BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zaterdag 29-10-2011 , 18:45) 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee hoeveel dan volgens jou en aantal doelpunten ??
3 goals en 4 assists door de diverse competities.

Erikssen 3 goals en 9 assists..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Hij speelt gister gewoon heel goed, anders ben je niet bij ALLE goals betrokken waarvan 3 direct door goals en assists..
alle goals betrokken ???

0.40 Janssen
0.45 perfect door Janssen Eriksen goed gelopen
1.21
3.24(topschot eriksen lol)
3.38 (doorjagen eriksen whaha titje EN DIT IS HET NU JUIST)
4.30 (top gelopen door janssen pass op janssen kan iedereen geven lijkt me)
5.24 mooi pass eriksen maar ook goed gelopen van Anita en Lukoki
en komaaaaan de bal op Ebicilio tel je echt mee ????
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

3 goals en 4 assists door de diverse competities.

Erikssen 3 goals en 9 assists..
mwah dan vind ik dat van Eriksen vies tegenvallen aangezien Janssen eigenlijk pas 3 wedstrijd beetje mee mag voetballen.. had de rollen wel omgedraait willen zien
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2011 - 22:39   quote  deeplink  
maakt verder ook niet uit Remko.. zoals ik al vaker zei ieder zijn mening.. we zullen over paar jaar zien waar Eriksen zit.. en ik denk veel op de bank bij een topclub.. beetje zoals Affelay
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah dan vind ik dat van Eriksen vies tegenvallen aangezien Janssen eigenlijk pas 3 wedstrijd beetje mee mag voetballen.. had de rollen wel omgedraait willen zien
Bij twaalf goals direct betrokken zijn niet goed??? Laat eens zien van Bergkamp of een Sneijder op die leeftijd?? Dat hadden ze destijds niet kerel..
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alle goals betrokken ???

0.40 Janssen
1.21
Je vergeet bij die goal van Erikssen de pass die Erikssen zelf geeft op Janssen. En je kan wel blijven roepen dat anderen dat ook allemaal zouden kunnen, maar die doen het niet en zien het niet. En je kan wel roepen dat iets niet meetelt, maar hij telt voor de statistieken en wederom doen anderen het niet.
Guyt
 Guyt - zondag 30 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet bij die goal van Erikssen de pass die Erikssen zelf geeft op Janssen. En je kan wel blijven roepen dat anderen dat ook allemaal zouden kunnen, maar die doen het niet en zien het niet. En je kan wel roepen dat iets niet meetelt, maar hij telt voor de statistieken en wederom doen anderen het niet.
GAAP, GAAP ,GAAP.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:05 schreef Guyt het volgende:

[..]

GAAP, GAAP ,GAAP.
Dezelfde inhoud als vrijwel al je posts..
Guyt
 Guyt - zondag 30 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dezelfde inhoud als vrijwel al je posts..
GAAP GAAP GAAP.
geedeezet
 geedeezet - zondag 30 oktober 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Ik post vrijwel nooit, maar ik wil toch echt even wat kwijt.

Bijna in ieder topic worden Ajacieden afgebrand door 'fans'... WTF? Doe toch niet zo triest zeg! Tuurlijk mag je op een gezonde manier discussiëren over spelers, maar zoals hier af en toe te keer wordt gegaan over eigen spelers/trainers...

Maakt het nou uit of Eriksen wel of niet je favoriet is? Maakt het uit dat je Jansen wel of niet bij Ajax vindt passen? En de Boer zal waarschijnlijk nog wel een keer van systeem veranderen, en keuzes maken die mensen niet aanstaan...

Punt is: Je bent verdomme een Ajacied! En Ajacieden steunen IEDERE speler, trainer of wie dan ook binnen Ajax voor de volle 100%. Daar hebben ze meer aan dan dat eeuwige gejank...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door geedeezet --
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

zoals ik eerder zei, ik vind hem niet wat... wat jij er dan van vind ok, dat mag, maar je houd van feiten, dan geef ik als FEIT dat hem dit alleen maar lukt mits hij de ruimte krijgt, zelf vrijspelen of duels winnen kan die jongen niet, en dat maakt hem te licht en ongeschikt.. vd heijden van de week gaf ook een super mooie steekpass omdat hij daarvoor ook de ruimte kreeg.. zogauw Eriksen zichzelf vrij kan spelen doormiddel van een actie of vechtlust, om vervolgens een perfecte bal te geven dan doet die het goed, maar dat heb ik eigenlijk nog te weinig gezien
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 31 oktober 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 23:51 schreef geedeezet het volgende:

Bijna in ieder topic worden Ajacieden afgebrand door 'fans'... WTF? Doe toch niet zo triest zeg! Tuurlijk mag je op een gezonde manier discussiëren over spelers, maar zoals hier af en toe te keer wordt gegaan over eigen spelers/trainers...

