|
|
ajaxfan lol
|
|
|
Het ziet ernaar uit dat Alexandre Pato zijn langste tijd bij AC Milan heeft gehad. Volgens Italiaanse media zijn i Rossoneri bereid te luisteren naar aanbiedingen op hun aanvaller; die moeten alleen wel minstens 45 miljoen euro bedragen. In augustus 2007 betaalde de regerend kampioen van de Serie A zelf bijna 24 miljoen euro aan Internacional voor Pato.
De nu 22-jarige Pato kent een geweldig moyenne bij Milan. In 105 competitieduels maakte de Zuid-Amerikaan vijftig doelpunten; dit seizoen wacht hij nog wel op zijn eerste. Dat neemt niet weg dat twee van de meest kapitaalkrachtige clubs buiten Italië, Manchester City en Paris Saint-Germain, onophoudelijk geïnteresseerd blijven in de Braziliaans international. Hoewel er nog geen officieel bod is uitgebracht, zou Milan bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen boven de 45 miljoen euro.
Zowel de Engelsen als de Fransen gaven een dergelijk bedrag min of meer al eens uit. PSG maakte in de zomer nog 39,8 miljoen euro over richting Palermo voor Javier Pastore, terwijl City in totaal 41 miljoen spendeerde aan Sergio Agüero. Massimiliano Allegri zou volgens bronnen hebben aangegeven er een middenvelder bij te willen hebben; zijn voorkeur gaat uit naar Christian Eriksen en/of Casemiro. De Ajacied en speler van São Paulo voldoen volgens Allegri aan het profiel dat hij voor ogen heeft, al spelen de twee wel op verschillende posities op het middenrif; Eriksen aanvallend, Casemiro verdedigend. link http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=150985
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
wat vinden de andere hier van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan prima in het geruchten topic, veel meer dan een gerucht is het namelijk niet. Aguerro wordt gehaald voor 41 miljoen, en Milan denkt meer te kunnen vangen voor Pato?? Gaat niet gebeuren, Ajax zal hem ook niet zomaar laten gaan, maar he als we er 30 miljoen voor kunnen krijgen breng ik hem zelf wel weg. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 16:07 schreef remco k het volgende:Kan prima in het geruchten topic, veel meer dan een gerucht is het namelijk niet. Aguerro wordt gehaald voor 41 miljoen, en Milan denkt meer te kunnen vangen voor Pato?? Gaat niet gebeuren, Ajax zal hem ook niet zomaar laten gaan, maar he als we er 30 miljoen voor kunnen krijgen breng ik hem zelf wel weg. ja... in mijn topic (geruchten topic, kan die er wel tussen) ;-) whahahahah....schep eenbeetje op :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 16:07 schreef remco k het volgende:Kan prima in het geruchten topic, veel meer dan een gerucht is het namelijk niet. Aguerro wordt gehaald voor 41 miljoen, en Milan denkt meer te kunnen vangen voor Pato?? Gaat niet gebeuren, Ajax zal hem ook niet zomaar laten gaan, maar he als we er 30 miljoen voor kunnen krijgen breng ik hem zelf wel weg. thats the spirit :p vrees alleen niet dat we veel meer dan 20 kunnen vangen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
40 miljoen en dan breng ik hem op de fiets |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: 50... en ik breng hem lopend JONGUH!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 60 en hij mag op mn rug zitten |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
70 en we gaan beiden in een limo! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
