BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even een mening van mij

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Ik lees heel veel over feyenoord (door omstandigheden)
wat mij steeds opvalt dat we weten dat Feyenoord (nog) geen echte ster spelers heeft.
We zeggen dat we dat accepteren en weten geen geld geen toppers.
Echter op ons Forum zie ik steeds meer kritiek over sommige spelers dus wat blijft er dan over van bovenstaand begrip ?
Mulder ,is geen top keeper anders had hij toch al weggeweest?
Cabral,erg jong en soms geniaal echter bij een minder wedstrijd een (quote: een klootzak)
Vlaar tekende bij hoera was het en nu (of zou Vlaar tot het besef gekomen zijn dat niemand hem wil)
Guidetti wordt niet voor niets uitgeleend aan ons (rijpen)
de Vrij erg jong en is geen rechter verdediger maar een centrale verdediger en zo kan ik wel door blijven gaan.Ik accepteer pieken en dalen maar forum leden kritisch mag maar hou in je hoofd wat hier boven staat of zie ik dat verkeerd ?
Hadden we verleden seizoen niet getekend voor een plaats bij de eerste 8.Wie heeft er ineens geroepen we horen op plaats 4. Stel onze doelstelling bij
Dam zijn we alleen maar verrast als het beter gaat maar steun deze jongens net zinnige kritiek.
Vlaar,Biseswar moeten tot het besef komen dat ze stappen moeten gaan maken (leeftijd en salaris) maar spaar de rest en geef ze een kans ook al kan dit lang duren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door piet de paler --
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Het zijn stuk voor stuk jongens met ambities. Ik denk dat alleen Swerts Feyenoord als zijn plafond ziet, de rest wil door. Dat betekent dat ze moeten groeien, want het niveau wat ze nu halen, is slechts voldoende voor een plek bij de eerste 8 in een matige competitie. Als je ambitie hebt, moet je ook tegen hard werken kunnen, en tegen kritiek. Massaal uitfluiten, spelers voor mongool uitmaken, of alle andere fraaie betitelingen die hier zo nu en dan voorbij schieten, zal ze niet beter maken, dat begrijpt de grootste nono nog wel. Maar kritisch volgen is niets mis mee. Helaas kunnen we hier nog niet echt een onderscheid maken tussen opbouwende kritiek en ongefundeerd neersabelen. Maar gelukkig lezen de spelers dit forum niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:32 schreef Els het volgende:
Het zijn stuk voor stuk jongens met ambities. Ik denk dat alleen Swerts Feyenoord als zijn plafond ziet, de rest wil door. Dat betekent dat ze moeten groeien, want het niveau wat ze nu halen, is slechts voldoende voor een plek bij de eerste 8 in een matige competitie. Als je ambitie hebt, moet je ook tegen hard werken kunnen, en tegen kritiek. Massaal uitfluiten, spelers voor mongool uitmaken, of alle andere fraaie betitelingen die hier zo nu en dan voorbij schieten, zal ze niet beter maken, dat begrijpt de grootste nono nog wel. Maar kritisch volgen is niets mis mee. Helaas kunnen we hier nog niet echt een onderscheid maken tussen opbouwende kritiek en ongefundeerd neersabelen. Maar gelukkig lezen de spelers dit forum niet.
Wie weet wie het allemaal leest binnen de Feyenoord selectie! Daar moet je niet raar van opkijken.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 11:32 schreef Els het volgende:
Het zijn stuk voor stuk jongens met ambities. Ik denk dat alleen Swerts Feyenoord als zijn plafond ziet, de rest wil door. Dat betekent dat ze moeten groeien, want het niveau wat ze nu halen, is slechts voldoende voor een plek bij de eerste 8 in een matige competitie. Als je ambitie hebt, moet je ook tegen hard werken kunnen, en tegen kritiek. Massaal uitfluiten, spelers voor mongool uitmaken, of alle andere fraaie betitelingen die hier zo nu en dan voorbij schieten, zal ze niet beter maken, dat begrijpt de grootste nono nog wel. Maar kritisch volgen is niets mis mee. Helaas kunnen we hier nog niet echt een onderscheid maken tussen opbouwende kritiek en ongefundeerd neersabelen. Maar gelukkig lezen de spelers dit forum niet.
Dat mag ik hopen Els. Dat de spelers dit forum niet lezen. Denk je dat echt ?
Het zou niet best zijn voor hun zelfvertrouwen....
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Daar kijk ik raar van op ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:21 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen Els. Dat de spelers dit forum niet lezen. Denk je dat echt ?
Het zou niet best zijn voor hun zelfvertrouwen....
Ja als ze niet tegen kritiek kunnen........dan moet je zeker GEEN profvoetballer willen zijn
Els
 Els - zaterdag 29 oktober 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 13:21 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen Els. Dat de spelers dit forum niet lezen. Denk je dat echt ?
Het zou niet best zijn voor hun zelfvertrouwen....
Ik denk niet dat ze het lezen. Als ik zo'n baantje had, dan zou ik naast het trainen en wedstrijd spelen een beetje dvd'tjes en kranten over voetbal kijken. De leuke reacties op je eigen presteren krijg je wel via je familie, en de ongenuanceerde negatieve reacties zouden me weinig doen. Dus daar ga je dan ook niet naar o zoek.
boes
 boes - zondag 30 oktober 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Ik geloof ook helemaal niet dat als ze in Groningen met 6-0 verliezen, 'savonds nog even op het forum gaan strunen om te kijken hoe de reacties zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 30 oktober 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 21:34 schreef boes het volgende:
Ik geloof ook helemaal niet dat als ze in Groningen met 6-0 verliezen, 'savonds nog even op het forum gaan strunen om te kijken hoe de reacties zijn.
Ik denk dat dat ze misschien wel motiveert!!
Of juist tegenovergesteld en dan moet je bij "fc. bal op het dak" gaan voetballen!
boes
 boes - zondag 30 oktober 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Het zal ze iig aan het denken zetten, of het motiveert is een tweede.
van geil
 van geil - zondag 30 oktober 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 21:34 schreef boes het volgende:
Ik geloof ook helemaal niet dat als ze in Groningen met 6-0 verliezen, 'savonds nog even op het forum gaan strunen om te kijken hoe de reacties zijn.
n wedstrijd lezen lukt niet...
dus ben bang dit forum ook niet
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 oktober 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Als ik lijdensweg lees moet ik schijten!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 05:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 00:17 schreef hotjumper het volgende:
Als ik lijdensweg lees moet ik schijten!
Goh komen we deze papegaai alweer tegen.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even een mening van mij









0.0056200