BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:58 schreef Bulpid het volgende:
Laat iedereen maar weer gillen de schuld ligt aan de RVC . waar is JC voor in Utrecht te coachen 4-6 schandalig al dat slap geouwehoer laat ze voetballen sukkels
Gefeliciteerd, je hebt op deze donkere dag toch nog een prijs gewonnen.."de domste post van de dag award" gaat op je eerst dag als lid direct naar jou.
Stanley
 Stanley - woensdag 09 november 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Goedemiddag allemaal,

Even serieus... Ik begrijp dat we allemaal een beetje moe zijn geworden van dat gezeik rondom Cruijff en de overige raad van commesarissen mezelf incluis.

Maar het kan toch niet zijn dat we Cruijff op een zijspoor laten zetten door mensen die net zijn binnengedruppeld bij Ajax. Geen verleden hebben bij Ajax, geen ervaring in het besturen van een voetbalclub en uitgerekend hen Cruijff laten wegsturen!!!!

Komop allemaal we mogen best wat feller stelling nemen om Cruijff te steunen!

Of vinden jullie dat Ten Have en consorten wel de aangewezen personen zijn om van Ajax weer een Europese topclub te maken????

In mijn ogen moet het niet gekker worden!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 09 november 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 13:10 schreef Stanley het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Even serieus... Ik begrijp dat we allemaal een beetje moe zijn geworden van dat gezeik rondom Cruijff en de overige raad van commesarissen mezelf incluis.

Maar het kan toch niet zijn dat we Cruijff op een zijspoor laten zetten door mensen die net zijn binnengedruppeld bij Ajax. Geen verleden hebben bij Ajax, geen ervaring in het besturen van een voetbalclub en uitgerekend hen Cruijff laten wegsturen!!!!

Of vinden jullie dat Ten Have en consorten wel de aangewezen personen zijn om van Ajax weer een Europese topclub te maken????

Helemaal EENS Stanley....daarom is Ajax ook zo ziek....er zitten mensen binnen Ajax voor eigen gewin...JOHAN is een echte Ajacied en je ziet het....ze zijn hem liever vandaag nog vertrekken...
Ajx
 Ajx - woensdag 09 november 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 13:10 schreef Stanley het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Ik ben het helemaal eens met je man!! Kan eigenlijk niet iemand een soort petitie maken om JC te houden en die 4 mafkezen op te laten rotten?? Ben ik niet goed genoeg voor hierop, misschien iemand anders wel??

Iets anders, waarom steunt Davids, die ik eerst toch best wel hoog had zitten want gevoetbald en maatschappelijk ook aardig geslaagd, zich laat meeslepen met de drie anderen die niks weten van voetbal??
Pietje
 Pietje - woensdag 09 november 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 16:57 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met je man!! Kan eigenlijk niet iemand een soort petitie maken om JC te houden en die 4 mafkezen op te laten rotten?? Ben ik niet goed genoeg voor hierop, misschien iemand anders wel??

Iets anders, waarom steunt Davids, die ik eerst toch best wel hoog had zitten want gevoetbald en maatschappelijk ook aardig geslaagd, zich laat meeslepen met de drie anderen die niks weten van voetbal??
Johan raken we echt niet kwijt. Lees hieronder maar.

Cruijff niet van plan te stoppen als RvC-lid Ajax

Johan Cruijff is niet van plan zijn zetel in de Raad van Commissarissen van Ajax op te geven. De legendarische nummer veertien werd gevraagd om op te stappen als RvC-lid, maar dat zal hij niet doen.

"Het idee is geopperd, maar natuurlijk ga ik dat niet doen", zei Cruijff in een korte reactie. De verzoeningscommissie, die de breuk tussen de RvC en Cruijff moest proberen te lijmen, heeft er geen vertrouwen meer in. De breuk is volgens de commissie, bestaande uit Hennie Henrichs, Hein Blocks, Keje Molenaar, Cees van Oevelen en Cees Vervoorn, niet meer te herstellen.

Cruijff voorlopig geen afstand doen en blijft zich bezighouden met de jeugdopleiding van Ajax. Deze week is de voormalig topvoetballer in Nederland om te praten met de RvC, de verzoeningscommissie en anderen binnen Ajax. Deze week volgen er nog een aantal gesprekken.

bron: http://www.soccernews.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Pietje --
Pietje
 Pietje - woensdag 09 november 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 17:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Johan raken we echt niet kwijt. Lees hieronder maar.

Johan Cruijff is niet van plan zijn zetel in de Raad van Commissarissen van Ajax op te geven. De legendarische nummer veertien werd gevraagd om op te stappen als RvC-lid, maar dat zal hij niet doen.

"Het idee is geopperd, maar natuurlijk ga ik dat niet doen", zei Cruijff in een korte reactie. De verzoeningscommissie, die de breuk tussen de RvC en Cruijff moest proberen te lijmen, heeft er geen vertrouwen meer in. De breuk is volgens de commissie, bestaande uit Hennie Henrichs, Hein Blocks, Keje Molenaar, Cees van Oevelen en Cees Vervoorn, niet meer te herstellen.

Cruijff voorlopig geen afstand doen en blijft zich bezighouden met de jeugdopleiding van Ajax. Deze week is de voormalig topvoetballer in Nederland om te praten met de RvC, de verzoeningscommissie en anderen binnen Ajax. Deze week volgen er nog een aantal gesprekken.

hier ging wat mis ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door Pietje --
Ajx
 Ajx - woensdag 09 november 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 17:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Johan raken we echt nij kwijt. Lees hieronder maar.

