|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: TOM van SICHEM! |
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Datum: zaterdag 5 november Tijdstip: 20:45 uur Plaats: Rotterdam Scheidsrechter:nnb
Afwezigen: Feyenoord: Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie), Leerdam (waterpokken), Dani Fernandez (geschorst). NEC: Wellenberg (knie), Goossens (knie), Amieux (enkel), Zeefuik (blinde darm), Nuytinck (twijfel, knie)
Vorm: Feyenoord: VVWGV NEC: VVVVW
Topscorers: Feyenoord: Guidetti (4) NEC: Schone, Platje, Nuytinck (allen 2)
Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam: Seizoen Wedstrijd Uitslag 15/05/2011 Feyenoord-NEC 1-1 02/08/2009 Feyenoord-NEC 2-0 05/10/2008 Feyenoord-NEC 0-2 02/03/2008 Feyenoord-NEC 1-3 22/04/2007 Feyenoord-NEC 1-1
Historisch beeldmateriaal:
Hier de wedstrijdstatistieken die bij de beelden horen:
Feyenoord-NEC zondag 2 augustus 2009, 14:30 Competitie: Eredivisie 44.000 toeschouwers
Doelpunten J. Tomasson10' 1-0 L. Fer77' (Penalty) 2-0
Kaarten M. El Kabir4' geel G. van Bronckhorst19' geel R. van Eijden76' geel
Opstelling Darley 46' R. van Dijk--G. Babos A. Bahía-------------N. Wellenberg D. Fernandez---------R. Zomer R. Vlaar-------------R. van Eijden G. Wijnaldum---------Y. El-Akchaoui G. van Bronckhorst---A. Radomski 77' D. Kivuvu K. El Ahmadi---------L. Schöne L. Fer---------------L. Davids J. Tomasson 68' Jonathan de Guzman-----B. Vleminckx R. Makaay 46' D. Biseswar-------E. Fejzullahu S. Cissé-------------M. El Kabir 81' R. Worm
(Bron:http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/112751/eredivisie-feyenoord-nec/) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
netjes gemaakt weer douwe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sta ik niet eens van te kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Douwe///held!
Zou Leerdam weer fit zijn komend weekend? |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Als je kijkt naar de laatste 5 ontmoetingen staan we er niet echt goed voor. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Duurt meestal 'ongeveer een week'. Dus ff afwachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu maar hopen dat Darley fit is! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uithuilen opnieuw beginnen,zelf vertrouwen tanken 3 punten pakken |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, vind jouw commentaren altijd wel fijn na een nederlaag. geeft weer wat positieve energie af!!! ik denk een 4-0 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kom op gasten!
Ik was ook kapot na vanmiddag, maar nu op dit moment moeten wij Feyenoord steunen, op dit moment hebben ze een vast sterk legioen nodig. Ik ga er proberen bij te zijn.
We zijn geen 020 succes supporters. Dus er gewoon weer opstaan en revancheren. Met een volle kuip erachter denk ik dat we gewoon van NEC moeten winnen.
Dus er vol achter en ik denk 3-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al verlies je met 1-0 of 6-0 het blijven 3 punten.ik heb net de wedstrijd zitten bekijken,em het was miet best ,maar zoveel mazzel als Groningen had 9 kansen 6 doelpunten is niet normaal. Groningen tip ik wel op plaats 4.Maar NEC wordt een ander verhaal. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Tja... Ik weet het nog niet! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
2-0
Hierna weer een goede serie tot de winterstop. Na de winterstop word het waarschijnlijk weer 3 wedstijden huilen! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Daarom, en bovendien spelen we gewoon thuis, ook toen Feyenoord een zeperd tegen Den haag beleefde en tegen VVV ook niet goed speelde stond er in de ArenA een sterk Feyenoord. Dit kan nu weer het geval zijn.
We kunnen onze spelers nou allemaal wel gaan uitblaffen, en ja ze maakte veel stomme fouten, maar hier moet Feyenoord het mee doen. En daar moeten we gewoon begrip voor hebben en Feyenoord vollop steunen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geloof ik niets van. NEC heeft tot vandaag 6x achter elkaar verloren.
