|
|
sevillana
|
|
|
quote: is op zich best triest te noemen . . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alles is KUT er moet meer geneukt worden,, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geeft weer een totaal andere wending aan dit topic, . . . vindingrijk van je! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar het is momenteel echt slecht. Er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp van dit elftal, en het komt allemaal terug op karakter. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 00:14 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar het is momenteel echt slecht. Er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp van dit elftal, en het komt allemaal terug op karakter. Karakter, winnaars en basispatronen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 00:14 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar het is momenteel echt slecht. Er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp van dit elftal, en het komt allemaal terug op karakter. ik heb het idee dat ik jou wel begrijp, Els :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Helemaal top. Seizoenkaart, eind rijden, merchandise, eten, drinken; en dan dit.
Liefde voor Feyenoord, altijd. Alleen de 'zin' in zo'n wedstrijd is een beetje deaud aan het gaan.
Kan ik nu wel zeggen, maar goed, ik zit er toch wel over 4 weken, en daarna weer, en daarna weer, en daarna weer.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zou dan voor het eerst zijn.,,, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Heb ik al gezegt dat ik een hekel aan zaterdagavond wedstrijden heb? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zoals altijd: Een klote Erwin Mulder in de goal en een fantastisch doelpunt van NEC in een mooie buitenspel positie. En weer een Erwin Mulder die hier niks doet en er alleen naar kijkt en toe ziet hoe een speler van NEC hem er heerlijk in mag en kan koppen. En gisteren avond is weer gebleken dat we een fantastisch scheidsrechterskorps hebben in Nederland. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het wordt een lijdensweg voor Els. Hahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 23:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik volg de jeugd ook, maar ik vind dat ze gewoonweg nog niet klaar zijn. Die 3 speelden vorig jaar nog allemaal B-jeugd. Mulder speelt matig, maar ik vind Boy de Jong - vooralsnog - absoluut van een minder niveau. Kongolo is zeker nog niet beter dan De Vrij of Vlaar. Dat geloof je toch zelf ook niet?? Achahbar is de enige die in aanmerking komt voor een plaats bij de selectie. Maar zelfs hij is eigenlijk nog te licht voor wat er gevraagd wordt bij Feyenoord 1. Daar verschillen we dan van mening! Nu kan ik alleen maar hopen dat Ronald Koeman en zijn technische staf het dan wel zie. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 08:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zoals altijd: Een klote Erwin Mulder in de goal en een fantastisch doelpunt van NEC in een mooie buitenspel positie. En weer een Erwin Mulder die hier niks doet en er alleen naar kijkt en toe ziet hoe een speler van NEC hem er heerlijk in mag en kan koppen. En gisteren avond is weer gebleken dat we een fantastisch scheidsrechterskorps hebben in Nederland. hou toch eens op met je mulder, gisteren werd er constant gefloten als er een terugspeel bal was. Kan die jongen ook niks aan doen. kreeg een buitenspeldoelpunt om de oren en verder heeft hij zn doel schoon gehouden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 08:48 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hou toch eens op met je mulder, gisteren werd er constant gefloten als er een terugspeel bal was. Kan die jongen ook niks aan doen. kreeg een buitenspeldoelpunt om de oren en verder heeft hij zn doel schoon gehouden. Ik blijft erbij dat de uitstraling van Erwin Mulder zijn weerslag op het elftal heeft! En hij kon niks aan het doelpunt doen? Misschien had ie eruit kunnen komen en wat meer zijn bek open doen tegen zijn verdedigers! Het is en blijft helaas een dooie mus in de goal. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik blijft erbij dat de uitstraling van Erwin Mulder zijn weerslag op het elftal heeft! En hij kon niks aan het doelpunt doen? Misschien had ie eruit kunnen komen en wat meer zijn bek open doen tegen zijn verdedigers! Het is en blijft helaas een dooie mus in de goal. Hup Mulder! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoewel op bijster irritante wijze geëtaleerd, die Mulder pakt inderdaad nooit punten. Verder door zn slechte keuzes wat spelhervatting betreft verantwoordelijk voor het begin van de dramatische opbouw. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik blijft erbij dat de uitstraling van Erwin Mulder zijn weerslag op het elftal heeft! En hij kon niks aan het doelpunt doen? Misschien had ie eruit kunnen komen en wat meer zijn bek open doen tegen zijn verdedigers! Het is en blijft helaas een dooie mus in de goal. onzin dat het aan de keeper ligt natuurlijk.. bij Ajax uit kunnen jullie het ook.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mjah eigenlijk was het 0-0 had ik gelezen net.. fout door assistent,, precies anders om dan bij Ajax Twente.. en het zelfde lul verhaal.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat het een fout is van de grensrechter schieten we niet veel mee op. Zorgelijk is wel dat Feyenoord een tegenslag niet te boven lijkt te kunnen komen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:57 schreef Els het volgende:Dat het een fout is van de grensrechter schieten we niet veel mee op. Zorgelijk is wel dat Feyenoord een tegenslag niet te boven lijkt te kunnen komen. +1
De manier waarop het hele team inkakt zodra het tegen zit, daar moet iets aan gedaan worden.
