BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweedse spits wederom op proef bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 29 oktober 2011 - 15:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Zweedse spits wederom op proef bij Feyenoord (Voetbalcentraal)

GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 29 oktober 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Lucas Ohlander beproefd zijn geluk wederom bij Feyenoord. De Zweedse spits in dienst van Helsingborg IF probeert voor de derde keer de Rotterdammers te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Eerdere pogingen vielen in het water. "Het idee was dat ik al aan het begin van dit seizoen naar Nederland zou gaan, maar toen was ik geblesseerd. Ik hoop snel het snelle voetbal van Feyenoord te leren en dan zie ik wel waar het toe leidt", aldus Ohlander tegenover het Helsingborgs Dagblad.
"Ik ben hier al twee keer eerder geweest. Het is een fantastische club." Bij Feyenoord treft de 18-jarige aanvaller landgenoot John Guidetti, die op huurbasis voor de Rotterdamse club speelt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 oktober 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 - 15:46 schreef GeenGelul het volgende:
Lucas Ohlander beproefd zijn geluk wederom bij Feyenoord. De Zweedse spits in dienst van Helsingborg IF probeert voor de derde keer de Rotterdammers te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Eerdere pogingen vielen in het water. "Het idee was dat ik al aan het begin van dit seizoen naar Nederland zou gaan, maar toen was ik geblesseerd. Ik hoop snel het snelle voetbal van Feyenoord te leren en dan zie ik wel waar het toe leidt", aldus Ohlander tegenover het Helsingborgs Dagblad.
"Ik ben hier al twee keer eerder geweest. Het is een fantastische club." Bij Feyenoord treft de 18-jarige aanvaller landgenoot John Guidetti, die op huurbasis voor de Rotterdamse club speelt.
ik wil jou graag doorverwijzen naar het desbetreffende transfernieuws topic..

http://forum.headliner.nl/topic-21437/p25/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zweedse spits wederom op proef bij Feyenoord









0.0053410