BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 november 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Hi Alibabba, had een quote op jouw reactie moeten zijn; zou een soort Jordania daar voor een oplossing zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door Ronald 1960 --
alibabba
 alibabba - woensdag 30 november 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hi Alibabba, had een quote op jouw reactie moeten zijn; zou een soort Jordania daar voor een oplossing zijn?
Iemand als Jordania zou ik absoluut niet willen zien. Wel als een ECHTE Ajacied zich zou bekommeren om Ajax en het geld ervoor zou over hebben om ONS te verlossen van die beurs. Wat nog mooier zou zijn als de supporters een inzameling zouden doen. Ik zou mijn steentje zeker bijdragen....

Zou zoiets eigenlijk mogelijk zijn???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:36 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben ook wel positief dat het grotendeels goedkomt, maar we blijven vastzitten aan die beursgang. Ik zou zo gelukkig zijn als Ajax een keer bevrijd zou worden van die beursperikelen...het hangt als een molensteen om Ajax's nek....
Daar heb je gelijk in....maar daar kom je normaliter niet meer van af...wanneer Ajax weer in rustig vaarwater belandt klautert Ajax weer langzaam uit die beursgang...
Senja
 Senja - donderdag 01 december 2011 - 01:41   quote  deeplink  
Wat heeft de beursgang te maken met Ajax het voetbal. ....Niks Niks Niks. de RvC minus Davids en Cruyff hadden zich bezig moeten houden met het besturen van Ajax bedrijf. Dat hebben ze tot op de dag van vandaag niet gedaan. De opdracht was Bedrijf Ajax runnen het technische aan Cruyff overlaten. Tering het is toch niet zo moeilijk allemaal. Het beroerde is dat Coronel en kompanen is blijven zitten waardoor er waarschijnlijk een sfeer is gecreëerd dat ze zich met Cruyff zijn zaken zijn gaan bezig houden.

Die beurs is eigenlijk totaal niet belangrijk voor het voetbal maar als mensen zich van bedrijf Ajax gaan bemoeien met Voetbal Ajax dan gaat het fout. Waarschijnlijk zitten er mensen bij bedrijf Ajax die flinke fees opstrijken of belangen hebben met sponsors of er zitten uit eigen ego's Ik weet het niet en daar kan ik ook niet zo snel achter komen. Het blijkt in iedergeval dat er mensen hun positie aan het verdedigen zijn en de meest logische reden is geld.

Beurs Ajax verdiend alleen als Ajax succes heeft met voetbal op de transfer markt. Dan kan beurs Ajax verdienen aan sponsors, aandelen, mechandice Hiermee vergroot je de waarde van de club en dat is alleen maar TOP en geeft grote voordelen. Beurs bedrijf Ajax heeft niks te maken met de puinhopen die zijn gecreëerd. Ten Have Romer en die advocaat hadden zich bezig moeten houden met de reconstructie en verbetering met het bedrijf Ajax die hadden keihard moeten reorganiseren en saneren en beslist niet Cruyff lastig vallen met de reorganisatie van het voetbal gedeelte.

De key positie in de hele organisatie is de AD. Deze moet communiceren met voetbal Ajax en Bedrijf Ajax. Door Van Gaal te nemen sluit je de communicatie af richting voetbal dus altijd een verkeerde keuze. Ling zou een optie zijn geweest maar ik vind het niet de meest ideale persoon. Van Basten is te licht voor deze functie (Cruyff wilde wel maar met adviseurs en terecht) Keye wilde niet, Hiddink is in mijn ogen de enige die alle kwalificaties heeft en zelfs al een huis in Amsterdam.

