BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In categorie 2: Wie moeten er dan weg en wie moeten er komen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Opstelling:

--------------Velthuizen--------------

Janmaat---de Vrij---Boulahrouz---Nelom

--------Vormer---------Clasie--------

Cabral------Bakkal/Overtoom-----Holman (of Cabral op links als Verhoek voor Holman komt)

------------Junker/Dost---------------

Wissels:

Lamprou
Swerts
Martins Indi
Ramsteijn
Leerdam
Mokotjo
Geert Arend Roorda
Schaken
Fernandez
Achachbar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:08 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

als dit zou kunnen zou dat geweldig zijn.....
van het rijtje vertrekkende spelers zie ik alleen el amhadi het liefste blijven vanwege kwaliteiten. maar goed, hij wil weg bij Feyenord dus ga dan maar weg.
Beter nu hij nog wat geld op kan brengen en het scheelt heel veel salaris!!
Omekees
 Omekees - maandag 14 november 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Opstelling:

--------------Velthuizen--------------

Janmaat---de Vrij---Boulahrouz---Nelom

--------Vormer---------Clasie--------

Cabral------Bakkal/Overtoom-----Holman (of Cabral op links als Verhoek voor Holman komt)

------------Junker/Dost---------------

Wissels:

Lamprou
Swerts
Martins Indi
Ramsteijn
Leerdam
Mokotjo
Geert Arend Roorda
Schaken
Fernandez
Achachbar
Leerdam is beter dan Janmaat!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Leerdam vind ik meer een verdedigende middenvelder.
Janmaat is een echte rechtsback!
Omekees
 Omekees - maandag 14 november 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Ik heb toch liever leerdam. en hoe kom je aan het geld voor Dost en Overtoom?
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Dost en Junker?? hell no!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:04 schreef Omekees het volgende:
Ik heb toch liever leerdam. en hoe kom je aan het geld voor Dost en Overtoom?
Verkoop van andere spelers zoals je had gezien als je verder keek.
Overigens kunnen de VvF ook nog weleens iets op willen hoesten als we in categorie 2 zitten.
Overigens is de komst van 1 of alebei van die twee afhankelijk van de komst van Junker of het eventueel een contract willen van Bakkal.
Anders allebei niet nodig.

Met Junker moet Achachbar in de spits en Junker als pinch-hitter.
Dost zou het mogen uitvechten met Achachbar!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:20 schreef craven het volgende:
Dost en Junker?? hell no!!!
Dost OF Junker!!
Heb jij een beter idee?
Wil je misschien Ibrahimovic of Gomez halen?
Kom eens zelf met een betere gratis of goedkopere spits met wat ervaring.
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dost OF Junker!!
Heb jij een beter idee?
Wil je misschien Ibrahimovic of Gomez halen?
Kom eens zelf met een betere gratis of goedkopere spits met wat ervaring.
Junker is in mijn ogen een ouwe overgewaardeerde eenseizoensschutter, en Dost vindt ik gewoon een droplul. Wie zegt dat ze gratis zijn dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door craven --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Junker is in de zomer transfervrij.
Met Junker erbij moet je gewoon Achachbar in de spits zetten.
Dost kan wel een droplul zijn maar wel 1 die kan voetballen.
Als ze maar presteren mogen ze van mij de grootste droplul van de wereld zijn.
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
az kopen
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Junker is in de zomer transfervrij.
Met Junker erbij moet je gewoon Achachbar in de spits zetten.
Dost kan wel een droplul zijn maar wel 1 die kan voetballen.
Als ze maar presteren mogen ze van mij de grootste droplul van de wereld zijn.
op een een of andere manier zie ik die Dost gewoon niet bij feyenoord passen.