FANTASTISCH!!! Laat de rest maar oprotten!!!
triplestar
 triplestar - woensdag 09 november 2011 - 17:48   quote  deeplink  
precies er zijn al wat kopjes gerold en die paar meer
moet dan maar.
een mes in je rug van davids (ook lekker)hij zat er toch als stem
voor het voetbal gedeelte.toch hopelijk niet als prater,
(sorry als voetballer was je weergaloos)
met ten have wordt het natuurlijk nooit meer wat en als die wijs
is rot die gauw op of komt er zeer besmeurt uit.
de telegraaf houdt zich nog in,omdat de groot erin betrokken werd,
maar de messen zijn al geslepen.
en die andere met dat wijf fucken elkaar maar i.p.v ajax.
en dat alles moet de weg vrijmaken voor marco.
ik steun natuurlijk jc.
triplestar.
alibabba
 alibabba - woensdag 09 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 16:57 schreef Ajx het volgende:

[..]

Weet je waarom Davids zich laat meeslepen door die andere? Davids zal waarschijnlijk een aantal cursussen hebben gehad op het zakelijke vlak....daar gaat het al mis....Davids moet zich bezighouden met VOETBALZAKEN want daarvoor zit ie in de RvC...Ten Have en die andere pipo's hebben uiteraard een vlotte babbel en Edgar staat daar open voor....je gelooft ze al praten ze de grootste onzin van de wereld...Cruijff is uit een ander hout gesneden...gewoon simpel, zonder vergader-onzin en puur uit VOETBAL-OOGPUNT....dat heeft Ajax nodig!!!!
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Marco definitief bedankt voor en fucntie
Stanley
 Stanley - donderdag 10 november 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Beste Marco,

Hierbij mijn dank, mijn grote dank dat je afziet van de voor jou toebedachte rol binnen Ajax.

Jouw reactie achteraf geeft stof om na te denken! Jij die te boek staat als protogé van Cruijff, als jij je al gaat afzetten tegen zijn rol binnen Ajax. Tsja dan moet het wel aan Cruijff liggen..?!

Of toch niet...

Of ben je stiekum toch dat nare jongentje waarvan je tijdens je actieve voetbalperiode van werd beticht???

Even terug in de tijd... Hoewel je weinig ervaring had als clubtrainer wilde Johan Cruijff zijn nek voor je uitsteken om je een geweldige kans te geven als clubtrainer van Ajax!!! Hij wilde jou in het zadel helpen. Realiserende wat je tekortkomingen waren wilde hij je helpen en je op bepaalde vlakken uit de wind houden zodat jij je kon focusen op het uithangbord van Ajax, het eerste team. En langzaam kon rijpen tot je een topcoach zou zijn geworden.

Maar wat schetst onze verbazing... het kleine verwende, hebberige, verwende en zichzelf overschattende jongentje (dat ben jij dus Marco) wilde alle macht naar zich toetrekken en als dank stak je nog even een mes in de rug van Cruijff...

En als een vos heb je je haren inmiddels een beetje verloren, maar blijkbaar je streken niet!!!

Had je weer alle macht willen hebben bij Ajax zonder dat je een controlerend klankbord naast of onder je kreeg... Op basis van welke prestaties Marco? Op basis van welke aantoonbare prestatie had jij het technische alleenrecht binnen Ajax moeten krijgen???

En dan je goedkope kritiek dat Cruijff nu al 13 of 14 maanden bij Ajax is en het enige resultaat roddel en achterklap is!!! Simpel en goedkoop en ik kijk hier dwars doorheen. Jij bent niets meer dan een verwend en naar jongetje dat zijn zin niet heeft gekregen en dit niet gewend is!!!

Ja, Cruijff is een lange tijd geleden aan boord gestapt, maar hoeveel tijd heeft hij nu daadwerkelijk gehad en vrijheid gekregen om zijn visie van a tot z in de steigers te zetten.

Eerst moest hij wachten tot Coronel en van de Boog daadwerkelijk waren teruggestapt en vervolgens moet hij dezelfde strijd wéér voeren tegen dezelfde poppetjes maar dan met andere namen. Maar net zo aandachtsgeil als hen voorgangers.

Maar toegegeven deze die er nu zitten zijn slimmer, sluwer, harder en doortrapter dan hen voorgangers Coronel en van de Boog.

Dus Johan maak je borst nat, maar bedenk er zijn mensen die dit soort witte borden streken en complotten om jou weg te krijgen wel doorzien en je blijven steunen.

Sterkte Johan en blijf doorvechten met de steun van hopelijk alle Ajaxsupporters!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2011 door Stanley --
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Veel woorden weinig inhoud..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 10 november 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 17:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Kuch, ik identificeer me met helemaal niemand, maar dat terzijde.

Ik hoef ook geen 10 redenen van je, ik vraag er slechts om één. Kom, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
ik heb er 1 en dat is dat hij sinds 3 maanden lid is van ajax. ik ben ook geen lid van ajax want ik er heb er ook niet gespeeld. ik denk dat hij ook niet bij ajax heeft gespeeld. bij een voetbalclub moet je eerst lid zijn voordat je iets kan zeggen over de club.

het gaat idd niet om zijn functioneren want ik weet niet wat hij allemaal doet. maar ajax stagneert in zijn ontwikkeling en dat begon toch echt binnen de rvc en hij is daar voorzitter van. dus dat kan ook een reden zijn waarom je hem een oprot premie kan geven

mis was hij eerder voor feyenoord of voor een andere club. miss houd hij helemaal niet van voetbal. er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom hij ajax kapot zou willen maken. vergeet niet dat er meer anti-ajacieden zijn dan ajacieden dus je doet het voor de meerderheid dan altijd goed.
Ajx
 Ajx - donderdag 10 november 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 20:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Weet je waarom Davids zich laat meeslepen door die andere? Davids zal waarschijnlijk een aantal cursussen hebben gehad op het zakelijke vlak....daar gaat het al mis....Davids moet zich bezighouden met VOETBALZAKEN want daarvoor zit ie in de RvC...Ten Have en die andere pipo's hebben uiteraard een vlotte babbel en Edgar staat daar open voor....je gelooft ze al praten ze de grootste onzin van de wereld...Cruijff is uit een ander hout gesneden...gewoon simpel, zonder vergader-onzin en puur uit VOETBAL-OOGPUNT....dat heeft Ajax nodig!!!!
Kan best wel eens wezen ja.... Maar JC is de man die Ajax nodig heeft....
Stanley
 Stanley - vrijdag 11 november 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:
Veel woorden weinig inhoud..
Aha daar is Remco weer! Bedankt voor je belangrijke bijdrage met wel veel inhoud...

