BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In categorie 2: Wie moeten er dan weg en wie moeten er komen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Als vitesse zo doorgaat blijft hij en anders zal hij wel naar het buiteland gaan. Maar ja hoop dat ie komt!
JanM
 JanM - vrijdag 04 november 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Velthuizen, zucht ...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 04 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Weg:

Vlaar
Martins Indi
Mulder

Contract aanbieden of definitief bij de selectie:

Bakkal
Achachbar

Deze eerst benaderen en mogelijkheden op financieel gebied bekijken:

Kuyt (misschien bereid om Feyenoord financieel te helpen om hem terug te laten komen)
Boulahrouz (2012 transfervrij, nu al benaderen!)

Halen:

Castelen (2012 transfervrij, nu al benaderen)
Loovens (vind hem beter dan Vlaar en is in 2012 transfervrij)(alleen al door ervaring in veel hardere en betere competities)
Vormer (2012 transfervrij, nu al benaderen)
Velthuizen (2012 transfervrij, nu al benaderen)
Wesley Verhoek
Zuiverloon

6 goede spelers voor relatief weinig geld.

Als Kuyt komt kan Fernandez ook verkocht worden. (of als reserve buitenspeler houden)
Sowieso Achachbar als eerste spits als Kuyt niet komt.

Loovens (is gewoon een versterking voor Feyenoord door ervaring en verdedigende kwaliteiten)
Spoor je wel?? Indi weg.
NIks indi weg. Indi blijven.
Indi wordt Nederlands beste verdediger ooit.
Veel verklaren mij voor gek, i know.
Maar gek ben je pas als je Indi zoo laat gaan!

Wat betreft Dani Fernandez, Cisse, Biseswar & Mulder ben ik het helemaal mee eens.
Vlaar ook wel, maar ik vind het nog te vroeg om hem de laan uit te sturen.
Kan je niet maken!!!
Hij is wel de man die ons egt wil helpen.
Een man met een egt Feyenoord Hart!

Bakkal, en Anachachbar zeker verlengen!

Castelen. Niet doen, kan niks en is alleen ma geblesseerd!
Loovens Eventueel een optie mits hij heel veel salaris gaat inleveren.
Vormer. Die Heeft allang getekent met Martin.
Velthuizen Niet te betalen, zit bij vitesse, de club die veel geld wil zien.
Wesley Verhoek. NIet doen slechte instelling.
Zuiverloon. Niet doen, ging liever naar waar hij nu zit, dan na Feyenoord. TOen had hij ook een aanbieding gehad.

Als Kuyt komt, wat ook eerst wil zien dan geloven. Dan alsnog gewoon Fernandez houden als stand in, Anachachbar mischien verhuren.
Niet voor de leeuwen gooie! Kijk cabral.

En Boulahrouz weet het niet. te duur denk ik ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door Beempjerotterdam --
DirkvanA
 DirkvanA - vrijdag 04 november 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Ik zou inderdaad indien mogenlijk maar waarschijnlijk nog onhaalbaar, dirk kuijt en boula halen evenals vormer verhoek en velthuizen. zuiverloon en castelen loovens zijn twijfel gevallen vind ik. Ron vlaar blijkt nu al aan zijn top te zitten.
craven
 craven - vrijdag 04 november 2011 - 15:09   quote  deeplink  
n'doye halen van kopenhagen zou een optie zijn...
JanM
 JanM - vrijdag 04 november 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 15:09 schreef craven het volgende:
n'doye halen van kopenhagen zou een optie zijn...
Wie?
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 04 november 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Bakkal is na dit seizoen ook transfervrij gewoon houden. En die keepert van RKC is gewoon een talent. Is helaas van PSV en die zullen hem niet snel laten gaan.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 04 november 2011 - 16:04   quote  deeplink  
velthuizen word moeilijk kees maar boula komt rennend naar de kuip
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 04 november 2011 - 16:07   quote  deeplink  
waarom moet martins indi weg? die jongen heeft nog nooit op ze beste plek centraal in de verdediging gestaan denk dat je als aanvaller niet graag tegen hem speelt. de vrij was ook stuk minder als back...bij die indi zie ik in ieder geval altijd de wil om te strijden voor de club
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 04 november 2011 - 16:09   quote  deeplink  
zuiverloon gaat vast ze spaanse salaris inleveren om in deze crisis ploeg te komen spelen.
craven
 craven - vrijdag 04 november 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 15:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie?
begrijpend lezen cursus volgt ;)
el-loco
 el-loco - vrijdag 04 november 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Er zitten spelers bij waarvan jij zegt dat ze moeten komen waar ik het mee eens ben maar van de volgende namen word ik niet vrolijk:
-loovens staat er af en toe in bij celtic en klungelt nog als vroeger AUB NIET!
-Castelen altijd geblesseerd en haalt het niveau niet
-Verhoek (is een ajaxcied)