mits er wat ruimte is op de transfermarkt zou ik gaan voor:
Dame N'Doye(kopenhagen), kost wel 2-3 miljoen
Lacina Traoré
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Ik voor Nardo Entius!!
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik voor Nardo Entius!!
kost niks
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Hoe kom je daarbij??
Of hoe weet je dat??
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:18   quote  deeplink  
is toch een amateur voetballer? kan nooit veel kosten...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Is de topscorer van ons eerste!!
Kost je wel een paar ton.
Anders is het helemaal niets meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 20:04 schreef Omekees het volgende:
Ik heb toch liever leerdam.
Gek? dat vind ik nou ook Omekees..
Ook al was Kelvin de 2de helft niet helemaal top vandaag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
vennegoor
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:25 schreef van geil het volgende:
vennegoor
Te laat!
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Te laat!
ja???
dacht dat hij alleen dit seizoen psver is
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:33 schreef van geil het volgende:

[..]

ja???
dacht dat hij alleen dit seizoen psver is
Tekent bij.
Kan ik je nu al verklappen.
Ik werd hier door veel mensen uitgelachen maar hij had er zeker 20 voor Feyenoord gemaakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Tekent bij.
Kan ik je nu al verklappen.
Ik werd hier door veel mensen uitgelachten maar hij had er zeker 20 voor Feyenoord gemaakt!
ben ik helemaal met je eens
en je kunt t spel afwisselen....(opportunistisch)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:36 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens
en je kunt t spel afwisselen....(opportunistisch)
Dat bedoel ik!
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is de topscorer van ons eerste!!
Kost je wel een paar ton.
Anders is het helemaal niets meer!
nou dat valt best mee toch
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
heeft het laatste jaar toch ook niks gepresteerd die vennegoor?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
@ 1 na laatste post Craven.
Hoe bedoel je?
7 doelpunten en 12 assists zijn bijna alle doelpunten van ons eerste in de competitie waar hij bij betrokken is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@ 1 na laatste post Craven.
Hoe bedoel je?
7 doelpunten en 12 assists zijn bijna alle doelpunten van ons eerste in de competitie waar hij bij betrokken is.
ik bedoel dat een paar ton dan best mee valt...
van geil
 van geil - maandag 14 november 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:40 schreef craven het volgende:
heeft het laatste jaar toch ook niks gepresteerd die vennegoor?
ik ben zeer gecharmeerd van m...
sterk,,vechtlust,kopsterk,beweegelijk,,,
en last but not least...scoort makkelijk,,uit de gekste hoeken en creeert zelf kansen...
past met zijn karakter ook bij ons
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:43 schreef craven het volgende:

[..]

ik bedoel dat een paar ton dan best mee valt...
Is wel vijfde klasse he!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 november 2011 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - maandag 14 november 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:44 schreef van geil het volgende:

[..]

ik ben zeer gecharmeerd van m...
sterk,,vechtlust,kopsterk,beweegelijk,,,
en last but not least...scoort makkelijk,,uit de gekste hoeken en creeert zelf kansen...
past met zijn karakter ook bij ons
nogmaals heeft laatste seizoenen weinig gepresteerd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 21:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Tekent bij.
Kan ik je nu al verklappen.
Ik werd hier door veel mensen uitgelachen maar hij had er zeker 20 voor Feyenoord gemaakt!
Ik betwijfel het. De laatste keer dat hij er 20 maakte in 1 seizoen, toen wonnen wij de UEFA Cup...

Vennegoor was een prima speler, maar behoorlijk op zijn retour. 33 jaar en zijn laatste behoorlijk seizoen dateerd van 2007-2008, toen hij voor Celtic 15 keer scoorde in 31 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Vind het bovendien vreemd dat Vlaar wordt afgeschreven door sommigen. Die gozer tekende wel bij als sterkhouder, terwijl hij bovendien al halverwege de twintig was en heeft bovendien persoonlijk problemen.

Ik vind dit tegen Ron, die zich altijd loyaal heeft opgesteld naar de supporters, een dolksteek in de rug. Hij verdiend meer steun in mijn ogen.