Hoe dan ook het is de verwoording van mijn gevoel en mening gemixed met teleurstelling over de hele gang van zaken.

Ik ben het helemaal zat met die kutzooi. Al die egootjes ze zouden allemaal een paar flinke klappen voor de bek moeten krijgen.

Ieder zijn rol.

Zijn er juridische zaken... poppetje 1.
Zijn er bedrijfsorganisatorische zaken met betrekking tot de beurs bijv... poppetje 2.
Zijn er voetbaltechnische zaken... poppetje 3.
Etc etc.

En dan dien je allemaal vertouwen in elkaar te hebben en elkaars beslissingen te steunen. Tot het poppetje in kwestie aantoobaar de fout in gaat en dan is het tijd voor een evaluatie van de fout en afhankelijk van de aard en gevolgen horen hier consequenties aan verbonden te worden.

Maar deze kinderachtige machtspelletjes... alsjeblieft!

En dan ook nog een legioen die het allemaal laat gebeuren!!!

Denk even na. Ten Have heeft totaal geen Ajax of voetbal verleden. Treedt aan en gaat als eerste Cruijff op voetbaltechnisch gebied overrulen... Kom op mannen... voor en tegenstanders van Cruijff dat is toch de wereld op zijn kop.

En bovendien, hij als intelligente man afgestudeerd op meerdere titels... hoe had hij gedacht dat de toekomstige samenwerking zou verlopen met zo'n aftrap???

Nee dit is bewust frustreren in de hoop dat Cruijff zou oprotten en zij vrijspel zouden hebben en lekker belangrijk kunnen doen...

Mensen, Ajacieden dit spel moet stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meerderheid heeft gekozen om Cruijff zijn visie over hoe Ajax weer een Europese topclub kan en moet worden laten wij hem dan ook steunen!!! En we kunnen Jaap de Groot van de Telegraaf noemen wat we willen maar hij steunt hem tenminste in het openbaar!!! En wij supporters van Ajax staan toe dat een stelletje dropsleutels Cruijff naar hartenlust kunnen en mogen dwarsbomen puur voor eigen gewin en aandachtgeilheid.

Want hoe moet Tenhave nu met zijn achtergrond van Ajax een topclub maken???
remco k
 remco k - vrijdag 11 november 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 10:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

Aha daar is Remco weer! Bedankt voor je belangrijke bijdrage met wel veel inhoud...

Hoe dan ook het is de verwoording van mijn gevoel en mening gemixed met teleurstelling over de hele gang van zaken.

Ik ben het helemaal zat met die kutzooi. Al die egootjes ze zouden allemaal een paar flinke klappen voor de bek moeten krijgen.

Ieder zijn rol.

Zijn er juridische zaken... poppetje 1.
Zijn er bedrijfsorganisatorische zaken met betrekking tot de beurs bijv... poppetje 2.
Zijn er voetbaltechnische zaken... poppetje 3.
Etc etc.

En dan dien je allemaal vertouwen in elkaar te hebben en elkaars beslissingen te steunen. Tot het poppetje in kwestie aantoobaar de fout in gaat en dan is het tijd voor een evaluatie van de fout en afhankelijk van de aard en gevolgen horen hier consequenties aan verbonden te worden.

Maar deze kinderachtige machtspelletjes... alsjeblieft!

En dan ook nog een legioen die het allemaal laat gebeuren!!!

Denk even na. Ten Have heeft totaal geen Ajax of voetbal verleden. Treedt aan en gaat als eerste Cruijff op voetbaltechnisch gebied overrulen... Kom op mannen... voor en tegenstanders van Cruijff dat is toch de wereld op zijn kop.

En bovendien, hij als intelligente man afgestudeerd op meerdere titels... hoe had hij gedacht dat de toekomstige samenwerking zou verlopen met zo'n aftrap???

Nee dit is bewust frustreren in de hoop dat Cruijff zou oprotten en zij vrijspel zouden hebben en lekker belangrijk kunnen doen...

Mensen, Ajacieden dit spel moet stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meerderheid heeft gekozen om Cruijff zijn visie over hoe Ajax weer een Europese topclub kan en moet worden laten wij hem dan ook steunen!!! En we kunnen Jaap de Groot van de Telegraaf noemen wat we willen maar hij steunt hem tenminste in het openbaar!!! En wij supporters van Ajax staan toe dat een stelletje dropsleutels Cruijff naar hartenlust kunnen en mogen dwarsbomen puur voor eigen gewin en aandachtgeilheid.

Want hoe moet Tenhave nu met zijn achtergrond van Ajax een topclub maken???
NU heb je meer inhoud met wat minder woorden, en hier ben ik het helemaal mee eens.
Stanley
 Stanley - maandag 14 november 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Goedemorgen Remco, Goed om te lezen dat je het eens bent. Maarja we worden zo langzamerhand behandeld als een club waar de pest regeert!!!

Met de huidige samenstelling is er geen hond die wenst in te stappen omdat alles bij voorbaat op mislukken uitdraaid. En dat kan ook niet anders als de leiding verwikkelt is in een machtstrijd.

Dus mij lijkt het heel duidelijk... Om Ajax te redden moeten wij supporters een signaal afgeven die wel duidelijk is...

TOT HIER EN NIET VERDER!

Ten Have & Friends of Cruijff ???

