Op maandag 07 november 2011 - 10:21 schreef KKL het volgende:Stewardterreur : Kind van 9 bedreigt door security-officers
Goedemorgen.
Of het zaterdag sportief allemaal nog niet erg genoeg was gaat het ook buiten de lijnen weer fantastisch bij Feyenoord.
De gele doorgesnoven stewardbrigade, mannetjes in gele pakjes die zichzelf bij wedstrijden komen uitleven, autoritair misbruik.
Het lastig vallen van supporters met een zéér denigrerend optreden waar de honden geen brood van lusten. Een behandeling aan normale mensen die nu voor altijd besluiten hun seizoenkaart aan de wilgen te hangen Wat is er nu weer gebeurd?
In de reacties van FR-Fanatic troffen we onderstaande verhaal aan:
Wat me nu weer gebeurd: In de 70ste minuut van die wanvertoning gisteren moest mijn zoontje ineens plassen.
Wij zitten zelf op Vak HH en daar zijn helaas geen toiletten aan de bovenkant. Omdat het nogal lang duurde voor we in het trappenhuis kwamen kon mijn zoontje het niet meer houden en zagen we dat er in het trappenhuis veelvuldig geplast was, want alles was daar al zeiknat.
Op het moment dat die kleine zijn broek laat zakken komt er een steward aan die zonder iets te zeggen gelijk aan mij begint te trekken en lastig te vallen.
Terwijl ik die steward verbaal een oorvijg geeft omdat die beste man overduidelijk niet goed wijs was, wie valt immers kleine kinderen lastig?- zijn wij terug het vak op gegaan.
Vlak voor het einde van de wedstrijd besluiten we te vertrekken, dit heeft ons allemaal een nare bijsmaak gegeven en de lol van een dag Feyenoord was er overduidelijk vanaf.
Op het moment dat wij het vak aflopen komen er ineens drie stewards uit hoeken en gaten die voor ons de trap af gaan lopen, en overduidelijk kenbaar maken dat ze ons wat willen doen.
Eenmaal beneden aangekomen verschijnen er nog meer van die gele jasjes die een cordon vormen om mij en mijn zoontje.
Op dat moment begint mijn zoontje van schrik te huilen, hij heeft dit nog nooit meegemaakt. Wat er toen gebeurde sloeg alles.
Wij werden meegenomen naar de politie zodat we genoteerd konden worden.
Niet vanwege geweld, niet vanwege wildplassen (want hij had nog geen plas gedaan) en ook niet vanwege spreekkoren. Nee voor de poging tot plassen van mijn zoontje moest ik mijn kaart afgeven.
Uiteraard heb ik dat niet gedaan want dan ben je hem kwijt bij die gasten dus ze hebben hem mogen bekijken.
Nummer genoteerd en toen zijn we het stadion uitgezet.
Wat een bizarre gebeurtenis!
Wat een onnodig machtsvertoon ten opzichte van mijn zoontje, die natuurlijk helemaal overstuur was en nog altijd is.
Hij wil niet meer naar Feyenoord, en hoewel ik al 39 jaar in de Kuip kom twijfel ik er nu ook ernstig aan.
Voorlopig ga ik niet meer als dank dat je zo lang Feyenoordsupporter ben door dik en dun, krijg je dit!!
Tja. Zo gaan we dat nieuwe stadion wel vol krijgen en dit was niet het enige incident deze avond....