|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals, 4 goals maken als ploeg en Erikssen is bij iedere goal in een belangrijke rol aanwezig.. Nou mag hij ook al niet juichen op zijn manier??? Die jongen kan gewoon niks goed doen in jou ogen.. Hij doet ook dingen goed?? Hij is vandaag echt veruit de beste man op het veld.. euuuuhmmmm vond je ?? vond hem dit keer absoluut niet slecht, dat was gewoon wederom dejong, maar ik vond de TEAM PRESTATIE gewoon goed.. Ajax heeft nu niet gewonnen omdat Eriksen zoon topper is.. kvond het samenspel Eriksen en Janssen wel mooi om naar te kijken trouwens, Janssen maakt ook veel ruimte voor Eriksen moet ik zeggen dus waar we laatst over hadden dat Eriksen met Janssen beter zou gaan presteren, maar hij heeft ook nog een HELEBOEL te leren.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: 3 4 3 vs 4 33 dus hoezo heb je dan een verdediger te kort ?? wat een onzin weer.. 3 spitsen vs 3 verdedigers 4 middenvelders vs 3 middenvelders.. volgens mij speelt ajax dan altijd nog 6 vs 7 vanaf het middenveld in de meerderheid... om dus mee te helpen in de verdediging..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
trouwens remco ff terugkomend op Eriksen toen ik de vorige keer zei over Janssen dat hij bij alle goals betrokken was telde dat niet echt.. nu voor Eriksen wel ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 23:18 schreef nummer10 het volgende:[..] 3 4 3 vs 4 33 dus hoezo heb je dan een verdediger te kort ?? wat een onzin weer.. 3 spitsen vs 3 verdedigers 4 middenvelders vs 3 middenvelders.. volgens mij speelt ajax dan altijd nog 6 vs 7 vanaf het middenveld in de meerderheid... om dus mee te helpen in de verdediging.. Dit is pas uit je nek lullen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:trouwens remco ff terugkomend op Eriksen toen ik de vorige keer zei over Janssen dat hij bij alle goals betrokken was telde dat niet echt.. nu voor Eriksen wel ?? Bij JAnssen telde dat wel degelijk, enkel zeg jij dat het assists waren,en dat waren het niet en bij Erikssen vandaag wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ook niet bij alle 4.
1 op anita en anita weer op lukoki 1 assist van janssen op eriksen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: je houd toch van feiten ?? tis gewoon een feit dat je dan 7 vs 6 speelt dus bij bal bezit altijd 1 man meer hebt in de opbouw vanaf de verdediging.. bij bal verlies heb je altijd 1 man over.. zijn gewoon makkelijke rekensommetjes die ik wekelijks bij ons eigen elftal zie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus precies wat ik zeg, 1 goal, 2 assists, en de beslissende dieptepass op Anita. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:[..] je houd toch van feiten ?? tis gewoon een feit dat je dan 7 vs 6 speelt dus bij bal bezit altijd 1 man meer hebt in de opbouw vanaf de verdediging.. bij bal verlies heb je altijd 1 man over.. zijn gewoon makkelijke rekensommetjes die ik wekelijks bij ons eigen elftal zie Het gaat er toch waar je staat en hoe je staat, en niet met hoeveel je staat. Anders kun je ook met 2 verdedigers gaan spelen en 5 middenvelders, dan sta je ook met meer man.. Gewoon onzin dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heb ik hier ook al tachtig keer gepost, alleen ligt het wel of niet kunnen spelen wel aan je selectie, en de selectie van Ajax acht ik nu zeker niet in staat om dit zo te spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heb ik hier ook al tachtig keer gepost, alleen ligt het wel of niet kunnen spelen wel aan je selectie, en de selectie van Ajax acht ik nu zeker niet in staat om dit zo te spelen.