De rest kan ik me in vinden al denk ik dat het merendeel echt niet zit te wachten op feyenoord!
Omekees
 Omekees - vrijdag 04 november 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 21:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik lees inderdaad net dat El Ahmadi ook weg wil.
Dan is Vormer een goede vervanger.

Bakkal overtuigd mij duidelijk wel en mag van mij een contract krijgen.

Waarom word Velthuizen moeilijk denk je?
Is deze zomer transfervrij!
Als vitesse het zo goed blijft doen, wil hij waarschijnlijk wel blijven
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 november 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 15:09 schreef craven het volgende:
n'doye halen van kopenhagen zou een optie zijn...
Een dooie?
craven
 craven - vrijdag 04 november 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een dooie?
schijnt meer te bewegen dan dat Bruins deed
JanM
 JanM - vrijdag 04 november 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Bakkal valt behoorlijk terug, maar lijkt me nog steeds een aanwinst voor na dit seizoen.

Kuyt zie ik helaas (nog?) niet terugkomen.

Boulahrouz zie ik niet naar Feyenoord komen vanwege zijn salariseisen.

Castelen, Loovens, Wesley Verhoek en Zuiverloon zijn m.i. niet goed genoeg (meer) en
Velthuizen, tja ...

Vormer tenslotte is geen El Ahmadi, maar wel iemand die graag wil (als dat nog steeds zo is) en een speler die nog beter kan worden. Dus m.i. de enige versterking.

Die dooie zal ik me eens in verdiepen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 04 november 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Iedereen borduurt maar verder op mijn ideeen maar wat voor ideeen hebben jullie zelf dan???
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Geen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 18:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Iedereen borduurt maar verder op mijn ideeen maar wat voor ideeen hebben jullie zelf dan???
huh? moet dat dan?

mijn idee is dat er ook van de zomer nog heel weinig te doen is. Lijkt me sterk dat de miljoenen ineens uitgegeven kunnen worden als we in categorie 2 moeten komen. Kijkend naar het spelersmateriaal dan zijn er enkele duidelijke zwakke plekken.

Keeper. Mulder deed het redelijk, maar is teruggevallen, zal zich snel moeten verbeteren. Achter Mulder is het nog minder.

Ook in de spits is het karig, er van uitgaande dat Guidetti volgend seizoen niet meer bij ons speelt.

Voorts missen we een constante creatieve meerwaarde op '10' of op de vleugels. bij voorkeur beiden, maar dat is niet realistisch.

Ook missen we kwaliteit op de linksback positie.

als laatste missen we wat power op het middenveld (iemand die body, leiderschap en/of pit brengt).

Dit is een waslijst, vul je dit allemaal in dan doe je bovenin mee. Natuurlijk hebben we hier en daar een bredere selectie nodig.

Weg gaan denk ik: Darley, Swerts, El Ahmadi, Guidetti en Biseswar. Daar komt veel salarisruimte voor terug en wellicht een paar miljoen voor transfers. Ik ga er hier van uit dat Bakkal blijft.

