BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet doorselecteren.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 07:45   quote  deeplink  
'Club moet doorselecteren'

GRONINGEN - De forse uitglijder bij FC Groningen, die volgde op de bekeruitschakeling bij Go Ahead Eagles, helpt de technische leiding van Feyenoord om in de winterstop harde beslissingen te nemen. Technisch directeur Martin van Geel moet in overleg met de technische staf bepalen of de club een of meerdere transfervrije spelers gaat aantrekken. Ronald Koeman bevestigde dat min of meer toen hem werd gevraagd of zijn elftal in staat is de nieuwe mokerslag te verwerken.

Koeman: Kan ik nog niet zeggen. Het is een jong elftal dat het verleden met zich meedraagt. Maar alleen de betere en sterkere spelers blijven straks over. Het is voor Feyenoord heel belangrijk om nu door te selecteren.

Ronald_Koeman_914497d.jpg

Ron Vlaar
Ron Vlaar kan voorlopig een uitverkiezing voor Oranje vergeten, zeker nu ook Twente-verdediger Douglas intensief wordt bekeken. De aanvoerder van Feyenoord wist zich nauwelijks raad met zijn woede. FC Groningen heeft ons pijn gedaan op momenten dat we niet goed stonden. Als je ziet hoeveel duels we hebben verloren, dan gaat er iets niet goed. Daarmee druk ik me nog zacht uit

bron: telegraaf.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door FR-Elmo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 07:47   quote  deeplink  
Ik ben heel benieuwd of we zaterdag al iets kunnen zien van het doorselecteren. Daarnaast vraag ik me af wat ze bedoelen met doorselecteren en harde beslissingen in de winterstop? er zijn niet zoveel transfervrije spelers midden in het seizoen. Dat je nu al kijkt naar volgend seizoen snap ik maar wat moet je zonder geld in de winterstop?
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 31 oktober 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 07:47 schreef FR-Douwe het volgende:
wat moet je zonder geld in de winterstop?
Ja indd + geen geld voor salarissen.. Miss gaan ze wel proberen nog geld te vangen voor Biseswar ofso..
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 31 oktober 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Ze zouden dan ook spelers moeten halen met meer kwaliteit dan degene die er nu rondlopen..

Hoop alleen dat de KNVB de belofte elftallen in de Jupiler league toe gaat laten.. dat zal de jeugd een betere voorbereiding kunnen geven voor de eredivisie.. nu is de stap zeg maar nog te groot..

"Trainen met Feyenoord 1 en spelen in de belofte, dat zou dan de voorbereiding zijn voor een jeugdspeler"

En de spelers die ze halen moeten ook echt wel toppers zijn ipv een mislukte back swerts of fernandez
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 31 oktober 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 08:52 schreef Zw' 28 het volgende:
Ze zouden dan ook spelers moeten halen met meer kwaliteit dan degene die er nu rondlopen..

Hoop alleen dat de KNVB de belofte elftallen in de Jupiler league toe gaat laten.. dat zal de jeugd een betere voorbereiding kunnen geven voor de eredivisie.. nu is de stap zeg maar nog te groot..

"Trainen met Feyenoord 1 en spelen in de belofte, dat zou dan de voorbereiding zijn voor een jeugdspeler"