En dan als de sodemieter doorpakken want onze talenten zijn langzamerhand toe aan een volgende stap in Europa en aankopen zullen zich ook wel bedenkten voor ze bij Ajax tekenen als er alleen maar aanhoudende bestuurlijke oorlog in de kranten wordt vermeld..

DUS LEGIOEN / FORUM LEDEN SPREEK U UIT:

CRUIJFF FOR PRESIDENT OF TEN HAVE & FRIENDS??????????????????????
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 14 november 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 11:13 schreef Stanley het volgende:
Goedemorgen Remco, Goed om te lezen dat je het eens bent. Maarja we worden zo langzamerhand behandeld als een club waar de pest regeert!!!

Met de huidige samenstelling is er geen hond die wenst in te stappen omdat alles bij voorbaat op mislukken uitdraaid. En dat kan ook niet anders als de leiding verwikkelt is in een machtstrijd.

Dus mij lijkt het heel duidelijk... Om Ajax te redden moeten wij supporters een signaal afgeven die wel duidelijk is...

TOT HIER EN NIET VERDER!

Ten Have & Friends of Cruijff ???

En dan als de sodemieter doorpakken want onze talenten zijn langzamerhand toe aan een volgende stap in Europa en aankopen zullen zich ook wel bedenkten voor ze bij Ajax tekenen als er alleen maar aanhoudende bestuurlijke oorlog in de kranten wordt vermeld..

DUS LEGIOEN / FORUM LEDEN SPREEK U UIT:

CRUIJFF FOR PRESIDENT OF TEN HAVE & FRIENDS??????????????????????
Er is maar een juiste weg:

Cruijff for president. (Mits hij ondersteunt wordt door mensen die hun eigen 'specialiteiten' hebben die Cruijff niet heeft.)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 november 2011 - 12:32   quote  deeplink  
ik heb al eerder gezegd (in een andere discussie)Geef potverdorie Cruijff Carte Blanche!!! Gaat het goed, dan heeft hij voor altijd gelijk! Gaat het fout, dan gaat hij weg en komt NOOIT meer terug (behalve dan als supporter)!!!

Cruijff = en blijft ALTIJD AJAX HELD!!!

Ajax is geworden tot AJAX door Cruijff en het team voetballers om hem heen in die gouden periode.
Ajax kan weer AJAX worden met de juiste mensen om hem heen en dat hoeven echt niet aleen maar ja-knikkers te zijn. Dat was toen ook niet, maar er werd WEL naar Johan geluisterd.

ik zeg dus; GEEF CRUIJFF de vrije hand en het komt goed!!!

AJAX FOREVER!!!!
remco k
 remco k - maandag 14 november 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Volgens mij is er daar onder de supporters ook niet zo heel veel discussie onder (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Men wil Cruijff en Cruijff wil zelf..
Stanley
 Stanley - maandag 14 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:
Volgens mij is er daar onder de supporters ook niet zo heel veel discussie onder (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Men wil Cruijff en Cruijff wil zelf..
Hoe kunnen we dit gevoel vertalen richting de officiële supportersafgevaardigden want vanuit die kant hoor ik niet zo veel eigenlijk.

Los van het feit of kandidaten geschikt zijn, maar van Halst, van Basten en nu weer Hiddink, niemand wil zich branden aan Ajax. Terwijl eigenlijk je een gat in de lucht moet springen als je bij Ajax MAG werken. En als dit niet heel snel wordt opgelost dan komen straks de spelers ook niet meer naar Ajax en dan gaan we toch echt heel snel richting een bepaalde niet nader te noemen club uit het zuidwesten van het land ;-)

Wie wil, kan en mag nu ingrijpen? Ik weet het niet meer? Alleen wel dat het nu moet gebeuren!
Ajx
 Ajx - maandag 14 november 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Kunnen we niet een soort petitie maken ofzo? Kan iedereen die wel of niet ondertekenen! Weet zeker dat er gelijk 3 miljoen ondertekeningen zijn!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 november 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoe men bij AEGON over de hele situatie denkt.... Zouden ze daar ook iets hebben van; laat Cruijff voor het voetbaltechnisch gedeelte de mensen neerzetten, of niet.....
Stanley
 Stanley - maandag 14 november 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 17:01 schreef Ajx het volgende:
Kunnen we niet een soort petitie maken ofzo? Kan iedereen die wel of niet ondertekenen! Weet zeker dat er gelijk 3 miljoen ondertekeningen zijn!
Ik ben hier voor, maar moet zoiets niet via het officiële Ajax supporters raad orgaan?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 15 november 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Cruijff/////oprotten! XD
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 november 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 11:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Cruijff/////oprotten! XD
want???
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 17:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoe men bij AEGON over de hele situatie denkt.... Zouden ze daar ook iets hebben van; laat Cruijff voor het voetbaltechnisch gedeelte de mensen neerzetten, of niet.....
Denk niet dat ze het positief zullen vinden.....
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 12:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

want???
staat XD achter, dus het is sarcastisch heh
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 17:50 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik ben hier voor, maar moet zoiets niet via het officiële Ajax supporters raad orgaan?
Misschien dat als je ermee begint, het op ten duur over genomen wordt door de officiële suupporters organen?? Kan toch altidj via petities.nl ofzo??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:42 schreef Ajx het volgende:

[..]

staat XD achter, dus het is sarcastisch heh
ooooh, ik ben niet zo op e hoogte van dit soort afkortingen en betekenissen. maar bij deze bedankt voor de uitleg.
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ooooh, ik ben niet zo op e hoogte van dit soort afkortingen en betekenissen. maar bij deze bedankt voor de uitleg.
Geen moeite!
Ajx
 Ajx - dinsdag 15 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geen moeite!
Bulpid
 Bulpid - donderdag 17 november 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Leve van Gaal
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 17:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ronald, in antwoord op je post...

