|
|
de flh
|
|
|
Stel je voor dat op jouw deuntje + tekst, het hele stadion onze ploeg aanmoedigt...
Moet dus stoer zijn en een Rotterdams karakter hebben. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Hier hoeft de tekst niet eens aangepast te worden, gewoon het refrein volgen.
Twee Rotterdamse rappers leggen eigenlijk in één keer de connectie tussen supporters en het Rotterdamse straatvoetbal/straatleven.
WE DOEN HET GEWOON WE VERLIEZEN NIKS PASSEN DIE KROON DE REST GESCHIEDENIS
GENIETEND VAN HET MOMENT DAAROM ROLLEN WIJ ZO EN NADERT HET EIND ZO NOU FUCK IT, HET ZIJ ZO ZOOO, ZOOO, HE HE
ZEGEVIEREN:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze deze mee kunnen zingen...
Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord
Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord
Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen
Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen
Refr.
Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 01:52 schreef hotjumper het volgende:Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze deze mee kunnen zingen... Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen Refr. Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad +1 |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 01:52 schreef hotjumper het volgende:Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze deze mee kunnen zingen... Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen Refr. Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad Off-topic.
Bestaande liedjes kunnen bij een andere topic terecht. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 01:08 schreef de flh het volgende:Stel je voor dat op jouw deuntje + tekst, het hele stadion onze ploeg aanmoedigt... Moet dus stoer zijn en een Rotterdams karakter hebben. we are the rotterdammerts, my friends! and we, keep on fighting, till the end. we are the rotterdammerts, no time for losers, cause we are the championne... enz |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
piep piep hallo piep piep hallo calimero(2x)
GEINTJE |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 08:38 schreef obiku010 het volgende:[..] we are the rotterdammerts, my friends! and we, keep on fighting, till the end. we are the rotterdammerts, no time for losers, cause we are the championne... enz Ik vind het niet kunnen Obiku010 om op een ajakkeslied, Feyenoordteksten te schrijven. NOT DONE!!!
Stel je voor dat die neusjes dat ook bij onze liedjes doen, te gek voor woorden. Krijg je zoiets als:
Niets is slechter en ook nog eens lax Ajaks
Slecht in Amsterdam Voor schut in Nederland Niets is slechter en ook nog eens lax Ajaks dat ajaks
Ze rennen weg, de snavels in de verte En laten al hun 'vrienden' in de steek Het is misschien wat glorieus Maar slaat die knuppel op zijn neus Zevstaan voor lul voor het hele land
Neuzen schelden naar ons in de verte En lopen hard als wij erop afgaan Die angst die kent iedereen straks De angst van Ajaks De losers uit Snavelstad
Refr. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 08:38 schreef obiku010 het volgende:[..] we are the rotterdammerts, my friends! and we, keep on fighting, till the end. we are the rotterdammerts, no time for losers, cause we are the championne... enz hahahahaha en moet die rode streep op het shirt dan ook naar het midden verhuizen maat ??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahaha en moet die rode streep op het shirt dan ook naar het midden verhuizen maat ??? dat bij ons de gaten van de mouwen op de verkeerde plek beginnen stoor ik me al 34 jaar aan. graag nu eens de rode baan in het midden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:06 schreef obiku010 het volgende:[..] dat bij ons de gaten van de mouwen op de verkeerde plek beginnen stoor ik me al 34 jaar aan. graag nu eens de rode baan in het midden Jij spoort echt niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:06 schreef obiku010 het volgende:[..] dat bij ons de gaten van de mouwen op de verkeerde plek beginnen stoor ik me al 34 jaar aan. graag nu eens de rode baan in het midden Ik ben het wel met jou eens man.. Zelf loop ik al een aantal jaren met het idee om er drie mooie kruisjes bij te plaatsen... X X X
zoiets wat vind jij maat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het wel met jou eens man.. Zelf loop ik al een aantal jaren met het idee om er drie mooie kruisjes bij te plaatsen... X X X zoiets wat vind jij maat? Zit ik nou op het verkeerde forum ????? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet te serieus op ingaan ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het wel met jou eens man.. Zelf loop ik al een aantal jaren met het idee om er drie mooie kruisjes bij te plaatsen... X X X zoiets wat vind jij maat? Zag toevallig laatst een oud collega, die ik ruim een jaar niet had gezien. Ook Feyenoorder, dus beetje ouwehoeren over voetbal, bier drinken etc.
Vertelt 'ie ineens dat hij een nieuwe tatoeage had. Nou, laat maar zien.
