|
|
baco74
|
|
|
____________________________________________________________________________________________
NABESCHOUWING AJAX SPEELRONDE 10
Ajax heeft zondag ternauwernood een punt uit het vuur weten te slepen in de klassieker tegen een veel beter Feyenoord. Vanaf het begin van de wedstrijd waren alle grote kansen in de ArenA voor de ploeg uit Rotterdam. Dankzij doelman Kenneth Vermeer en de lat bleven doelpunten in de eerste helft uit. Ook in de tweede helft speelde Ajax sloom en ongeïnspireerd. In de 61'ste minuut pakte Feyenoord dan ook z'n verdiende voorsprong: Stefan de Vrij scoorde na een rommelige corner. Drie minuten later kreeg Kenneth Vermeer een rode kaart en leek het duel helemaal verloren. Toch kreeg Ajax, net als eerder dit seizoen, tegen een man meer wel de geest om te voetballen. Binnen 3 minuten kopte onze aanvoerder Jan Vertonghen een vrije trap van Theo Janssen in het doel. Alles was weer mogelijk maar zowel Ajax als Feyenoord wisten de kansen die er nog waren niet te benutten. Het is het vijfde competitieduel op rij dat Ajax niet weet te winnen. Gelukkig speelde onze concurenten ook gelijk, toch een gemiste kans voor ons.
____________________________________________________________________________________________
SCORES SUBPOULE: HET AJAX-CAFÉ.
De voorspellingen van speelronde 10 waren niet om over naar huis te schrijven. Van de 126 voorspellingen die we met zijn veertienen hebben geplaatst heeft dat slechts 11 maal een 6-punter opgeleverd. Die werden gescoord door 8 verschillende mensen waarvan Benno, Humankillz en Thomas er 2 hadden. Het grootste dieptepunt van afgelopen sportpooler-ronde mag het aantal nul-scores genoemd worden. Maar liefst bijna 30% van de 126 stemmen bracht geen punten op. Moet gezegt worden dat van de 41 nul-punters er tien niet waren ingevuld. Thomass en ik zelf, waren op vrijdag te laat met onze voorspelling en Freaky mag zich een geheel onthouder noemen. Deze week hebben we met een totaalscore van 205 pnt, per wedstrijd gemiddeld iets meer dan 1.6 punten gescoord. Hoogste score deze was 23 punten en door, jawel: Humankilzz. Hiervoor hulde!
RANGLIJST SUBPOULE: HET AJAX-CAFÉ.
In het klassement van Joduh's Ajax-café hebben afgelopen speelronde wat verschuiving plaatsgevonden. We hebben 'n nieuwe nummer één, maar dan wel erbij want de koppositie wordt nu gedeeld. Hasjkoph wist te profiteren van de matige score van Pietje en zij zijn nu degene die de lijst aanvoeren. Ali staat nog steeds op een respectabele 3de plaats en Thomas heeft zich ten kosten van Directeur Joduh naar de 4de plaats geknokt. De nog steeds laatste op de lijst is Altijd Prijs, toch wist hij weer 10 puntjes in te lopen op Freakie. Op zich niet zo gek want Freakie had weer eens nul punten. Ennuh.....oh ja, Amsterdammer is met 6 punten zijn Missy voorbij gestreefd, laten we er maar van uitgaan dat dit een onderdeel van de huwelijkse voorwaarde is.
Hier volgt nu de ranglijst:
VOORBESCHOUWING EN WEDSTRIJDPROGRAMMA SPEELRONDE 11.