Hoofdsponsor Aegon 'maakt zich zorgen' over Ajax
Gepubliceerd door Jules Stuyt | 17-11-11 |

Met alle ontwikkelingen rondom de club en de berichtgeving over het gedoe binnen de directie wordt de reputatie van het merk Ajax aangetast. Hoofdsponsor Aegon, sinds 2008 hoofdsponsor van de Amsterdammers, ziet het allemaal gebeuren.

En natuurlijk maken we ons zorgen over wat we zien gebeuren. Maar het gaat ons erom dat ons sponsorcontract wordt nageleefd. We blijven op afstand, zegt Jan Driessen, directeur communicatie van Aegon tegen De Telegraaf.

Driessen hoopt dat er snel een eind komt aan de situatie. We hopen vooral dat de rust en stabiliteit snel terugkomt. Dat is in het belang van Ajax en de club, aldus Driessen.

Bron: http://www.voetbalcentraal.nl
Stanley
 Stanley - dinsdag 29 november 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Ajax is nog zieker dan ik al dacht.

Ondanks alle opzichtige ratte pogingen om Johan Cruijff buitenspel te zetten, de massale steun voor Cruijff van de supporters individueel of gegroepeerd tijdens de wedstrijden of gisteravond bij de vergadering...

Dan nog is de ledenraad niet in staat of een 100% duidelijke keuze te maken tussen ons Ajax icoon Cruijff en een stel aangewaaide ijdeltuiten die niets maar dan ook niet met voetbal of de club Ajax hebben.

Mede supporters, dit is echt even schrikken!

En de ontbinding van de RVC zegt helemaal niets. Want door deze halfbakken beslissing kunnen die hufters nog tot eind januari doorgaan met het afbranden van Ajax!!!
Stanley
 Stanley - dinsdag 29 november 2011 - 13:28   quote  deeplink  
En voor zover het al niet overduidelijk was voor ons als supporters, is de reactie van metname Römer en Olfers voor de zoveelste keer het bewijs dat zij 0,0 respect hebben voor Ajax en slechts 1 belang kennen en dat is hen eigen belang!!!
Senja
 Senja - dinsdag 29 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Dan moet je bij Uri Coronel zijn die heeft alles in het werk gesteld om Cruyff compleet te vernederen. Om de stemming rond te krijgen is gezegd dat de vijf geen lid meer mogen worden van de RvC. Laten we eerlijk zijn dat is toch een belachelijke uitspraak.

Coronel ziet Johan als zijn ergste vijand omdat die naar zijn zeggen een bom heeft gelegd onder zijn bestuur. In mijn ogen heeft die dat zelf gedaan door compleet van zijn ontwikkelde pan af te wijken en hele rare dingen heeft gedaan die haaks stonden op zijn eigen rapport.

Ik zie niet in wat Johan Cruyff fout heeft gedaan. Die heeft een rapport met 16 andere gemaakt. Is gesmeekt door de LR om RvC te worden. Vervolgens voert die uit wat er in het rapport staat en wordt tegengewerkt door de rest van de RvC die met vage redenen valse aantijgingen Cruyff proberen te frustreren. Dan dwingt die Uri ook nog af dat de RvC nooit meer in deze positie mag terug keren. Ik vind het werkelijk stuitend dat er vijf leden zijn die tegen Cruyff hebben gestemd. In mijn ogen een brevet van verborgen agenda's niks meer als dat.
Dalai Lama
 Dalai Lama - dinsdag 29 november 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Geen Van Gaal
Maar Jordy Cruijff die doet het nu goed heeft al wat ervaring
lijkt me geen slechte keus
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 29 november 2011 - 13:54   quote  deeplink  
RVC OPROTTEN!!

Wees verstandig en vertrek. Voordat het uit de hand loopt...
alibabba
 alibabba - dinsdag 29 november 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 13:54 schreef Booya4Afca het volgende:
RVC OPROTTEN!!

Wees verstandig en vertrek. Voordat het uit de hand loopt...
DIE STAPPEN WEL OP....
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 29 november 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

DIE STAPPEN WEL OP....
Ze denken er voorlopig in iedergeval niet aan. Verschuilen zich achter allerlei bureaucratische regels om de boel te vertragen tot Van Gaal zitting neemt als AD. Schijnbaar kunnen ze pas officieel eruit worden gegooid in Januari 2012 als ze de eer niet aan zichzelf houden.

Ik kook echt van binnen. Dit soort mensen maken de club helemaal stuk. Ik hoopte gister na de persconferentie dat er eindelijk een einde aan alle ellende zou komen. Maar toen ik door had dat ze nog konden weigeren, wist ik direct al dat ze dit zouden gaan doen. Misschien denken ze echt dat ze er goed aan doen om Van Gaal aan te stellen, maar ze verscheuren de club van binnen uit. Ze spelen grote ajax iconen en oud spelers tegen elkaar uit en zorgen voor enorme verdeeldheid en wantrouwen. Het niets kunnen doen geeft zo'n machteloos gevoel... Ik zou niets liever willen dat de hele RvC morgen alsnog opstapt, de contracten van Van Gaal, Blind en Sturkenboom ongeldig worden verklaart en dat we weer doorgaan op het pad dat Johan heeft uitgezet. Maar de kans dat dit gebeurd is nihil...

(blijft kut typen op zijn smartphone...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door RoodWit81 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 november 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Deze vier leden van de RvC zitten er alleen nog maar om AJAX naar de klote te helpen.

Iets wat ze NEVER NOOIT NIET zal lukken!!!

Ik geloof nu wel dat de lijnen van plan "CRUIJFF" voortgezet zullen worden en daar komt bij dat Cruijff eigenlijk niet eens in de RvC zitting wilde nemen, maar min of meer gedwongen werd dit te doen. Nu krijgt hij alle kans in een vrije adviserende rol, zoals hij eigenlijk altijd al gewild heeft.

en wat Alibabba al zij;
DEZE VIER LEDEN VAN DE RvC MAKEN ZICHZELF ALLEEN MAAR NOG BELACHELIJKER.