Oudere gasten zoals Bakkal, El Ahmadi en Vlaar (en mss zelfs Schaken) zouden toch beter moeten weten lijkt me. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Apart trouwens dat ik net een kwartier wakker ben, en de behoefte heb die zaadpartij te bekijken op tv. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Er was wel veel politie, maar van spanning heb ik niets gemerkt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:19 schreef Bosifyable het volgende:Apart trouwens dat ik net een kwartier wakker ben, en de behoefte heb die zaadpartij te bekijken op tv. Huh? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toen vond ik hem ook al niet zo sterk, het blijft een minpunt! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zorgelijker vind ik eigenlijk de rest van het artikel. Mulder uitgefloten tijdens warming-up (!) en het ook door de schrijver geconstateerde effect op de ploeg als er bij elke terugspeelbal en breedtepass gefloten wordt. Het legioen heeft inmiddels een zeer bedenkelijk niveau bereikt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: heb wel het een en ander aan politie gezien maar spanning heb ik niet gemerkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:25 schreef Els het volgende:[..] Zorgelijker vind ik eigenlijk de rest van het artikel. Mulder uitgefloten tijdens warming-up (!) en het ook door de schrijver geconstateerde effect op de ploeg als er bij elke terugspeelbal en breedtepass gefloten wordt. Het legioen heeft inmiddels een zeer bedenkelijk niveau bereikt. Goed toch ! Tijdens de warming-up al. Gaan we de goeie kant op |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: ja en je dan afvragen waarom hij onzeker word lamlul |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: precies, ga nou gewoon eens achter de ploeg staan! iedere keer fluiten en schelden helpt blijkbaar niet.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:25 schreef Els het volgende:[..] Zorgelijker vind ik eigenlijk de rest van het artikel. Mulder uitgefloten tijdens warming-up (!) en het ook door de schrijver geconstateerde effect op de ploeg als er bij elke terugspeelbal en breedtepass gefloten wordt. Het legioen heeft inmiddels een zeer bedenkelijk niveau bereikt. Evenals het team, maar goed. Wij horen er juist te staan als ze het moeilijk hebben. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Na 10 min ben ik het ook wel zat.
Heb de tip van Stylzz maar aangenomen ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Moet ik deel 1 en 2 gezien hebben om het verhaal een beetje te volgen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: ff voor de duidelijkheid. supporter komt van t engelse woord to support. dus een supporter is iemand die zijn club steunt! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan blijkt ik het toch goed te hebben dat Erwin Mulder niet geschikt is om keeper van Feyenoord te worden als ie hier al niet tegen kan!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:34 schreef FR-Douwe het volgende:[..] precies, ga nou gewoon eens achter de ploeg staan! iedere keer fluiten en schelden helpt blijkbaar niet.... Ik blijft hem uitjouwen en uitfluiten! Daar verander ik niks in. En met mij vele anderen blijkbaar. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik blijft hem uitjouwen en uitfluiten! Daar verander ik niks in. En met mij vele anderen blijkbaar. heb het al eerder gezegd: dan ben je voor mij geen Feyenoorder. maar goed, je fluit volgens mij altijd voor de tv dus maakt niet zoveel uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is wel aan te raden |
|
|
|
|
gertwi
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:54 schreef FR-Douwe het volgende:[..] heb het al eerder gezegd: dan ben je voor mij geen Feyenoorder. maar goed, je fluit volgens mij altijd voor de tv dus maakt niet zoveel uit. Ja en lekker de hapjes en de koude pilsje niet vergeten in de VIP box!! |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Een feit is, dat een groot deel van de supporters het wel gehad heeft met wat ze voorgeschoteld krijgen de laatste jaren. Ik ben en blijf supporter, maar aan die wisselvallige wedstrijden moet eens een eind komen! |
|
|
|
|
kbfey
|
|
|
Tegen NEC moet je zo spelen dat de keeper helemaal niets te doen heeft. NEC zou niet van hun eigen helft af mogen komen, zet ze constant onder druk. Cabral heeft op rechts niets te zoeken, kan nl. geen voorzet geven met rechts. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:58 schreef Dubble O ms het volgende:Een feit is, dat een groot deel van de supporters het wel gehad heeft met wat ze voorgeschoteld krijgen de laatste jaren. Ik ben en blijf supporter, maar aan die wisselvallige wedstrijden moet eens een eind komen! Nee foei! Je mag niet negatief zijn in de kuip en op dit forum. Je moet gewoon alles pikken zoals het is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee foei! Ja mag niet negatief zijn in de kuip en op dit forum. Je moet gewoon alles pikken zoals het is. 'Ja mag'?
Maar goed, als je ook maar een beetje kan lezen, weet je dat je post nergens op slaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez zijn we ook een tijdje kwijt als ik sommige berichten mag geloven. Heb het zelf niet gezien.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:58 schreef Dubble O ms het volgende:Een feit is, dat een groot deel van de supporters het wel gehad heeft met wat ze voorgeschoteld krijgen de laatste jaren. Ik ben en blijf supporter, maar aan die wisselvallige wedstrijden moet eens een eind komen! Die jaren vol teleurstelling hebben we van '87 tot '92 ook gehad. Maar toen werd het volume kleiner van het legioen, maar de kwaliteit beter. Een echte twaalfde man. Ook dat is nu al jaren niet meer zo. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:17 schreef MMM het volgende:Fernandez zijn we ook een tijdje kwijt als ik sommige berichten mag geloven. Heb het zelf niet gezien.. Heb het niet gezien. Ook nog niets over gelezen. Jij? |
|
|
|