BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - N.E.C. (zaterdag 5 november 2011, 20:45): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 06 november 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 16:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is maar net waar je gelukkig mee wordt!!
zo maar eens in perfect nederlands weergegeven, . . . . . . L U L !!!!!!!!!!!!!!!
van geil
 van geil - zondag 06 november 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

zo maar eens in perfect nederlands weergegeven, . . . . . . L U L !!!!!!!!!!!!!!!
dat moet volgens mij zijn..piemel
MMM
 MMM - zondag 06 november 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Onbegrijpelijke actie van Fernandez..
KKL
 KKL - maandag 07 november 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Stewardterreur : Kind van 9 bedreigt door security-officers

Goedemorgen.
Of het zaterdag sportief allemaal nog niet erg genoeg was gaat het ook buiten de lijnen weer fantastisch bij Feyenoord.
De gele doorgesnoven stewardbrigade, mannetjes in gele pakjes die zichzelf bij wedstrijden komen uitleven, autoritair misbruik.
Het lastig vallen van supporters met een zéér denigrerend optreden waar de honden geen brood van lusten. Een behandeling aan normale mensen die nu voor altijd besluiten hun seizoenkaart aan de wilgen te hangen Wat is er nu weer gebeurd?
In de reacties van FR-Fanatic troffen we onderstaande verhaal aan:

Wat me nu weer gebeurd: In de 70ste minuut van die wanvertoning gisteren moest mijn zoontje ineens plassen.
Wij zitten zelf op Vak HH en daar zijn helaas geen toiletten aan de bovenkant. Omdat het nogal lang duurde voor we in het trappenhuis kwamen kon mijn zoontje het niet meer houden en zagen we dat er in het trappenhuis veelvuldig geplast was, want alles was daar al zeiknat.
Op het moment dat die kleine zijn broek laat zakken komt er een steward aan die zonder iets te zeggen gelijk aan mij begint te trekken en lastig te vallen.
Terwijl ik die steward verbaal een oorvijg geeft omdat die beste man overduidelijk niet goed wijs was, wie valt immers kleine kinderen lastig?- zijn wij terug het vak op gegaan.

Vlak voor het einde van de wedstrijd besluiten we te vertrekken, dit heeft ons allemaal een nare bijsmaak gegeven en de lol van een dag Feyenoord was er overduidelijk vanaf.
Op het moment dat wij het vak aflopen komen er ineens drie stewards uit hoeken en gaten die voor ons de trap af gaan lopen, en overduidelijk kenbaar maken dat ze ons wat willen doen.
Eenmaal beneden aangekomen verschijnen er nog meer van die gele jasjes die een cordon vormen om mij en mijn zoontje.
Op dat moment begint mijn zoontje van schrik te huilen, hij heeft dit nog nooit meegemaakt. Wat er toen gebeurde sloeg alles.
Wij werden meegenomen naar de politie zodat we genoteerd konden worden.
Niet vanwege geweld, niet vanwege wildplassen (want hij had nog geen plas gedaan) en ook niet vanwege spreekkoren. Nee voor de poging tot plassen van mijn zoontje moest ik mijn kaart afgeven.
Uiteraard heb ik dat niet gedaan want dan ben je hem kwijt bij die gasten dus ze hebben hem mogen bekijken.
Nummer genoteerd en toen zijn we het stadion uitgezet.
Wat een bizarre gebeurtenis!
Wat een onnodig machtsvertoon ten opzichte van mijn zoontje, die natuurlijk helemaal overstuur was en nog altijd is.
Hij wil niet meer naar Feyenoord, en hoewel ik al 39 jaar in de Kuip kom twijfel ik er nu ook ernstig aan.
Voorlopig ga ik niet meer als dank dat je zo lang Feyenoordsupporter ben door dik en dun, krijg je dit!!

