BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mening Been

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Na de nederlaag in de beker en het verlies bij Groningen is er nog geen verbetering zichtbaar volgens Mario Been, Mee eens?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 31 oktober 2011 - 19:06   quote  deeplink  
??
DARRYL
 DARRYL - maandag 31 oktober 2011 - 19:07   quote  deeplink  
bron? of denk jij dat hij dit denkt..
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Hij was net bij studio sport mocht je het gemist hebben.
Omekees
 Omekees - maandag 31 oktober 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 19:05 schreef willem v G het volgende:
Na de nederlaag in de beker en het verlies bij Groningen is er nog geen verbetering zichtbaar volgens Mario Been, Mee eens?
Oneens.
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Misschien ff wachten tot na de wedstrijd tegen RKC want dan kunnen we zomaar op plek 8 of 9 staan,of Ronald maakt de juiste keuze en staan nog rond plek 5,
Quiroz
 Quiroz - maandag 31 oktober 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Eens met Mario. We spelen nog steeds zonder idee en flodderen maar wat aan als wij het spel moeten maken. Daar doen tactische manouvres van Koeman niks aan, ook Mario heeft wel is een wedstrijd in ons voordeel beslist door zijn tactische keuzes.
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 19:27   quote  deeplink  
De kwaliteit aan spelers tussen het vorige en huidige seizoen is toch licht in het voordeel van de huidige selectie denk ik (Bakkel en Clasie) maar we hebben nu ook meer punten en die zijn wel behaalt met een aantal spelers minimaal 4 die het beoogde niveau nooit zullen halen, in dat opzicht zie ik het bij Koeman nog steeds wat positiever in maar ok de volgende 3 wedstrijden zijn crusiaal voor mij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Niet eens met Mario. Het positiespel is enorm verbeterd en ziet er veel verzorgder uit dan onder Mario. Alleen het de afstemming tussen de verdediging en het middenveld klopt nog te vaak niet. En bovendien Mulder is onverklaarbaar matig gaan keepen.

En is Mario vergeten dat we dit jaar al veel meer punten hebben dan vorig jaar??

Vorig seizoen stonden we om deze tijd op de 15de plek met 11 punten na 12 wedstrijden. 3 gewonnen, 2 gelijk, 7 verloren. 16 doelpunten gescoord, 26 tegen en dus een doelsaldo van -10.

Dit seizoen hebben we tot nog toe na 11 wedstrijden, 18 punten en staan we 6de. 5 gewonnen, 3 gelijk en 3 verloren. 21 doelpunten gemaakt en 16 tegen. Doelsaldo van +5.

Klein verschil Mario. Je bent een prima kerel, maar jij hebt je kans gehad. Laat het is een keer achter je.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Als we dus winnen van NEC, komend weekend, dan hebben we dus al bijna 2x zoveel punten als vorig jaar na 12 wedstrijden.
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Vindt ook wel dat we beter voetballen, maar het grootste struikelblok is volgens mij dat als je een aantal spelers binnen je selectie hebt die gewoonweg niet goed genoeg zijn een hele selectie er last van heeft, want dan maak je elkaar niet beter en is er te weinig concurentie, dus daar ligt de zere plek!!
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 20:00   quote  deeplink  
En ja hoor, daar is ie weer! Ik dacht al, waar blijft hij weer met al die vreselijke onzin van hem. Hij kan het weer niet laten om even na te trappen, richting de club die hij zogenaamd lief heeft. Ongelooflijk dat sommigen deze walgelijke vent nog lang gesteund hebben.

Deze amateurtrainer heeft er werkelijk niets van gebakken en blijft maar een grote smoel houden. Bij Genk is hij ook alweer bezig om de boel te verzieken. Het woord Feyenoord moet jij gewoon NOOIT meer in je mond nemen.

Overal zeggen dat je een echte Feyenoorder bent, maar gewoon 80% salaris meenemen terwijl je een aantal maanden later alweer bij Genk tekende..

Mario Been///nep-Feyenoorder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Dit jaar: 18 punten, doelsaldo + 5.
Vorig jaar in dezelfde wedstrijden: 9 punten, doelsaldo -5
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 oktober 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Ik ken alleen Been de voetballer Been de trainer wil ik op deze manier niet meer kennen.Hij gooit teveel met blubber en zit vol rancune.....hou ik niet van
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Mee eens, Been moet zich bezig houden met zijn eigen clubje en als dat niet lukt misschien gewoon maar gaan golfen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 oktober 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:00 schreef MMM het volgende:
En ja hoor, daar is ie weer! Ik dacht al, waar blijft hij weer met al die vreselijke onzin van hem. Hij kan het weer niet laten om even na te trappen, richting de club die hij zogenaamd lief heeft. Ongelooflijk dat sommigen deze walgelijke vent nog lang gesteund hebben.