Hup Ron!
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - dinsdag 15 november 2011 - 01:10   quote  deeplink  
Vind het vreemd dat heel feyenoord zowat wordt afgeschreven hier. Denk ff na het is je eigenclub en geen een speler is goed genoeg? Er worden spelers afgeschreven die net terug zijn van blessures en nu niet optimaal spelen. Zowel dani als biseswar hebben nog niet eens 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld. Wie zegt dat ze hun oude nivo niet weer halen? En spelers als vervanger noemen die niks beter zijn dan de spelers die jullie afschrijven. Hoogstens spelers die het goed lijken te doen doordat hun team goed speelt of juist niet en ze daardoor opvallen. Terwijl ze juist mindere kwaliteiten hebbem.

En de enige spelers die worden genoemd en wel goede vervangers zijn, zijn onhaalbaar. Bouhlarouz heeft al meerdere keren aan gegeven niet te willen waarom zou die dat nu wel willen. Tadic, aisaidie en dost zijn onhaalbaar. Zelfs in catogorie 2 kan je geen 10 miljoenen uitgaan geven. Dan ben je meteen weer terug in categorie 3.

Net als spelers van psv, twente en az. Weinig spelers die nu liever bij ons dan bij hen speelt. Afgezien van de spelers met een feyenoord hart dan.

En iedereen over achachbar in de spits?? We weten hoe het gaat als je een speler die goed invalt van jonge leeftijd meteen in de spits zet. Castaignos begon pas goed te spelen 2 wedstrijden voor die wegging. Achachbar kan goed worden en valt vaak goed in. Maar is nu nog laaang niet klaar. Kuyt komt als die daar klaar voor is en zolang hij het nivo nog makkelijk aan kan en vaak bij zowel nederlands elftal als liverpool eerste keus is , ook al is dit nu niet zo, zal die nog lang niet komen! Maar dat hoop ik natuurlijk tog, niemand verwachtte het bij giovanni natuurlijk ook niet egt.

Feyenoord heeft geen nieuwe spelers nodig. Hun team is goed zat. Koeman moet tijd krijgen en feyenoord vertrouwen en motivatie. En er is geen speler die je kan kopen die dat geeft. De enige die dat kunnen zijn dirk kuytjes en van zulke heb je der maar weinig!

Feyenoord Komt er weer boven op. En zodra die feyenoordcieele crisis over is. Worden we weer kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door Bram Goudkamp --
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 15 november 2011 - 04:09   quote  deeplink  
M.v.geel en r.koeman haal die elhamdoui op bij ajax
Die jongen zint op wraak tegen ajax en heeft veel scorende vermogen
Samen met d.kuijt in de spits en boularhous halen en VORMER en bakkal en een ervaren keeper ben je klaar voor de kampioen titel wacht niet te lang.
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 15 november 2011 - 04:26   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat er nog supporters nog zo laag van niveaus zijn om dost te kiezen hebben jullie wel eens goed gekeken hoe hij als spits functioneert zwaar kloten dan is g.fernandes en j.guidetti vele malen beter bij feyenoord zijn ze nog niet ingespeeld wat ik mij toch langzamerhand gaat afvragen aan de kwaliteit van r.koeman en z,n assistenten. Mischien moeten we toch co adriaanse nemen al hoop ik toch dat r.koeman het lukt maar ik zie niks van in het spel hoe lang heeft hij nodig om een team te smeden ?.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 15 november 2011 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 04:26 schreef dr. Love het volgende:
Ongelooflijk dat er nog supporters nog zo laag van niveaus zijn om dost te kiezen hebben jullie wel eens goed gekeken hoe hij als spits functioneert zwaar kloten dan is g.fernandes en j.guidetti vele malen beter bij feyenoord zijn ze nog niet ingespeeld wat ik mij toch langzamerhand gaat afvragen aan de kwaliteit van r.koeman en z,n assistenten. Mischien moeten we toch co adriaanse nemen al hoop ik toch dat r.koeman het lukt maar ik zie niks van in het spel hoe lang heeft hij nodig om een team te smeden ?.
. Ben het niet eens met beide posts van je. (oftewel onhaalbaar/geld = post 1.. en Cootje komt niet. nu niet, nooit niet)
Els
 Els - dinsdag 15 november 2011 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 04:09 schreef dr. Love het volgende:
M.v.geel en r.koeman haal die elhamdoui op bij ajax
Die jongen zint op wraak tegen ajax en heeft veel scorende vermogen
Samen met d.kuijt in de spits en boularhous halen en VORMER en bakkal en een ervaren keeper ben je klaar voor de kampioen titel wacht niet te lang.
En hoe dacht je dat Feyenoord dat moet doen? Zak over z'n hoofd en ontvoeren vanaf De Toekomst? Of heb je zelf nog zo'n 10 miljoen liggen en koop jij die speler voor Feyenoord? Je denkt toch hoop ik niet dat die verhalen over de financiële situatie bij Feyenoord een grote grap zijn?
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 15 november 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 01:10 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Vind het vreemd dat heel feyenoord zowat wordt afgeschreven hier. Denk ff na het is je eigenclub en geen een speler is goed genoeg? Er worden spelers afgeschreven die net terug zijn van blessures en nu niet optimaal spelen. Zowel dani als biseswar hebben nog niet eens 2 wedstrijden achter elkaar gespeeld. Wie zegt dat ze hun oude nivo niet weer halen? En spelers als vervanger noemen die niks beter zijn dan de spelers die jullie afschrijven. Hoogstens spelers die het goed lijken te doen doordat hun team goed speelt of juist niet en ze daardoor opvallen. Terwijl ze juist mindere kwaliteiten hebbem.