En de spelers die ze halen moeten ook echt wel toppers zijn ipv een mislukte back swerts of fernandez
toch vraag ik me af hoever Fernandez zou zijn als hij niet zo zwaar geblesseerd was geraakt. Bijn NEC deed hij het echt niet slecht...
Ik ben er ook voor om de beloftes in te laten stromen in de jupiler league maar zover is het nog lang niet. denk ook niet dat de clubs van de jupiler league daar mee in zullen stemmen....
En dus moet het doorselecteren nu op een andere manier.... maar welke?
Els
 Els - maandag 31 oktober 2011 - 09:02   quote  deeplink  
In december een aantal spelers proberen te slijten en zo ruimte maken voor aankopen volgend jaar.
salemi
 salemi - maandag 31 oktober 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Het probleem is niet dat Feyenoord geen prachtige talenten heeft. Een aantal spelen nu al in het eerste. Er zijn er zelfs al naar het buitenland verdwenen, of naar concurerende Nederlandse clubs. Het probleem is dat zij te jong zijn voor de eredivisie. Kijk eens naar de terugslag die Stefan de Vrij nu doormaakt. Gewoon omdat het nog een jochie is die opeens een kerel moet worden. Feyenoord moet op het middenveld en in het hart van de verdediging een medogenloze killer hebben. Wim Jansen, Paul Bosvelt, John de Wolf, Henk Fräser, geen van alle geweldige stylisten maar wel kerels met ballen. Met van die types in je elftal had Tadic gisteren nooit dat eerste cruciale doelpunt gemaakt. Die had al ver voor het bereiken van het strafschopgebied gestopt geworden. Voetbal is soms vanaf het eerste moment beuken en er invliegen. Met mooi voetbal win je nooit in Groningen. Ik denk dat de technische staf dat heel goed door heeft. Wellicht dat er een aantal spelers zullen verdwijnen in de winsterstop, maar ik vrees dat het niet veel transfergeld op zal leveren. Wie wil Biseswar of Cissé hebben? Misschien een buitelandse club? Voor de ruimte in het salarisbudget zou het wel een godsgeschenk zijn. Biseswar en Cissé pakken samen zo'n 1,5 miljoen aan salaris. Het zou geweldig zijn als Feyenoord van dergelijke spelers en de salariskosten verlost zou worden
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 07:47 schreef FR-Douwe het volgende:
Ik ben heel benieuwd of we zaterdag al iets kunnen zien van het doorselecteren. Daarnaast vraag ik me af wat ze bedoelen met doorselecteren en harde beslissingen in de winterstop? er zijn niet zoveel transfervrije spelers midden in het seizoen. Dat je nu al kijkt naar volgend seizoen snap ik maar wat moet je zonder geld in de winterstop?
Er zijn meer dan genoeg transfervrije spelers in de winterstop!

Denk aan landen als Zweden, Noorwegen, Finland, en waarschijnlijk nog wel enkele andere waarin het seizoen loopt van Maart tot November. In dat soort landen worden contracten niet getekend tot rond de zomer, maar is het veel voor de hand liggender om contracten te laten lopen tot het einde van het jaar.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:25 schreef salemi het volgende:
Wie wil Biseswar of Cissé hebben?
Glasgow Rangers heeft kort geleden nog gescout voor Biseswar, is toch een mooie en grote club waar Biseswar vast wel heen wil als hij weg moet. Proberen er nog een beetje aan te verdienen, en dan kunnen we voor het salaris wat Diego nu verdient, direct 2-3 spelers uit bijv. Noorwegen of Zweden halen. Minder kunnen we daar toch niet van worden?
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Ik hoop dat Martin al een beetje contact zoekt met Vormer en Velthuizen. En misschien zijn er nog meer transfervrije spelers die iets toe kunnen voegen aan Feyenoord
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:55 schreef MMM het volgende:
Ik hoop dat Martin al een beetje contact zoekt met Vormer en Velthuizen. En misschien zijn er nog meer transfervrije spelers die iets toe kunnen voegen aan Feyenoord
Er zijn zoveel transfervrije spelers die wat kunnen toevoegen aan Feyenoord.

Viktor Elm
Brett Holman
Lasse Schone
Simon Poulson
Geert Arend Roorda
Marko Vejinovic

Allemaal prima bruikbare spelers.
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:03 schreef moa het volgende:

[..]

Er zijn zoveel transfervrije spelers die wat kunnen toevoegen aan Feyenoord.

Viktor Elm
Brett Holman
Lasse Schone
Simon Poulson
Geert Arend Roorda
Marko Vejinovic

Allemaal prima bruikbare spelers.
Poulsen en Holman zullen nog wel bij az blijven.
Ik denk dat het heel verstandig is om te kijken naar velthuizen en Schone/Vormer. Trouwens Vormer gaf eerder al aan dat hij volgens jaar misschien wel bij feyenoord zou spelen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:03 schreef moa het volgende:

[..]

Er zijn zoveel transfervrije spelers die wat kunnen toevoegen aan Feyenoord.

Viktor Elm
Brett Holman
Lasse Schone
Simon Poulson
Geert Arend Roorda
Marko Vejinovic

Allemaal prima bruikbare spelers.
Denk dat geen van hun bij Feyenoord wil ballen, triest maar waar!
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Denk dat geen van hun bij Feyenoord wil ballen, triest maar waar!
Schone, Roorda en Veijnovic wel
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Denk dat geen van hun bij Feyenoord wil ballen, triest maar waar!
Onzin, van Heerenveen of NEC naar Feyenoord is nog altijd een flinke stap hogerop.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:32 schreef moa het volgende:

[..]