AJAX = JOHAN = AJAX
Kane
 Kane - dinsdag 29 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:49 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ze denken er voorlopig in iedergeval niet aan. Verschuilen zich achter allerlei bureaucratische regels om de boel te vertragen tot Van Gaal zitting neemt als AD. Schijnbaar kunnen ze pas officieel eruit worden gegooid in Januari 2012 als ze de eer niet aan zichzelf houden.

Ik kook echt van binnen. Dit soort mensen maken de club helemaal stuk. Ik hoopte gister na de persconferentie dat er eindelijk een einde aan alle ellende zou komen. Maar toen ik door had dat ze nog konden weigeren, wist ik direct al dat ze dit zouden gaan doen. Misschien denken ze echt dat ze er goed aan doen om Van Gaal aan te stellen, maar ze verscheuren de club van binnen uit. Ze spelen grote ajax iconen en oud spelers tegen elkaar uit en zorgen voor enorme verdeeldheid en wantrouwen. Het niets kunnen doen geeft zo'n machteloos gevoel... Ik zou niets liever willen dat de hele RvC morgen alsnog opstapt, de contracten van Van Gaal, Blind en Sturkenboom ongeldig worden verklaart en dat we weer doorgaan op het pad dat Johan heeft uitgezet. Maar de kans dat dit gebeurd is nihil...

Maar wat denken jullie van het feit dat als de huidige RvC opstapt dat zij dan hun opvolgers mogen aandragen!!!????
alibabba
 alibabba - dinsdag 29 november 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:49 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat v.Gaal nu nog aan deze klus begint...v.Gaal heeft al aangegeven dat hij nog lang niet aan de beurt is...het staat voor mij vast dat de lijn Cruijff word doorgevoerd...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 22:12 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat v.Gaal nu nog aan deze klus begint...v.Gaal heeft al aangegeven dat hij nog lang niet aan de beurt is...het staat voor mij vast dat de lijn Cruijff word doorgevoerd...
Ik ben het met je eens man. Ik denk zelfs dat louis ook tegengewerkt gaat worden als hij wel deze klus zal gaan doen ondanks de lijn van Johan Cruijff.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door Ronald 1960 --
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 29 november 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 22:12 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik hoop het. Van Gaal is wel iemand die altijd rancune blijft houden. Hopelijk heeft hij het laten varen, maar z'n uitspraken over Cruijff hebben er nooit om gelogen. Water en vuur.

In welke context je de "Ik ben nog lang niet aan de beurt" uitspraak van Louis moet plaatsen is wat mij betreft zeer onduidelijk. Is het omdat hij later pas een punt van discussie zal worden (na het definitief wegsturen van het RvC) of is het omdat hij zijn duit later nog wel in het zakje denkt te doen (RvC de helpende hand bieden oid)? Je kan er nog geen zinnig woord over zeggen.

Wat ik wel denk, is dat Van Gaal niet achterlijk is. Hij wist dat Cruijff onderdeel was van het RvC. Er zijn dus 2 opties: De vier RvC leden hebben gelogen tegen Van Gaal en hem gezegd dat Cruijff het eens was met zijn aanstelling of ze hebben open kaart gespeeld en Van Gaal heeft ingestemd met hun plan.

De eerste optie lijkt me praktisch onmogelijk. Zoiets wekt argwaan. Louis zou dat hebben uitgezocht en nagevraagd. Dan blijft alleen optie twee over. Als hij er echt in was geluisd, dan zou hij nu al de pijp aan maarten hebben gegeven. In zo'n positie wil je niet zitten toch?

Er zijn meer dingen gaande in deze beerput dan er naar de oppervlakte borrelen Ali. En wij kunnen alleen maar blijven gissen en machteloos toekijken hoe onze club naar de tyfus word geholpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door RoodWit81 --
Senja
 Senja - woensdag 30 november 2011 - 01:26   quote  deeplink  
Ga bij Coronel en kompanen maar eens vragen die hebben dit vanaf het begin geregisseerd.

Waarom moet Cruyff nu beloven dat die nooit meer een rol als commissaris zou aanvaarden. Heeft die wat verkeerd gedaan dan??? Volgens mij is hij de enige in de RvC die zijn taak heeft uitgevoerd zover mogelijk was.

Wilde Cruyff niet meewerken met de verzoeningscommissie?
Volgens mij waren het de overige leden die de Commissie hebben geschoffeerd en dus Ajax.

Zijn er onwaarheden gezegd door Cruyff?
Ik heb hem er niet op kunnen betrappen ondanks alle zwartmakingen in de media van de overige vier.

Heeft Cruyff dan zo een verkeerde dingen gezegd in de media (lees Telegraaf)?
Nee volgens mij geen onwaarheden daarbij de overige RvC leden hebben Vermeulen (de jankerd) als het AD valse informatie gegeven en onwaarheden verteld in TV programma's (tot gisteren aan toe)

Heeft Cruyff zijn mede RvC leden zwart gemaakt en onwaarheden verkondigd?
Volgens mij was het keer op keer andersom.

Ik zou wel eens willen zien in de boeken of die dictator PR club nog steeds in dienst is en wordt betaald van Ajax geld. want het lijkt toch sterk op een propaganda strijd waarin lekken en valse berichtgevingen die alleen in Bananen republieken voorkomt worden gedaan.

Is Cruyff naar het AD gegaan om te vragen of ze hun chef sport willen ontslaan en hun toon te matigen anders zijn de journalisten van deze krant niet meer welkom?
Volgens mij was het de RvC minus Cruyff die naar de telegraaf zijn gegaan om schending van persvrijheid af te dwingen. (enig idee hoe groot goed dat is).