Maakt het nou uit of Eriksen wel of niet je favoriet is? Maakt het uit dat je Jansen wel of niet bij Ajax vindt passen? En de Boer zal waarschijnlijk nog wel een keer van systeem veranderen, en keuzes maken die mensen niet aanstaan...

Punt is: Je bent verdomme een Ajacied! En Ajacieden steunen IEDERE speler, trainer of wie dan ook binnen Ajax voor de volle 100%. Daar hebben ze meer aan dan dat eeuwige gejank...
Dus jij steunt de arrogante, luie, achterlijke Mounir el hamlap? Laat me niet lachen man, en jij steunde M. van Basten toen het zo slecht ging met Ajax? Wederom, laat me niet lachen!
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 09:40 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Dus jij steunt de arrogante, luie, achterlijke Mounir el hamlap? Laat me niet lachen man, en jij steunde M. van Basten toen het zo slecht ging met Ajax? Wederom, laat me niet lachen!
ik steun ajacieden op het veld die inzet tonen.. en er zijn er een paar bij die dat niet hebben

quote was voor die andere pipo trouwens grasmaaier :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door nummer10 --
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 31 oktober 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 10:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik steun ajacieden op het veld die inzet tonen.. en er zijn er een paar bij die dat niet hebben

goedzo :P ik steun net als jou, iedereen die inzet toont.. eigenlijk iedereen bij de selectie nu.. alhoewel ik twijfel aan greg
biba1970
 biba1970 - maandag 31 oktober 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:

ik geef je helemaal gelijk geedeezet
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 31 oktober 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 10:14 schreef biba1970 het volgende:

[..]

ik geef je helemaal gelijk geedeezet
0.0 dit meen je niet hopelijk?
biba1970
 biba1970 - maandag 31 oktober 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

sorry daar geef ik jou ook wel weer gelijk in over el ham en van basten ja die heeft heeel veel fouten gemaakt
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:

Ehm...........jij gaat mij vertellen wat ik moet doen????? Ik bepaal zelf op wie ik kritiek lever, wie ik afbrand en wie ik steun!! Ik ben Ajacied, maar ik steun geen luie donders die zonder passie, inzet en strijd zichzelf al maanden in de luren laten leggen!
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 31 oktober 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 10:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ehm...........jij gaat mij vertellen wat ik moet doen????? Ik bepaal zelf op wie ik kritiek lever, wie ik afbrand en wie ik steun!! Ik ben Ajacied, maar ik steun geen luie donders die zonder passie, inzet en strijd zichzelf al maanden in de luren laten leggen!
AMSTERDAMMER///HELDD
Guyt
 Guyt - maandag 31 oktober 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Amsterdammer113 op dreef ;).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door Guyt --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Amsterdammer113 op dreef ;).
Ach ja......... als ik eenmaal op dreef ben, kan ik amper gestopt worden! Ben net een hogesnelheidstrein dan!! Whahaha dender ik er helemaal doorheen!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan aan mij liggen hoor..

Maar inzet, strijd en passie zijn niet bepaald termen die bij Ajax horen, maar meer bij het provincieclubje uit Rotterdam.

Straks ga je ons nog vertellen dat je Kuyt in goede voetballer vindt :P
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Beetje jammer dat voetballers pur sang zoals Eriksen worden afgebrand omdat zij de fysieke duels niet winnen...

Terwijl dat totaal niet in hun takenpakket zit.

Eriksen moet die duels juist vermijden...
Daar moet Eriksen dan ook nog aan werken, maar hij is pas 19!! mensen.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik wel eerlijk gezegd. Ik sta niet achter Mounir maar als hij op het veld zou staan zou ik hem zeker niet uitfluiten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:32 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen hoor..

Maar inzet, strijd en passie zijn niet bepaald termen die bij Ajax horen, maar meer bij het provincieclubje uit Rotterdam.

Straks ga je ons nog vertellen dat je Kuyt in goede voetballer vindt :P
Kut??? Wie is dat???? Ik hoef geen luie flikkers op het veld en verwacht dat ze strijd leveren als dat verwacht wordt van ze!! Geloof mij maar, ook al is Utrecht zo slecht op dit moment, komend weekend wordt er heel ander voetbal gevraagd van onze Ajacieden. En er vallen er teveel door de mand als het daar op aankomt.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kut??? Wie is dat???? Ik hoef geen luie flikkers op het veld en verwacht dat ze strijd leveren als dat verwacht wordt van ze!! Geloof mij maar, ook al is Utrecht zo slecht op dit moment, komend weekend wordt er heel ander voetbal gevraagd van onze Ajacieden. En er vallen er teveel door de mand als het daar op aankomt.
Dat klopt inderdaad, denk ook niet dat we na DZ dit ook ffies gaan winnen.