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Eriksen is gewoon een wereldtopper in spe. Zijn aannames, passing , balbezit, snelheid ....alles is zoveel beter als bij de rest. Alleen pas 19, dus heeft hij ups en downs. Maar zijn basis is echt geweldig, wat je van een ajacied mag verwachten. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 00:15 schreef remco k het volgende:[..] Die heb ik hier ook al tachtig keer gepost, alleen ligt het wel of niet kunnen spelen wel aan je selectie, en de selectie van Ajax acht ik nu zeker niet in staat om dit zo te spelen.. 4-3-3 is moeilijker dan 3-4-3 |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 00:24 schreef Rogier het volgende:Eriksen is gewoon een wereldtopper in spe. Zijn aannames, passing , balbezit, snelheid ....alles is zoveel beter als bij de rest. Alleen pas 19, dus heeft hij ups en downs. Maar zijn basis is echt geweldig, wat je van een ajacied mag verwachten. Dat is hij zeker, maar hij moet wel beter gaan spelen. Hij was aardig gisteren. Niet zoals ik hem eerder heb zien spelen, deed CRonaldo na, met zijn hakkjes enzo. Was wel mooi hoor, maar gaat een beetje ver. Schiet er liever 3 in. Hij laat vaak ook de bal nog te makkelijk aan de tegenstander, ipv het duel aan te gaan. Sluit me dus aan bij nummer10 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals, 4 goals maken als ploeg en Erikssen is bij iedere goal in een belangrijke rol aanwezig.. Nou mag hij ook al niet juichen op zijn manier??? Die jongen kan gewoon niks goed doen in jou ogen.. Hij doet ook dingen goed?? Hij is vandaag echt veruit de beste man op het veld.. 1 2tje was leuk maar wat geeft Theo de bal mooi mee aan Eriksen.2de goal mooi bal van Eriksen op Janssen.Wat komt Janssen daar mooi aangesprint.3de goal pass van Eriksen op Anita die de assist geeft aan Lukoki.Maar vooraf aan de pass van Christian ging de kopbal van verthongen dus is die er ook bij betrokken????Laten we niet vergeten dat Anita daar geweldig weg loopt natuurlijk en dan is de bal van Eriksen goed maar die had Janssen ook gegeven .Bij de 4de goal geeft Eriksen gewoon een pass naar Ebecilio die dan de actie maakt en scoort dus dat is de verdienste van Ebecillio zelf.Dus snap je punt niet hij is bij 4 goals betrokken zoals jij het nu zegt is iedereen er direct bij betrokken dus ook degene die de pass aan CE geeft.Gelul dus.Je doet nu net of hij het allemaal doet maar je vergeet wel de mooie tik die Janssen naar de 0-1 geeft want dat deed Theo geweldig en de niet te missen kans te geven laten we dat voorop stellen.Ik onderstreep het knappe weg lopen van Janssen 0-2.Het goed weg lopen van Anita en Lukoki die voor zn man komt en hem goed intikt 0-3 en de actie die na mij idee wat gelukkig want ben absoluut geen Ebecilio fan maar dat is enkel en alleen de verdienste Ebecilio.Wat ik wil zeggen is wanneer een Janssen of Anita daar niet mooi vrij loopt dan kan CE ook niet zo een goede pass geven. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is toch geen forum of Eriksen goed of niet goed is,dat is geen discussie het is gewoon een toptalent van 19 jaar waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven en Ajax heel veel geld gaat opleveren,en dat hij af en toe een mindere fase heeft dat hoort bij zijn leeftijd zelfs wereldtoppers als Ronaldo heeft wedstrijden dat hij er niks van bakt dus blijf realistisch en wees gelukkig met zo,n talent bij ons cluppie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ligt aan de selectie, als dat wat je zegt waar zou zijn speelt de hele wereld wel 3-4-3 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 10:40 schreef Guyt het volgende:[..] 