Rust in de tent is heel simpel: Van Gaal bedanken, Cruyff als adviseur/consultant met de opdracht reorganisatie van het voetbal. Hiddink als AD, Keye in de RvC als technische zaken en hoofd van de RvC. Juridisch zou ik een leuke advocaat nemen maakt niet uit. Pr en communicatie .... spelers begeleiding Frenk Rijkaard/ Stanley Menzo misschien. Ach je kan de poppetjes invullen zoals je dat zelf wil maar een Ajax hart moeten ze hebben dat is het meest belangrijke.
alibabba
 alibabba - donderdag 01 december 2011 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 01:41 schreef Senja het volgende:
Wat heeft de beursgang te maken met Ajax het voetbal. ....Niks Niks Niks. de RvC minus Davids en Cruyff hadden zich bezig moeten houden met het besturen van Ajax bedrijf. Dat hebben ze tot op de dag van vandaag niet gedaan. De opdracht was Bedrijf Ajax runnen het technische aan Cruyff overlaten. Tering het is toch niet zo moeilijk allemaal. Het beroerde is dat Coronel en kompanen is blijven zitten waardoor er waarschijnlijk een sfeer is gecreëerd dat ze zich met Cruyff zijn zaken zijn gaan bezig houden.

Die beurs is eigenlijk totaal niet belangrijk voor het voetbal maar als mensen zich van bedrijf Ajax gaan bemoeien met Voetbal Ajax dan gaat het fout. Waarschijnlijk zitten er mensen bij bedrijf Ajax die flinke fees opstrijken of belangen hebben met sponsors of er zitten uit eigen ego's Ik weet het niet en daar kan ik ook niet zo snel achter komen. Het blijkt in iedergeval dat er mensen hun positie aan het verdedigen zijn en de meest logische reden is geld.

Beurs Ajax verdiend alleen als Ajax succes heeft met voetbal op de transfer markt. Dan kan beurs Ajax verdienen aan sponsors, aandelen, mechandice Hiermee vergroot je de waarde van de club en dat is alleen maar TOP en geeft grote voordelen. Beurs bedrijf Ajax heeft niks te maken met de puinhopen die zijn gecreëerd. Ten Have Romer en die advocaat hadden zich bezig moeten houden met de reconstructie en verbetering met het bedrijf Ajax die hadden keihard moeten reorganiseren en saneren en beslist niet Cruyff lastig vallen met de reorganisatie van het voetbal gedeelte.

De key positie in de hele organisatie is de AD. Deze moet communiceren met voetbal Ajax en Bedrijf Ajax. Door Van Gaal te nemen sluit je de communicatie af richting voetbal dus altijd een verkeerde keuze. Ling zou een optie zijn geweest maar ik vind het niet de meest ideale persoon. Van Basten is te licht voor deze functie (Cruyff wilde wel maar met adviseurs en terecht) Keye wilde niet, Hiddink is in mijn ogen de enige die alle kwalificaties heeft en zelfs al een huis in Amsterdam.

Rust in de tent is heel simpel: Van Gaal bedanken, Cruyff als adviseur/consultant met de opdracht reorganisatie van het voetbal. Hiddink als AD, Keye in de RvC als technische zaken en hoofd van de RvC. Juridisch zou ik een leuke advocaat nemen maakt niet uit. Pr en communicatie .... spelers begeleiding Frenk Rijkaard/ Stanley Menzo misschien. Ach je kan de poppetjes invullen zoals je dat zelf wil maar een Ajax hart moeten ze hebben dat is het meest belangrijke.
Als Ajax niet beursgenoteerd was, had je deze shit nooit gehad. De beursgang zorgt voor een duidelijke tweedeling en dat kan nooit goed gaan. Er gelden allerlei belangen voor een groep mensen, die een andere kant op willen met Ajax dan de echte voetbalmensen. In een goede organisatie is het van belang dat iedereen dezelfde koers vaart om de rust in de tent te houden. Als je alleen al bekijkt dat er een immens mensen aan personeel in dienst is, die achter een computertje zitten.....dat kost elke dag wel zoveel geld...als het een pure voetbalvereniging was gebleven had je dat nooit gehad en was alles voor iedereen heel duidelijk. Als het dan niet goed gaat, weet je gelijk waar het knelpunt zit. Nu zie je door de bomen het bos niet meer, omdat Ajax vastzit aan commissies en weet ik allemaal niet wat.