Zo zou de opstelling er een beetje uit moeten zien:

Nieuw1
Leerdam-De Vrij-Vlaar-Ramsteijn
Nieuw2-Clasie-Bakkal
Cabral-Nieuw3-Nieuw4

4 belangrijke nieuwelingen. Lukt dat niet dan zullen we het met al aanwezig spelers moeten doen. Ik laat een eventuele nieuwe LB of RB buiten beschouwing. Ik verwacht geen aankopen op dat gebied, we hebben op die posities de nodige spelers onder contract staan.

Nieuw1: Velthuizen topkandidaat. Voor de rest heb ik niemand specifiek op het oog.
Nieuw2: Vormer topkandidaat. Andere mogelijkheid is Engelaar. Maar is hij (nog) goed genoeg en natuurlijk niet voor zijn huidige salaris. En misschien ontwikkeld Mokotjo zich goed of haalt Dani zijn oude niveau waardoor Leerdam terugkan naar het middenveld.
Nieuw3: Kuyt topkandidaat. Andere mogelijkheid misschien El Hamdaoui (niet echt een populaire mogelijkheid bij veel Feyenoorders) en ook voor hem geldt: niet voor zijn huidige salaris. En misschien wil hij niet of is zijn transfersom te hoog.
Nieuw4: geen idee. Aisatti misschien hangend.

Zoiets. Aantal spelers dus die bij Ajax of PSV overbodig zijn. Desalniettemin hebben ze veel kwaliteit. Ik deed dit effe uit mijn blote hoofd, dus misschien heb ik wat spelers over het hoofd gezien. Maar zo ziet ik het globaal voor me.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
In categorie 2 moet je hard je best doen om daar in te blijven, als je daaruit terug valt ben je meteen je licentie kwijt!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:
In categorie 2 moet je hard je best doen om daar in te blijven, als je daaruit terug valt ben je meteen je licentie kwijt!
Ja. Dat is bekend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:
In categorie 2 moet je hard je best doen om daar in te blijven, als je daaruit terug valt ben je meteen je licentie kwijt!
+1

gezondheid van de club voor alles. Als dat betekend 0,0% uitgeven, so be it.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 05 november 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ik blijf bij het volgende:

Cisse, Biseswar, Mulder, Dani Fernandez moeten vertrekken.

Vlaar (misschien beter om nog geld te vangen), El Ahmadi gaan waarschijnlijk vertrekken.

Vormer, Velthuizen, Boulahrouz, Schone transfervrij halen.

Informeren wat er mogelijk is om Kuyt te halen. (misschien wel dezelfde constructie als Gio had bijv.)

Bakkal contract aanbieden.

Achacbar definitief bij de selectie halen.

Swerts nog een kans geven want heeft het in een veel beter draaiend AZ ook niet slecht gedaan en met zijn inzet kan hij de rest op scherp zetten.

Mijn opstelling 4-4-2: (mijn voorkeur)

--------------Velthuizen-------------

Swerts/Leerdam-de Vrij-Boulahrouz--Nelom

Vormer---------Clasie------------Bakkal

---------------Schone----------------

------Fernandez/Kuyt--Achacbar-----------

Mijn opstelling 4-3-3:

--------------Velthuizen----------------

Swerts/Leerdam-de Vrij-Boulahrouz--Nelom

Vormer---------Clasie------------Bakkal

Schaken------Achacbar/Kuyt-------Cabral

Als Vlaar niet vertrekt misschien voor de Vrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - zaterdag 05 november 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 16:38 schreef el-loco het volgende:
Er zitten spelers bij waarvan jij zegt dat ze moeten komen waar ik het mee eens ben maar van de volgende namen word ik niet vrolijk:
-loovens staat er af en toe in bij celtic en klungelt nog als vroeger AUB NIET!
-Castelen altijd geblesseerd en haalt het niveau niet
-Verhoek (is een ajaxcied)

De rest kan ik me in vinden al denk ik dat het merendeel echt niet zit te wachten op feyenoord!
Verhoek heeft absoluut geen sympathie voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 05 november 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 11:25 schreef Els het volgende:

[..]

