BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff legt het nu uit van zijn video belsysteem.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Johan Cruijff beschikt sinds deze week over een videoverbinding zodat hij vanuit Barcelona met Ajax kan vergaderen. De pr-praatjes van het bedrijf dat voor de installatie zorgde, tikken we niet over, maar in het persbericht staan ook twee aardige quotes van Cruijff. En die zijn alleraardigst. "Het is zo simpel dat je vergeet dat het ingewikkeld is," zegt de nummer veertien over zijn eigen virtuele vergaderruimte. " Voetbaltechnische zaken kan ik prima uitleggen zonder iemand aan te raken, dus waarom niet per video vanuit Barcelona?"
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Geweldig, nu hoeft men zich niet meer druk te maken over het lekken, en eerlijk gezegd vind ik dat hij groot gelijk heeft in deze.. Neemt niet weg dat hij als commissaris wel de verplichting heeft zich zo nu en dan te laten zien in de Arena en op de toekomst..
ktotheb
 ktotheb - maandag 31 oktober 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 16:03 schreef remco k het volgende:
Geweldig, nu hoeft men zich niet meer druk te maken over het lekken, en eerlijk gezegd vind ik dat hij groot gelijk heeft in deze.. Neemt niet weg dat hij als commissaris wel de verplichting heeft zich zo nu en dan te laten zien in de Arena en op de toekomst..
Het werd ook wel tijd dat de man iets dergelijks in gebruik zou nemen. Kom op, geen mobiele telefoon in deze tijd en in zijn positie? Dat kan natuurlijk niet. Kunnen we trouwens niet gewoon 1 algemeen JC topic maken?
alibabba
 alibabba - maandag 31 oktober 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Het intereseert me geen reet hoe de verbinding tot stand komt...als er maar geluisterd word naar hem....als je alleen al ziet hoeveel bakke stront die man over zich heen krijgt en hoe rustig hij daarmee omgaat....hij heeft één en al innerlijke rust, omdat ie 100% zeker is van zijn zaak....
Ajx
 Ajx - maandag 31 oktober 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 16:17 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Het werd ook wel tijd dat de man iets dergelijks in gebruik zou nemen. Kom op, geen mobiele telefoon in deze tijd en in zijn positie? Dat kan natuurlijk niet. Kunnen we trouwens niet gewoon 1 algemeen JC topic maken?
Lijkt me wel handig. Nu staat op elk topic wel wat over JC en de zaken.
Ajx
 Ajx - maandag 31 oktober 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 19:32 schreef alibabba het volgende:
Het intereseert me geen reet hoe de verbinding tot stand komt...als er maar geluisterd word naar hem....als je alleen al ziet hoeveel bakke stront die man over zich heen krijgt en hoe rustig hij daarmee omgaat....hij heeft één en al innerlijke rust, omdat ie 100% zeker is van zijn zaak....
Kijk... Dit is nou fantastisch! ALLE BALLEN OP JC!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff legt het nu uit van zijn video belsysteem.

0.0063979