maby kunne we ruilen voor pato |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan krijg ik weleens een verwijt naar min hoofd dat ik te offtopic post??? |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: achjaaa lol.. mjah denk dat Eriksen nog niet gaat... laat ik het anders zeggen, hij is gek als hij gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:07 schreef nummer10 het volgende:[..] achjaaa lol.. mjah denk dat Eriksen nog niet gaat... laat ik het anders zeggen, hij is gek als hij gaat Weet ik niet, als de supporters ondanks zijn talent hem niet supporten maar tegen hem zijn, waarom zou hij dan blijven...:-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Eriksen heeft toch gezegd dat hij in de winterstop niet weg wilt? Ook ging hij voorlopig niet weg, zo zei hij in de zomer.. Voorlopig hoeft hij nog niet weg hoor! Alhoewel nummer 10 dat misschien anders ziet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:09 schreef Ajx het volgende:Eriksen heeft toch gezegd dat hij in de winterstop niet weg wilt? Ook ging hij voorlopig niet weg, zo zei hij in de zomer.. Voorlopig hoeft hij nog niet weg hoor! Alhoewel nummer 10 dat misschien anders ziet. Mee eens, ook volgend jaar gewoon nog lekker bij Ajax.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 20:09 schreef Ajx het volgende:Eriksen heeft toch gezegd dat hij in de winterstop niet weg wilt? Ook ging hij voorlopig niet weg, zo zei hij in de zomer.. Voorlopig hoeft hij nog niet weg hoor! Alhoewel nummer 10 dat misschien anders ziet. alleen nummer10 ??? dat denk ik niet hoor.. en hij hoeft van mij niet weg hoor mits hij eens wat meer inzet toont en paar keer een 1 tegen 1 duel gaat winnen.. en felheid op het veld laat zien.. dan wil ik hem nog wel wat langer behouden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:[..] alleen nummer10 ??? dat denk ik niet hoor.. en hij hoeft van mij niet weg hoor mits hij eens wat meer inzet toont en paar keer een 1 tegen 1 duel gaat winnen.. en felheid op het veld laat zien.. dan wil ik hem nog wel wat langer behouden.. Ik dacht dat jij voor Ajax was?? Duels aangaan en winnen hoort niet bij onze club, dat hoort bij de havenslaven.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
aaaaah ok dan zit ik blijkbaar verkeerd man !! dus je hoeft geen duels te winnen ? je hoeft nooit je tegenstander op te zoeken om te passeren ? je hoeft geen inzet te tonen ? en je hoeft geen felheid te laten zien ? word wel VERDOMD lastig dan om een wedstrijd te winnen man als je 11 mensen in het veld hebt lopen die net zo dom denken als jou.
maar ik zou het doorgeven aan de spelers als ik jou was dat ze maar geen duel aanhoeven te gaan en laat staan zoon duel te winnen want dat hoort tenslotte bij de havenslaven, en niet bij Ajax.. is kijken waar we dan staan eind van het seizoen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, als de supporters ondanks zijn talent hem niet supporten maar tegen hem zijn, waarom zou hij dan blijven...:-) gelukkig zijn dat er maar een paar ,die zijn talent helaas niet zien gaat vanzelf over als hij zijn klasse laat zien.Enne dan gaat hij zeker boven de 30 mil.uitkomen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:47 schreef nora het volgende:[..] gelukkig zijn dat er maar een paar ,die zijn talent helaas niet zien gaat vanzelf over als hij zijn klasse laat zien.Enne dan gaat hij zeker boven de 30 mil.uitkomen. Ik wil hier toch ff tegen jou ingaan.Het zijn dr echt wel meer dan een paar hoor die het niet in CE zien zitten.En dat doet er verder niet toe ieder zn eigen mening daar over.Wat betreft die 30 miljoen.Overdrijven is ook een vak.Geloof daar namelijk niet zo in. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:58 schreef Guyt het volgende:[..] Ik wil hier toch ff tegen jou ingaan.Het zijn dr echt wel meer dan een paar hoor die het niet in CE zien zitten.En dat doet er verder niet toe ieder zn eigen mening daar over.Wat betreft die 30 miljoen.Overdrijven is ook een vak.Geloof daar namelijk niet zo in. dat denk ik dus ook niet.. Suarez leverde nog minder op en ja remco.. DIE GING WEL DUELS AAN EN WON ZE EN HAD MEER PASSIE EN WAS EEN STUK FELLER !! of was dat ook een havenslaaf ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:34 schreef nummer10 het volgende:aaaaah ok dan zit ik blijkbaar verkeerd man !! dus je hoeft geen duels te winnen ? je hoeft nooit je tegenstander op te zoeken om te passeren ? je hoeft geen inzet te tonen ? en je hoeft geen felheid te laten