Verhoek heeft absoluut geen sympathie voor Ajax.
+1
Omekees
 Omekees - zaterdag 05 november 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 11:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik blijf bij het volgende:

Cisse, Biseswar, Mulder, Dani Fernandez moeten vertrekken.

Vlaar (misschien beter om nog geld te vangen), El Ahmadi gaan waarschijnlijk vertrekken.

Vormer, Velthuizen, Boulahrouz, Schone transfervrij halen.

Informeren wat er mogelijk is om Kuyt te halen. (misschien wel dezelfde constructie als Gio had bijv.)

Bakkal contract aanbieden.

Kuyt is onmogelijk

Achacbar definitief bij de selectie halen.

Swerts nog een kans geven want heeft het in een veel beter draaiend AZ ook niet slecht gedaan en met zijn inzet kan hij de rest op scherp zetten.

Mijn opstelling 4-4-2: (mijn voorkeur)

--------------Velthuizen-------------

Swerts/Leerdam-de Vrij-Boulahrouz--Nelom

Vormer---------Clasie------------Bakkal

---------------Schone----------------

------Fernandez/Kuyt--Achacbar-----------

Mijn opstelling 4-3-3:

--------------Velthuizen----------------

Swerts/Leerdam-de Vrij-Boulahrouz--Nelom

Vormer---------Clasie------------Bakkal

Schaken------Achacbar/Kuyt-------Cabral

Als Vlaar niet vertrekt misschien voor de Vrij.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 november 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 11:25 schreef Els het volgende:

[..]

Verhoek heeft absoluut geen sympathie voor Ajax.
Jammer daarnaast dat er weer ingedeeld moet worden. Verhoek is Ajaxcied. Verhoek is...Verhoek.
Wij/zij is prettig kennelijk.
Omekees
 Omekees - zaterdag 05 november 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Topinternet! ik wilde erbij zeggen dat Kuyt onmopgelijk is, misschien over 2/3 jaartjes
Els
 Els - zaterdag 05 november 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jammer daarnaast dat er weer ingedeeld moet worden. Verhoek is Ajaxcied. Verhoek is...Verhoek.
Wij/zij is prettig kennelijk.
Die rivaliteit moet je ook niet schuwen, maar het moet wel blijven hangen op rivaliteit. Als het grotere consequenties heeft wordt het vervelend. Johan Cruijff en Robbie Witschge zijn Ajaxieden, maar hebben het bij ons goed gedaan, Arnold Scholten is een Bossenaar, en heeft het bij beide clubs goed gedaan. En Wimpie had die ijsbal gewoon verdiend ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 november 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:11 schreef Els het volgende:

[..]

Die rivaliteit moet je ook niet schuwen, maar het moet wel blijven hangen op rivaliteit. Als het grotere consequenties heeft wordt het vervelend. Johan Cruijff en Robbie Witschge zijn Ajaxieden, maar hebben het bij ons goed gedaan, Arnold Scholten is een Bossenaar, en heeft het bij beide clubs goed gedaan. En Wimpie had die ijsbal gewoon verdiend ;-)
Met je eens hoor, Els. Verhoek afserveren op vermeende(!) sympathieën gaat me net ffe te ver. Maar hoort erbij.
En ik begrijp nu dat jij die ijsbal gegooid heb?

Ladies and Gentlemen: WE GOT HER!
Els
 Els - zaterdag 05 november 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met je eens hoor, Els. Verhoek afserveren op vermeende(!) sympathieën gaat me net ffe te ver. Maar hoort erbij.
En ik begrijp nu dat jij die ijsbal gegooid heb?

Ladies and Gentlemen: WE GOT HER!
Verboek in een hoekje duwen ging mij ook te ver.
Ik had in de tijd van die ijsbal hele kleine knuistjes, dus Wimpie had dan zeker niet moeten mauwen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 november 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:23 schreef Els het volgende:

[..]