Zullen we voor de tweede maal in vier dagen Roda JC kunnen verslaan. Afgelopen woensdag hebben we het redelijk tot goed gedaan , al ging er ook nog wel een hoop mis. Toch zag ik meer voetbal bij Ajax dan de afgelopen weken. Onze jongens zullen zaterdag om 18:45 uur moeten aantreden in Kerkrade en het zou mooi zijn deze voorbeschouwing tegen wederom Roda te winnen. Ik zeg voorbeschouwing want gelijk na onze winst(!) staat de Eredivisie-topper Twente-PSV op het programma. Op zondag zal Feyenoord een zware kluif kunnen krijgen aan de plaatselijke FC in Groningen en AZ heeft ook nog niet gewonnen in Almelo. Kortom het kan weer een weekend met veel verassingen worden, behalve bij Ajax dan,die winnen, dat staat vast.
Hieronder de wedstrijden van speelronde 11:
Vrienden en vriendin, ik weet het ik ben nogal laat met dit topic, maar probeer je voorspellingen nog even te posten. Veel plezier dit voetbal-weekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Baco de KLASBAK.......chapeau weer ouwe |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
2-0 NAC-VVV 1-3 RJC-AJAX 1-3 EXC-RKC 2-0 HEE-ADO 2-2 TWE-PSV 1-2 GRA-VIT 2-0 GRO-FEY 1-1 NEC-UTR 2-2 HER-AZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
6-5 NEC-VVV 17-2 RJC-AJAX 1-9 EXC-RKC 18-9 HEE-ADO 15-15 TWE-PSV 3-12 GRA-VIT 6-0 GRO-FEY 1-6 NEC-UTR 0-7 HER-AZ
zo... mooi weekend :P ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sorry? Of moeten we 17 februari weer tegen Roda?....dat kan niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nac - Vvv 2-1 Roda - AJAX 1-3 Exelsior - Rkc 1-1 Heerenveen - Ado 4-0 Twente - Psv 2-3 Graafschap -Vitesse 1-3 Groningen - Feijenoord 2-1 Nec - Utrecht 1-0 Heracles - Az 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehehe.........Hey Baco.....dat arme Nec moet bij jou 2x opdraven |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nee we verliezen.... roda wilt revanche ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Euh.....Aaah! Tnx man, reeds verbeterd. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: huh??? ik snap t niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: moet dat dan? Ik snap 17-2 niet, mafkees :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahahahahahaha.... denk je nou echt??? dat meen ik niet hoor... ik denk eerlijk... 1-4
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 20:27 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] whahahahahahahaha.... denk je nou echt??? dat meen ik niet hoor... ben niet gek :P ik denk eerlijk... 1-4 Kijk, das beter. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: yep vind ik ook ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is weer bijzonder fraai, baco! Hierbij mijn voorspellingen voor dit weekeinde:
NAC Breda - VVV Venlo = 2-0 Roda JC - AJAX = 1-3 Excelsior - RKC Waalwijk = 1-3 sc Heerenveen - ADO Den Haag = 2-1 FC Twente - PSV = 1-1 de Graafschap - Vitesse = 1-3 FC Groningen - Feyenoord = 1-1 NEC Nijmegen - FC Utrecht = 1-1 Heracles Almelo - AZ = 1-2 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
1 hele punt???? Wist niet dat ik getrouwd was met jouw man!! Whahahaha Het zijn er 6!!!!
Maar wederom hulde voor deze mooie topic!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 21:46 schreef amsterdammer113 het volgende:1 hele punt???? Wist niet dat ik getrouwd was met jouw man!! Whahahaha Het zijn er 6!!!! Maar wederom hulde voor deze mooie topic!!! Sorry man je hebt gelijk. Inmiddels verbeterd, ik zal voortaan beter lezen.
Nu jouw voorspellingen man, of moet je dat ff met moeder-de-vrouw overleggen :)
Tnx voor het compliment en de andere jongens ook bedankt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 21:58 schreef baco74 het volgende:[..] Sorry man je hebt gelijk. Inmiddels verbeterd, ik zal voortaan beter lezen. Nu jouw voorspellingen man, of moet je dat ff met moeder-de-vrouw overleggen :) Tnx voor het compliment en de andere jongens ook bedankt. Komen ze aan man!!