En de enige spelers die worden genoemd en wel goede vervangers zijn, zijn onhaalbaar. Bouhlarouz heeft al meerdere keren aan gegeven niet te willen waarom zou die dat nu wel willen. Tadic, aisaidie en dost zijn onhaalbaar. Zelfs in catogorie 2 kan je geen 10 miljoenen uitgaan geven. Dan ben je meteen weer terug in categorie 3.

Net als spelers van psv, twente en az. Weinig spelers die nu liever bij ons dan bij hen speelt. Afgezien van de spelers met een feyenoord hart dan.

En iedereen over achachbar in de spits?? We weten hoe het gaat als je een speler die goed invalt van jonge leeftijd meteen in de spits zet. Castaignos begon pas goed te spelen 2 wedstrijden voor die wegging. Achachbar kan goed worden en valt vaak goed in. Maar is nu nog laaang niet klaar. Kuyt komt als die daar klaar voor is en zolang hij het nivo nog makkelijk aan kan en vaak bij zowel nederlands elftal als liverpool eerste keus is , ook al is dit nu niet zo, zal die nog lang niet komen! Maar dat hoop ik natuurlijk tog, niemand verwachtte het bij giovanni natuurlijk ook niet egt.

Feyenoord heeft geen nieuwe spelers nodig. Hun team is goed zat. Koeman moet tijd krijgen en feyenoord vertrouwen en motivatie. En er is geen speler die je kan kopen die dat geeft. De enige die dat kunnen zijn dirk kuytjes en van zulke heb je der maar weinig!

Feyenoord Komt er weer boven op. En zodra die feyenoordcieele crisis over is. Worden we weer kampioen!
Eindelijk verstandige taal! Laten we nou eens kappen met dat voortijdig afschrijven van onze eigen spelers en het noemen van onmogelijke namen voor volgend jaar. Boulahrouz en Velthuizen krijgen allebei een godsvermogen betaald voor hun middelmatige prestaties, die zijn echt niet beter dan wat wij al hebben lopen. Dat Vormer volgend jaar in de Kuip speelt was al duidelijk toen MvG naar Feyenoord kwam. Hij kan wellicht iets toevoegen aan Feyenoord.

