|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nicolai Boilesen raakte in de topper tegen PSV geblesseerd en is nog altijd niet fit om in actie te komen voor Ajax. De Deense verdediger kampt met een hamstringblessure en is tot de winterstop uitgeschakeld.
Boilesen was op de weg terug, maar kreeg te maken met een terugslag. De jongeling moet nu nogmaals zes weken toekijken en zal na de winterstop zijn rentree kunnen maken. Op 18 september scheurde Boilesen de hamstring. Sindsdien miste hij de wedstrijden tegen VV Noordwijk (beker), FC Twente, Real Madrid (Champions League), FC Groningen, Feyenoord, AZ, Dinamo Zagreb (Champions League) en de beide ontmoetingen met Roda JC Kerkrade, voor de beker en competitie.
Voor trainer Frank de Boer blijft het op die manier puzzelen voor de linksachterpositie. Dico Koppers, Vurnon Anita en Daley Blind zijn kandidaten om het gat op te vullen.
------
FUCCCCKKK!!!
wie nu als linksback? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Tja, hedden we Burnet maar niet zomaar laten gaan he... We hebben inderdaad Koppers nog natuurlijk en Anita, maar Anita hoort in mijn ogen nog steeds niet op linksback. Zie hem het liefst op het middenveld, maar ook rechtsback zou nog een optie zijn. Als we nu dus echt de club willen zijn waar de jeugd een kans krijgt, moet Frank gewoon Koppers opstellen, die heeft het prima gedaan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 09:57 schreef Grasmaaier het volgende:Nicolai Boilesen raakte in de topper tegen PSV geblesseerd en is nog altijd niet fit om in actie te komen voor Ajax. De Deense verdediger kampt met een hamstringblessure en is tot de winterstop uitgeschakeld. Boilesen was op de weg terug, maar kreeg te maken met een terugslag. De jongeling moet nu nogmaals zes weken toekijken en zal na de winterstop zijn rentree kunnen maken. Op 18 september scheurde Boilesen de hamstring. Sindsdien miste hij de wedstrijden tegen VV Noordwijk (beker), FC Twente, Real Madrid (Champions League), FC Groningen, Feyenoord, AZ, Dinamo Zagreb (Champions League) en de beide ontmoetingen met Roda JC Kerkrade, voor de beker en competitie. Voor trainer Frank de Boer blijft het op die manier puzzelen voor de linksachterpositie. Dico Koppers, Vurnon Anita en Daley Blind zijn kandidaten om het gat op te vullen. ------ FUCCCCKKK!!! wie nu als linksback? Gewoon 343 blijven spelen!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: 3-4-3 is een opstelling waarmee je tegen teams kan spelen met twee spitsen. Als je tegen een team speelt die met 3 spitsen spelen is dat geen optie voor Frank denk ik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 10:52 schreef ktotheb het volgende:[..] 3-4-3 is een opstelling waarmee je tegen teams kan spelen met twee spitsen. Als je tegen een team speelt die met 3 spitsen spelen is dat geen optie voor Frank denk ik je kan gewoon beginnen met 343 je kan makkelijk switchen naar 433
anita alder ooijer vertonghen |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:[..] je kan gewoon beginnen met 343 je kan makkelijk switchen naar 433 anita alder ooijer vertonghen Ik zou Verthongen nooit op de linksback zetten als je met 4 verdedigers speelt. En Frank heeft zelf al aangegeven dat hij geen 3-4-3 wil spelen tegen 3 spitsen. Ik neem aan dat hij zal spelen met wiel-alder-jan-anita, maar ik hoop dat hij koppers op linksback zet en anita middenveld |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 12:12 schreef ktotheb het volgende:[..] Ik zou Verthongen nooit op de linksback zetten als je met 4 verdedigers speelt. En Frank heeft zelf al aangegeven dat hij geen 3-4-3 wil spelen tegen 3 spitsen. Ik neem aan dat hij zal spelen met wiel-alder-jan-anita, maar ik hoop dat hij koppers op linksback zet en anita middenveld Dan tien keer liever Enoh op het middenveld. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gewoon Burnett opstellen o nee die hebben we weg gedaan ,k..zooi het blijft een slechte zaak voor een topploeg . |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
-Vermeer- -Van Der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita -Eriksen-De Jong-Janssen Sulejmani-Bulykin-Boerrigter |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 12:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:-Vermeer- -Van Der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita -Eriksen-De Jong-Janssen Sulejmani-Bulykin-Boerrigter TOET FOUT GEANTWOORD volgens mij is al meerdere malen gebleken dat dit niet werkt.. of wou je dejong als controleur ? opzich heb je wel gelijk denk ik quaopstelling voor de rest alleen denk ik dan dat het dit word