Nac - Vvv 1-1 Roda - AJAX 1-3 Exelsior - Rkc 1-3 Heerenveen - Ado 3-0 Twente - Psv 1-1 Graafschap -Vitesse 1-4 Groningen - Feijenoord 3-1 Nec - Utrecht 0-0 Heracles - Az 2-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Precies de helft van de deelnemers heeft nog nix ingevuld op de site van Sportpooler. Zonde.......subpoule gaat als een nachtkaars uit vrees ik. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:46 schreef baco74 het volgende:Precies de helft van de deelnemers heeft nog nix ingevuld op de site van Sportpooler. Zonde.......subpoule gaat als een nachtkaars uit vrees ik. Ik ben zeker te laat om mee te doen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Je kunt je wel bij Sporpooler zelf aanmelden maar dan loop je 10 wedstrijden en dus een hoop punten achter. Deze subpoule (Ajax-cafe) wordt op Spotpooler beheerd door Joduh, alleen hij zou je evt. toe kunnen laten in deze subpoule. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 23:00 schreef baco74 het volgende:[..] Je kunt je wel bij Sporpooler zelf aanmelden maar dan loop je 10 wedstrijden en dus een hoop punten achter. Deze subpoule (Ajax-cafe) wordt op Spotpooler beheerd door Joduh, alleen hij zou je evt. toe kunnen laten in deze subpoule. Oke Thanks. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 22:46 schreef baco74 het volgende:Precies de helft van de deelnemers heeft nog nix ingevuld op de site van Sportpooler. Zonde.......subpoule gaat als een nachtkaars uit vrees ik. Misschien een nieuwe subpoule maken, want er zijn ondertussen wat nieuwe mensen in het Cafe en wat anderen verdwenen die ook de poule niet meer invullen??? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
whaaa ik ben 1e van de week, lekker:) ben pas net trug van vakantie, daarom reageer ik nu pas;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kutt.. Was het vergeten! Toch nog voor de rest van het weekend..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: haha ik ook gister vergeten:P |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Mooi gedaan weer Baco enne je had gelijk hoor dat het een onderdeel van de huwelijkse voorwaarde is ;)
Hier mijn voorspellingen. Nac - Vvv 1-2 Roda - AJAX 2-3 Exelsior - Rkc 0-2 Heerenveen - Ado 3-1 Twente - Psv 1-1 Graafschap -Vitesse 1-2 Groningen - Feijenoord 1-2 Nec - Utrecht 1-1 Heracles - Az 0-3 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fuck.. Ik ga niet zo goed.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De hoofdpersoon in deze is er niet meer bij.....:( JODUH KOM TERUG!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
trouwens ik had roda Ajax 1-4 voorspeld... ik zat maar 1 doelpunt naast!! :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
+1000.
Mensen ik ga stoppen met de sportpooler.. Baco je maakt er elke keer weer een fantastisc..h geheel van, echt geweldig, maar zoals er al gezegd wordt, Jodu is er niet meer bij en het is/was zijn dingetje.. Verder wordt er niet heel fanatiek meer over gedaan...