Als MvG gesproken heeft met alle aflopende contract-jongens bij ons in de selectie, dan heb je voldoende spelers voor twee volwaardige eredivisie elftallen. Als we dan middelmatige spelers als Janmaat en Dost moeten gaan halen om ons te 'versterken' dan komen we weer van de regen in de drup. Laat Gudde en co nog een jaartje verder saneren, dan staan we er uiteindelijk beter voor dan als we krampachtig gaan proberen bij de top 4 te spelen. Realiteit is dat we een elftal hebben dat 3e of 4e zou kunnen worden, maar ook zomaar 8e of 9e kan worden. Het is niet anders.

Ook ik heb me zaterdagavond tegen NEC weer kapot zitten ergeren aan onze slappe instelling en matige spel. Je moet gewoon concluderen dat we het spel niet kunnen maken tegen een elftal dat komt om te verdedigen. Aan Ronald Koeman de schone taak om te verzinnen hoe we ook dit soort wedstrijden moeten gaan winnen. En je hebt bets kans dat we dus dit seizoen een beter Feyenoord gaan zien in de uitwedstrijden dan in de Kuip. Jammer, maar helaas.

3 punten tegen Vitesse!!!
craven
 craven - dinsdag 15 november 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 07:31 schreef Els het volgende:

[..]

En hoe dacht je dat Feyenoord dat moet doen? Zak over z'n hoofd en ontvoeren vanaf De Toekomst? Of heb je zelf nog zo'n 10 miljoen liggen en koop jij die speler voor Feyenoord? Je denkt toch hoop ik niet dat die verhalen over de financiële situatie bij Feyenoord een grote grap zijn?
soms denk ik misschien een nachtmerrie, helaas....
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 15 november 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Jongen wordt wakker, als feyenoord geen geld heeft dan hadden ze de deuren voorgoed moeten sluiten
Dat ze geen geld hebben voor luxe aankopen dat is anders.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 15 november 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Opstelling:

--------------Velthuizen--------------

Janmaat---de Vrij---Boulahrouz---Nelom

--------Vormer---------Clasie--------

Cabral------Bakkal/Overtoom-----Holman (of Cabral op links als Verhoek voor Holman komt)

------------Junker/Dost---------------

Wissels:

Lamprou
Swerts
Martins Indi
Ramsteijn
Leerdam
Mokotjo
Geert Arend Roorda
Schaken
Fernandez
Achachbar
Hahahahah hoe onrealistisch kan een opstelling zijn. Met dit team winnen we de Europa League haast man...

Velthuizen? Wie gaat dat betalen?
Roorda? Wie gaat dat betalen?
Bouhlarouz? Die gaat echt een basisplaats bij Stutgart verruilen voor een plekkie bij Feyenoord, ook nog eens een 020er
Junker? Nee.
Dost? Zou ik wel willen hebben... Maar kost geld
Janmaat? Goede rechtsback, maar we hebben andere prioriteiten
Holman/Verhoek? Komen niet.....

Vormer komt en de rest zoekt van Geel maar uit
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 15 november 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 14:30 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hahahahah hoe onrealistisch kan een opstelling zijn. Met dit team winnen we de Europa League haast man...

Velthuizen? Wie gaat dat betalen?
Roorda? Wie gaat dat betalen?
Bouhlarouz? Die gaat echt een basisplaats bij Stutgart verruilen voor een plekkie bij Feyenoord, ook nog eens een 020er
Junker? Nee.
Dost? Zou ik wel willen hebben... Maar kost geld
Janmaat? Goede rechtsback, maar we hebben andere prioriteiten
Holman/Verhoek? Komen niet.....

Vormer komt en de rest zoekt van Geel maar uit
Velthuizen is transfervrij van de zomer!!
Roorda is transfervrij van de zomer!!
Janmaat, welke andere prioriteiten??
Aleen Boulharouz word erg lastig. (dan gewoon Vlaar houden)
Holman denk ik ook niet maar Verhoek denk ik wel.

Wat betreft Dost:
Een El Ahmadi wil bijvoorbeeld weg en dat gaat geld op geld leveren. (2 a 3 miljoen)
Cisse voor 1 miljoen weg doen.
Fernandez voor 0,5 a 1 miljoen.
Mulder voor 5 ton.
Swerts of Dani Fernandez voor 0,5 miljoen.