Hoe kan het zo zijn dat Van Gaal tekent voor zo een onstabiele basis, wat is hem toegezegd. Het is ook wel erg toevallig dat die op wereldreis is gegaan. Dat komt toch wel goed uit. Hoe kan je als RvC minus cruyff beslissen over de aanstelling van een management dat volledig niet het plan van Cruyff onderschrijft? Daar zou Johan toch nooit voor tekenen en wel verantwoordelijk voor zijn.

Kortom ik vind het wegsturen van Cruyff werkelijk alle proporties te boven gaan. Eigenlijk zou er een gerechtelijk onderzoek moeten plaatsvinden omdat de geloofwaardigheid van bestuurders in het algemeen is aangetast. Er zijn hier normen overtreden een loopje genomen met de persvrijheid en valsheid in geschriften gepleegd door VIER leden van de RvC tegen een vijfde Lid. In mijn ogen een zeer strafbaar en verwerpelijk feit waartegen de gewone burger niks kan doen en lijdzaam moet toezien hoe en geen munitie in handen heeft om hier wat aan te doen. Hier zou de overheid moeten ingrijpen in mijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door Senja --
alibabba
 alibabba - woensdag 30 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 01:26 schreef Senja het volgende:
Ga bij Coronel en kompanen maar eens vragen die hebben dit vanaf het begin geregisseerd.

Waarom moet Cruyff nu beloven dat die nooit meer een rol als commissaris zou aanvaarden. Heeft die wat verkeerd gedaan dan??? Volgens mij is hij de enige in de RvC die zijn taak heeft uitgevoerd zover mogelijk was.

Wilde Cruyff niet meewerken met de verzoeningscommissie?
Volgens mij waren het de overige leden die de Commissie hebben geschoffeerd en dus Ajax.

Zijn er onwaarheden gezegd door Cruyff?
Ik heb hem er niet op kunnen betrappen ondanks alle zwartmakingen in de media van de overige vier.

Heeft Cruyff dan zo een verkeerde dingen gezegd in de media (lees Telegraaf)?
Nee volgens mij geen onwaarheden daarbij de overige RvC leden hebben Vermeulen (de jankerd) als het AD valse informatie gegeven en onwaarheden verteld in TV programma's (tot gisteren aan toe)

Heeft Cruyff zijn mede RvC leden zwart gemaakt en onwaarheden verkondigd?
Volgens mij was het keer op keer andersom.

Ik zou wel eens willen zien in de boeken of die dictator PR club nog steeds in dienst is en wordt betaald van Ajax geld. want het lijkt toch sterk op een propaganda strijd waarin lekken en valse berichtgevingen die alleen in Bananen republieken voorkomt worden gedaan.

Is Cruyff naar het AD gegaan om te vragen of ze hun chef sport willen ontslaan en hun toon te matigen anders zijn de journalisten van deze krant niet meer welkom?
Volgens mij was het de RvC minus Cruyff die naar de telegraaf zijn gegaan om schending van persvrijheid af te dwingen. (enig idee hoe groot goed dat is).

Hoe kan het zo zijn dat Van Gaal tekent voor zo een onstabiele basis, wat is hem toegezegd. Het is ook wel erg toevallig dat die op wereldreis is gegaan. Dat komt toch wel goed uit. Hoe kan je als RvC minus cruyff beslissen over de aanstelling van een management dat volledig niet het plan van Cruyff onderschrijft? Daar zou Johan toch nooit voor tekenen en wel verantwoordelijk voor zijn.

Kortom ik vind het wegsturen van Cruyff werkelijk alle proporties te boven gaan. Eigenlijk zou er een gerechtelijk onderzoek moeten plaatsvinden omdat de geloofwaardigheid van bestuurders in het algemeen is aangetast. Er zijn hier normen overtreden een loopje genomen met de persvrijheid en valsheid in geschriften gepleegd door VIER leden van de RvC tegen een vijfde Lid. In mijn ogen een zeer strafbaar en verwerpelijk feit waartegen de gewone burger niks kan doen en lijdzaam moet toezien hoe en geen munitie in handen heeft om hier wat aan te doen. Hier zou de overheid moeten ingrijpen in mijn ogen.
Ik verbaas me ook zeer...ik kan het echt allemaal niet begrijpen en ik ben al weken zeer pissed..het is toch overduidelijk dat men Cruijff pootje wil lichten..Cruijff is er met de beste bedoelingen ingestapt en kijk wat er van komt...dit is dus de reden dat het al jaren niet echt loopt bij Ajax....het komt er nu allemaal uit en Cruijff haalt het allemaal naar boven....elke Ajacied moet Cruijff bedanken en hem blijven steunen tot de ellende weg is...dat kan nog lang duren ben ik bang..

Hoe ziek kan je zijn als Ten HaTe is als hij antwoord geeft op deze vraag; " Wat zijn die feiten volgens u "?......Ten HaTe geeft hierop het volgende antwoord;

'De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club. De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.'

Als je dat eens bekijkt moet je toch concluderen dat die man KNETTERGEK is!!!!

Dat Ajax DOODZIEK is bewijst de woorden van het personeel wat bij Ajax werkt ( je moet je daarbij wel afvragen of dit klopt, maar het zou mij niet verbazen )....Het merendeel van het personeel, inclusief alle niet-voetbal afdelingen, staan wel achter de vier leden van de Raad van Commissarissen (RvC) en zijn boos op de ledenraad, dat afgelopen maandag de voltallige RvC verzocht op te stappen. Martin Sturkenboom sprak dinsdag de werknemers toe in de Amsterdam ArenA. De Raad van Commissarissen (excl. Cruijff) is er van overtuigd juridisch erg sterk te staan. Op De Toekomst staan de trainers achter Cruijff, maar het gros van de zakelijke werknemers, de mensen die simpel gezegd achter de pc zitten, zijn wel blij met de plannen van de Raad van Commissarissen. Hierdoor wordt het bedrijf Ajax nog verder in tweeen gescheurd tussen een groep voetbalmensen en een zakelijke groep werknemers.