Deze amateurtrainer heeft er werkelijk niets van gebakken en blijft maar een grote smoel houden. Bij Genk is hij ook alweer bezig om de boel te verzieken. Het woord Feyenoord moet jij gewoon NOOIT meer in je mond nemen.

Overal zeggen dat je een echte Feyenoorder bent, maar gewoon 80% salaris meenemen terwijl je een aantal maanden later alweer bij Genk tekende..

Mario Been///nep-Feyenoorder
Jij heb het niet zo op Mario he? hahahahahaha
willem v G
 willem v G - maandag 31 oktober 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Ik heb van mensen gehoort die het kunnen weten dat Mario het leuk vindt om iemand voor lul te zetten, en dan ook niet schroomt als iemand het aangeeft het niet leuk te vinden toch maar cynisch en onplezierig leuk wil blijven doen. Ik hou niet van die typetjes sorry!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 oktober 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Wanneer leert Mario z'n kanis eens dicht te houden. Als echte Feyenoorder baal je.
Hij verspeelt krediet.
MMM
 MMM - maandag 31 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij heb het niet zo op Mario he? hahahahahaha
Valt het op maat? Hahahahaha
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 01 november 2011 - 06:19   quote  deeplink  
Mario Been: 'Er al met al nog niet echt veel veranderd'

Geschreven op 2011-10-31 om 23:42:33 | Bekeken: 1899 | Reacties: 24 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl

Mario Been speelt dinsdagavond met zijn club Racing Genk tegen Chelsea in de Champions League. In de aanloop naar dat duel sprak de vorige trainer van Feyenoord ook over zijn oude club: "zoveel is er nog niet veranderd."

Been won afgelopen weekend met Genk van Club Brugge. Het betekende gelijk de laatste wedstrijd van Adrie Koster als trainer van Brugge. Een vervelende bijsmaak voor Been, zo zegt hij tegen de NOS: Adrie is een geweldige vriend van mij natuurlijk, want ik heb het vak in het begin bij hem geleerd door twee jaar assistent van hem te zijn bij Excelsior. Ik heb hem gelijk gebeld, want dit is ongelofelijk vervelend. Aan de andere kant weet je ook dat dit het lot is van een coach. Ik vind het soms te makkelijk om te denken dat je alles oplost door een trainer naar buiten te gooien, want dat is vaak niet zo.

Been refereert aan zijn vertrek bij Feyenoord. In zijn ogen is er ook nadat hij is vertrokken nog weinig verschil te merken: Je ziet nu ook dingen terug waarbij je denkt: zoveel is er nog niet veranderd. Ik was enorm verbaasd over de manier waarop ze in de ArenA speelden, dat vond ik ongelofelijk knap. Maar een week later zie je spelers boos van het veld aflopen, word je in de beker uitgeschakeld en krijg je een pak slaag in Groningen. Dus wat dat betreft en zo zit ik erin - is er al met al nog niet echt veel veranderd.

voor mmm dan...
Els
 Els - dinsdag 01 november 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Hij heeft op sommige vlakken wel een punt, maar of hij dat punt nou moet maken....
JanM
 JanM - dinsdag 01 november 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 07:35 schreef Els het volgende:
Hij heeft op sommige vlakken wel een punt, maar of hij dat punt nou moet maken....
Zegt weinig verkeerd hier. Wat moet 'ie anders zeggen als hem er naar gevraagd wordt: "geen commentaar" ???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Been heeft gewoon een punt.
Voetballend is t wel ietsjes beter, maar mentaal is het nog hetzelfde drama.

Blijkbaar zit t niet goed in de kopjes bij een aantal mensen op cruciale posities.
Misschien kunnen ze toch de druk niet aan. Een soort van verlamming als er druk van presteren komt.

Ik lijk een patroon te zien dat wanneer men weer dingen gaat verwachten (vaak na een goede prestatie tegen verwachting in), dat het dan mis gaat.

Voer voor psychologen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door Stylzz --
craven
 craven - dinsdag 01 november 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:
Been heeft gewoon een punt.
Voetballend is t wel ietsjes beter, maar mentaal is het nog hetzelfde drama.