Tja. Zo gaan we dat nieuwe stadion wel vol krijgen en dit was niet het enige incident deze avond....
KKL
 KKL - maandag 07 november 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Na de wedstrijd liep ik naar de trams met een paar maten, en ineens zien we allemaal ME, er was 1 spiegel kapot gegaan van een ME bus omdat ze door de mensenmassa gingen rijden, heel slim natuurlijk, dus ze stonden bij de trams al heel provocerend te roepen dat iedereen weg moest en door moest lopen.
Zat er een jongen op een paaltje te wachten op de tram en die werd uit het niets vriendelijk verzocht om op te *tyften* hij keek heel verbaasd en vroeg aan de doorgesnoven MEer of het nodig was om zo agressief te reageren, hij werd zonder pardon op de grond gewerkt.
Een paar jongens gingen er gelijk heen en vroegen waar ze nou allemaal mee bezig waren, ook een aantal van die jongens werden bijna letterlijk besprongen door 5 MEers en hardhandig naar de grond gegooit, Gijs was al aan het filmen dus ik denk dat het wel op youtube komt te staan, een man zei tegen mij dat hij altijd wel dacht dat sommige jongens van Feyenoord het zelf uitlokte maar hij kwam tot de conclusie dat de ME express aan het provoceren was, het was weer een heel bizar avondje..
Milo
 Milo - maandag 07 november 2011 - 10:26   quote  deeplink  
stelletje eikels zijn het! die gasten hadden fernandez moeten pakken, de idioot!
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 november 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 10:21 schreef KKL het volgende:
Stewardterreur : Kind van 9 bedreigt door security-officers

Goedemorgen.
Of het zaterdag sportief allemaal nog niet erg genoeg was gaat het ook buiten de lijnen weer fantastisch bij Feyenoord.
De gele doorgesnoven stewardbrigade, mannetjes in gele pakjes die zichzelf bij wedstrijden komen uitleven, autoritair misbruik.
Het lastig vallen van supporters met een zéér denigrerend optreden waar de honden geen brood van lusten. Een behandeling aan normale mensen die nu voor altijd besluiten hun seizoenkaart aan de wilgen te hangen Wat is er nu weer gebeurd?
In de reacties van FR-Fanatic troffen we onderstaande verhaal aan:

Wat me nu weer gebeurd: In de 70ste minuut van die wanvertoning gisteren moest mijn zoontje ineens plassen.
Wij zitten zelf op Vak HH en daar zijn helaas geen toiletten aan de bovenkant. Omdat het nogal lang duurde voor we in het trappenhuis kwamen kon mijn zoontje het niet meer houden en zagen we dat er in het trappenhuis veelvuldig geplast was, want alles was daar al zeiknat.
Op het moment dat die kleine zijn broek laat zakken komt er een steward aan die zonder iets te zeggen gelijk aan mij begint te trekken en lastig te vallen.
Terwijl ik die steward verbaal een oorvijg geeft omdat die beste man overduidelijk niet goed wijs was, wie valt immers kleine kinderen lastig?- zijn wij terug het vak op gegaan.

Vlak voor het einde van de wedstrijd besluiten we te vertrekken, dit heeft ons allemaal een nare bijsmaak gegeven en de lol van een dag Feyenoord was er overduidelijk vanaf.
Op het moment dat wij het vak aflopen komen er ineens drie stewards uit hoeken en gaten die voor ons de trap af gaan lopen, en overduidelijk kenbaar maken dat ze ons wat willen doen.
Eenmaal beneden aangekomen verschijnen er nog meer van die gele jasjes die een cordon vormen om mij en mijn zoontje.
Op dat moment begint mijn zoontje van schrik te huilen, hij heeft dit nog nooit meegemaakt. Wat er toen gebeurde sloeg alles.
Wij werden meegenomen naar de politie zodat we genoteerd konden worden.
Niet vanwege geweld, niet vanwege wildplassen (want hij had nog geen plas gedaan) en ook niet vanwege spreekkoren. Nee voor de poging tot plassen van mijn zoontje moest ik mijn kaart afgeven.
Uiteraard heb ik dat niet gedaan want dan ben je hem kwijt bij die gasten dus ze hebben hem mogen bekijken.
Nummer genoteerd en toen zijn we het stadion uitgezet.
Wat een bizarre gebeurtenis!
Wat een onnodig machtsvertoon ten opzichte van mijn zoontje, die natuurlijk helemaal overstuur was en nog altijd is.
Hij wil niet meer naar Feyenoord, en hoewel ik al 39 jaar in de Kuip kom twijfel ik er nu ook ernstig aan.
Voorlopig ga ik niet meer als dank dat je zo lang Feyenoordsupporter ben door dik en dun, krijg je dit!!

Tja. Zo gaan we dat nieuwe stadion wel vol krijgen en dit was niet het enige incident deze avond....
met kleine kinderen erbij weet je dat je op tijd naar de wc's moet. snap de frustratie, maar mischien een betere voorbereiding treffen de volgende keer. zou triest zijn als dit verdere gevolgen heeft. al met al een hoop gezeik voor weinig...
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 07 november 2011 - 10:28   quote  deeplink  
pakdeovervaller.png?t=3

Als het kan moeten mensen dit zeker ook doen bij Stewards / Politie agenten..