Verboek in een hoekje duwen ging mij ook te ver.
Ik had in de tijd van die ijsbal hele kleine knuistjes, dus Wimpie had dan zeker niet moeten mauwen.
Zijn ook geen belastende beelden van. Scheelt weer procedures. En Jansen heeft er geen blijvend hersenletsel aan overgehouden. Wél van geleerd.
craven
 craven - zaterdag 05 november 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

. En Jansen heeft er geen blijvend hersenletsel aan overgehouden. Wél van geleerd.
nou twijfel geval hehehe
salemi
 salemi - zaterdag 05 november 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Feyenoord heeft voor de huidige groep een salarisplafond ingesteld. Het is interessant om te brainstormen wie er voor dat relatief kleine salaris wil komen ballen voor Feyenoord, dat zullen er niet veel zijn. Maar er zijn constructies mogelijk dat Feyenoord het salarisplafond betaalt aan een nieuwe speler, en dat een individuele sponsor het salaris aanvult tot het uitonderhandelde niveau. Feyenoord moet niet de fout maken om transfergelden te gaan betalen (als dat er uberhaupt inzit). Slechts transfervrije spelers halen en de transfergelden van de spelers die verkocht worden deels als salaris voor de nieuwe spelers inzetten en wat over blijft in de sanering. Feyenoord heeft al de trend gezet in Nederland door veel jeugdspelers door te laten stromen nar de eerste elf. Ook met het niet meer betalen van krankzinnige salarissen aan middelmatige spelers, en alleen nog maar transfervrij halen zal een trend worden in Nederland.
Kijk maar naar Pisvlek. Ondanks de buitensporige geldinjectie (zelfs schaamteloos met gemeenschapsgeld) nu nog steeds in financiele moeilijkheden. Zij krijgen hetzelfde als Feyenoord heeft gehad. Alleen zij hebben voorlopig niets om te verkopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 november 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 14:02 schreef salemi het volgende:
Feyenoord heeft voor de huidige groep een salarisplafond ingesteld. Het is interessant om te brainstormen wie er voor dat relatief kleine salaris wil komen ballen voor Feyenoord, dat zullen er niet veel zijn. Maar er zijn constructies mogelijk dat Feyenoord het salarisplafond betaalt aan een nieuwe speler, en dat een individuele sponsor het salaris aanvult tot het uitonderhandelde niveau. Feyenoord moet niet de fout maken om transfergelden te gaan betalen (als dat er uberhaupt inzit). Slechts transfervrije spelers halen en de transfergelden van de spelers die verkocht worden deels als salaris voor de nieuwe spelers inzetten en wat over blijft in de sanering. Feyenoord heeft al de trend gezet in Nederland door veel jeugdspelers door te laten stromen nar de eerste elf. Ook met het niet meer betalen van krankzinnige salarissen aan middelmatige spelers, en alleen nog maar transfervrij halen zal een trend worden in Nederland.
Kijk maar naar Pisvlek. Ondanks de buitensporige geldinjectie (zelfs schaamteloos met gemeenschapsgeld) nu nog steeds in financiele moeilijkheden. Zij krijgen hetzelfde als Feyenoord heeft gehad. Alleen zij hebben voorlopig niets om te verkopen.
Nee, Feyenoord heeft geen salarisplafond om eventuele topspelers een wat hoger bedrag te kunnen aanbieden. Het totale bedrag dat aan salarissen uitgegeven kan worden ligt op 12 miljoen.