Onzin, van Heerenveen of NEC naar Feyenoord is nog altijd een flinke stap hogerop.
qua uitstraling.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

qua uitstraling.
Qua uitstraling, qua publiek, qua stadion, qua salaris, qua ambities, qua mogelijkheden... qua alles.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Hangt van andere kapers op kust af.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:38 schreef FR-Henk het volgende:
Hangt van andere kapers op kust af.
We hebben het toch over de vergelijking tussen Feyenoord en de clubs waarvoor deze spelers nu spelen? In dat opzicht is Feyenoord op ieder front beter, groter, mooier, aantrekkelijker. (Ook zonder rood-witte bril)

Wat hebben Heerenveen, Heracles, NEC en AZ zodra het sprookje voorbij is nu te bieden wat Feyenoord niet heeft?

Ik denk dat deze spelers allemaal wel voor Feyenoord zouden willen spelen, de AZ spelers waarsch. niet als AZ dit niveau een jaar vast kan houden.

Ik snap je argument wel over de andere kapers, maar dat raakt hier ff niet met of zo'n speler voor Feyenoord zou willen spelen, Feyenoord heeft nml. nog steeds een enorme aantrekkingskracht.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:43 schreef moa het volgende:

[..]

\
Wat hebben Heerenveen, Heracles, NEC en AZ zodra het sprookje voorbij is nu te bieden wat Feyenoord niet heeft?

Leuk aantrekkelijk voetbal.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Leuk aantrekkelijk voetbal.
Lijkt me geen belangrijk punt vanuit het perspectief van een speler.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:32 schreef moa het volgende:

[..]

Onzin, van Heerenveen of NEC naar Feyenoord is nog altijd een flinke stap hogerop.
Onzin, die stap is echt niet meer zo groot, als je ziet dat talenten al naar Twente en Psv willen om door te ontwikkelen, en wat Henk zegt: Als Feyenoord de enige is die belangstelling hebben voor een van deze spelers, zullen ze wel komen, maar dat is vaak niet het geval.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:07 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Onzin, die stap is echt niet meer zo groot, als je ziet dat talenten al naar Twente en Psv willen om door te ontwikkelen, en wat Henk zegt: Als Feyenoord de enige is die belangstelling hebben voor een van deze spelers, zullen ze wel komen, maar dat is vaak niet het geval.
Bij Fer en Wijnaldum speelden er ook andere zaken, het is niet zo dat onze jeugdspelers graag opgeleid willen worden voor een overstapje naar Twente of PSV.

Vergeet niet dat NEC, Heracles e.d. moeten werken met een begroting van amper 10 miljoen euro, en stadions waar amper 10.000 man in zit. Dat is een enorm verschil met Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:12 schreef moa het volgende:

[..]

Bij Fer en Wijnaldum speelden er ook andere zaken, het is niet zo dat onze jeugdspelers graag opgeleid willen worden voor een overstapje naar Twente of PSV.

Vergeet niet dat NEC, Heracles e.d. moeten werken met een begroting van amper 10 miljoen euro, en stadions waar amper 10.000 man in zit. Dat is een enorm verschil met Feyenoord.
Kleine begroting. Meer resultaat, meer waardering.
Kans dat je europees speelt is de laatste jaren net zo groot.
En je kan lekker in de luwte spelen want men verwacht niet dat je wint en je voelt niet de druk van 40000 man
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Komt nog bij: biedt de club, ondanks de grootse uitstraling, perspectief? Voor zowel basisplaats áls groei/aankoop m.b.t. selectie tbv subtop/Europees voetbal?
En is dat mij als speler bv. 50.000-- euro meer waard.

Overwegingen zat dus.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kleine begroting. Meer resultaat, meer waardering.
Kans dat je europees speelt is de laatste jaren net zo groot.
En je kan lekker in de luwte spelen want men verwacht niet dat je wint en je voelt niet de druk van 40000 man
Mee eens, hoewel ik denk dat een topvoetballer altijd voor het hoogst haalbare zal gaan, en om die reden de prestatiedruk eerder als motivatie zal zien dan als bedreiging.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:25 schreef FR-Henk het volgende:
Komt nog bij: biedt de club, ondanks de grootse uitstraling, perspectief? Voor zowel basisplaats áls groei/aankoop m.b.t. selectie tbv subtop/Europees voetbal?
En is dat mij als speler bv. 50.000-- euro meer waard.