Ik blijf positief en zet in op een 3-0 overwinning. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:18 schreef FR-Douwe het volgende:[..] eens, vind jouw commentaren altijd wel fijn na een nederlaag. geeft weer wat positieve energie af!!! ik denk een 4-0 Op welke basis een 4-0? Hahahaha, laat me niet zo lachen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ga alsjeblieft je vervolgrecept diazepam halen!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: op basis waarvan.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
lijdens weg zorg dat jou lijdensweg niet die van mij en van Feyenoord wordt even een vraag ben jij nu fan,toeschouwer of gewoon een zwartkijker.Ik ga even kijken wat voor stukjes je geschreven hebt na Ajax feyenoord ben zo terug |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:51 schreef piet de paler het volgende:lijdens weg zorg dat jou lijdensweg niet die van mij en van Feyenoord wordt even een vraag ben jij nu fan,toeschouwer of gewoon een zwartkijker.Ik ga even kijken wat voor stukjes je geschreven hebt na Ajax feyenoord ben zo terug Dan zal je ook het stukje terug vinden over ene Erwin Mulder. Dus dat is niks nieuw. En ik ben een kritische supporter ..... en helaas zijn er vele die daar niet mee kunnen leven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] De waarheid is hard! Kan ik ook niks aan doen. Een dik verloren wedstrijd gaat het worden in Amsterdam............Helaas pindakaas. Dit is de enige uitwedstrijd waar ik nog NOOIT heen ben geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar het klinkt zo vreemd van een collega supporter. en met een andere keeper wordt het ook verdedigend niet beter,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan zal je ook het stukje terug vinden over ene Erwin Mulder. Dus dat is niks nieuw. En ik ben een kritische supporter ..... en helaas zijn er vele die daar niet mee kunnen leven Dat komt omdat jouw kritische kijk als snel erop lijkt dat je eerder iedereen hier wil ontmoedigen. Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar je mag je club ook wel eens steunen. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Ik denk een moeizame 1-0 die word gevierd door de spelers alsof ze de champions league hebben gewonnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:58 schreef Wim2 het volgende:[..] Dat komt omdat jouw kritische kijk als snel erop lijkt dat je eerder iedereen hier wil ontmoedigen. Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar je mag je club ook wel eens steunen. Niet zolang Erwin Mulder in de goal blijft staan. Die tijd heb ik alweer gehad |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 20:58 schreef Southside 1908 het volgende:Ik denk een moeizame 1-0 die word gevierd door de spelers alsof ze de champions league hebben gewonnen Zou zo maar eens kunnen!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die formulering had ik 1 week te vroeg geplaats ............... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dus jij steunt Feyenoord als club niet vanwege 1 speler die in het veld staat? ik weet niet zo snel een woord om je nu te typeren.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan wel zo zijn, maar over voorspelling waar je er naast zat hoor ik je niet, terwijl je over de voorspellingen waar je gelijk krijgt niet ophoud. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2-1 en de rest onder ons verliest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met dit Feyenoord is voorspellen zinloos. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Inderdaad, maar als ze deze wedstrijd niet winnen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik wilde niet gaan, kut zaterdag wedstrijden maar nu toch mn club steunen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: misschien een pooltje starten :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan wel zo zijn, maar over voorspelling waar je er naast zat hoor ik je niet, terwijl je over de voorspellingen waar je gelijk krijgt niet ophoud. Hahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 21:01 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dus jij steunt Feyenoord als club niet vanwege 1 speler die in het veld staat? ik weet niet zo snel een woord om je nu te typeren.... Ja eindelijk iemand die het begrijp............. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is iets wat 100% zeker is |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wat ik nu gaat zeggen vind ik heel erg om te moeten zeggen maar dan ben je voor mij geen Feyenoorder. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Laten we hopen dat ze weer eens van zich afbijten. Ik hoop 2-0 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
toch denk ik serieus dat het 4-0 gaat worden.... de vorige keer nadat we met 3-0 hadden verloren van ADO hebben we thuis met 4-0 van VVV gewonnen en ik denk dat Koeman nu wel klaar is met bepaalde spelers.... de revanche gevoelens zullen groot zijn en als wij dan allemaal er volledig achter gaan gaan staan kan het een mooie avond worden. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Denk 1-0
Lamprou Leerdam-de Vrij-Indi-Nelom Mokotjo-clasie-El Ahmadi-Bakkal Achabar-Guidetti |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ga voor 3-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door erik -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Begrijp een hoop van bovenstaande, maar... Wat heb je tegen Schaken? |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Nieuwe aanvoerder ( Bakkal / Clasie )?
vind dat Ron Vlaar maar zich ff weer moet concentreren op het voetballen zelf.. en zich weer moet bewijzen. |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
zaterdagavond wedstrijd ,pakken gewoon 3 punten. Maar er moet wel gewerkt worden, de ene week een 8 de andere week een 1. Ik heb ook de behoefte om een zondebok aan te wijzen , het hele elftal af te branden , maar wat bereik je er mee, gewoon zaterdag er achter gaan staan. |
|
|
|