Door de beursgang moet Ajax veelal zakelijk worden benaderd, terwijl het zakelijke bij een pure voetbalclub op de achtergrond kan. Het is uiterst belangrijk dat het voetballende op de voorgrond staat. De uitstraling die Ajax nu heeft past absoluut niet bij Ajax en dat voelt iedereen. Dan is het niet zo gek dat de prestaties tegenvallen, want de basis van succes is nog altijd dat iedereen zich lekker voelt in een warme organisatie. Met de beursgang is van een warme organisatie geen sprake, dat is mij na 1998 volstrekt duidelijk...
Senja
 Senja - donderdag 01 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Alibabba ik kan het voor een groot gedeelte met je eens zijn wat betreft de structuur. In plan Cruyff was dit ook duidelijk geworden en werd er een manier gevonden om voetbal voetbal te laten en het bedrijf Ajax zijn ding te laten doen. Al die commissies zijn een gevolg van het beschermen van voetbal Ajax en bedrijf Ajax. In Cruyff zijn ogen een veel te omslachtig geheel.

Het vreemde is dat de RvC de opdracht had gekregen plan Cruyff uit te voeren en te stroomlijnen en tot op de dag van vandaag heeft alleen Johan Cruyff zich aan deze opdracht gehouden en is ermee aan de slag gegaan. De rest van de RvC heeft alles in het werk gesteld om het plan Cruyff te frustreren. WAAROM? is de grote vraag.

De beursgang heeft ook voordelen opgeleverd maar net wat jij zegt is bij Ajax er iets helemaal mis gegaan. Het gaat om mensen en om duidelijke leiding en die is er lang niet geweest. positie verbetering was alleen mogelijk als je mensen onder je kreeg en dat doe je door een eiland te creëren. Die eilandjes moeten worden afgebroken en dat kan alleen door een stevige sanering wat ten koste gaat van mensen en dus creëer je verzet. Ze hebben daarvoor Ten Have aangesteld die bekent staat als een keiharde saneerder en die had dat in goede banen moeten leiden maar men heeft de fout gemaakt door niet goed te kijken hoe die dat in zijn track record gedaan heeft. Saneren is meer macht vergaren voor andere dat is zijn principe en dat is juist de verkeerde. Hij had namelijk voetbal en bedrijf moeten scheiden en samen met Cruyff er voor moeten zorgen dat er een AD kwam die beide aspecten van de branche kent. types als een Molenaar/Hiddink/Ling zijn zulke types die deze post zouden kunnen vervullen. Van Basten is in mijn ogen nog te licht en Cruyff probeerde dat op te vangen door om hem heen een raad van advies te creëren wat een super oplossing was geweest. Van Gaal vind ik helemaal niet op die positie passen want je moet people management bedrijven en dat is juist zijn zwakke punt.

Conclusie: Plan Cruyff is nog steeds het beste plan voor Ajax zowel voetballend als bedrijfsmatig. Cruyff moet deze job afmaken en een goed team met RvC zouden hem moeten ondersteunen. Het grote probleem ligt bij het feit dat er mensen met hand en tand hun positie verdedigen en Cruyff zijn plan niet zien zitten omdat het hun hun positie kost. Ik voorzie nog veel moeilijkheden en bergen die afgebroken moeten worden maar met de structuur zoals Cruyff die heeft neergelegd is er een goede basis voor een warme club met een beursnotering.
Stanley
 Stanley - zondag 08 januari 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Jongens is het stilte voor de final storm???

Ik vind het akelig stil. Ten Have zit er nog steeds en de vorming van het bestuur roept de nodige vraagtekens op...

Doodzwijgen en gewoon doorgaan lijkt zijn vruchten af te werpen voor die hufterige en ijdele pennenlikkers die ons Ajax hebben gekaapt!!!

Af en toe als de druk wat verhoogt is roepen dat ze de Cruijff-visie omarmen om vervolgens gewoon verder te gaan om het net rond Cruijff verder te sluiten en uiteindelijk buiten te sluiten!

Ik ben bang dat iedereen gelaten denkt dat het wel goedkomt, maar ik ben hier helemaal niet zo zeker van.

Die anti-Ajax Sturkenboom zit er ook nog steeds.

Mannen dit moeten wij toch niet accepteren of wel soms?????
Ajx
 Ajx - maandag 09 januari 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2012 - 10:29 schreef Stanley het volgende:
Jongens is het stilte voor de final storm???