Maar de intentie van Ajax moet wel altijd zijn om de strijd te vermijden en er omheen te voetballen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar de intentie van Ajax moet wel altijd zijn om de strijd te vermijden en er omheen te voetballen..
Dat is precies mijn punt. Wij hebben het nooit van strijd moeten hebben. Het is aan ons om ,door middel van goed positiespel en techniek, fysieke duels te vermijden.

Vandaar dat ik het ook volstrekt kolder vind dat een Eriksen wordt afgebrand om het feit dat hij de duels of niet in gaat of niet wint. Want dat hoeft hij in principe ook niet te doen.

Dit soort voor het feit dat mensen totaal verkeerd naar spelers kijken. Eriksen zou je nooit kunnen betrappen op het winnen van een duel wat op kracht aankomt. Als je daar op gaat zitten letten en wachten, dan vrees ik dat je heel veel dingen die hij wel beheerst mist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door Booya4Afca --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tja......... das een intentie. Maar als dat niet werkt moeten de messen geslepen worden. We lopen jaren achtereen in dezelde mes. Kijk naar wedstrijden tegen Utrecht, Den Haag e.d. Daar wordt niet om mooi voetbal gevraagd, maar om strijd. Want anders win je deze wedstrijden gewoon niet!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja......... das een intentie. Maar als dat niet werkt moeten de messen geslepen worden. We lopen jaren achtereen in dezelde mes. Kijk naar wedstrijden tegen Utrecht, Den Haag e.d. Daar wordt niet om mooi voetbal gevraagd, maar om strijd. Want anders win je deze wedstrijden gewoon niet!!
De kunst is juist om tegen dat soort ploegen te blijven VOETBALLEN. En niet meegaan in het fysieke spel. Want dan leg je het juist af.

Omdat a ) we daar de spelers niet voor hebben
b ) het niet des Ajax is
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:55 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Wij hebben het nooit van strijd moeten hebben. Het is aan ons om ,door middel van goed positiespel en techniek, fysieke duels te vermijden.

Vandaar dat ik het ook volstrekt kolder vind dat een Eriksen wordt afgebrand om het feit dat hij de duels of niet in gaat of niet wint. Want dat hoeft hij in principe ook niet te doen.
Dus in principe spelen we de wedstrijd met 10 man als er strijd wordt gevraagd, want Eriksen hoeft de duels niet in te gaan! Lekkere mooi weer voetballer dan! Natuurlijk flinke kolder wat je hier zegt!! Als we Siem ook nog even ontzien en Greg ook spelen we straks met 8 man. Nu begrijp ik waarom we zoveel wedstrijden punten verliezen. Die jongens hoeven niet te strijden???????
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 31 oktober 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wel eerlijk gezegd. Ik sta niet achter Mounir maar als hij op het veld zou staan zou ik hem zeker niet uitfluiten.
Tja, dat ik jou keus.... ik wil hem voor geen goud meer in ajax1 zien...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:58 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

De kunst is juist om tegen dat soort ploegen te blijven VOETBALLEN. En niet meegaan in het fysieke spel. Want dan leg je het juist af.