zien ? word wel VERDOMD lastig dan om een wedstrijd te winnen man als je 11 mensen in het veld hebt lopen die net zo dom denken als jou. maar ik zou het doorgeven aan de spelers als ik jou was dat ze maar geen duel aanhoeven te gaan en laat staan zoon duel te winnen want dat hoort tenslotte bij de havenslaven, en niet bij Ajax.. is kijken waar we dan staan eind van het seizoen.. Ik heb het over duels, de rest praat ik niet eens over. En AJAX denkt gelukkig zoals ik zeg. Ajax moet voetballend de oploosing zoeken en zeker niet in fysieke strijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 14:06 schreef nummer10 het volgende:[..] dat denk ik dus ook niet.. Suarez leverde nog minder op en ja remco.. DIE GING WEL DUELS AAN EN WON ZE EN HAD MEER PASSIE EN WAS EEN STUK FELLER !! of was dat ook een havenslaaf ?? Suarez was een geweldige speler, maar alles behalve een typische Ajax speler.. En Suarez ging ook geen kopduels aan om maar iets te noemen.. Die probeerde de tweede bal te pakken.. Is een andere manier van strijd leveren.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:58 schreef Guyt het volgende:[..] Ik wil hier toch ff tegen jou ingaan.Het zijn dr echt wel meer dan een paar hoor die het niet in CE zien zitten.En dat doet er verder niet toe ieder zn eigen mening daar over.Wat betreft die 30 miljoen.Overdrijven is ook een vak.Geloof daar namelijk niet zo in. Nou ik hoop dat ik gelijk krijg dan hebben we weer wat centjes binnen,ik heb er in iedergeval vertrouwen in. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 14:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het over duels, de rest praat ik niet eens over. En AJAX denkt gelukkig zoals ik zeg. Ajax moet voetballend de oploosing zoeken en zeker niet in fysieke strijd. tis goed remco.. tuurlijk moet je het voetballend oplossen, ben ik ook helemaal voor.. maar beetje strijd lust en WERKEN mag wel.. zie ik hem niet doen Sorry.. Suarez sprong nooit inderdaad maar die vechte voor de 2de bal.. Eriksen doet geen van beide.. en dat bedoel ik ermee en daarom keek ik ook 10x liever naar Suarez en zo nog vele ajacieden met mij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:47 schreef nora het volgende:[..] gelukkig zijn dat er maar een paar ,die zijn talent helaas niet zien gaat vanzelf over als hij zijn klasse laat zien.Enne dan gaat hij zeker boven de 30 mil.uitkomen. nou dan hoop ik dat hij dat snel gaat doen, tegen Zagreb bijv.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] tis goed remco.. tuurlijk moet je het voetballend oplossen, ben ik ook helemaal voor.. maar beetje strijd lust en WERKEN mag wel.. zie ik hem niet doen Sorry.. Suarez sprong nooit inderdaad maar die vechte voor de 2de bal.. Eriksen doet geen van beide.. en dat bedoel ik ermee en daarom keek ik ook 10x liever naar Suarez en zo nog vele ajacieden met mij.. Maar Suarez was alles behalve een typische Ajax speler.. En ja ik keek ook heel graag naar hem en vind hem een van de beste Ajax spelers van de afgelopen 15 jaar. Bergkamp ( vergelijkbare positie en type speler/talent) vocht ook nooit een duel uit, wat hij wel deed was proberen wat druk op de bal te zetten en dat doet Erikkssen niet heel anders.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat vind jij.. ik vind eriksen eigenlijk helemaal geen druk op de bal zetten.. hij wandelt er naar toe, dat is wat anders dan druk zetten.. maar die discussie hebben we al vaker gehad.. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Verkopen voor 20 mio, Maher voor 5 mio ervoor in de plaats ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het ergste is dat Maher uit de achtertuin van Ajax komt onze eigen Zeeburgia hoe is het mogelijk he !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En die speelt nu ff leuk bij AZ, net zoals de halve ED aan spelers die we ooit gekocht hebben die het leuk deden is ook dat bij hem bij lange na geen garantie om bij ons te slagen..