Ik vind het akelig stil. Ten Have zit er nog steeds en de vorming van het bestuur roept de nodige vraagtekens op...

Doodzwijgen en gewoon doorgaan lijkt zijn vruchten af te werpen voor die hufterige en ijdele pennenlikkers die ons Ajax hebben gekaapt!!!

Af en toe als de druk wat verhoogt is roepen dat ze de Cruijff-visie omarmen om vervolgens gewoon verder te gaan om het net rond Cruijff verder te sluiten en uiteindelijk buiten te sluiten!

Ik ben bang dat iedereen gelaten denkt dat het wel goedkomt, maar ik ben hier helemaal niet zo zeker van.

Die anti-Ajax Sturkenboom zit er ook nog steeds.

Mannen dit moeten wij toch niet accepteren of wel soms?????
Er is spoedig weer een rechtszaak tussen JC en Kale Lul heh, maar in de Telegraaf blijft hij lekker doorlullen hoor
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Ik heb en blijf toch een beetje een apart gevoel houden wat betreft die Ten Have en consorten...

Soms of eigenlijk iets vaker borrelen toch wat agressieve intenties in mij naar boven als ik eraan denk hoe hij bezig is geweest en ondanks alles maar blijft doorgaan!!!

Hoe bestaat het dat deze man en consorten überhaupt KUNNEN doorgaan!!!

Alles en iedereen binnen ajax zou tegen hen zijn... Maar ik vraag me toch echt af of dit daadwerkelijk het geval is???

Het fenomeen Ajax wordt gegijseld door totale ajax vreemde mensen!!! Nee dat niet alleen zelfs door mensen die zich in het verleden anti-ajax hebben laten gelden...

Hoe bestaat het dat deze mensen in staat worden gesteld om oer-ajacieden te dwarsbomen in hen belangenloze intentie om ajax weer aan de top te brengen... Of in ieder geval weer een club te maken die minstens ieder jaar daadwerkelijk om het kampioenschap speelt en wellicht of minimaal 1x in de 3 jaar daadwerlijk kampioen wordt met talentvolle zelf opgeleide ajacieden die aanvallen spel tot kunst verheffen...

Wie houdt Ten Have achter de schermen in het zadel???
jopie55
 jopie55 - woensdag 18 januari 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Ze moeten heel gauw die knakenpoetsers als kan binnen een week met Ten Have voorop wegsturen en dat domme vrouwtje ook en daar kunnen alleen de grootaandeelhouders doen !!!
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
dat is wel duidelijk. Ik vraag me af of het gaat lukken maar vast staat dat ze allemaal een schaamteloos groot bord voor de kop hebben. En vermoedelijk achter de schermen steun krijgen van invloedrijke mensen...

En wie welke wolven in schaapskleding zijn dat???
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 10:39   quote  deeplink  
als je alles rustig en logisch analyseert is het puur ego en persoonlijke vetes die de huidige rvc en consorten drijft. Het ajax belang is aantoonbaar onbelangrijk voor hen!

Nogmaals, ook de aanwezigheid van Sturkenboom is mijn inziens een grote schande en het bewijs dat er voor hen geen ajax liefde is.