-----------
Feyenoord werkt ook komend seizoen met een salarisplafond van 12 miljoen euro voor de A-selectie. Voor individuele contracten is volgens Van Geel geen maximaal bedrag afgesproken. Dat geeft hem de ruimte een eventuele topspeler een hoger salaris te geven dan de andere grootverdieners in de selectie.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2430284/2011/05/05/Van-Geel-laat-vermogende-vrienden-met-rust.dhtml
--------------

Dat megaverlies van PSV is zover ik heb begrepen ingecalculeerd. De inkomsten van die deal met de gemeente komen pas volgend jaar op de balans.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 11 november 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Ik heb een nieuw lijstje van spelers die we moeten halen nu ik de transfervrije spelers in de komende zomer in de eredivisie weet.

Binnen halen:

1.Wesley Verhoek
1.Brett Holman (1. zeker 2 van de drie)
1.Zakaria Labyad
2.Daryl Janmaat
3.Geert Arend Roorda
3.Lasse Schone (3. zeker 2 van de drie)
3.Ruud Vormer
4.Douglas (twente)(alleen als Boulahrouz niet komt of als Boulahrouz komt en Vlaar weg gaat)
4.Boulahrouz (alles op alles zetten om hem te halen)
5.Junker (perfect voor 4-3-3 systeem, niet technisch maar altijd op de goede plaats)
6. Piet Velthuizen (zeker halen)

Allemaal transfervrij.
Alleen kijken of je voor Junker eventueel een betere spits kan krijgen. (Kuyt??)
Door de spelers die weg gaan en eventueel ook nog geld opbrengen heb je ruimte genoeg om deze mensen te halen en zonder transferbedrag misschien zelfs Kuyt!

weg:

Biseswar
Cisse (1 miljoen als hij eindelijk eens voetbalt)
El-Ahmadi ( min. 3 miljoen)
Swerts
Vlaar (min. 4 miljoen)
Fernandez (0,5 a 1 miljoen)
Dani Fernandez
Schaken
Mulder (wat de gek er voor geeft!)

Mokotjo, Ramsteijn en v. Haaren verlengen en uitlenen aan Excelsior!

Achachbar definitief bij de selectie halen als 1ste spits. (mits Kuyt niet komt)

We hebben het er hierover als we in categorie 2 komen!
Anders moet nog steeds een groot gedeelte mogelijk zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 11 november 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 15:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik heb een nieuw lijstje van spelers die we moeten halen nu ik de transfervrije spelers in de komende zomer in de eredivisie weet.

Binnen halen:

Wesley Verhoek
Brett Holman
Zakaria Labyad
Daryl Janmaat
Geert Arend Roorda
Lasse Schone
Ruud Vormer
Douglas (twente)(alleen als Boulahrouz niet komt of als Boulahrouz komt en Vlaar weg gaat)
Piet Velthuizen
Boulahrouz
Junker (perfect voor 4-3-3 systeem, niet technisch maar altijd op de goede plaats)

Allemaal transfervrij.
Alleen kijken of je voor Junker eventueel een betere spits kan krijgen. (Kuyt??)
Door de spelers die weg gaan en eventueel ook nog geld opbrengen heb je ruimte genoeg om deze mensen te halen en zonder transferbedrag misschien zelfs Kuyt!

weg:

Biseswar
Cisse (1 miljoen als hij eindelijk eens voetbalt)
El-Ahmadi ( min. 3 miljoen)
Swerts
Vlaar (min. 4 miljoen)
Fernandez (0,5 a 1 miljoen)
Dani Fernandez
Schaken
Mulder (wat de gek er voor geeft!)

Mokotjo, Ramsteijn en v. Haaren verlengen en uitlenen aan Excelsior!

Achachbar definitief bij de selectie halen als 1ste spits. (mits Kuyt niet komt)

We hebben het er hierover als we in categorie 2 komen!
Anders moet nog steeds een groot gedeelte mogelijk zijn!
mooi rijtje! weet niet of alles haalbaar is maar dat zou wel een flinke verandering inhouden hahaha
wanneer horen we nu eigenlijk meer nieuws over de financiele situatie?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 11 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Goede vraag!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 november 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 15:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik heb een nieuw lijstje van spelers die we moeten halen nu ik de transfervrije spelers in de komende zomer in de eredivisie weet.