Blijkbaar zit t niet goed in de kopjes bij een aantal mensen op cruciale posities.
Misschien kunnen ze toch de druk niet aan. Een soort van verlamming als er druk van presteren komt.

Ik lijk een patroon te zien dat wanneer men weer dingen gaat verwachten (vaak na een goede prestatie tegen verwachting in), dat het dan mis gaat.

Voer voor psychologen?
Als we aan het eind van de rit meer punten hebben en hoger dan vorig jaar staan, dan heeft koeman het gewoon goed gedaan met een "minder"elftal(volgens de critici) dan vorig seizoen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 10:53 schreef craven het volgende:

[..]

Als we aan het eind van de rit meer punten hebben en hoger dan vorig jaar staan, dan heeft koeman het gewoon goed gedaan met een "minder"elftal(volgens de critici) dan vorig seizoen
Maar dat zeg ik ook niet. Wat gewoon frappant is zijn die pieken tegenover die enorme dalen.
Dat hoort normaal gesproken nooit zo ver van elkaar af te liggen.
craven
 craven - dinsdag 01 november 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik ook niet. Wat gewoon frappant is zijn die pieken tegenover die enorme dalen.
Dat hoort normaal gesproken nooit zo ver van elkaar af te liggen.
Nee normaal gesproken niet, maar dit is typisch feyenoord de laatste jaren, wat dat betreft is het het grote mankement van dit feyenoord. Als je met 2-0 van groningen verliest dan kan iedereen er min of meer mee dealen. Maar bij feyenoord is het meteen het uiterste, wat dat betreft heb je helemaal gelijk...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 november 2011 - 11:12   quote  deeplink  
alleen mentaal zit die labiliteit er nog. Wat dat betreft heeft Been wel gelijk, maar we hebben ten eerste veel meer punten (we staan nu 6de en itt de 15de plek van vorig jaar om deze tijd) en ons positiespel is significant beter.
King - 010
 King - 010 - dinsdag 01 november 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Lijkt wel een gebeten keffertje. Ga lekker tegen iemand anders 'Been' aanrijden.
Moet nou echt alles vergeleken gaan worden wat Been eventueel wel goed deed en Koeman niet?
Moet echt alles onder een loep gelegd worden en vingertje wijzen naar Feyenoord's 'fouten'?

Ik dacht dat hij een Feyenoord man was.
Wees dan blij en accepteer dat het een stuk beter gaat dan vorig seizoen.
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2011 - 12:15   quote  deeplink  
het heeft met cultuur te maken,,,,,
nederlanders zijn mentaal sterker.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 01 november 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Het zou Mario sieren niet meer over Feyenoord te oordelen, ik kan me zelfs niet aan de indruk onttrekken dat hij zo'n 6-0 wel 'lekker' vind..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 november 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 12:26 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Het zou Mario sieren niet meer over Feyenoord te oordelen, ik kan me zelfs niet aan de indruk onttrekken dat hij zo'n 6-0 wel 'lekker' vind..
precies. toen Feyenoord goed draaide hoorde je hem daar niet over, maar vlak nadat Feyenoord er met 6-0 is afgegaan, kan hij zich niet inhouden er toch wat over te zeggen.

Doet dat nou niet Mario. Blijf lekker bezig met je Genk.

Vorig seizoen was nog vele malen erger.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 01 november 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 12:26 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Het zou Mario sieren niet meer over Feyenoord te oordelen, ik kan me zelfs niet aan de indruk onttrekken dat hij zo'n 6-0 wel 'lekker' vind..
tuurlijk vind ie dat wel lekker. dat is ook niet zo gek.
MMM
 MMM - dinsdag 01 november 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Als je overal aangeeft zo'n echte Feyenoorder te zijn is dat gek ja.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 01 november 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Mariotje kan zich btr bemoeite met die lijpe belge van um.
Doettie al meer dan genoeg.
Boma
 Boma - dinsdag 01 november 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Maar ook wij moeten geen aandacht meer geven aan op of aanmerking over Feyenoord door Mario.
JanM
 JanM - dinsdag 01 november 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 06:19 schreef obiku010 het volgende:
Mario Been: 'Er al met al nog niet echt veel veranderd'

Geschreven op 2011-10-31 om 23:42:33 | Bekeken: 1899 | Reacties: 24 | Foto: OrangePictures | Bron: Rijnmond.nl

Mario Been speelt dinsdagavond met zijn club Racing Genk tegen Chelsea in de Champions League. In de aanloop naar dat duel sprak de vorige trainer van Feyenoord ook over zijn oude club: "zoveel is er nog niet veranderd."