En zal je zien dat ze nog mogen blijven zitten ook....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Is johan vanmiddag aanwezg bij het hoger beroep?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Ik kom zelf uit Limburg en ga normaal gesproken elke thuiswedstrijd bekijken met een tiental vrienden. Hier betalen wij grof geld voor ( benzine, entree, eten en drinken ) en staat die hele zondag in het teken van ons aller AJAX. Wij staan ook volledig achter J.C en mocht het deze man onmogelijk worden gemaakt om te werken in de Arena dan zullen we met zij allen niet meer gaan kijken. Sterker nog : ik kijk niet eens meer op tv.
Ik weet dat de spelers en trainer hier niets aan kunnen doen, maar het zit me echt gewoon te diep om zulk wanbeleid te steunen. Ik zal mijn handen dus volledig van AJAX aftrekken.
Is toch te gek voor woorden dat deze man kale man ( ten have aka de duivel ) nog lekker naar de arena kan om eventjes wat lakens uit te delen. Als hij zo doorgaat word het echt eens tijd dat we hem onze gevoelens erin rammen!! Deze man geeft geen ene moer om ajax en zit daar puur en alleen om zijn geile ego te strelen en even aan de buitenwereld te laten zien wat hij wel allemaal voor elkaar krijgt. KOTSEN MOET IK ERVAN!!!!
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 11:26 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ik kom zelf uit Limburg en ga normaal gesproken elke thuiswedstrijd bekijken met een tiental vrienden. Hier betalen wij grof geld voor ( benzine, entree, eten en drinken ) en staat die hele zondag in het teken van ons aller AJAX. Wij staan ook volledig achter J.C en mocht het deze man onmogelijk worden gemaakt om te werken in de Arena dan zullen we met zij allen niet meer gaan kijken. Sterker nog : ik kijk niet eens meer op tv.
Ik weet dat de spelers en trainer hier niets aan kunnen doen, maar het zit me echt gewoon te diep om zulk wanbeleid te steunen. Ik zal mijn handen dus volledig van AJAX aftrekken.
Is toch te gek voor woorden dat deze man kale man ( ten have aka de duivel ) nog lekker naar de arena kan om eventjes wat lakens uit te delen. Als hij zo doorgaat word het echt eens tijd dat we hem onze gevoelens erin rammen!! Deze man geeft geen ene moer om ajax en zit daar puur en alleen om zijn geile ego te strelen en even aan de buitenwereld te laten zien wat hij wel allemaal voor elkaar krijgt. KOTSEN MOET IK ERVAN!!!!
wow mooi gezegd en precies verwoord zoals ik het voel!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 januari 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Stanley AJAX staat op mijn hart getattoeeerd en dit raakt me zo ontzettend diep. Ik kan gewoon niet begrijpen dat KONING AJAX het hier lastig word gemaakt door een of andere geleerde barbapapa! Er is maar 1 oplossing ( aangezien die kale grote kans heeft de rechtzaak positief voor hem af te sluiten ) en dat is gewoon niet meer gaan kijken zolang dat akelig volk daar rondloopt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door AFCA MARCO --
W. Verhoek. (hehehe)
 W. Verhoek. (hehehe) - woensdag 18 januari 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 12:44 schreef AFCA MARCO het volgende:
Stanley AJAX staat op mijn hart getattoeeerd en dit raakt me zo ontzettend diep. Ik kan gewoon niet begrijpen dat KONING AJAX het hier lastig word gemaakt door een of andere geleerde barbapapa! Er is maar 1 oplossing ( aangezien die kale grote kans heeft de rechtzaak positief voor hem af te sluiten ) en dat is gewoon niet meer gaan kijken zolang dat akelig volk daar rondloopt!
Wat Ajax mist is een Haagse Sjonnie. Die regelt dit soort zaken binnen twee telefoontjes.

http://www.youtube.com/watch?v=Z0rxqRjALYQ
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
In hoeverre zullen WIJ als supporters van ONZE club het accepteren als de uitspraak van het hoger beroep idd in het voordeel van Ten Have en Co. uitvalt...???

Feit blijft natuurlijk wel dat het aanstellen van Blind, Sturkenboom en van Gaal, ACHTER de rug van JC is gebeurt en dus NIET rechtsgeldig blijft!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 18 januari 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 13:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
In hoeverre zullen WIJ als supporters van ONZE club het accepteren als de uitspraak van het hoger beroep idd in het voordeel van Ten Have en Co. uitvalt...???

Feit blijft natuurlijk wel dat het aanstellen van Blind, Sturkenboom en van Gaal, ACHTER de rug van JC is gebeurt en dus NIET rechtsgeldig blijft!
Ik vermoed (hoop) dan ook dat de uitspraak van het hogerberoep hetzelfde zal zijn als de uitspraak die de rechter eerder deed.

Gezien het feit dat de BAVA er aan zit te komen, en zij de vertrouwen in de RvC vooralsnog op kunnen zeggen.

En inderdaad, de RvC heeft iets besloten achter de rug van Cruijff om. Dat is een fout die hen duur zal komen te staan. Hadden ze op een normale manier gestemd, dan had het 4 tegen 1 geweest... En had Cruijff geen poot om op te staan.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 januari 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 13:06 schreef W. Verhoek. (hehehe) het volgende:

[..]