Deze gang van zaken gaat mij echt aan het hart en ik betrap me erop dat ik mezelf moeilijk kan inhouden...ik reageer dan nogal eens impulsief.....ik heb zeer negatief over Danny Blind gepraat en heb daar nu spijt van..ik weet dat hij een echte Ajacied is en absoluut wil blijven werken bij Ajax, omdat hij een Ajax-hart heeft..hij heeft ons successen gebracht en ben hem daar eeuwig dankbaar voor..

Ik vind het alleen erg vervelend dat hij meer de kant van Ten HaTe kiest en daar baal ik echt van...zo ook Davids....de voetballer Davids was een uitstekende, maar hij schiet nu duidelijk tekort vind ik....

Deze ellende is allemaal de schuld van de beslissing van Ajax om in 1998 naar de beurs te gaan....het schijnt dat er rond de 220 personeelsleden werken bij Ajax, het meeste achter een pc...daar gaat het mis mensen...die mensen voelen zich niet meer zeker van hun baan en gaan zich roeren...het heeft zijn weerslag op gans Ajax...ik ben BEDROEFD, ZEER BEDROEFD!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik verbaas me ook zeer...ik kan het echt allemaal niet begrijpen en ik ben al weken zeer pissed..het is toch overduidelijk dat men Cruijff pootje wil lichten..Cruijff is er met de beste bedoelingen ingestapt en kijk wat er van komt...dit is dus de reden dat het al jaren niet echt loopt bij Ajax....het komt er nu allemaal uit en Cruijff haalt het allemaal naar boven....elke Ajacied moet Cruijff bedanken en hem blijven steunen tot de ellende weg is...dat kan nog lang duren ben ik bang..

Hoe ziek kan je zijn als Ten HaTe is als hij antwoord geeft op deze vraag; " Wat zijn die feiten volgens u "?......Ten HaTe geeft hierop het volgende antwoord;

'De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club. De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.'

Als je dat eens bekijkt moet je toch concluderen dat die man KNETTERGEK is!!!!

Dat Ajax DOODZIEK is bewijst de woorden van het personeel wat bij Ajax werkt ( je moet je daarbij wel afvragen of dit klopt, maar het zou mij niet verbazen )....Het merendeel van het personeel, inclusief alle niet-voetbal afdelingen, staan wel achter de vier leden van de Raad van Commissarissen (RvC) en zijn boos op de ledenraad, dat afgelopen maandag de voltallige RvC verzocht op te stappen. Martin Sturkenboom sprak dinsdag de werknemers toe in de Amsterdam ArenA. De Raad van Commissarissen (excl. Cruijff) is er van overtuigd juridisch erg sterk te staan. Op De Toekomst staan de trainers achter Cruijff, maar het gros van de zakelijke werknemers, de mensen die simpel gezegd achter de pc zitten, zijn wel blij met de plannen van de Raad van Commissarissen. Hierdoor wordt het bedrijf Ajax nog verder in tweeen gescheurd tussen een groep voetbalmensen en een zakelijke groep werknemers.

Deze gang van zaken gaat mij echt aan het hart en ik betrap me erop dat ik mezelf moeilijk kan inhouden...ik reageer dan nogal eens impulsief.....ik heb zeer negatief over Danny Blind gepraat en heb daar nu spijt van..ik weet dat hij een echte Ajacied is en absoluut wil blijven werken bij Ajax, omdat hij een Ajax-hart heeft..hij heeft ons successen gebracht en ben hem daar eeuwig dankbaar voor..

Ik vind het alleen erg vervelend dat hij meer de kant van Ten HaTe kiest en daar baal ik echt van...zo ook Davids....de voetballer Davids was een uitstekende, maar hij schiet nu duidelijk tekort vind ik....

Deze ellende is allemaal de schuld van de beslissing van Ajax om in 1998 naar de beurs te gaan....het schijnt dat er rond de 220 personeelsleden werken bij Ajax, het meeste achter een pc...daar gaat het mis mensen...die mensen voelen zich niet meer zeker van hun baan en gaan zich roeren...het heeft zijn weerslag op gans Ajax...ik ben BEDROEFD, ZEER BEDROEFD!!!
Goede tijden...slechte tijden...de soap Ajax...
Na regen komt zonneschijn is een oud gezegde, over het algemeen komt dit meestal uit...alleen is de vraag hoe lang gaat deze ellende nog duren....niet lang want Johan Cruyff wil Ajax weer op de kaart van Europa zetten voor zijn dood... zijn zijn woorden...iemand zegt dit niet met deze woorden als hij dit niet meent....in ieder geval behouden we nog altijd onze verlosser als adviseur...de rest van de RvC pakt zijn biezen nog wel...wordt anders een onhoudbare situatie die wij supporters niet laten gebeuren....
alibabba
 alibabba - woensdag 30 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op wednesday 30 november 2011 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goede tijden...slechte tijden...de soap Ajax...
Na regen komt zonneschijn is een oud gezegde, over het algemeen komt dit meestal uit...alleen is de vraag hoe lang gaat deze ellende nog duren....niet lang want Johan Cruyff wil Ajax weer op de kaart van Europa zetten voor zijn dood... zijn zijn woorden...iemand zegt dit niet met deze woorden als hij dit niet meent....in ieder geval behouden we nog altijd onze verlosser als adviseur...de rest van de RvC pakt zijn biezen nog wel...wordt anders een onhoudbare situatie die wij supporters niet laten gebeuren....
Ik ben ook wel positief dat het grotendeels goedkomt, maar we blijven vastzitten aan die beursgang. Ik zou zo gelukkig zijn als Ajax een keer bevrijd zou worden van die beursperikelen...het hangt als een molensteen om Ajax's nek....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

0.0081679