1 2tje was leuk maar wat geeft Theo de bal mooi mee aan Eriksen.2de goal mooi bal van Eriksen op Janssen.Wat komt Janssen daar mooi aangesprint.3de goal pass van Eriksen op Anita die de assist geeft aan Lukoki.Maar vooraf aan de pass van Christian ging de kopbal van verthongen dus is die er ook bij betrokken????Laten we niet vergeten dat Anita daar geweldig weg loopt natuurlijk en dan is de bal van Eriksen goed maar die had Janssen ook gegeven .Bij de 4de goal geeft Eriksen gewoon een pass naar Ebecilio die dan de actie maakt en scoort dus dat is de verdienste van Ebecillio zelf.Dus snap je punt niet hij is bij 4 goals betrokken zoals jij het nu zegt is iedereen er direct bij betrokken dus ook degene die de pass aan CE geeft.Gelul dus.Je doet nu net of hij het allemaal doet maar je vergeet wel de mooie tik die Janssen naar de 0-1 geeft want dat deed Theo geweldig en de niet te missen kans te geven laten we dat voorop stellen.Ik onderstreep het knappe weg lopen van Janssen 0-2.Het goed weg lopen van Anita en Lukoki die voor zn man komt en hem goed intikt 0-3 en de actie die na mij idee wat gelukkig want ben absoluut geen Ebecilio fan maar dat is enkel en alleen de verdienste Ebecilio.Wat ik wil zeggen is wanneer een Janssen of Anita daar niet mooi vrij loopt dan kan CE ook niet zo een goede pass geven. Je kan wel van alles blijven verzinnen, maar nu lul je echt uit je nek, je roept op alles wat Janssen doet dat hij het geweldig doet terwijl je alles wat Erikssen doet een makkie vind en onzin om het uit te vergroten. Hij geeft 2 assists en scoorten heeft de belangrijkste pass bij de 4e goal, dat zijn gewoon feiten... En je kan wel mooi vrijlopen, maar als er niemand staat die die bal op een presenteerblaadje kan geven gebeurt er helemaal niks.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 10:54 schreef nora het volgende:Het is toch geen forum of Eriksen goed of niet goed is,dat is geen discussie het is gewoon een toptalent van 19 jaar waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven en Ajax heel veel geld gaat opleveren,en dat hij af en toe een mindere fase heeft dat hoort bij zijn leeftijd zelfs wereldtoppers als Ronaldo heeft wedstrijden dat hij er niks van bakt dus blijf realistisch en wees gelukkig met zo,n talent bij ons cluppie. Ik ben er niet gelukkig mee oke accepteer dat gewoon .Met je stomme gelul.En het gaat jou niets aan waarover een ander praat op een forum.Mag ieder zelf weten.Wees jij blij met je talentje ,laat mij blij zijn als hij weg is.Ieder heeft een andere mening maar er zijn nogal personen dwingend omtrent CE.Daar mag je dan op reageeren toch.Actie is reactie.Nogmaals ik vind het tot nu toe geen top talent en ik weet ook niet of hij dat word kan namelijk niet in de toekomst kijken.Jij wel ??? Heb je je glazen bol bij de hand??? Vergelijkingen met Ronaldo en zoals eerder gezegd een Messi rol vind ik zwaar overdreven. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 11:43 schreef remco k het volgende:[..] Je kan wel van alles blijven verzinnen, maar nu lul je echt uit je nek, je roept op alles wat Janssen doet dat hij het geweldig doet terwijl je alles wat Erikssen doet een makkie vind en onzin om het uit te vergroten. Hij geeft 2 assists en scoorten heeft de belangrijkste pass bij de 4e goal, dat zijn gewoon feiten... En je kan wel mooi vrijlopen, maar als er niemand staat die die bal op een presenteerblaadje kan geven gebeurt er helemaal niks.. Dat is dus het punt jij zegt alleen dat Eriksen het zo geweldig doet en vergeet de rest van de spelers die er ook hun aandeel in hebben.Dus wie lult er uit zn nek??? Jij Remco.Jij zegt :je kan wel mooi vrij lopen, maar als er niemand staat die de bal op een presenteerblaadje kan geven gebeurt er helemaal niks(bovendien kan Theo dat ook).Ik zeg: als Anita daar niet mooi de vrije ruimte inloopt kan Eriksen nooit die bal daar geven dus wil ik zeggen het is niet CE alleen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