Binnen halen:

1.Wesley Verhoek
1.Brett Holman (1. zeker 2 van de drie)
1.Zakaria Labyad
2.Daryl Janmaat
3.Geert Arend Roorda
3.Lasse Schone (3. zeker 2 van de drie)
3.Ruud Vormer
4.Douglas (twente)(alleen als Boulahrouz niet komt of als Boulahrouz komt en Vlaar weg gaat)
4.Boulahrouz (alles op alles zetten om hem te halen)
5.Junker (perfect voor 4-3-3 systeem, niet technisch maar altijd op de goede plaats)
6. Piet Velthuizen (zeker halen)

Allemaal transfervrij.
Alleen kijken of je voor Junker eventueel een betere spits kan krijgen. (Kuyt??)
Door de spelers die weg gaan en eventueel ook nog geld opbrengen heb je ruimte genoeg om deze mensen te halen en zonder transferbedrag misschien zelfs Kuyt!

weg:

Biseswar
Cisse (1 miljoen als hij eindelijk eens voetbalt)
El-Ahmadi ( min. 3 miljoen)
Swerts
Vlaar (min. 4 miljoen)
Fernandez (0,5 a 1 miljoen)
Dani Fernandez
Schaken
Mulder (wat de gek er voor geeft!)

Mokotjo, Ramsteijn en v. Haaren verlengen en uitlenen aan Excelsior!

Achachbar definitief bij de selectie halen als 1ste spits. (mits Kuyt niet komt)

We hebben het er hierover als we in categorie 2 komen!
Anders moet nog steeds een groot gedeelte mogelijk zijn!
Waarom zouden Labyad en Douglas naar Feyenoord willen komen??? Die spelen basis bij een club die meedoet om het kampioenschap. Dat duurt bij Feyenoord nog wel effe. Betwijfel trouwens ook sterk of Boulahrouz van Stuttgart naar Feyenoord wil, waarom zou hij die stap terug zetten. Bovendien is hij niet voor Ajax? niet dat dat een reden zou zijn hem niet over te nemen, maar wellicht is het voor hem een belemmering.

Bovendien zeg je bij Junker perfect voor 4-3-3 systeem. Maar die gozert heeft alleen goed gespeeld in 4-4-2...

Voor de rest zitten er natuurlijk wel veel interessante spelers tussen die mogelijk ook haalbaar zijn. Met name: Verhoek, Vormer, Velthuizen (3 V'tjes!), Schöne en Janmaat. Maar als Bakkal blijft dan is natuurlijk de 10 positie al bezet dus dan is Schöne overbodig. Die wil wel een basisplaats natuurlijk. Roorda is van glas helaas.
MMM
 MMM - vrijdag 11 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Sluit me aan bij T
van geil
 van geil - vrijdag 11 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
houden de groeijuwelen...
cabral,leerdam,clasie,vrij,anass,!!!!!!!!!!!!
als deze jongens steun,,tijd en ervaring om zich heen krijgen,,,,
dan wordt t echt cashen
stray
 stray - vrijdag 11 november 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 23:10 schreef van geil het volgende:
houden de groeijuwelen...
cabral,leerdam,clasie,vrij,anass,!!!!!!!!!!!!
als deze jongens steun,,tijd en ervaring om zich heen krijgen,,,,
dan wordt t echt cashen
vergeet mulder niet
Retard
 Retard - vrijdag 11 november 2011 - 23:22   quote  deeplink  
velthuizen
janmaat-de vrij-vlaar-nelom
vormer-clasie
Bakkal
Verhoek-Dost-Cabral

Alleen Dost kopen voor de rest spelers zijn transfervrij. We hebben nog niet veel geld om in spelers te investeren.
de flh
 de flh - zaterdag 12 november 2011 - 02:08   quote  deeplink  
Er lopen nog best veel rond in de eredivisie, die komend seizoen transfervrij zijn en ook nog goed genoeg zijn.

Iig Vormer. Dat lijkt me de topprioriteit.