-Vermeer- -Van Der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita -Enoh- -Eriksen--Janssen Sulejmani/Lukoki-Dejong-Boerrigter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:[..] je kan gewoon beginnen met 343 je kan makkelijk switchen naar 433 anita alder ooijer vertonghen Lekker onze beste verdediger in een rol zetten die hem niet bevalt en die hij slecht uitvoerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 12:41 schreef nora het volgende:Gewoon Burnett opstellen o nee die hebben we weg gedaan ,k..zooi het blijft een slechte zaak voor een topploeg . Die speelt nu niks beter dan dat Blind bij Groningen deed, en die bakt er volgens velen u niks van bij Ajax.. Dat Burnett het nu leuk doet bij Groningen is dus geen enkele garantie voor succes bij Ajax.. Volgens mij heeft het verleden dat ook heel vaak uitgewezen..
Bij Groningen is het niet erg om 2 slechte wedstrijden te spelen en een aantal keren voorbij gelopen te worden..
Als een back bij Ajax voorbij wordt gelopen door bijvoorbeeld een Hveen speler en de week daarna een Hcles speler wordt hij met de grond gelijk gemaakt, een hele andere druk om onder te spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 12:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:-Vermeer- -Van Der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita -Eriksen-De Jong-Janssen Sulejmani-Bulykin-Boerrigter Lekker weer met het middenveld gaan spelen dat dit seizoen keer op keer heeft gefaald.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Onze vriend Burnett is in mijn ogen veel beter op dit moment als dat Blind was bij Groningen en ook een back die de hele wedstrijd blijft gaan en die hebben wij niet zo veel,al vond ik Boilessen erg goed vooruit gaan tot zijn blessure. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 12:56 schreef Ajax Is The Best het volgende:-Vermeer- -Van Der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita -Eriksen-De Jong-Janssen Sulejmani-Bulykin-Boerrigter Dit slaat nergens op die de Jong is niet van Ajax niveau en zeker niet op het middenveld toen hebben we ook zoveel punten verloren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vermeer. Wieltje -Aldi-Tong-Koppens Anita Eriksen - Jans Sulejani-Bully-Boertje |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] Lekker onze beste verdediger in een rol zetten die hem niet bevalt en die hij slecht uitvoerd.. volgens mij lees je niet goed.. ik zeg alleen dat het makkelijk switchen is van 343 naar 443 dus weet begod niet wat je nu weer loopt te zwammen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 13:47 schreef nummer10 het volgende:[..] volgens mij lees je niet goed.. ik zeg alleen dat het makkelijk switchen is van 343 naar 443 dus weet begod niet wat je nu weer loopt te zwammen En je zet neer. Anita Alder Ooijer Vertonghen, dan staat Jan toch linksback of ben ik nu scheel?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
yep klopt.. omdat ik van mening ben dat hij daar beter is dan Anita op links en Alder op rechts.. en dan bedoel ik dat ik denk dat
Anita Alder Ooijer Vertonghen
sterker is dan
Alder Ooijer Vertonghen Anita
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Of gewoon Greg Alder Jan Anita. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nog liever Koppers en Anita op het middenveld trouwens. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
we hebben het over dat de deboer 343 wil spelen dus dan zie jij liever een achterhoede met alder ooijer vertonghen en dan vdwiel of koppers in het midden ?? en dan enoh of anita eruit ? want ik ga ervan uit dat deboer 343 gaat spelen en zoals ik overal leest hijzelf ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:we hebben het over dat de deboer 343 wil spelen dus dan zie jij liever een achterhoede met alder ooijer vertonghen en dan vdwiel of koppers in het midden ?? en dan enoh of anita eruit ? want ik ga ervan uit dat deboer 343 gaat spelen en zoals ik overal leest hijzelf ook Als je 343 gaat spelen speel je niet met 4 man achterin zoals jij net schetst.. DZ speelde tegen ons met een 2 mans aanval maar wel met ver vooruit geschoven linker en rechter middenvelders. Of het verstandig is om met 343 te gaan spelen durf ik dus te betwijfelen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lees ff terug.. ik zeg alleen dat het makkelijk switchen is van 343 naar 433.. maar zou het nog duidelijker maken..