Want de Pakkans heb je zelf in de hand ;x..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 november 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Typische cijfers van de Telegraaf:

------
MegaFeyenoordEdwardVanCuilenborg
Telegraaf: Schaken, Clasie, El Ahmadi, Nelom 6,5; Mulder, Bakkal 6; Vlaar, Cabral 5; Leerdam, De Vrij, Bruno, Guidetti 5,5
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 07 november 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Typische cijfers van de Telegraaf:

------
MegaFeyenoordEdwardVanCuilenborg
Telegraaf: Schaken, Clasie, El Ahmadi, Nelom 6,5; Mulder, Bakkal 6; Vlaar, Cabral 5; Leerdam, De Vrij, Bruno, Guidetti 5,5
Als dat zo was, hadden we wel gewonnen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 november 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 13:09 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Als dat zo was, hadden we wel gewonnen!
Ik wou al zeggen ja...
KKL
 KKL - maandag 07 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Stewardterreur deel 2: Medewerker van Feyenoord mag kantoor niet in

Hahaha. Jaha.
U werkt bij Feyenoord en u wilt naar uw kantoor?
Wie denkt u wel niet wie u bent?!
Ik ben hier de baas, ik bepaal waar jij heen gaat, aldus zon fijne gele jas tegen een medewerker van Feyenoord.
Dat is pas humor, want het zijn juist die supporters die klagen tegen onder andere deze man dat ze als zakken vuil behandeld worden.
Ja maar ik werk bij Feyenoord en ik wil gewoon naar mijn kantoor, zonder enige waarschuwing stapt er zon andere fijne gele jas naar voren en begint gelijk handtastelijk te worden en met dreigementen te komen dat hij ervoor gaat zorgen dat de medewerker van Feyenoord nooit meer in het stadion komt.

Meer gele jassen vormen een cordon bij het hek tussen de Noordzijde en het Maasgebouw. Ordnung must sein. Iedereen moet luisteren, zelfs de mensen voor wie ze werken.
Feyenoord organiseert de wedstrijd en indirect huurt deze jongen dus gewoon die steward in. Maarja, die steward die is geïnstrueerd door die fijne Van Benthum en die staat dus als assistent-capo ook gewoon boven de grondwet.
Hij bepaalt, niet wie betaald. Zo rollen de stewards bij Feyenoord en dan hebben we het niet eens over de vele stewards die voor onze geneusde vrienden zijn.
En al helemaal niet over die steward die een paar wedstrijden geleden ontzet moest worden door een aantal agenten achter Z1 omdat hij tegen iedereen aan het verkondigen was dat hij een seizoenkaart had voor Vak 410.

Fijn volk nemen ze aan bij dat Sport and Event Security. Een beveiligingsbedrijf dat zo duur is dat alleen Feyenoord het inhuurt en andere clubs ze links laten liggen simpelweg omdat dezelfde dienst elders voor de helft van de prijs aangeboden kan worden.
Maar heej, Sport and Event Security is een dochteronderneming van Stadion Feijenoord, van wie Feyenoord dan weer wedstrijden mag organiseren.
Van prijsafspraken is de bij bouwfraude betrokken Dick van Well nog nooit vies geweest en dat supporters dan slechte service krijgen voor hoge prijzen?
Ach wie zijn ze dan die sukkeltjes op de blauwe stoelen?
Die blijven toch wel komen!
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 07 november 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Deze sukkel (ik dus) is door de jaren heen normaal behandeld door de stewards. In mijn vak neem ik ook zelden onregelmatigheden waar. Hoe zou dat komen denk je?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 november 2011 - 15:09   quote  deeplink  
De post van KKL wil iets overbrengen. Boodschap ontvangen, stewards met onhebbelijke houding. Melden bij de club, zou ik dan zeggen.
En dan komt het: Dubble O ms reageert als een wesp gestoken. Begrijpelijk
"Sukkeltjes op blauwe stoelen."
De afsluiting van het relaas vaagt de boodschap in 1 klap weg.
Hoe arrogant kan een schrijven dan zijn. En dus haar schrijver.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - N.E.C. (zaterdag 5 november 2011, 20:45): 0 - 1









0.0130851