|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb een aanpassing gedaan op http://ajax.headliner.nl (en alle andere pagina's) waardoor de pagina niet meer wacht totdat de advertentie is geladen.
In principe zou je er niets van moeten merken behalve dat de pagina weer wat sneller laadt, maar mocht je toch iets zien wat niet goed is qua layout, dan hoor ik dat graag!
Vooral exotische browsers (mobiel/tablet etc.) kan ik zelf niet testen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
op mobi werkt hij bij mij goed.. ook bij normaal inet thuis niks aan het handje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mobiel werkt perfect, en Ipad werkt ook prima volgens vrouwlief.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat is er gebeurd dan?? Zie geen veranderingen aan het forum???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je een pagina opent vanaf headliner.nl zelf dan deed hij wat raar met die nieuwe reclames die er bij aan hangen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:42 schreef remco k het volgende:[..] Als je een pagina opent vanaf headliner.nl zelf dan deed hij wat raar met die nieuwe reclames die er bij aan hangen.. Owwwww hahahaha weet ik veel. Heb daar geen verstand van man! Weet alleen wat onzin posten is want dat doe ik altijd!! Whahahaha ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 17:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Owwwww hahahaha weet ik veel. Heb daar geen verstand van man! Weet alleen wat onzin posten is want dat doe ik altijd!! Whahahaha ;-) Blij dat je het zelf zegt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha tja........... Ik kijk nog wel eens in de spiegel!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook en weet je wat ik dan zie??? Een hele knappe vrouw die achter me staat...:-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha slijmbal!! Ze zit zeker naast je?? Whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze las toevallig eens een keer mee... Whahahaha.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: pics or it didn't happen! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha helemaal eens ouwe!!! Pics Remco, anders kunnen we het niet checken!! Whahahaha ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha... Nee kerel, ik mag me gelukkig prijzen met een hele leuke en mooie jonge dame (mijn mening natuurlijk).. Ze wordt vaak zat nagekeken, en niet vanwege haar Xpoten.. |
|
|
|