eerlijk gezegt heb net even de highlights gekeken.. zo moeilijk waren die ballen van Eriksen niet.. zoveel tijd/ruimte om ze te geven... ben ervan overtuigt dat deze ballen biij de amateurs ook voorkomen. als je zoveel tijd/ruimte krijgt, en dan hoef ik alleen maar naar onze midmid te kijken.. die geeft ze ook als die de kansen krijgt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 10:54 schreef nora het volgende:Het is toch geen forum of Eriksen goed of niet goed is,dat is geen discussie het is gewoon een toptalent van 19 jaar waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven en Ajax heel veel geld gaat opleveren,en dat hij af en toe een mindere fase heeft dat hoort bij zijn leeftijd zelfs wereldtoppers als Ronaldo heeft wedstrijden dat hij er niks van bakt dus blijf realistisch en wees gelukkig met zo,n talent bij ons cluppie. Eens Nora er wordt hier veel te veel over Eriksen en janssen uitgewijd. Overigens gebeurt dit op alle Ajax topics, er wordt naar mijn mening te veel de nadruk op Eriksen en op Janssen gelegd terwijl wij nog zoveel andere goede spelers hebben. Ik zou graag Rits, en/of Serero aan het werk zien weet bijna zeker dat een van deze jongens er ook staan. Serero en Rits zijn echt hele grote talenten. Deze talenten moet je regelmatig laten voetballen zodat ze het gevoel hebben dat ze er bij horen. Vergeet niet dat aneder clubs hier in Nederland staan te springen om zulke spelers over te nemen. Serero kan bijvoorbeeld ook op de rechtsbuiten, jammer dat we dat nog niet gezien hebben. De handelingssnelheid van Serero is volgens mijn inzicht hoger dan wat ik bij de anderen heb gezien of zie ik dit verkeerd en lijkt hij sneller aan de bal ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 13:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Nora er wordt hier veel te veel over Eriksen en janssen uitgewijd. Overigens gebeurt dit op alle Ajax topics, er wordt naar mijn mening te veel de nadruk op Eriksen en op Janssen gelegd terwijl wij nog zoveel andere goede spelers hebben. Ik zou graag Rits, en/of Serero aan het werk zien weet bijna zeker dat een van deze jongens er ook staan. Serero en Rits zijn echt hele grote talenten. Deze talenten moet je regelmatig laten voetballen zodat ze het gevoel hebben dat ze er bij horen. Vergeet niet dat aneder clubs hier in Nederland staan te springen om zulke spelers over te nemen. Serero kan bijvoorbeeld ook op de rechtsbuiten, jammer dat we dat nog niet gezien hebben. De handelingssnelheid van Serero is volgens mijn inzicht hoger dan wat ik bij de anderen heb gezien of zie ik dit verkeerd en lijkt hij sneller aan de bal ? volgens mij ook.. daarom wil ik zeker ook serero een keer op het middenveld zien ipv Eriksen.. volgens mij komen er nu wat "kleinere" tegenstanders aan dus why not.. pakt Eriksen zijn rust WANT HIJ Is NOG MAAR 19. (tjah dat is altijd het excuus) dus ik zeg gooi hem er maar is in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 11:52 schreef Guyt het volgende:[..] Dat is dus het punt jij zegt alleen dat Eriksen het zo geweldig doet en vergeet de rest van de spelers die er ook hun aandeel in hebben.Dus wie lult er uit zn nek??? Jij Remco.Jij zegt :je kan wel mooi vrij lopen, maar als er niemand staat die de bal op een presenteerblaadje kan geven gebeurt er helemaal niks(bovendien kan Theo dat ook).Ik zeg: als Anita daar niet mooi de vrije ruimte inloopt kan Eriksen nooit die bal daar geven dus wil ik zeggen het is niet CE alleen. Onzin, ik praat altijd over alle spelers van het elftal, en tuurlijk is het niet CE alleen, dat heb ik ook NOOIT gezegd, alleen was hij gister bij far de beste man van het veld, dat is nu eenmaal zo als je bij de 4 goals betrokken bent.. En ja het was een goede pass van Janssen, en ja de loopactie van hem was goed evenals die van Anita.. Maar die waren niet bij ALLE goals betrokken en Erikssen wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 12:59 schreef nummer10 het volgende:eerlijk gezegt heb net even de highlights gekeken.. zo moeilijk waren die ballen van Eriksen niet.. zoveel tijd/ruimte om ze te geven... ben ervan overtuigt dat deze ballen biij de amateurs ook voorkomen. als je zoveel tijd/ruimte krijgt, en dan hoef ik alleen maar naar onze midmid te kijken.. die geeft ze ook als die de kansen krijgt Waarom lukt het verder niemand anders dan bij Ajax om al op bijna 10 assists te staan?