Wat Ajax mist is een Haagse Sjonnie. Die regelt dit soort zaken binnen twee telefoontjes.

http://www.youtube.com/watch?v=Z0rxqRjALYQ
HAHAHA geweldige filmpjes van die kerel.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 18 januari 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Opzeggen seizoenkaart geen optie.Iedere supporter die voor Johan is niet opgeven,
daar zitten de ratten op te wachten.Er moet volgens mij meer druk gezet worden,en
die ratten zeker het gevoel geven dat ze niet zomaar hun gang kunnen gaan.
ijsfijn
 ijsfijn - woensdag 18 januari 2012 - 15:25   quote  deeplink  
druk zetten hoe dan? dat is nu de grote vraag.
we kunnen als supporter de Arena kapen en een kraakpand er van maken :)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 januari 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Ik ben dat hele circus aan het volgen en ja hoor! Cruijff wordt met de vloer gelijk gemaakt. De tijd van eigen rechter spelen komt steeds dichterbij. Binnenkort staat er een gek op die een van deze heren wat aandoet!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 18 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
15.43: Wakkie: 'Als Cruijff alleenheerser wil zijn, moet hij Ajax opkopen en als een Abramovic over Ajax heersen.' Dan kan volgens Wakkie de OR en de RvC worden afgeschaft. Al zei Wakkie dat laatste op persoonlijke titel en die is volgens Wakkie zelf niet zo belangrijk.

Hoe kom je erop??!!?!?
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 18 januari 2012 - 15:54   quote  deeplink  
15.46: Wakkie zegt dat vetorecht AvA (lijn Cruijff of Van Gaal) zoals voorzieningenrechter oordeelde, niet kan volgens de statuten. En volgens Wakkie heeft de vereniging helemaal niet het vertrouwen in de RvC opgezegd.

Wat??!?!?!? Volgens mij heeft de vereniging in totaal 3 keer de RvC verzocht om op te stappen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 15:54 schreef Booya4Afca het volgende:
15.46: Wakkie zegt dat vetorecht AvA (lijn Cruijff of Van Gaal) zoals voorzieningenrechter oordeelde, niet kan volgens de statuten. En volgens Wakkie heeft de vereniging helemaal niet het vertrouwen in de RvC opgezegd.

Wat??!?!?!? Volgens mij heeft de vereniging in totaal 3 keer de RvC verzocht om op te stappen.
DAT noemen nu een BETONNEN SLUISDEUR voor hun kop!!!
Edjuhhhhh
 Edjuhhhhh - woensdag 18 januari 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Beste Ajax supporters,

Allemaal negatief over ten Have??? Allemaal voor Cruijff? Tjonge jonge hebben ajaxsupporters geen verstand. Cruijff is de man wat betreft voetbal en ten Have is een bedrijfsman uit hart en nieren. Iemand die een bedrijf echt kan runnen. Cruijff denkt alleen aan voetbal maar kan geen bedrijf leiden. Ten Have heeft geen verstand van voetbal maar weet wel hoe een bedrijf geleid moet worden. Laat iedereen doen waar hij goed in is en leer te leven en werken naast elkaar. En stop deze soap. Zonde van zo'n mooie club.
lereeeen
 lereeeen - woensdag 18 januari 2012 - 18:04   quote  deeplink  
rot op met cruijff hij is er nooit op een vergadering nu zit die met z'n kont in mauritius of rechtzaak, grote bek alleen maar, hij maakt niks waar, ik ben voor van gaal
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Volgens mij zijn de echte veranderingen binnen Ajax wat betreft de jeugdopleidingen en het technisch hart van de club toch op advies van Cruijff en wordt dat heel breed gedragen?? Maakt ie toch iets waar..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 18:06 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zijn de echte veranderingen binnen Ajax wat betreft de jeugdopleidingen en het technisch hart van de club toch op advies van Cruijff en wordt dat heel breed gedragen?? Maakt ie toch iets waar..
Duidelijk, toch???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 18:00 schreef Edjuhhhhh het volgende:
Beste Ajax supporters,