Omdat a ) we daar de spelers niet voor hebben
b ) het niet des Ajax is
Hahahahaha sorry hoor, maar je lult nu een hoop onzin! Whahaha als je het op het middenveld verliest moet je zorgen dat je slim bent en er gewoon vol tegenop gaat. Heeft Ajax een paar jaar geleden gedaan in Utrecht en toen wonnen we met 2-3.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:59 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Inderdaad. Optyfen met die gozer!! Liefst vandaag nog!!
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Er wordt wel degelijk om goed en mooi voetbal gevraagd, enkel kunnen de Ajacieden dat niet opbrengen op de een of andere manier (misschien zijn we wel niet zo goed als we denken) En wij hebben de selectie niet om zo'n wedstrijd op basis van fysieke strijd te winnen.. Strijden moeten we altijd en inzet moet er altijd zijn, maar wel met de intentie om dingen voetballend op te lossen, en dan moet je vaak uit de duels wegblijven en zorgen dat je de tweede bal wint.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dus in principe spelen we de wedstrijd met 10 man als er strijd wordt gevraagd, want Eriksen hoeft de duels niet in te gaan! Lekkere mooi weer voetballer dan! Natuurlijk flinke kolder wat je hier zegt!! Als we Siem ook nog even ontzien en Greg ook spelen we straks met 8 man. Nu begrijp ik waarom we zoveel wedstrijden punten verliezen. Die jongens hoeven niet te strijden???????
Litmanen is hier ook een geweldig voorbeeld van, die leverde ook NOOIT fysieke strijd..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Er wordt wel degelijk om goed en mooi voetbal gevraagd, enkel kunnen de Ajacieden dat niet opbrengen op de een of andere manier (misschien zijn we wel niet zo goed als we denken) En wij hebben de selectie niet om zo'n wedstrijd op basis van fysieke strijd te winnen.. Strijden moeten we altijd en inzet moet er altijd zijn, maar wel met de intentie om dingen voetballend op te lossen, en dan moet je vaak uit de duels wegblijven en zorgen dat je de tweede bal wint.
Ik roep ook niet dat we er als een stel boeren moeten inkleunen. Ik heb het over strijd, passie en inzet. Niet over onbehouwenheid! Dat is iets heel anders.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 11:59 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar je wilt toch boven alles dat je ploeg wint?? mocht het dan zo zijn dat hij speelt dan helpt het uitfluiten van zo'n speler niet echt bij het winnen van die wedstrijd..

Wat is je hoofddoel?? het winnen van wedstrijden, of spelers op het veld zien die je leuk vind?? Ik denk dat iedere Ajacied voor het eerste kiest..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahaha sorry hoor, maar je lult nu een hoop onzin! Whahaha als je het op het middenveld verliest moet je zorgen dat je slim bent en er gewoon vol tegenop gaat. Heeft Ajax een paar jaar geleden gedaan in Utrecht en toen wonnen we met 2-3.
Noem jij eens spelers in ons elftal die doormiddel van strijd en fysieke kracht een duel kunnen winnen??

Ik weet er maar een, en dat is Enoh. Al is hij dan ook een van de mindere voetballers in de selectie.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 31 oktober 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:07 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Noem jij eens spelers in ons elftal die doormiddel van strijd en fysieke kracht een duel kunnen winnen??

Ik weet er maar een, en dat is Enoh. Al is hij dan ook een van de mindere voetballers in de selectie.
Enoh, Vertonghen, Janssen, Alderweireld zijn er in principe al 4.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik roep ook niet dat we er als een stel boeren moeten inkleunen. Ik heb het over strijd, passie en inzet. Niet over onbehouwenheid! Dat is iets heel anders.
Dat moet ook zeker gebeuren, maar ik denk ook niet dat het onwil is bij de spelers, wij hebben met bijvoorbeeld een Erikssen nu eenmaal bepaalde type spelers in huis die proberen de duels uit de weg te gaan en de tweede bal te winnen (dat gebeurt helaas nu te weinig).

Ik denk namelijk het wat inzet betreft vaak optisch bedrog is, omdat de tegenstander veel duels wint lijkt het zo dat ze niet willen, maar ik denk dat met het willen niet heel veel mis is.. Wel denk ik dat iedere ploeg in de voorste 5 spelers een aanjager ala Suarez nodig heeft, iemand met een over mijn lijk mentaliteit. Die hebben we niet en dat is wel jammer, maar dat alleen Erikssen aanrekenen is niet eerlijk, ook de Jong, Sigie, Sulej en Boerrigter gaan die duels niet aan en zijn niet zulke spelers.. Zelfs Janssen kan dat niet..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 31 oktober 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat moet ook zeker gebeuren, maar ik denk ook niet dat het onwil is bij de spelers, wij hebben met bijvoorbeeld een Erikssen nu eenmaal bepaalde type spelers in huis die proberen de duels uit de weg te gaan en de tweede bal te winnen (dat gebeurt helaas nu te weinig).