Drie sterren op zijn borst! En toen ik vroeg of hij daar zelf geen associatie mee maakte naar een bepaalde voetbalclub, begon het belletje pas te rinkelen; knuppel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:22 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zag toevallig laatst een oud collega, die ik ruim een jaar niet had gezien. Ook Feyenoorder, dus beetje ouwehoeren over voetbal, bier drinken etc. Vertelt 'ie ineens dat hij een nieuwe tatoeage had. Nou, laat maar zien. Drie sterren op zijn borst! En toen ik vroeg of hij daar zelf geen associatie mee maakte naar een bepaalde voetbalclub, begon het belletje pas te rinkelen; knuppel. Aan de andere kant een echte Feyenoorder hahaha Wat is er nu intresant aan drie sterren tenzij ze op je lichaam zijn getatoeerd hahaha
Zeg hem dat als hij er drie kruisjes bij laat zetten er niks aan de hand is ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:22 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zag toevallig laatst een oud collega, die ik ruim een jaar niet had gezien. Ook Feyenoorder, dus beetje ouwehoeren over voetbal, bier drinken etc. Vertelt 'ie ineens dat hij een nieuwe tatoeage had. Nou, laat maar zien. Drie sterren op zijn borst! En toen ik vroeg of hij daar zelf geen associatie mee maakte naar een bepaalde voetbalclub, begon het belletje pas te rinkelen; knuppel. Waren het haakjeskruizen ? |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Ik zou het inderdaad wel eens leuk vinden als we zelf weer eens een lied bedenken in plaats van al dat kopiëren van andere clubs, en ook mis ik een beetje de unieke liederen naar de spelers toe. zoals die er vroeger wel waren. Of komen die alleen als je kampioen word? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Aan de andere kant een echte Feyenoorder hahaha Wat is er nu intresant aan drie sterren tenzij ze op je lichaam zijn getatoeerd hahaha Zeg hem dat als hij er drie kruisjes bij laat zetten er niks aan de hand is ;) Heb hem het advies gegeven een kabouterhoofd eronder te laten zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het wel met jou eens man.. Zelf loop ik al een aantal jaren met het idee om er drie mooie kruisjes bij te plaatsen... X X X zoiets wat vind jij maat? vind het wel ok. wel vind ik dan, dat de 3 xen ook verwerkt moeten worden in het logo |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Een lied, speciaal voor één speler? Mag het ook voor een ex-speler zijn? Ht Fer-lied? Bekende deun "Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven
Ach was ik maar in Rotterdam gebleven was ik maar niet naar Twenthe toegegaan. Dan had ik nu niet op de bank gezeten dan had ik nu niet zo voor lul gestaan. Ik kan niet spelen maar slechts trainen Ik had zo'n grote mond nu zit 'k te kleumen 'k wil t'rug, terstond. Ach was ik maar in Rotterdam gebleven Was ik maar niet naar Twenthe toegegaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en stuur hem vervolgens met mooi weer naar de stranden Hoek van Holland t/m Scheveningen voor de nodige respect af te dwingen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doe er nog een Griekse god bij en we zijn waar we wezen moeten kerel!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:40 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Een lied, speciaal voor één speler? Mag het ook voor een ex-speler zijn? Ht Fer-lied? Bekende deun "Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven Ach was ik maar in Rotterdam gebleven was ik maar niet naar Twenthe toegegaan. Dan had ik nu niet op de bank gezeten dan had ik nu niet zo voor lul gestaan. Ik kan niet spelen maar slechts trainen Ik had zo'n grote mond nu zit 'k te kleumen 'k wil t'rug, terstond. Ach was ik maar in Rotterdam gebleven Was ik maar niet naar Twenthe toegegaan hijs fijn ;) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:40 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Een lied, speciaal voor één speler? Mag het ook voor een ex-speler zijn? Ht Fer-lied? Bekende deun "Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven Ach was ik maar in Rotterdam gebleven was ik maar niet naar Twenthe toegegaan. Dan had ik nu niet op de bank gezeten dan had ik nu niet zo voor lul gestaan. Ik kan niet spelen maar slechts trainen Ik had zo'n grote mond nu zit 'k te kleumen 'k wil t'rug, terstond. Ach was ik maar in Rotterdam gebleven Was ik maar niet naar Twenthe toegegaan Klinkt goed idd! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat is hier mis mee dan?
Hand in hand kameraden Hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden maar daden Leve Feyenoord 1 Hand in hand kameraden Hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden maar daden Leve Feyenoord 1
Ga je mee naar 't stadion Naar de ploeg Van Rood en Wit Je zoekt een plekje in de zon Waar je zo Gezellig zit Kijk ze komen op het veld En gejuich uit duizend kelen Want je staat ervan versteld Als de sterrenploeg gaat spelen Dan is altijd wat je hoort Het lied van Feyenoord
Chorus
Wat een spanning wat een sfeer Kijk de bal Gaat langs de lijn Heel de Kuip gaat wild te keer Moet een sprint van Van Persie zijn Onze Bosvelt heel wat mans Geeft een bal om niet te missen Buffel kijk! Daar komt je kans Laat de keeper nou eens vissen Als het doelpunt word gescoord En dan brult heel Feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We got the whole world in our hands!! We got the whole wide world in our hands!! We got the whole world in our hands!! We got the whole world in our hands!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voor de vele neuzen die tegenwoordig hier komen:
Ooooo kom maar eens kijken, wie er in het weiland ligt. Carlos Picornie met zijn ogen dicht!
Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek. Twee messteken in zijn rug, die komt nooit meer terug!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 19:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Voor de vele neuzen die tegenwoordig hier komen: Ooooo kom maar eens kijken, wie er in het weiland ligt. Carlos Picornie met zijn ogen dicht! Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek. Twee messteken in zijn rug, die komt nooit meer terug!! Zeg ken jij de hamerman.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ja die ken ik. Overigens ken ik alle veroordeelden! Wil trouwens ook weer niet zeggen dat zij de echte schuldigen waren! Misschien ook wel!! Dat moeten jullie zelf maar invullen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
hand in hand kameraden hand in hand de arena in brand hand in hand kameraden leve feyenoord 1 hand in hand schop alle neuzen uit het land hand in hand gaan wij op jacht we brengen jan vertonghen naar de slacht niks is mooier dan neuzen leed,stop die jode allemaal een negerkul in hun reet en hop hop hop nep neus janssen voorop,
of is dit een gedicht...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Opa kom eens kijken!! 2x Ze schoppen er eentje dood!! 2x Kan me weinig schelen!! 2x Het is een tering jood!! 2x
Van je helahelahelaholala 2x |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
uche uche uche uche die spelers verdienen rugge eije eije eije dat loop daar maar te breien iege iege iege ik laat mn seizoenkaart vliegen maar ik vang m nu maar gauw weer op want t cluppie blijft toch echt wel top |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 23:12 schreef van geil het volgende:uche uche uche uche die spelers verdienen rugge eije eije eije dat loop daar maar te breien iege iege iege ik laat mn seizoenkaart vliegen maar ik vang m nu maar gauw weer op want t cluppie blijft toch echt wel top off topic. Ging om 'nieuw' en om 'te steunen'. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
-------------------------- En we zingen voor Feyenoord De club van mij dromen Zoveel liefde....niets kan daar nog wat aandoen.
En we zingen: Fey-Fey-Feyenoord Ro-Ro-Rotterdam En we zijn voor altijd trouw Aan jou! Voor jou!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: creatief, dat wel. maareh in vergelijking met mijn voorstel vind ik dit toch een beetje gay.. :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
voorlopig deze maar ff...
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
lijdensweg paardelul, lalalalala lijdensweg paardelul, laaaaaaaaalalalalala lijdensweg paardelul, lalalalala lijdensweg is een enorme paardelul lul lul |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 15:28 schreef JanM het volgende:lijdensweg paardelul, lalalalala lijdensweg paardelul, laaaaaaaaalalalalala lijdensweg paardelul, lalalalala lijdensweg is een enorme paardelul lul lul Pakkend. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: leuk liedje. waar woont ie eigenlijk? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 01:52 schreef hotjumper het volgende:Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze deze mee kunnen zingen... Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord Sterk in Rotterdam Sterk in Nederland Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord mijn Feyenoord Ze schijnen daar als bakens in de verte De duizend lampen van het Feyenoord stadion Vier reuzen als een goliath Als hoeders van de stad Symbolen voor ´t hele legioen Ze roepen jou en mij daar in de verte De echo die je waar ter wereld horen kan Die klank wordt overal gehoord De klank van Feyenoord De stem van de ware kampioen Refr. Ja onze kuip, ik zag hem duizend keren Dat silhouet wordt nooit meer uit mijn hart gewist En geloof me, waar je ook mag gaan Je blijft houden van die naam Zo´n sterke band heeft niemand ooit gehad Hahaha dat je deze uit kies! Net of het zo geweldig gaat met Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat klopt helemaal , ik ga voor de overwinningen ja. Heb je daar soms moeite mee? Ik hou van mooi, verzorgd en attractief voetbal. Blijkbaar ben jij meer van het degradatie voetbal. Dat mag hoor, is ook niks mee. Maar ga dan een andere club supporteren |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja dat klopt helemaal , ik ga voor de overwinningen ja. Heb je daar soms moeite mee? Ik hou van mooi, verzorgd en attractief voetbal. Blijkbaar ben jij meer van het degradatie voetbal. Dat mag hoor, is ook niks mee. Maar ga dan een andere club supporteren hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, lul |
|
|
|