Allemaal negatief over ten Have??? Allemaal voor Cruijff? Tjonge jonge hebben ajaxsupporters geen verstand. Cruijff is de man wat betreft voetbal en ten Have is een bedrijfsman uit hart en nieren. Iemand die een bedrijf echt kan runnen. Cruijff denkt alleen aan voetbal maar kan geen bedrijf leiden. Ten Have heeft geen verstand van voetbal maar weet wel hoe een bedrijf geleid moet worden. Laat iedereen doen waar hij goed in is en leer te leven en werken naast elkaar. En stop deze soap. Zonde van zo'n mooie club.
Dat kan ten have wel, maar dan moet hij zich niet met VOETBALTECHNISCHE zaken bemoeien en in dit geval dus maar één oplossing voor hem; OPROTTEN en dan NOOIT, maar dan ook NOOIT MEER TERUG BIJ ONS AJAX***
morkanne
 morkanne - woensdag 18 januari 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Wat ik het meest vreemde aan deze zaak is het volgende:
Als je echt gek bent van eigen je club en dat zijn wij toch allemaal, maak niet uit voor welke club, dan is het toch een kleine moeite om een dag vakantie of desnoods je hele vakantie eraan op te offeren.
Hoeveel vakantiedagen kost ons het bezoek van de wedstrijden wel en dan wil JC er nog geen dag aan spenderen (en ook niet aan de vergaderingen).
Als hij toevallig in Nederland moet zijn komt hij een keer langs...
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Omdat je tegenwoordig alles met gemak op andere manieren kan regelen en doen. Gebeurt net zo in het bedirjfsleven..
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - woensdag 18 januari 2012 - 19:32   quote  deeplink  
'Ajax tientallen miljoenen euro's kwijt bij vertrek RvC'

Het AD stelt dat Ajax mogelijk tientallen miljoenen euro's kwijtraakt als de huidige raad van commissarissen op 10 februari tijdens een bijzondere vergadering van aandeelhouders naar huis wordt gestuurd. De krant baseert zich op uitspraken van Peter Wakkie, advocaat van de Amsterdamse club.

Wakkie onthulde dit woensdag tijdens het hoger beroep van het kort geding dat Johan Cruijff en enkele jeugdtrainers aanspande tegen de nv Ajax en vier commissarissen. "En daarom verwacht ik dat de raad van commissarissen gewoon blijft zitten. Want dit is toch wel heel veel geld", merkte de advocaat op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door ajaxfan lol --
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - woensdag 18 januari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 19:32 schreef ajaxfan lol het volgende:
'Ajax tientallen miljoenen euro's kwijt bij vertrek RvC'

Het AD stelt dat Ajax mogelijk tientallen miljoenen euro's kwijtraakt als de huidige raad van commissarissen op 10 februari tijdens een bijzondere vergadering van aandeelhouders naar huis wordt gestuurd. De krant baseert zich op uitspraken van Peter Wakkie, advocaat van de Amsterdamse club.

Wakkie onthulde dit woensdag tijdens het hoger beroep van het kort geding dat Johan Cruijff en enkele jeugdtrainers aanspande tegen de nv Ajax en vier commissarissen. "En daarom verwacht ik dat de raad van commissarissen gewoon blijft zitten. Want dit is toch wel heel veel geld", merkte de advocaat op.
gaat nog geld kosten ook
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 19:29 schreef morkanne het volgende:
Wat ik het meest vreemde aan deze zaak is het volgende:
Als je echt gek bent van eigen je club en dat zijn wij toch allemaal, maak niet uit voor welke club, dan is het toch een kleine moeite om een dag vakantie of desnoods je hele vakantie eraan op te offeren.
Hoeveel vakantiedagen kost ons het bezoek van de wedstrijden wel en dan wil JC er nog geen dag aan spenderen (en ook niet aan de vergaderingen).
Als hij toevallig in Nederland moet zijn komt hij een keer langs...
Logische gedachte morkanne.Voor jou en mij. En waarom? Omdat jij denkt vanuit je eigen beleving. Werkgever en een gemiddeld leven... Maar iemand als Cruijff heeft niet een standaard werkgever zoals jij en ik. Hij is een publiek figuur met bijzondere werkzaamheden waar heel veel meer aan vast zit en dus veel meer druk aan kleeft als dat jij en ik dit dagelijks ervaren.

