|
|
Wim2
|
|
|
KOEMAN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door Wim2 -- |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
gvd Cabral geef 'm eerder !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu al een verbetering Nelom |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Oh nee cisse loopt warm, asjeblieft niet |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: ja is ook iemand met wat snelheid achterin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cabral wisselen Cabral wisselen Cabral wisselen Cabral wisselen |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote: +1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
ff wat anders.. wat een gave naam, Cmovs.. oftewel.. Smofs.. alleen om zijn naam, verdient ie al een basisplek in Feyenoord1.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Duurt wel lang die wissels zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Word niks meer joh, hopeloze tyfuszooi is het. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Whaha, frustraties? :) |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote: Dat je nog kan lachen joh, is gewoon schandalig dit.. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ach, heb je vorig seizoen gezien?... |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Wat een kutzooi...
We hebben echt een aanval van lik me vessie....
Hoe kan je met 5 aanvallers nou niet scoren...
Ongelofelijk zit op de bank maar mn blackberry is boeiender Baal weer als een stekker wat een flutteam
Vind alleen dips voor de vrij |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Ja dus? Maar ja maak niet uit joh. Prutser cisse er in. Nu kunnen we het helemaal schudden. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Tikkie terug tikkie terug. Gazten kunnen niks joh |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Zijn weer het lachertje van de eredivisie geworden |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Mm, triple-post.. zucht.. het kan allemaal slechter.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: nee die grensrechter is dat.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hoe krijg je m er niet in |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nee hoor....Feyenoord is dat echt .... we zijn geen moer opgeschoten t.o.v. vorig seizoen...ja ja... we hebben meer puntjes , maar het spel is net zo k*t....echt een verbetering de heren Koeman en van Geel |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Ja die maak een fout ja. Maar hoe ze spelen blijft een schande. ze hebben het aan zich zelf Te danken. Stelletje kut kinderen zijn het, op een enkeling na dan. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
En weer een fucking weekend verziekt, bedankt.... Tufus tyfus tyfus zooi |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Ze zijn het shirt niet waard... Feyenoord de suptopper in de eredivisie |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
GODGLOEIENDE TERING TYFUS! DIT IS ZO FUCKING KLOTE! KUT NEC!!!! KUT FEYENOORD!!! SCHAAM JE KAPOT!!!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:34 schreef henkie1969 het volgende:nee hoor....Feyenoord is dat echt .... we zijn geen moer opgeschoten t.o.v. vorig seizoen...ja ja... we hebben meer puntjes , maar het spel is net zo k*t....echt een verbetering de heren Koeman en van Geel doe normaal zeg, het spel is zeker wel verbeterd ook ik ben teleurgesteld, maar ze hebben er alles aan gedaan vanaf minuut 1, en als dan een debiele grensrechter een 1m60 buitenspel doelpunt niet ziet tja dan zou ik ook aangeslagen zijn. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Weekend is al zowat voorbij jo.. wacht op je collega's maandagochtend.. wederom uitleggen dat het allemaal wel weer goed komt..
Ook ik word het nu een beetje zat.