Overwegingen zat dus.
Ik denk dat Feyenoord in al die criteria voor een speler aantrekkelijker is dan de overige genoemde ploegen. Daarnaast is het salarisverschil tussen NEC en Feyenoord natuurlijk geen 50.000 euro.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 14:36 schreef moa het volgende:

[..]

Mee eens, hoewel ik denk dat een topvoetballer altijd voor het hoogst haalbare zal gaan, en om die reden de prestatiedruk eerder als motivatie zal zien dan als bedreiging.
De top ja, alles er net onder... Mwah.
sevillana
 sevillana - maandag 31 oktober 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 07:47 schreef FR-Douwe het volgende:
Ik ben heel benieuwd of we zaterdag al iets kunnen zien van het doorselecteren. Daarnaast vraag ik me af wat ze bedoelen met doorselecteren en harde beslissingen in de winterstop? er zijn niet zoveel transfervrije spelers midden in het seizoen. Dat je nu al kijkt naar volgend seizoen snap ik maar wat moet je zonder geld in de winterstop?
ik zou er (nog) niet al te veel van verwachten . . . . :)
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 31 oktober 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Voor de juiste balans in het elftal zou je negen spelers moeten vervangen; alleen El Ahmadi en Clasie kun je laten staan. Dat zie ik niet gebeuren
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 oktober 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:08 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Voor de juiste balans in het elftal zou je negen spelers moeten vervangen; alleen El Ahmadi en Clasie kun je laten staan. Dat zie ik niet gebeuren
Bakkal ook.
En je kan of Vlaar, of de Vrij laten staan. Maar allebei werkt nu niet.

Dat is dus 4 man. Guidetti kan ook spelen. Leerdam ook.
Maakt al 6..

5 spelers moet op te lossen zijn...
de kromme2
 de kromme2 - maandag 31 oktober 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:36 schreef moa het volgende:

[..]

Qua uitstraling, qua publiek, qua stadion, qua salaris, qua ambities, qua mogelijkheden... qua alles.
behalve qua resultaat tegen Groningen uit...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 oktober 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 12:55 schreef MMM het volgende:
Ik hoop dat Martin al een beetje contact zoekt met Vormer en Velthuizen. En misschien zijn er nog meer transfervrije spelers die iets toe kunnen voegen aan Feyenoord
Velthuizen is toch niet transfervrij? Vormer mogen ze direct ophalen!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 oktober 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 13:03 schreef moa het volgende:

[..]

Er zijn zoveel transfervrije spelers die wat kunnen toevoegen aan Feyenoord.

Viktor Elm
Brett Holman
Lasse Schone
Simon Poulson
Geert Arend Roorda
Marko Vejinovic

Allemaal prima bruikbare spelers.
Zijn deze jongens allemaal transfervrij na dit seizoen? Nou die bovenste twee mogen ze direct halen... De rest niet... Vejinovic is een tweede Bruins, iets meer kerel...
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zijn deze jongens allemaal transfervrij na dit seizoen? Nou die bovenste twee mogen ze direct halen... De rest niet... Vejinovic is een tweede Bruins, iets meer kerel...
Ja
rich14
 rich14 - maandag 31 oktober 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Ik hoor telkens dat Vormer richting Feyenoord komt, mijn vraag is dan waar hij moet spelen als je op dit moment al Clasie en El Ahmadi hebt. Nu speelt El ahmadi eigenlijk al als een rechtshalf terwijl hij op zijn best is denk ik als verdedigende middenvelder. Het enige wat zou kunnen is dat je 4-4-2 gaat spelen met Vormer met de punt naar achteren en Bakkal naar voren, Clasie links en El Ahmadi rechts. Zelf zou ik dan wel gaan voor veel opkomende backs. Rechts Leerdam, links???? geen Indi aub. Hopen dat Vlaar zich snel gaat herpakken zodat hij met De Vrij centraal speelt. Voorin Guidetti met of Schaken of Cabral. Maar ja als er in de wintrstop niets mogelijk is gaan we weer een zwaar seizoen krijgen met veel ups & downs.
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:40 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

behalve qua resultaat tegen Groningen uit...
Sterk argument.

moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:51 schreef rich14 het volgende:
Ik hoor telkens dat Vormer richting Feyenoord komt, mijn vraag is dan waar hij moet spelen als je op dit moment al Clasie en El Ahmadi hebt. Nu speelt El ahmadi eigenlijk al als een rechtshalf terwijl hij op zijn best is denk ik als verdedigende middenvelder. Het enige wat zou kunnen is dat je 4-4-2 gaat spelen met Vormer met de punt naar achteren en Bakkal naar voren, Clasie links en El Ahmadi rechts. Zelf zou ik dan wel gaan voor veel opkomende backs. Rechts Leerdam, links???? geen Indi aub. Hopen dat Vlaar zich snel gaat herpakken zodat hij met De Vrij centraal speelt. Voorin Guidetti met of Schaken of Cabral. Maar ja als er in de wintrstop niets mogelijk is gaan we weer een zwaar seizoen krijgen met veel ups & downs.
We kunnen prima uit de voeten met een 4 mans middenveld toch?
rich14
 rich14 - maandag 31 oktober 2011 - 15:56   quote  deeplink  
vergeet te zeggen dat Mulder er heel snel uit moet
moa
 moa - maandag 31 oktober 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:56 schreef rich14 het volgende:
vergeet te zeggen dat Mulder er heel snel uit moet
Nee hoor, dat had je hier al gedaan:

http://forum.headliner.nl/topic-21437/p26/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:51 schreef rich14 het volgende:
Ik hoor telkens dat Vormer richting Feyenoord komt, mijn vraag is dan waar hij moet spelen als je op dit moment al Clasie en El Ahmadi hebt. Nu speelt El ahmadi eigenlijk al als een rechtshalf terwijl hij op zijn best is denk ik als verdedigende middenvelder. Het enige wat zou kunnen is dat je 4-4-2 gaat spelen met Vormer met de punt naar achteren en Bakkal naar voren, Clasie links en El Ahmadi rechts. Zelf zou ik dan wel gaan voor veel opkomende backs. Rechts Leerdam, links???? geen Indi aub. Hopen dat Vlaar zich snel gaat herpakken zodat hij met De Vrij centraal speelt. Voorin Guidetti met of Schaken of Cabral. Maar ja als er in de wintrstop niets mogelijk is gaan we weer een zwaar seizoen krijgen met veel ups & downs.
Het is ook nog maar de vraag of Bakkal blijft. Dus misschien gaat, als Vormer komt en Bakkal weggaat, Clasie wel in de punt naar voren spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Dat roep ik al jaren!!
qwerto
 qwerto - maandag 31 oktober 2011 - 17:10   quote  deeplink  
4-1-2-1-2 ! ik zeg dat al een jaartje of 3 !

Let op dit is een geweldige formatie !

Leerdam-de Vrij-Vlaar-Nelom(indi)
---------- Mokotjo --------------
Clasie ----------------- El Ahmadi
----------- Bakkal --------------
---- Achabar(*) -- Guidetti------

Uitleg :
Mokotjo is niet goed in snel combinatie spel maar heeft wel een goede lange pass dus die zet je ls stofzuiger neer

Achabar is eigenlijk nog te jong maar anders gebruik je Fernandez voor die positie

Bakkal is een 10

Guidetti en achabar zijn beide combinatie spelers dus met aanvoer vanaf Bakkal enzo kun je de verdediging gek tikken

Keeper ben ik nog niet over uit !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door qwerto --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:10 schreef qwerto het volgende:
4-1-2-1-2 ! ik zeg dat al een jaartje of 3 !

Let op dit is een geweldige formatie !

Leerdam-de Vrij-Vlaar-Nelom(indi)
---------- Mokotjo --------------
Clasie ----------------- El Ahmadi
----------- Bakkal --------------
---- Achabar(*) -- Guidetti------

Uitleg :
Mokotjo is niet goed in snel combinatie spel maar heeft wel een goede lange pass dus die zet je ls stofzuiger neer

Achabar is eigenlijk nog te jong maar anders gebruik je Fernandez voor die positie

Bakkal is een 10

Guidetti en achabar zijn beide combinatie spelers dus met aanvoer vanaf Bakkal enzo kun je de verdediging gek tikken

Keeper ben ik nog niet over uit !
God mensen, laat ajb Achahbar nog effe met rust. Die speelde vorig jaar nog in de B-jeugd. Die jongen heeft veel talent, maar nog lang niet klaar voor een basisplaats. Bovendien het wel lekker als je 2 spitsen complementair aan elkaar zijn. Guidetti heeft het fysiek en combinatievermogen, dus dan zet je een ander daar naast die snelheid en meer diepgang heeft. Fernandez of Cissé dus. En we hebben gezien dat Schaken dat ook prima kan invullen.
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