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
omdat er gisteren eindelijk mensen gingen lopen. theo janssen staat net op een possitie waar hij het wel kan doen, en geeft ze indirect ook bijna elke wedstrijd. zoals gisteren EINDELIJK eriksen ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:[..] volgens mij ook.. daarom wil ik zeker ook serero een keer op het middenveld zien ipv Eriksen.. volgens mij komen er nu wat "kleinere" tegenstanders aan dus why not.. pakt Eriksen zijn rust WANT HIJ Is NOG MAAR 19. (tjah dat is altijd het excuus) dus ik zeg gooi hem er maar is in Waarom zou je Erikssen eruit halen als hij zo goed is als gister?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 13:51 schreef nummer10 het volgende:omdat er gisteren eindelijk mensen gingen lopen. theo janssen staat net op een possitie waar hij het wel kan doen, en geeft ze indirect ook bijna elke wedstrijd. zoals gisteren EINDELIJK eriksen ook.. Erikssen is alles wedstrijden bij elkaar bij bijna twee keer zoveel goals betrokken dan JAnssen.. Dat Eindelijk kun je dus beter bij JAnssen neerzetten.. Ook heb ik al diverse filmpjes laten zien van ERikssen dit seizoen.. Je bent gewoon blind als je het niet ziet.. Erikssen is in alles het talent waar Ajax altijd voor heeft gestaan.
Erikssen heeft de meeste assists van alle eredivisie spelers en Ajacieden blijven hem afkraken.. Apart.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 10:54 schreef nora het volgende:Het is toch geen forum of Eriksen goed of niet goed is,dat is geen discussie het is gewoon een toptalent van 19 jaar waar Ajax nog heel veel plezier aan gaat beleven en Ajax heel veel geld gaat opleveren,en dat hij af en toe een mindere fase heeft dat hoort bij zijn leeftijd zelfs wereldtoppers als Ronaldo heeft wedstrijden dat hij er niks van bakt dus blijf realistisch en wees gelukkig met zo,n talent bij ons cluppie. Hier ben ik het nou mee eens. Eriksen is en blijft een hele goede speler, dat heeft hij al wel bewezen in een aantal wedstrijden, daarnaast wordt hij door erg veel mensen met verstand geroemd, en die zullen er echt niet allemaal naast zitten. Hij heeft nu een mindere periode, en dat kan altijd een keer gebeuren, want dat gebeurt bij iedereen een keertje. Hij is en blijft een groot talent, daar moeten we gelukkig mee zijn. Hij gaat ons in een goede vorm zeker nog wel titels/miljoenen opleveren! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 11:43 schreef remco k het volgende:[..] Je kan wel van alles blijven verzinnen, maar nu lul je echt uit je nek, je roept op alles wat Janssen doet dat hij het geweldig doet terwijl je alles wat Erikssen doet een makkie vind en onzin om het uit te vergroten. Hij geeft 2 assists en scoorten heeft de belangrijkste pass bij de 4e goal, dat zijn gewoon feiten... En je kan wel mooi vrijlopen, maar als er niemand staat die die bal op een presenteerblaadje kan geven gebeurt er helemaal niks.. De eerste en tweede goal waren een mooie assist en goal van Janssen en Eriksen, beide in een andere rol bij de tweede goal. Derde goal was goede bal van Erikssen op een goed vrijlopende Anita, maar deze goal mag niet echt als belangijk moment van Erikssen worden gegeven, wel van Anita. Iedere Ajacied moet die bal kunnen zien/geven. De vierde goal was een knappe actie van Ebecilio, en dat breedste passje van Eriksen, kan je ook niet echt een assist noemen, maar meer een individuele actie van Ebecilio. Hij is dus bij 50% van de goals er echt bij betrokken. Goed gemiddelde, verder was het ook niet heel erg goed wat hij liet zien. Wel iets beter, nog niet zoals hijmoet kunnen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Heb je slaap? Terwijl je nog wel een uurtje extra heb kunnen slapen vannacht! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:18 schreef Ajx het volgende:[..] De eerste en tweede goal waren een mooie assist en goal van Janssen en Eriksen, beide in een andere rol bij de tweede goal. Derde goal was goede bal van Erikssen op een goed vrijlopende Anita, maar deze goal mag niet echt als belangijk moment van Erikssen worden gegeven, wel van Anita. Iedere Ajacied moet die bal kunnen zien/geven. De vierde goal was een knappe actie van Ebecilio, en dat breedste passje van Eriksen, kan je ook niet echt een assist noemen, maar meer een individuele actie van Ebecilio. Hij is dus bij 50% van de goals er echt bij betrokken. Goed gemiddelde, verder was het ook niet heel erg goed wat hij liet zien. Wel iets beter, nog niet zoals hijmoet kunnen. EENS. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Word weleens moe van bepaalde dingen die ik lees whahaha.Vandaar GAAP 3X. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Oké, dan is het goed. Slaaptekort zou opmerkelijk geweest zijn! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Roda 31 tegen, de meeste van de eredivisie....zwakste verdediging.....Ajax kon soms leuk combineren omdat Roda het toestond. Roda verdedigde gisteren als een derde klas amateurclub. De uitslag had vele malen groter moeten zijn dan hadden we kunnen zeggen dat wij zo supergoed waren. Eriksen was goed maar dat was omdat wij vrije doortocht hadden.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:18 schreef Ajx het volgende:[..] De eerste en tweede goal waren een mooie assist en goal van Janssen en Eriksen, beide in een andere rol bij de tweede goal. Derde goal was goede bal van Erikssen op een goed vrijlopende Anita, maar deze goal mag niet echt als belangijk moment van Erikssen worden gegeven, wel van Anita. Iedere Ajacied moet die bal kunnen zien/geven. De vierde goal was een knappe actie van Ebecilio, en dat breedste passje van Eriksen, kan je ook niet echt een assist noemen, maar meer een individuele actie van Ebecilio. Hij is dus bij 50% van de goals er echt bij betrokken. Goed gemiddelde, verder was het ook niet heel erg goed wat hij liet zien. Wel iets beter, nog niet zoals hijmoet kunnen. Echt complete onzin, wwant waarom geeft vrijwel geen enkele Ajacied die pass dan?? en een makkelijke assists telt ook als assists, als die niet telt waarom heeft de rest dan niet veel meer assists?? Hij speelde gister gewoon geweldig goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Roda 31 tegen, de meeste van de eredivisie....zwakste verdediging.....Ajax kon soms leuk combineren omdat Roda het toestond. Roda verdedigde gisteren als een derde klas amateurclub. De uitslag had vele malen groter moeten zijn dan hadden we kunnen zeggen dat wij zo supergoed waren. Eriksen was goed maar dat was omdat wij vrije doortocht hadden.... NOgmaals de vraag dan, en waarom zou je Erikssen eruit halen als hij iedere wedstrijd zo goed was als gister?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat voor een Serrero die nog helemaal niet heeft laten zien ook maar in de buurt te komen van het niveau van Erikssen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] NOgmaals de vraag dan, en waarom zou je Erikssen eruit halen als hij iedere wedstrijd zo goed was als gister?? Heb ik dit gezegt dan ????
