|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En hoort dan ook een beetje bij de supporters..
En daarbij heb ik ook gewoon gelijk...:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Arrogante zak ;-) Whahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: denken gelijk te hebben en daadwerkelijk gelijk hebben zijn 2 heel verschillende dingen.. :) en arrogant zijn en betweterig ook.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Al is het van niet, ben nu toch echt te oud geworden om Ja/nee spelletjes te spelen.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Wel positieve arrogantie, mag niet omslaan in overmoed heh.... Anders ga je nog eens op je bek, mag bij jou niet gebeuren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En toch doe je het. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 16:07 schreef remco k het volgende:Kan prima in het geruchten topic, veel meer dan een gerucht is het namelijk niet. Aguerro wordt gehaald voor 41 miljoen, en Milan denkt meer te kunnen vangen voor Pato?? Gaat niet gebeuren, Ajax zal hem ook niet zomaar laten gaan, maar he als we er 30 miljoen voor kunnen krijgen breng ik hem zelf wel weg. Ik rij achter je aan met zijn vriendin in mijn auto en zijn spullen achterin. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik zei dat ik er vanaf toen mee stopte, vandaar ook de tekst en uitleg. Iets verder kijken dan je neus lang is heh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:24 schreef Ajx het volgende:[..] Ik zei dat ik er vanaf toen mee stopte, vandaar ook de tekst en uitleg. Iets verder kijken dan je neus lang is heh En nu ga je weer verder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Dan even een serieuze vraag: Kan di bericht bewaarheid worden? Want dat zou toch niet zo mooi zijn. Maar mij lijkt het toch sterk dat ze Pato wegdoen, toch een hele goede aanvaller, voor Eriksen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moet je ff het bericht lezen, ze willen Pato voor 45 miljoen + verkopen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: speel je op je 12e geen ja/nee spelletjes meer dan? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Wat een grap zeg!!! Lig dubbel hier! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, maar er is nog niks officieels, van dat er ergens een bod ligt ofzo? Want tot dan toe zijn het gewoon geruchten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
'City zag Eriksen excelleren tegen Zagreb' Manchester City houdt de ontwikkeling van Ajax-middenvelder Christian Eriksen nog altijd scherp in de gaten. De Engelse club was volgens The Daily Mail onlangs nog aanwezig in de Arena. Volgens de boulevardkrant nam een scout van City plaats op de tribune tijdens het Champions League-duel tussen Ajax en Dinamo Zagreb. Eriksen stelde hem niet teleur. De negentienjarige Deen leverde in het met 4-0 gewonnen duel twee assists af. Ook Chelsea zou volgens de krant tijdens dat duel op de tribune hebben gezeten voor Eriksen.
Man City is het meest concreet, vervolgt de krant. De club zou het bod van Chelsea, 26 miljoen euro, ruim willen overtreffen. De huidige lijstaanvoerder van de Premier League heeft liefst 35 miljoen euro over voor de middenvelder van Ajax.
IK ZEG, DOEN |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
35 miljoen ik zeg ook DOEN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor 35 zeg ik ook doen. Ajax wordt er dan wel een stuk zwakker van helaas. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
daar verschillen we dan over qua mening ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk naar de cijfers, die spreken voor zich. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zwakker??? Met die 35 miljoen kan Ajax een paar posities verstevigen, dus worden ze niet zwakker maar juist beter! Ik zeg dus ook doen!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 17:19 schreef amsterdammer113 het volgende:Zwakker??? Met die 35 miljoen kan Ajax een paar posities verstevigen, dus worden ze niet zwakker maar juist beter! Ik zeg dus ook doen!!! Volgens mij ken jij Ajax ook toch?? die gaan nog geen 5 miljoen van dat geld investeren. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
hehe 35 mil is zeer nice, ffe de poot stijf houden dan krijgen we er 40 voor! en dan meteen goeie verdedigers kope en normale kieper vermeer was gister echt om te janken. geef cilessen maar is een echte kans! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: O ja shit, das dan ook weer zo!! ;-) |
|
|
|