God mensen, laat ajb Achahbar nog effe met rust. Die speelde vorig jaar nog in de B-jeugd. Die jongen heeft veel talent, maar nog lang niet klaar voor een basisplaats. Bovendien het wel lekker als je 2 spitsen complementair aan elkaar zijn. Guidetti heeft het fysiek en combinatievermogen, dus dan zet je een ander daar naast die snelheid en meer diepgang heeft. Fernandez of Cissé dus. En we hebben gezien dat Schaken dat ook prima kan invullen.
+1 iedereen altijd maar over die achabar
qwerto
 qwerto - maandag 31 oktober 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

God mensen, laat ajb Achahbar nog effe met rust. Die speelde vorig jaar nog in de B-jeugd. Die jongen heeft veel talent, maar nog lang niet klaar voor een basisplaats. Bovendien het wel lekker als je 2 spitsen complementair aan elkaar zijn. Guidetti heeft het fysiek en combinatievermogen, dus dan zet je een ander daar naast die snelheid en meer diepgang heeft. Fernandez of Cissé dus. En we hebben gezien dat Schaken dat ook prima kan invullen.
ik zeitoch : Achabar is eigenlijk nog te jongdus dan gebruik je Fernandez !
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:10 schreef qwerto het volgende:
4-1-2-1-2 ! ik zeg dat al een jaartje of 3 !

Let op dit is een geweldige formatie !

Leerdam-de Vrij-Vlaar-Nelom(indi)
---------- Mokotjo --------------
Clasie ----------------- El Ahmadi
----------- Bakkal --------------
---- Achabar(*) -- Guidetti------

Uitleg :
Mokotjo is niet goed in snel combinatie spel maar heeft wel een goede lange pass dus die zet je ls stofzuiger neer

Achabar is eigenlijk nog te jong maar anders gebruik je Fernandez voor die positie

Bakkal is een 10

Guidetti en achabar zijn beide combinatie spelers dus met aanvoer vanaf Bakkal enzo kun je de verdediging gek tikken

Keeper ben ik nog niet over uit !
Achahbar is nog veel te jong en heeft te weinig ervaring. En nu heb je weinig snelheid in de aanval. Guidetti kan niet aan de zijkant spelen, want hij is gewoon niet snel. de aanval zou ik zo doen:

Fernandez-Guidetti-Schaken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:44 schreef qwerto het volgende:

[..]

ik zeitoch : Achabar is eigenlijk nog te jongdus dan gebruik je Fernandez !
Klopt, maar je zet hem wel in je basisopstelling en het was ook meer een algemeen bedoelde opmerking, met jouw post als voorbeeld als was die keuze misschien niet zo gelukkig, but you get the point.
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 15:45 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Velthuizen is toch niet transfervrij? Vormer mogen ze direct ophalen!!
Contract van Piet loopt af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door MMM --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 oktober 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:44 schreef qwerto het volgende:

[..]

ik zeitoch : Achabar is eigenlijk nog te jongdus dan gebruik je Fernandez !
Nee nu moet je het aan durven!! Vlaar en Fernandez eruit en op de bank.
Achahbar en Kongolo erin, dan moeten die 2 het maar eens mee maken!
Ik zou met een 4-4-2 opstelling gaan spelen:

Keeper: ?? ( Darley of Boy de Jong ) Als het echt niet anders kan ....Mulder.

Leerdam--De Vrij--Kongolo--Nelom

Mokotjo--Bakkal--Clasie--El Ahmadi(Mokotjo + Clasie als de meest verdedigende in een ruit)

--------Guidetti--Achahbar--------

Je zou ook nog Mokotjo kunnen vervangen voor een Schaken of Cabral en dan Bakkal of El Ahmadi meer vanuit de verdediging laten spelen. En misschien ipv Kongolo zou je Martins Indi kunnen proberen die is van origine meer een centrale verdediger toch? Wat dat betreft is jammer dat Kaj Ramsteijn geblesseerd is. Dit zijn zomaar een paar varianten die men bij Feyenoord zouden kunnen gaan proberen. Dan zouden ze bij Feyenoord aan het door selecteren zijn. Maar ik heb er een hard hoofd in dat dit werkelijk gaat gebeuren! Het zal wel weer roeien worden met de ouwe koeien ...............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet doorselecteren.









0.0086359