Ik denk namelijk het wat inzet betreft vaak optisch bedrog is, omdat de tegenstander veel duels wint lijkt het zo dat ze niet willen, maar ik denk dat met het willen niet heel veel mis is.. Wel denk ik dat iedere ploeg in de voorste 5 spelers een aanjager ala Suarez nodig heeft, iemand met een over mijn lijk mentaliteit. Die hebben we niet en dat is wel jammer, maar dat alleen Erikssen aanrekenen is niet eerlijk, ook de Jong, Sigie, Sulej en Boerrigter gaan die duels niet aan en zijn niet zulke spelers.. Zelfs Janssen kan dat niet..
Ik reken het ook niet alleen Eriksen aan. Als ik kijk naar een De Jong, Van der Wiel maar inderdaad ook Sulejmani en Boerrigter wordt ik niet snel blij. Natuurlijk hebben ze allemaal hun goede momenten. Maar het is nu eenmaal gewoon te weinig op dit moment.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik reken het ook niet alleen Eriksen aan. Als ik kijk naar een De Jong, Van der Wiel maar inderdaad ook Sulejmani en Boerrigter wordt ik niet snel blij. Natuurlijk hebben ze allemaal hun goede momenten. Maar het is nu eenmaal gewoon te weinig op dit moment.
Het grote probleem met deze spelers is dat ze alleen niet fysiek sterk zijn en dus geen ballen kunnen afpakken, wat zou moeten gebeuren is dat ze met zijn allen druk zetten op de tegenstander, niet om de bal af te pakken (al is dat natuurlijk wel het mooiste) maar om de tegenstander te dwingen fouten te maken of de lange bal te spelen zodat Ajax de bal weer heeft, als dat gebeurt ga je ook vanzelf ruimtes krijgen om te voetballen, en laat het nou juist dat zijn wat ze wel goed kunnen.

Nu zet een van genoemde spelers telkens in zijn eentje druk en kan de tegenstander hier makkelijk tussenweg voetballen. Het druk zetten is bij dit Ajax het aller belangrijkste om te doen en juist dat gebeurt niet, persoonlijk vind ik dat een manco van Janssen en VErtonghen omdat die twee mannen de leiders op het veld zouden moeten zijn..

Het geheel klopt nu niet bij Ajax, en daar ligt het probleem, niet bij een Janssen of een Erikssen.
geedeezet
 geedeezet - maandag 31 oktober 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 10:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zodra het eigen team en de trainer niet meer achter een speler staan (zoals bij Hamdoei) dan is het logisch dat die niet meer gesteund wordt...
Een van Basten ben ik idd wel blijven steunen, alhoewel het duidelijk was dat het niet ging werken.

Het gaat er meer om dat de jongens die iedere week spelen gesteund moeten worden. Als een wissel zoals bij vdWiel met applaus wordt ontvangen, dan is dat misschien wel logisch (ikzelf was ook blij dat hij eindelijk eens gewisseld werd), maar op dat moment heeft het
team er niets aan als het publiek er niet achter blijft staan...
Dit is zelfs door een Jansen en Vertonghen nog veroordeeld, die geven ook aan dat het team echt niet beter gaat spelen als het publiek er niet achter staat...

Maar goed, ik zie dat op dit forum dit soort meningen niet gewaardeerd worden, aangezien ik met een afwijkende mening direct een pipo ben...

Veel succes verder hier, tot zover mijn bijdrage
Ajx
 Ajx - maandag 31 oktober 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt complete onzin, wwant waarom geeft vrijwel geen enkele Ajacied die pass dan?? en een makkelijke assists telt ook als assists, als die niet telt waarom heeft de rest dan niet veel meer assists?? Hij speelde gister gewoon geweldig goed..
Je moet niet overdrijven heh. Eriksen had de bal toen, en als de Jong daar had gestaan dan had hij ook die pass gegeven. Je moet niet van een normale bal een Super bal gaan maken heh!! Alleen maar omdat je je gelijk wilt halen. Die 4de goal kan je geen assist noemen heh. Dat noemen normale mensen een INDIVIDUELE ACTIE!! Maar dit neemt natuurlijk niet weg, dat hij in de eerste 15 minuten goed speelde, en daarna aardig met af en toe CRonaldo momentjes.
Ajx
 Ajx - maandag 31 oktober 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alle goals betrokken ???

0.40 Janssen
1.21
Hoe kom je aan die getallen?
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:15 schreef Ajx het volgende:

[..]

Je moet niet overdrijven heh. Eriksen had de bal toen, en als de Jong daar had gestaan dan had hij ook die pass gegeven. Je moet niet van een normale bal een Super bal gaan maken heh!! Alleen maar omdat je je gelijk wilt halen. Die 4de goal kan je geen assist noemen heh. Dat noemen normale mensen een INDIVIDUELE ACTIE!! Maar dit neemt natuurlijk niet weg, dat hij in de eerste 15 minuten goed speelde, en daarna aardig met af en toe CRonaldo momentjes.
Ik noem gewoon keiharde feiten, heeft niks met overdrijven te maken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 oktober 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Remco! Waar blijft je Ajax - Dinamo Zagreb topic! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die getallen?
oh highlights van youtube :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

oh highlights van youtube :D
Wel handig om er dan een filmpke bij te dumpen ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zaterdag 29-10-2011 , 18:45) 0 - 4

0.0092289