3-4-3
-Vermeer- Alderweireld-Ooijer-Vertonghen -Enoh- Anita--Janssen Eriksen- Sulejmani/Lukoki-Dejong-Boerrigter
433 Anita-Alderweireld-Ooijer-Vertonghen -Enoh- Eriksen--Janssen Sulejmani/Lukoki-Dejong-Boerrigter
1 kleine aanpassing tijdens de wedstrijd, en zo bedoelde ik het niet meer en niet minder |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
3-4-3 kan een goede opstelling zijn, zowel tegen clubs met 2 spitsen spelen, maar het kan ook tegen een hele zwakke club die niet over de middenlijn komt(zoals een Excelsior). Maar 4-3-3 spelen we natuurlijk meestal, en dan moet je gewoon met Koppers spelen, want Blind kan gewoon niet en Anita moet op de punt achteruit positie. Daarnaast heel gek, iedereen zet Ooijer gewoon erin bij 4-3-3 en 3-4-3!! En dan van der Wiel ernaast!! Ooijer is toch die opa?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2011 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:lees ff terug.. ik zeg alleen dat het makkelijk switchen is van 343 naar 433.. maar zou het nog duidelijker maken.. 3-4-3 -Vermeer- Alderweireld-Ooijer-Vertonghen -Enoh- Anita--Janssen Eriksen- Sulejmani/Lukoki-Dejong-Boerrigter 433 Anita-Alderweireld-Ooijer-Vertonghen -Enoh- Eriksen--Janssen Sulejmani/Lukoki-Dejong-Boerrigter 1 kleine aanpassing tijdens de wedstrijd, en zo bedoelde ik het niet meer en niet minder En ik bedoelde dat met die aanpassing je hele elftal uit balans is en er niks meer van klot achterin. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
anita alder ooijer +1 dus hoezo haal jeje hele elftal overhoop ?? is bijna niks anders dan onze standaard 433
en volgens mij kan vertonghen prima uit de voeten op linksback (misschien wel beter als koppers of blind is ten slotte nie heel veel anders dan
alder ooijer vertonghen(waarbij vertonghen ook eigenlijk soort linksback is)
daarbij zie ik ook anita liever rechtsback ipv vdwiel op dit moment in zoon cruciale wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 10:44 schreef nummer10 het volgende:anita alder ooijer +1 dus hoezo haal jeje hele elftal overhoop ?? is bijna niks anders dan onze standaard 433 en volgens mij kan vertonghen prima uit de voeten op linksback (misschien wel beter als koppers of blind is ten slotte nie heel veel anders dan alder ooijer vertonghen(waarbij vertonghen ook eigenlijk soort linksback is) daarbij zie ik ook anita liever rechtsback ipv vdwiel op dit moment in zoon cruciale wedstrijd Omdat je ons goede centrum uit elkaar trekt, en Jan op linksback echt heel veel te kort komt. Ik heb geen moeite met 343 maar wel met een 433 en Jan op linksback.. |
|
|
|