Nog een spits en een centrale verdediger erbij. Contract van Bakal verlengen. El Ahmadi gaat weg natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door de flh --
dr. Love
 dr. Love - zaterdag 12 november 2011 - 05:12   quote  deeplink  
Van de huidige spelers moeten blijven + nieuwe aanvulling
boulahruoz: cv
De vrij : rv
Vlaar : lv
Jonge talenten : rv en lv
Mokotjo, bakkal, vormer, clasie: cm of lcm,rcm
G.fernandes, w.overtoom, schaken, bisiswar: vleugel aanvallers
Guidetti, tadic, podolski : diepe spits
Everton, achabar: creatieve spits
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 12 november 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 05:12 schreef dr. Love het volgende:
Van de huidige spelers moeten blijven + nieuwe aanvulling
boulahruoz: cv
De vrij : rv
Vlaar : lv
Jonge talenten : rv en lv
Mokotjo, bakkal, vormer, clasie: cm of lcm,rcm
G.fernandes, w.overtoom, schaken, bisiswar: vleugel aanvallers
Guidetti, tadic, podolski : diepe spits
Everton, achabar: creatieve spits
podolski! stom dat ik daar niet aan heb gedacht.....
heel europa zit onderhand weer achter hem aan, denk niet dat hij bij ons wil komen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 november 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Podolski???
Messi, dat is pas een speler voor Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 november 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2011 - 05:12 schreef dr. Love het volgende:
Van de huidige spelers moeten blijven + nieuwe aanvulling
boulahruoz: cv
De vrij : rv
Vlaar : lv
Jonge talenten : rv en lv
Mokotjo, bakkal, vormer, clasie: cm of lcm,rcm
G.fernandes, w.overtoom, schaken, bisiswar: vleugel aanvallers
Guidetti, tadic, podolski : diepe spits
Everton, achabar: creatieve spits
Wat ga jij in de schoen van Feyenoord doen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Ik zeg dat we deze spelers zouden moeten kunnen halen als we ook wat verkopen.
En dat is ook echt een verbetering.

Transfervrij:

Janmaat
Boulahrouz
Vormer
Geert Arend Roorda
Brett Holman (of Verhoek)
Piet Velthuizen
Junker (liever Dost maar die gaat geld kosten)

Kopen:

Dost (als Junker niet komt)
Willy Overtoom (als Bakkal niet tekent)

Vertrek:

Mulder
Vlaar
Biseswar
El Ahmadi
Guidetti
Cisse
Dani Fernandez

Scheelt een bult salaris en moet toch wel een 7 a 8 miljoen bij mekaar op kunnen brengen.

Bakkal overigens een contract aanbieden!

Dit is mijn definitieve lijstje waarvan ik zeg dat dat het het echte verschil zou maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 14 november 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zeg dat we deze spelers zouden moeten kunnen halen als we ook wat verkopen.
En dat is ook echt een verbetering.

Transfervrij:

Janmaat
Boulahrouz
Vormer
Geert Arend Roorda
Brett Holman (of Verhoek)
Piet Velthuizen
Junker (liever Dost maar die gaat geld kosten)

Kopen:

Dost (als Junker niet komt)
Willy Overtoom

Vertrek:

Mulder
Vlaar
Biseswar
El Ahmadi
Guidetti
Cisse
Dani Fernandez

Scheelt een bult salaris en moet toch wel een 7 a 8 miljoen bij mekaar op kunnen brengen.

Bakkal overigens een contract aanbieden!

Dit is mijn definitieve lijstje waarvan ik zeg dat dat het het echte verschil zou maken.
als dit zou kunnen zou dat geweldig zijn.....
van het rijtje vertrekkende spelers zie ik alleen el amhadi het liefste blijven vanwege kwaliteiten. maar goed, hij wil weg bij Feyenord dus ga dan maar weg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In categorie 2: Wie moeten er dan weg en wie moeten er komen?









0.0119969