|
|
nummer10
|
|
|
bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19416
Geoffrey Castillion maakte vorig seizoen zijn debuut in het eerste elftal van Ajax, maar wordt deze jaargang verhuurd aan RKC Waalwijk. De spits is echter vastberaden terug te keren naar Amsterdam en daar een basisplaats te veroveren. AjaxF-side.NL 'Ik kwam erin voor Dario Cvitanich tegen ADO Den Haag, kijkt Castillion terug op zijn vuurdoop bij de huidig landskampioen. We stonden met 1-0 achter. Het ging persoonlijk vrij aardig, maar we verloren de wedstrijd uiteindelijk met 3-2. Daar houd ik dan toch een wrange smaak aan over. Het bleef door blessureleed bij één optreden in het vlaggenschip, maar Castillion wist de voorbereiding op dit inmiddels lopende seizoen te halen.
Daar wist hij echter te weinig indruk te maken op Frank de Boer, om bij de selectie te blijven. Toch treurt de twintigjarige spits niet. Ajax ziet toekomst in mij. Ik wil slagen bij deze club, zegt de man die namens RKC inmiddels drie keer scoorde in tien wedstrijden. Ik heb een doorlopend contract tot 2013 met een optie.
zou hij nu echt minder indruk achter als spits hebben gemaakt dan Buli en dejong ?? kan he me haast niet voorstellen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Ajax hem goed had kunnen gebruiken, dat lijkt me zeker.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: yep..... en niet Siem in de spits ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat is dus ook mijn gedachte.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor komend seizoen, Boulikyn heeft maar een contract voor 1 seizoen, en de Jong heb ik de stille hoop dat ie een leuke anders club kan vinden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Bulli wordt na dit seizoen weer bedankt voor zijn bewezen diensten, de Jong blijft gewoon(of heb je concrete aanwijzingen dan van niet remco??) en is alleen een noodoplossing. Castillion hadden we wel kunnen gebruiken, maar nu speelt hij, normaal gesproken, 30 wedstrijden in de Eredivisie! Dat is een stuk beter voor zijn ontwikkeling dan bij ons op de bank zitten(je had van te voren niet verwacht dat Siggi uitgeschakeld zou zijn, en zeker niet zo lang!). Volgend seizoen hebben we een hele goede spits terug, die het Siggi nog wel eens moeilijk kan gaan maken! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:28 schreef remco k het volgende:Voor komend seizoen, Boulikyn heeft maar een contract voor 1 seizoen, en de Jong heb ik de stille hoop dat ie een leuke anders club kan vinden.. o god liever vandaag dan morgen.... :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Siem is geen echte spits dat wisten we toch....vind hem in ieder geval beter dan die rus.... Mar goed er zijn betere alhoewel Castillion het nog moet waarmaken... zoveel scoort hij nu ook niet voor RKC.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:Siem is geen echte spits dat wisten we toch....vind hem in ieder geval beter dan die rus.... Mar goed er zijn betere alhoewel Castillion het nog moet waarmaken... zoveel scoort hij nu ook niet voor RKC.... daar komen ook nie zovak de ballen voorin :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: achja lekker belangrijk :d |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Hij blijft zich daar toch ontwikkelen, dus er komt een topspits in spé terug volgend jaar die bulli vervangen gaat!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij maakt er daar al 3, dat is prima voor ene spits bij RKC.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: yer veel minder kansen om te scoren daar.. dus 3 uit 10 is zo slecht nog niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Bully scoorde er dacht ik meer als 20 vorig seizoen en bij PSV - Ajax een hele belangrijke en een goede assist op Eriksen tegen Zagreb als ik het goed heb, dus van mij mag Bully wat kansen krijgen in de spits wint tenminste zijn duels kan je van de Jong niet zeggen die wint geen een duel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door nora -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjha in mijn beleving is Bully en dejong idemdito |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
10 keer liever de Jong dan Bulykin.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ik had niet anders verwacht,we zien het wel of je bij die mening blijft morgenavond |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 wedstrijd veranderd daar helemaal niks aan, en 5 wedstrijden ook niet.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zijn jullie toch ergens met elkaar eens!! |
|
|
|