen, maar van mij mag hij ook blijven. |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] hij haalt soms wel een goed niveau hoor. alleen heeft hij nog te vaak een slechte wedstrijd tussen door. hij moet wel constanter zijn! het blijft onze topscoorder! Klopt, helemaal mee eens. zat de laatste tijd natuurlijk met zijn hoofd bij de geboorte van zijn kind... en die is er nu.... dus het goede spel komt er weer aan zullen we maar zeggen...lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] sulejmani is jong genoeg om te leren met rechts een voorzet te kunnen geven. nu weet je je dat hij altijd naar binnen gaat, er moet ook eens afgewisseld worden. dan naar binnen en een keertje ook buiten om, zo weet de tegenstander niet meer of hij naar binnen wil of buiten om gaat! Dat ben ik wel met je eens. Een type "Marc Overmars" dus. Bij sc Heerenveen (en Jong Servië) had hij destijds een vrije rol. In die rol floreerde hij toen. Misschien dat Frank de Boer Mickey bij Ajax ook een wat vrijere rol kan geven? Een beetje switchen. En inderdaad, Sulejmani is nog jong. Ik ben er nog altijd heilig van overtuigd, dat Mickey een groots voetballer is. Wat hij bij sc Heerenveen kon, zal hij pertinent niet verleerd zijn. Martin Jol heeft hem destijds behoorlijk kapot gemaakt en van Frank de Boer krijgt hij aanzienlijk meer vertrouwen. Met Mickey gaat het goed komen bij Ajax, nu helemaal, omdat hij de verantwoordelijkheid heeft voor een zoontje. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:29 schreef epie124 het volgende:[..] tussen kunnen en willen zit een groot verschil... dat dacht ik ook van Eriksen, maar van mij mag hij ook blijven. eriksen en het team op sleeptouw nemen? dat kan je pas als je constant goed speelt. hij speelt niet constant genoeg om het team op sleeptouw te kunnen nemen. dat heeft hij eigenlijk nooit gedaan dus kan je ook niet verwachten dat hij dat zou kunnen. na een goeie wedstrijd kwam altijd een slechte wedstrijd achteraan, daar is niks mis mee hoor. maar dan kan je nooit verwachte dat hij het team op sleeptouw neemt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] eriksen en het team op sleeptouw nemen? dat kan je pas als je constant goed speelt. hij speelt niet constant genoeg om het team op sleeptouw te kunnen nemen. dat heeft hij eigenlijk nooit gedaan dus kan je ook niet verwachten dat hij dat zou kunnen. na een goeie wedstrijd kwam altijd een slechte wedstrijd achteraan, daar is niks mis mee hoor. maar dan kan je nooit verwachte dat hij het team op sleeptouw neemt. Maar waar hebben we het in godsnaam over? Christian Eriksen is pas 19 jaar! Moeten we nou echt verwachten, dat hij een niet goed draaiend team (dat is Ajax op dit moment toch echt) op sleeptouw kan gaan nemen? Dat gaat zeker niet lukken! |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik heb liever een rechts benige speler op rechts en een links benige speler op links. dus moet sulejmani het duel aangaan met boerrigter voor de linksbuiten positie. hij blijft de 2de man achter boerrigter voor de linksbuiten positie lijkt mij!! dus ebicilio mag van mij vertrekken. ajax moet opzoek gaan naar een goeie rechtsbuiten met een goeie rechterbeen. Verhoek? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: NEVER.. hoef zon bal gehakt niet in ONS ALLER AJAX te zien spelen |
|
|
|
|
epie124
|
|
|
quote: wie denk jij dan op die plek, als we even puur gaan kijken die er op rechts die voorzet op maat kan geven? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:45 schreef epie124 het volgende:[..] wie denk jij dan op die plek, als we even puur gaan kijken die er op rechts die voorzet op maat kan geven? Ozbiliz |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:42 schreef Pietje het volgende:[..] Maar waar hebben we het in godsnaam over? Christian Eriksen is pas 19 jaar! Moeten we nou echt verwachten, dat hij een niet goed draaiend team (dat is Ajax op dit moment toch echt) op sleeptouw kan gaan nemen? Dat gaat zeker niet lukken! nee ik verwacht het ook niet van hem dat hij dat doet!! maar andere mensen wel. het komt met ajax en met hem wel goed dat weet ik zeker!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: nee toch? speelt hij niet op links met zijn rechterbeen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:45 schreef epie124 het volgende:[..] wie denk jij dan op die plek, als we even puur gaan kijken die er op rechts die voorzet op maat kan geven? iemand anders dan verhoek en sulejmani! ik weet het niet zeker maar tadic van groningen is dat geen rechtsbuiten met een rechterbeen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
of gewoon lukoki een goeie voorzetten laten trainen dan zeg ik dat hij een goeie word |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
lukoki mag het opnieuw proberen tegen roda om dit keer wel een goeie voorzet te kunnen geven! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
epie124
|
|
|
we zullen zien wie er op rechts staat tege Roda JC, maar lokoki is is idd ook het proberen waard, jonge gast, gretig...kan een eind komen... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
ben ook benieuwd hoe Lukoki het gaat doen zaterdag. Doet me beetje denken aan ELia. Alleen wat ik toch onbegrijpelijk vind is dat een jongen als Lukoki toch de Ajax opleiding met succes heeft doorlopen maar een normale voorzet geven kan hij nog) niet. Iig niet in Ajax 1. Hoe kan dat toch...?