Ajax heeft trouwens geprobeerd hem naar Ajax te halen, enkel koos hij voor AZ>. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Maher aub niet kom op zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad man, stel je voor dat we goede voetballers bij Ajax zouden hebben..
Misschien dat de Boer KAH ergens kan ophalen, wordt er tenminste eens geschoffeld.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik dacht dat jij voor Ajax was?? Duels aangaan en winnen hoort niet bij onze club, dat hoort bij de havenslaven.. Toch moeten we ook hier wel duels winnen, anders waren Edgar Davids en Bogarde toch ook geen publiekslievelingen?? En natuurlijk moet dat samengaan MET mooi voetbal, maar ook knokken!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:58 schreef Guyt het volgende:[..] Ik wil hier toch ff tegen jou ingaan.Het zijn dr echt wel meer dan een paar hoor die het niet in CE zien zitten.En dat doet er verder niet toe ieder zn eigen mening daar over.Wat betreft die 30 miljoen.Overdrijven is ook een vak.Geloof daar namelijk niet zo in. Als hij zich doorontwikkelt op de manier die hij kan, komt dat bedrag wel goed hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 20:51 schreef Ajx het volgende:[..] Toch moeten we ook hier wel duels winnen, anders waren Edgar Davids en Bogarde toch ook geen publiekslievelingen?? En natuurlijk moet dat samengaan MET mooi voetbal, maar ook knokken!! Maar dat hoort zeker niet bij een nummer 10 bij Ajax. Natuurlijk mogen er best 1 of 2 bikkelaars in het veld staan, maar de intentie bij Ajax mag niet zijn om het duel aan te gaan, men moet het duel uit de weg gaan door er omheen te voetballen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
duel betekent ook niet perse schoffelen.. 1 tegen 1 duel een man voorbij spelen. of een keer op werklust de bal veroveren in een 1 tegen 1 situatie.. dat zijn ook duels deed wesley sneijder (een nummer10) ook zo vaak.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:duel betekent ook niet perse schoffelen.. 1 tegen 1 duel een man voorbij spelen. of een keer op werklust de bal veroveren in een 1 tegen 1 situatie.. dat zijn ook duels deed wesley sneijder (een nummer10) ook zo vaak.. Sneijder moet het anders ook niet van de passeer bewegingen hebben, en fysiek was hij ook niet al te sterk in de tijd dat hij bij ons speelde. Hij is pas echt sterker geworden in de Primera Division en de Serie A.
Ook Sneijder is een meester in het bewegen tussen de linies, het positiespel...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sneijder is altijd een fel kereltje geweest... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] Maar dat hoort zeker niet bij een nummer 10 bij Ajax. Natuurlijk mogen er best 1 of 2 bikkelaars in het veld staan, maar de intentie bij Ajax mag niet zijn om het duel aan te gaan, men moet het duel uit de weg gaan door er omheen te voetballen. Als het lukt om eromheen te voetballen heb ik er ook geen problemen mee hoor, maar dat doet Eriksen niet, dus tot dan, moet ook hij strijd leveren!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 16:45 schreef Ajx het volgende:[..] Als het lukt om eromheen te voetballen heb ik er ook geen problemen mee hoor, maar dat doet Eriksen niet, dus tot dan, moet ook hij strijd leveren!! dat doet Erikssen juist wel. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Juist niet, gaat vaak alsnog duels in, die hij dan vervolgens niet echt durft aan te gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10