BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: JODUH'S SUBPOULE : scores, na en voorbeschouwing speelrondes 10 & 11.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach vriend, doe wat je niet laten kunt! Maar actie-reactie geldt evenveel voor jouw! Dus misschien ook eens in de spiegel kijken!!
Zeker, je hebt helemaal gelijk, maar ik hoef het niet te accepteren dat men agressief gaat reageren op mij, en zoals ik ook elders heb gepost, dan roep je weleens wat.. En jij neemt het nu voor Nenam op, dat is prima hoor, maar ik heb niks tegen hem, ik mag hem zelfs graag, ik accepteerde enkel 1`post van hem niet, en daarom loopt dit nu uit de klauwen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, je hebt helemaal gelijk, maar ik hoef het niet te accepteren dat men agressief gaat reageren op mij, en zoals ik ook elders heb gepost, dan roep je weleens wat.. En jij neemt het nu voor Nenam op, dat is prima hoor, maar ik heb niks tegen hem, ik mag hem zelfs graag, ik accepteerde enkel 1`post van hem niet, en daarom loopt dit nu uit de klauwen..
Ik neem het totaal niet op voor Nenam en dat kan hij bevestigen wanneer hij vanavond online zou komen! Ik reageer enkel en alleen op de inhoud! Daarnaast kan Nenam ook bevestigen dat ik afgelopen weekend aardig boos op hem ben geweest. En soms moet je elkaar eerlijk de waarheid kunnen vertellen. Ik heb een reactie geplaatst in het CAFE na aanleiding van dit en ga het geen 2 keer plaatsen. Dus laten we de discussie centraliseren. Maakt het makkelijker en kost minder tijd!
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Laten het er hier dan maar niet meer over hebben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: JODUH'S SUBPOULE : scores, na en voorbeschouwing speelrondes 10 & 11.

0.0079689