Beetjes worden erger, maar voor nu.. nog steeds een beetje.. :)
Later mensen.. Vruchtbare nacht gewenst.. (lichtpuntje, INDI is gewisseld!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door FEY-Esm -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:41 schreef DY het volgende:[..] doe normaal zeg, het spel is zeker wel verbeterd ook ik ben teleurgesteld, maar ze hebben er alles aan gedaan vanaf minuut 1, en als dan een debiele grensrechter een 1m60 buitenspel doelpunt niet ziet tja dan zou ik ook aangeslagen zijn. na die goal is er 1 fatsoenlijke aanval geweest, de rest was allemaal kut!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Let op je CAPS, en taalgebruik.. zucht. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:41 schreef DY het volgende:[..] doe normaal zeg, het spel is zeker wel verbeterd ook ik ben teleurgesteld, maar ze hebben er alles aan gedaan vanaf minuut 1, en als dan een debiele grensrechter een 1m60 buitenspel doelpunt niet ziet tja dan zou ik ook aangeslagen zijn. Kom op wees reeel en doe de Feyenoord bril af, het was weer hopeloos. Ik baal als een stekker nu een zaterdag verpest ipv van een zondag maar Feyenoord is afgezakt naar het nivo van vorig seiozen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zijn we al weer 4 jaar lang!!!! |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:41 schreef DY het volgende:[..] doe normaal zeg, het spel is zeker wel verbeterd ook ik ben teleurgesteld, maar ze hebben er alles aan gedaan vanaf minuut 1, en als dan een debiele grensrechter een 1m60 buitenspel doelpunt niet ziet tja dan zou ik ook aangeslagen zijn. Nee joh is gewoon te wijten aab die tyfesleiers, kijk vlaar zielig staan doen. Pleuris homo's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom laten staan. Cabral banken. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:41 schreef DY het volgende:[..] doe normaal zeg, het spel is zeker wel verbeterd ook ik ben teleurgesteld, maar ze hebben er alles aan gedaan vanaf minuut 1, en als dan een debiele grensrechter een 1m60 buitenspel doelpunt niet ziet tja dan zou ik ook aangeslagen zijn. wat was het excuus van de vorige 2 wedstrijden dan ? blijven we de scheidsrechters e.d. de schuld geven of zijn het gewoon een stelletje klootzakken die het shirt totaal NIET waard zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:45 schreef henkie1969 het volgende:[..] wat was het excuus van de vorige 2 wedstrijden dan ? blijven we de scheidsrechters e.d. de schuld geven of zijn het gewoon een stelletje klootzakken die het shirt totaal NIET waard zijn Precies.... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: we spelen gewoon verzorgd voetbal... tot de 16 dat meot iedereen kunnen zien alleen we missen nog die ene persoon die een goed voorzet kan geven(biseswar) en iemand die die bal ie fernandez dan nog krijgt er gewoon inkopt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Natuurlijk. Dat een heel elftal slecht speelt is puur en alleen de schuld van de keeper.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:49 schreef DY het volgende:[..] we spelen gewoon verzorgd voetbal... tot de 16 dat meot iedereen kunnen zien alleen we missen nog die ene persoon die een goed voorzet kan geven(biseswar) en iemand die die bal ie fernandez dan nog krijgt er gewoon inkopt. Verzorgd voetbal???? dude even realistisch, vandaag was niks verzorgd.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We kennen je mening. Verder inhoudelijk nog iets over de wedstrijd ? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
denk dat de mannen wel weer gaan stemmen |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:45 schreef henkie1969 het volgende:[..] wat was het excuus van de vorige 2 wedstrijden dan ? blijven we de scheidsrechters e.d. de schuld geven of zijn het gewoon een stelletje klootzakken die het shirt totaal NIET waard zijn ik heb het puur over deze wedstrijd, tijdens groningen heb ik grootste deel niet gezien omdat ik zelf moest voetballen en tegen go ahead was het slap ja, maar vandaag kon je volgens mij zien dat ze vanaf minuut 1 er direct opklappen en zoals ik al zei zo'n blinde grens(en dan druk ik het nog voorzichtig uit) die dat buitenspel geval van 1m60 niet ziet tja.... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: je moet morgen of maandag de wedstrijd of de samenvatting rustig kijken dan zie je wat ik bedoel. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 22:52 schreef DY het volgende:[..] ik heb het puur over deze wedstrijd, tijdens groningen heb ik grootste deel niet gezien omdat ik zelf moest voetballen en tegen go ahead was het slap ja, maar vandaag kon je volgens mij zien dat ze vanaf minuut 1 er direct opklappen en zoals ik al zei zo'n blinde grens(en dan druk ik het nog voorzichtig uit) die dat buitenspel geval van 1m60 niet ziet tja.... Strijd misschien wel maar na het doelpunt bijna geen kansen gehad... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NEC speelde als Ado, Groningen. Iedereen weet nu hoe we aan te pakken zijn. |
|
|
|