Maar goed op jouw vraag te reageren......om onze selectie zo breed mogelijk te houden....spelers die geen minuten maken vallen ver terug in niveau mocht het moment aankomen dat een Eriksen geschorst of geblesseerd is..... Eriksen had na de 0-3 wel gewisseld kunnen worden toch voor Serero wat is hier mis mee ? + Je spaart dan Eriksen voor Zagreb thuis en Utrecht uit! + Eriksen is geen blijvertje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb ik dit gezegt dan ???? Maar goed op jouw vraag te reageren......om onze selectie zo breed mogelijk te houden....spelers die geen minuten maken vallen ver terug in niveau mocht het moment aankomen dat een Eriksen geschorst of geblesseerd is..... Eriksen had na de 0-3 wel gewisseld kunnen worden toch voor Serero wat is hier mis mee ? + Je spaart dan Eriksen voor Zagreb thuis en Utrecht uit! + Eriksen is geen blijvertje Jij Quote mij toen ik deze vraag stelde, en dat wisselen bij een voorsprong is zeker niks mis mee, dat mag hij inderdaad wel eens wat vaker doen, al staan we de laatste tijd ook niet al te vaak voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb ik dit gezegt dan ???? Maar goed op jouw vraag te reageren......om onze selectie zo breed mogelijk te houden....spelers die geen minuten maken vallen ver terug in niveau mocht het moment aankomen dat een Eriksen geschorst of geblesseerd is..... Eriksen had na de 0-3 wel gewisseld kunnen worden toch voor Serero wat is hier mis mee ? + Je spaart dan Eriksen voor Zagreb thuis en Utrecht uit! + Eriksen is geen blijvertje En welke speler is er wel een blijvertje??? Alle spelers zullen vertrekken binnen nu en 3/4 jaar, clubliefde bestaat niet meer en dat weet jij net zo goed als ik.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Blijvertjes bestaan niet meer Remco, maaaaarrrr waarom is Janssen dan geen ajacied en de rest wel die net zo snel voor een hoger salaris voor een andere club kiezen..... wany idd is de clubliefde ver te zoeken tegenwoordig....is niet meer van deze tijd ouwe.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:27 schreef remco k het volgende:[..] Erikssen is alles wedstrijden bij elkaar bij bijna twee keer zoveel goals betrokken dan JAnssen.. Dat Eindelijk kun je dus beter bij JAnssen neerzetten.. Ook heb ik al diverse filmpjes laten zien van ERikssen dit seizoen.. Je bent gewoon blind als je het niet ziet.. Erikssen is in alles het talent waar Ajax altijd voor heeft gestaan. Erikssen heeft de meeste assists van alle eredivisie spelers en Ajacieden blijven hem afkraken.. Apart.. wel raar dat Eriksen dan 10 wedstrijden nodig heeft om bijna zelfde aantal assists/doelpunten en betrokkenheid bij doelpunten te krijgen dan Janssen in 3 wedstrijden.. TOPTALENT.. als Eriksen is wat meer felheid toonde en meer inzet en duels gaat winnen, dan denk ik dat minder ajacieden hem afkraken.. hij kan dan wel al 10 assists hebben maar dan nog kan hij me niet bekoren.. Eriksen lijkt me gewoon zoals ze dat in de Fjes noemen, een balletjes afwachter en de rest maar laten werken als hij zen dikketeen maar niet zeer doet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:[..] wel raar dat Eriksen dan 10 wedstrijden nodig heeft om bijna zelfde aantal assists/doelpunten en betrokkenheid bij doelpunten te krijgen dan Janssen in 3 wedstrijden.. TOPTALENT.. als Eriksen is wat meer felheid toonde en meer inzet en duels gaat winnen, dan denk ik dat minder ajacieden hem afkraken.. hij kan dan wel al 10 assists hebben maar dan nog kan hij me niet bekoren.. Eriksen lijkt me gewoon zoals ze dat in de Fjes noemen, een balletjes afwachter en de rest maar laten werken als hij zen dikketeen maar niet zeer doet.. Janssen heeft dit seizoen niet al bijna 10 assists. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:En dat voor een Serrero die nog helemaal niet heeft laten zien ook maar in de buurt te komen van het niveau van Erikssen omdat de boer hem geen kans geeft omdat dat net zoon pipo eriksen is als jou met dat Pro eriksen gedoe.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nee hoeveel dan volgens jou en aantal doelpunten ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 22:20 schreef nummer10 het volgende:[..] omdat de boer hem geen kans geeft omdat dat net zoon pipo eriksen is als jou met dat Pro eriksen gedoe.. En de rest van de voetbalwereld op een enkeling na.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelt gister gewoon heel goed, anders ben je niet bij ALLE goals betrokken waarvan 3 direct door goals en assists.. |
|
|
|