Been won afgelopen weekend met Genk van Club Brugge. Het betekende gelijk de laatste wedstrijd van Adrie Koster als trainer van Brugge. Een vervelende bijsmaak voor Been, zo zegt hij tegen de NOS: Adrie is een geweldige vriend van mij natuurlijk, want ik heb het vak in het begin bij hem geleerd door twee jaar assistent van hem te zijn bij Excelsior. Ik heb hem gelijk gebeld, want dit is ongelofelijk vervelend. Aan de andere kant weet je ook dat dit het lot is van een coach. Ik vind het soms te makkelijk om te denken dat je alles oplost door een trainer naar buiten te gooien, want dat is vaak niet zo.

Been refereert aan zijn vertrek bij Feyenoord. In zijn ogen is er ook nadat hij is vertrokken nog weinig verschil te merken: Je ziet nu ook dingen terug waarbij je denkt: zoveel is er nog niet veranderd. Ik was enorm verbaasd over de manier waarop ze in de ArenA speelden, dat vond ik ongelofelijk knap. Maar een week later zie je spelers boos van het veld aflopen, word je in de beker uitgeschakeld en krijg je een pak slaag in Groningen. Dus wat dat betreft en zo zit ik erin - is er al met al nog niet echt veel veranderd.

voor mmm dan...
Nogmaals, wat zegt hij hier nou verkeerd? Somt gewoon de feiten op en geeft Feyenoord zelfs een compliment voor de prestatie tegen 020. Foei Mario!
willem v G
 willem v G - dinsdag 01 november 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Mario is gewogen bij Feyenoord en helaas voor hem te licht bevonden!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 november 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 16:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zegt hij hier nou verkeerd? Somt gewoon de feiten op en geeft Feyenoord zelfs een compliment voor de prestatie tegen 020. Foei Mario!
"Zoveel is er nog niet veranderd."
Dát zegt ie. Is niet kies t.o.v. zijn opvolger. HIj spreekt immers een oordeel uit.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Nee hoor blijf Beentje maar knuffelen,als ex voetballer ja
maar wat valt hij mij tegen als mens,slechte verliezer
zeer diep gezakt in mijn achting (zit hij niet mee)
Prik het ballonetje Been eens door jongens.
Als je echt van je club houdt beschadig je niets en niemand ook niet door zogenaamde
met het uitspreken van een oordeel de club is groter dan Been of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door piet de paler --
charlotte
 charlotte - dinsdag 01 november 2011 - 21:04   quote  deeplink  
laat die clown zich met de rc genk bezighouden
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:04 schreef charlotte het volgende:
laat die clown zich met de rc genk bezighouden
;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 november 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Been moet zijn smoel houden!! Schaken en El Ahmadi waren onder Been al afgeschreven....
Laat hij nu zelf eens proberen het seizoen uit te zitten in Genk, dat zal al moeilijk genoeg worden voor hem!!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 01 november 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:06 schreef lijdensweg het volgende:
Been moet zijn smoel houden!! Schaken en El Ahmadi waren onder Been al afgeschreven....
Laat hij nu zelf eens proberen het seizoen uit te zitten in Genk, dat zal al moeilijk genoeg worden voor hem!!
Eens..?!

Apart ;)
craven
 craven - dinsdag 01 november 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 16:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zegt hij hier nou verkeerd? Somt gewoon de feiten op en geeft Feyenoord zelfs een compliment voor de prestatie tegen 020. Foei Mario!
vergeet Bruins niet in je dankwoord ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 november 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Toch een puntje voor Been tegen Chelsea....
Ik ziet die de Bruyne graag naar de KUIP komen van Genk..
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch een puntje voor Been tegen Chelsea....
Ik ziet die de Bruyne graag naar de KUIP komen van Genk..
ruilen met guidetti!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:38 schreef van geil het volgende:

[..]

ruilen met guidetti!!!!
kies er maar 1 uit van alle aanvallers op Guyon na..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kies er maar 1 uit van alle aanvallers op Guyon na..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 01 november 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kies er maar 1 uit van alle aanvallers op Guyon na..
Cisse of Biseswar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mening Been









0.0070571