Micky mag bijtekenen en hem daarna verkopen. Moet toch no wel iets van zijn aankoopbedrag terugzien. Hoewel ik hem het allerbeste gun ben ik toch bang dat het er niet meer uit gaat komen bij hem. Af en toe aardige actie of wedstrijd is simpelweg niet voldoende na zoveel jaar in het Ajaxshirt te hebben gevoetbald. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lukookboek is de slechste voorzettengever die ik ooit heb gezien!
Miralem, teken gauw bij! Ik wil het graag! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Miralem vind ik een leuke voetballer maar heeft te weinig rendement.... Zijn instelling laat te wensen over, een beetje lui, moet veel meer laten zien want hij kan het wel!!!!! Ozbiliz behouden heeft een veel betere voorzet is dus meer rendabel. Ik hoop dat Ozbiliz het zondag laat zien aan ieder van Ajax..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:Miralem vind ik een leuke voetballer maar heeft te weinig rendement.... Zijn instelling laat te wensen over, een beetje lui, moet veel meer laten zien want hij kan het wel!!!!! Ozbiliz behouden heeft een veel betere voorzet is dus meer rendabel. Ik hoop dat Ozbiliz het zondag laat zien aan ieder van Ajax..... Wel mee eens, toch mag sullie blijven! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap niet zo goed dat mensen klagen over zijn rendement, na Suarez (die ook veel in de spits heeft gespeeld), heeft hij het hoogste rendement van de buitenspelers die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad. Boerrigter heeft dit seizoen een hoger rendement maar telt voor MIJ hierin nog niet mee omdat ik van mening ben dat je het 1 zwaluw geen zomer maakt. En als die wel mee zou tellen zit hij nog steeds bij de beste 3 van de laatste 10 jaar, en zoals jullie allemaal weten hebben daar aardig wat spelers rond gehuppeld..
Die 16 miljoen kan hij niks aan doen, en het is van sommige supporters wel heel triest om hem daar nog steeds aan op te hangen.. Sulejmani is niet onze perfecte Ajax huisstijl buitenspeler, maar zolang die niet bij Ajax speelt denk ik dat Sulejmani prima in ons Ajax past.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:Ik snap niet zo goed dat mensen klagen over zijn rendement, na Suarez (die ook veel in de spits heeft gespeeld), heeft hij het hoogste rendement van de buitenspelers die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad. Boerrigter heeft dit seizoen een hoger rendement maar telt voor MIJ hierin nog niet mee omdat ik van mening ben dat je het 1 zwaluw geen zomer maakt. En als die wel mee zou tellen zit hij nog steeds bij de beste 3 van de laatste 10 jaar, en zoals jullie allemaal weten hebben daar aardig wat spelers rond gehuppeld.. Die 16 miljoen kan hij niks aan doen, en het is van sommige supporters wel heel triest om hem daar nog steeds aan op te hangen.. Sulejmani is niet onze perfecte Ajax huisstijl buitenspeler, maar zolang die niet bij Ajax speelt denk ik dat Sulejmani prima in ons Ajax past.. Mee eens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
is jong, enorm veel talent.. en zoals remco al aangaf 1 van de spelers met hoogste rendement.. dus ik zeg DOEN.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
verbrande harry