Heb je in het slechtste geval al 4,5 miljoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door Feyenoord till i die --
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 15 november 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 17:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Velthuizen is transfervrij van de zomer!!
Roorda is transfervrij van de zomer!!
Janmaat, welke andere prioriteiten??
Aleen Boulharouz word erg lastig. (dan gewoon Vlaar houden)
Holman denk ik ook niet maar Verhoek denk ik wel.

Wat betreft Dost:
Een El Ahmadi wil bijvoorbeeld weg en dat gaat geld op geld leveren. (2 a 3 miljoen)
Cisse voor 1 miljoen weg doen.
Fernandez voor 0,5 a 1 miljoen.
Mulder voor 5 ton.
Swerts of Dani Fernandez voor 0,5 miljoen.

Heb je in het slechtste geval al 4,5 miljoen!
Het is niet zo zwart-wit als jij het hier schetst, een rechtsback hebben we in de vorm van Leerdam of Fernandez dus daar liggen de prioriteiten gewoon niet. Ik denk dat die vooral bij de spitspositie en middenveld liggen, gezien het vertrek van Guidetti en het verwachte vertrek van El Ahmadi.

Velthuizen gaat 100% zeker verlengen bij Vitesse, sportief gezien is Feyenoord dan gewoon een stap terug en dat geld denk ik ook voor Roorda. Als je Verhoek haalt voer je wanbeleid, omdat we daar namelijk een jeugdspeler als Cabral hebben en een speler als Schaken die het goed doet.

En het verkopen van spelers zal al een zeer moeilijke taak worden, laat staan het bedrag dat jij er tegenover wil zien...

Swerts of Dani Fernandez 0.5 miljoen? Denk het niet..
Mulder voor 5 ton? Clowns verdienen niet zoveel.
Fernandez voor 0.5 of 1 miljoen? Dit meen je toch niet serieus?
Cissé voor 1 miljoen? Hahahahaha

Alleen El Ahmadi heeft misschien restwaarde.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 17:44 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart-wit als jij het hier schetst, een rechtsback hebben we in de vorm van Leerdam of Fernandez dus daar liggen de prioriteiten gewoon niet. Ik denk dat die vooral bij de spitspositie en middenveld liggen, gezien het vertrek van Guidetti en het verwachte vertrek van El Ahmadi.

Velthuizen gaat 100% zeker verlengen bij Vitesse, sportief gezien is Feyenoord dan gewoon een stap terug en dat geld denk ik ook voor Roorda. Als je Verhoek haalt voer je wanbeleid, omdat we daar namelijk een jeugdspeler als Cabral hebben en een speler als Schaken die het goed doet.

En het verkopen van spelers zal al een zeer moeilijke taak worden, laat staan het bedrag dat jij er tegenover wil zien...

Swerts of Dani Fernandez 0.5 miljoen? Denk het niet..
Mulder voor 5 ton? Clowns verdienen niet zoveel.
Fernandez voor 0.5 of 1 miljoen? Dit meen je toch niet serieus?
Cissé voor 1 miljoen? Hahahahaha

Alleen El Ahmadi heeft misschien restwaarde.
De tijd zal het leren!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 november 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Waarom Vormer halen als je Leerdam hebt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 november 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 14:57 schreef hotjumper het volgende:
Waarom Vormer halen als je Leerdam hebt?
Omdat El Ahmadi weg wil.
Milo
 Milo - woensdag 16 november 2011 - 18:03   quote  deeplink  
zenden!
sevillana
 sevillana - woensdag 16 november 2011 - 18:08   quote  deeplink  
als er een gek zich voor hem meld mag Cissé van mij vertrekken
sevillana
 sevillana - woensdag 16 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2011 - 15:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Omdat El Ahmadi weg wil.
zit wel wat in . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: In categorie 2: Wie moeten er dan weg en wie moeten er komen?









0.0134880