|
|
remco k
|
|
|
Groep voetballers op De Toekomst doet Cruijff goed NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 31 OKT 2011 Johan Cruijff heeft dankzij de trainers op De Toekomst een goed gevoel overgehouden aan vorige week. De nummer veertien was donderdag op De Toekomst voor overleg met Dennis Bergkamp, Wim Jonk en Frank de Boer. Een groep van zo'n vijftien jeugdtrainers was daarbij ook aanwezig.
Inspiratie "Een prachtige groep ex-voetballers in blauwe trainingspakken, met wie ik een tijd heb zitten praten. Gewoon een groep voetballers onder elkaar, zoals het bij Ajax hoort. Het gaf me in ieder geval een heel goed gevoel," schrijft Cruijff in zijn column in De Telegraaf.
Een van de trainers rekende uit dat de vijftien trainingspakken stonden voor honderden interlands en vijftig clubs in tien verschillende landen. Cruijff: "Daarover heeft Ajax nu dus de beschikking. Zoveel knowhow is een luxe waar iedere club in de wereld enorm jaloers op zou zijn."
De bijeenkomst inspireert Cruijff ervoor te zorgen dat deze trainers zo snel mogelijk optimaal hun werk kunnen doen. De organisatie wordt nog neergezet, maar de samenwerking is volgens de commissaris al uitstekend.
Wat betreft de overige zaken van vorige week vindt Cruijff dit niet het moment daar diep op in te gaan omdat veel zaken zich nog intern afspelen. De ware toedracht van alles wordt ooit nog wel bekend, schrijft hij. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kan allemaal best zijn, blijf het één grote janboel vinden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Cruijff is een fantastische kerel, die puur vanuit het voetbal denkt....gaat het daar tenslotte ook niet over????? Binnen Ajax zijn er veel mensen tegen Cruijff omdat mensen geld willen verdienen door Ajax....ze willen het op hun manier managen omdat het hun het beste uitkomt....Ajax gaat hier KAPOT aan GVD....het is toch duidelijk te zien telkens waar de schoen wringt...de jeugdtrainers staan falikant achter Cruijff...wat is er nog mooier dan zoiets...het VOETBAL staat centraal, maar die ellendelingen met Ten Have voorop willen dit weer even verpesten....ik word er KOTS en KOTSMISSELIJK van....ik hou zo ontzettend veel van AJAX, maar die vervelende KWALLEN brengen Ajax ten schande...
WORD WAKKER IEDEREEN EN ZORG ERVOOR DAT CRUIJFF BEHOUDEN BLIJFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bulpid
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die heb je al eerder gepost, en gaat over de Groot, niet over Cruijff. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: JC = de Groot en andersom. Dat wíl maar niet doorkomen hè Remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of het wil bij jou niet doorkomen dat dit niet waar is. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wie is Johans spreekbuis (liever gezegd typmiep) in de Telegraaf? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jaja.. Zegt en boeit me niks.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Dat hoeft ook niet. Maar je moet goed begrijpen dat er geen column met JC-meningen in de Telegraaf verschijnt zonder dat daar de hand van de Groot aan te pas is gekomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Dat hoeft ook niet. Maar je moet goed begrijpen dat er geen column met JC-meningen in de Telegraaf verschijnt zonder dat daar de hand van de Groot aan te pas is gekomen. Inderdaad, en wat daar dus ook mee veranderd.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Pssst, zolang de Jaap de Groots en ander vullis om JC heen hangt, gaat er helemaal NIETS veranderen. Dat gaat en kan het beursgenoteerd bedrijf Ajax NOOIT toestaan. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Cruijff en de Groot zijn erg goede vrienden, en de Groot doet echt alles voor JC, dus ze zijn wel een soort halve 'vier handen op 1 buik' heh! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 19:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Pssst, zolang de Jaap de Groots en ander vullis om JC heen hangt, gaat er helemaal NIETS veranderen. Dat gaat en kan het beursgenoteerd bedrijf Ajax NOOIT toestaan. KLopt.. |
|
|
|