|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Ahmadi wil Feyenoord verlaten: 'Komende zomer wil ik hogerop' (VoetbalZone)
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ja, maar aan welke club zat ie te denken?? Barcelona zeker hij denkt dat ie die Fabregas, Xavi en inesta wel aankan. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: er moet eerst maar eens concrete belangstelling zijn.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 20:23 schreef Omekees het volgende:Ja, maar aan welke club zat ie te denken?? Barcelona zeker hij denkt dat ie die Fabregas, Xavi en inesta wel aankan. Geen idee. Spaanse competitie trekt hem. Welke club er dan komt, eventueel, is dan aan hem om te kiezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij zou met zijn spel goed bij Arsenal thuispassen denk ik. De subtop van de premier league moet hij aankunnen en misschien kan hij nog wel hoger. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit soort spelers gedijt alleen in een heel goed team.Waar hij niet hoeft te werken. Daaaaaaaaag Karim je hebt dit seizoen al 5 wedstrijden goed gespeeld dus ja het is tijd om je mond open te trekken. Wie hebben we op zijn positie ?(ik dacht Mokotjo) Ik heb zo een baal van dit soort spelers,geef me dan maar een Hofs minder techniek minder van alles maar werken voor je geld |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:Dit soort spelers gedijt alleen in een heel goed team.Waar hij niet hoeft te werken. Daaaaaaaaag Karim je hebt dit seizoen al 5 wedstrijden goed gespeeld dus ja het is tijd om je mond open te trekken. Wie hebben we op zijn positie ?(ik dacht Mokotjo) Ik heb zo een baal van dit soort spelers,geef me dan maar een Hofs minder techniek minder van alles maar werken voor je geld eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Denk je ? El halil cassablanca en neem gelijk wat vrienden uit mijn straat mee |
|
|
|