Voor de mensen die er wel mee doorgaan.. Succes en hopelijk scoor je wat punten.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: +12345678909876543211 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:+1000. Mensen ik ga stoppen met de sportpooler.. Baco je maakt er elke keer weer een fantastisc..h geheel van, echt geweldig, maar zoals er al gezegd wordt, Jodu is er niet meer bij en het is/was zijn dingetje.. Verder wordt er niet heel fanatiek meer over gedaan... Voor de mensen die er wel mee doorgaan.. Succes en hopelijk scoor je wat punten.. nee ga niet weg Rem!! niet jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aub blijf!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:+1000. Mensen ik ga stoppen met de sportpooler.. Baco je maakt er elke keer weer een fantastisc..h geheel van, echt geweldig, maar zoals er al gezegd wordt, Jodu is er niet meer bij en het is/was zijn dingetje.. Verder wordt er niet heel fanatiek meer over gedaan... Voor de mensen die er wel mee doorgaan.. Succes en hopelijk scoor je wat punten.. Hé kom op Remco! Blijf die SportPooler gewoon invullen. Het is en blijft een leuk initiatief. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:+1000. Mensen ik ga stoppen met de sportpooler.. Baco je maakt er elke keer weer een fantastisc..h geheel van, echt geweldig, maar zoals er al gezegd wordt, Jodu is er niet meer bij en het is/was zijn dingetje.. Verder wordt er niet heel fanatiek meer over gedaan... Voor de mensen die er wel mee doorgaan.. Succes en hopelijk scoor je wat punten.. watje! gewoon invullen man, zo veel tijd kost dat niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zal er nog eens over nadenken.. Komt trouwens vaak voor dat ik het nu vergeet in te vullen en dat is natuurlijk zonde.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik zal er nog eens over nadenken.. Komt trouwens vaak voor dat ik het nu vergeet in te vullen en dat is natuurlijk zonde.. ik zal vandeweek de mailings activeren zodat men weet dat het niet vergeten moet worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:57 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik zal vandeweek de mailings activeren zodat men weet dat het niet vergeten moet worden Kijk, dat zou nog eens helpen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:57 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik zal vandeweek de mailings activeren zodat men weet dat het niet vergeten moet worden :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik zal er nog eens over nadenken.. Komt trouwens vaak voor dat ik het nu vergeet in te vullen en dat is natuurlijk zonde.. Beetje raar dat een mod je moet overhalen gap..............zegt wel iets,maar hou ik voor mezelf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 18:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beetje raar dat een mod je moet overhalen gap..............zegt wel iets,maar hou ik voor mezelf Wat lul jij nou uit je nek dan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vul het zelf maar in ouwe.....heb je gepb't of je er mee kapt....nee zeg je ben het vergeten.............vervolgens post je........van ik kap ermee omdat Joduh weg is.......daarna zeg je van ik doe toch wel mee......op een reactie van Boudewijn.........Flikker op pik,kwaaier kan je me niet krijgen........hier kan je het mee doen ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 19:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vul het zelf maar in ouwe.....heb je gepb't of je er mee kapt....nee zeg je ben het vergeten.............vervolgens post je........van ik kap ermee omdat Joduh weg is.......daarna zeg je van ik doe toch wel mee......op een reactie van Boudewijn.........Flikker op pik,kwaaier kan je me niet krijgen........hier kan je het mee doen ouwe Ik zeg helemaal niet dat ik weer wel meedoe lul. Doe GVD gewoon normaal man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Scrol ff naar boven ouwe.............en als jij gaat schelden weet ik al dat ik gelijk heb en jij niet gap............maakt niet uit,je moet nog een hoop leren vriend.........ik heb hier vaak een mea culpa geplaatst....is geen schande hoor,is jezelf ontdekken vriend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 19:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Scrol ff naar boven ouwe.............en als jij gaat schelden weet ik al dat ik gelijk heb en jij niet gap............maakt niet uit,je moet nog een hoop leren vriend.........ik heb hier vaak een mea culpa geplaatst....is geen schande hoor,is jezelf ontdekken vriend Ik zeg dat ik er nog eens over na zou denken, dat nav het feit dat diverse mensen zeggen dat het dom zou zijn, heeft niks met leren te maken kerel. En schelden is iets anders dan GVD zeggen he.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg dat ik er nog eens over na zou denken, dat nav het feit dat diverse mensen zeggen dat het dom zou zijn, heeft niks met leren te maken kerel. En schelden is iets anders dan GVD zeggen he.. En die lul dan???????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oja inderdaad sorry man zal het niet weer doen, Ach actie-reactie he.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach vriend, doe wat je niet laten kunt! Maar actie-reactie geldt evenveel voor jouw! Dus misschien ook eens in de spiegel kijken!! |
|
|
|