Mensen in zijn positie worden geleefd als ze niet oppassen. Strak regeren van de agenda is hierbij essentieel om niet aan de druk te bezwijken. En daarom is een geplande vakantie heilig!

Daarbij komt dat Ten Have bovengemiddeld intelligent is en dus heel goed weet hoe hij een bepaalde anti-Cruijff sfeer moet oproepen. Roepen en lekken naar de media dat het geen werken is met Crujff omdat hij nooit bereikbaar is of niet aanwezig...

Slim hoor als je iemand zijn agenda kent en weet dat Cruijff een bepaalde tijd aanééngesloten in Nederland is en daarna naar het buitenland moet om dan juist een meeting organiseren op de dag na vertrek naar het buitenland. Dat is gewoon moedwillig iemand in de maling nemen en hem een negatief stempel bezorgen.

En waarom??? Juist om Cruijff te dwarsbomen

Want inmiddels is de aanstelling een gegeven, maar een paar stappen terug was er gewoon het ontstaan van een machtstrijd tussen deze twee waarvan Ten Have begon in te zien dat hij die niet kon winnen....

Sluw als hij is had hij nog 1 troef, de ultieme troef om Cruijff definitief buitenspel te zetten... Van Gaal aanstellen!!!

Het is gewoon een hufterige boef. En ik zeg oprotten met die kale!!!

En als je nu alle stellingen doorneemt... Wat bereikt hij met zijn doordrammen... Een gebroken club want dat is wat ontstaat als hij in zijn gelijk wordt gesteld...

En als je van Ajax houdt wil je dit niet!!!
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
M.a.w. het gaat Ten Have niet om het aanstellen van in zijn ogen de juiste directeur / directie voor Ajax...

Nee het gaat hem om Cruijff te dwarsbomen!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Mooi weergegeven Stanley***
Stanley
 Stanley - woensdag 18 januari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
thanks Ronald ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 januari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Even off topic Stanley

Joduh vraagt me via pb om jou iets te laten weten........Ps. Wil jij voor mij Stanley bedanken voor zijn pb en zeggen dat het goed gaat met me en dat ik snel weer eens langskom?.......bij deze dan,oja hij heeft het rete druk
Ajx
 Ajx - zaterdag 21 januari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
Even off topic Stanley

Joduh vraagt me via pb om jou iets te laten weten........Ps. Wil jij voor mij Stanley bedanken voor zijn pb en zeggen dat het goed gaat met me en dat ik snel weer eens langskom?.......bij deze dan,oja hij heeft het rete druk
Hij heeft het rete druk... Jammer.... Druk met werk ofzo??
Stanley
 Stanley - dinsdag 21 februari 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Ten Have is als onkruid lijkt wel.

Nog steeds is hij niet weg. Dat betekent dat hij ergens binnen de gelederen steun heeft van invloedrijke personen!!!

En vandaag lees ik dat Slop en van der Aat het plan Cruijff steunen..!

Ik zeg oppassen en oprotten met deze gasten. Want als deze gezwellen binnen boord blijven kan je er donder opzeggen dat je bij de eerstvolgende situatie weer een hoop gedonder binnen de eigen gelederen hebt.

Dus fijn voor Slop en van der AAT... Het zijn wolven in schaapskledij en moeten worden verwijderd!!!

Het is allemaal weer veel te stil en er gebeurd niets... zijn we met een list in slaap gesust?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door Stanley --
alibabba
 alibabba - dinsdag 21 februari 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 09:25 schreef Stanley het volgende:

Nog steeds is hij niet weg. Dat betekent dat hij ergens binnen de gelederen steun heeft van invloedrijke personen!!!

Ik zeg oppassen en oprotten met deze gasten. Want als deze gezwellen binnen boord blijven kan je er donder opzeggen dat je bij de eerstvolgende situatie weer een hoop gedonder binnen de eigen gelederen hebt.

Dus fijn voor Slop en van der AAT... Het zijn wolven in schaapskledij en moeten worden verwijderd!!!

Het is allemaal weer veel te stil en er gebeurd niets... zijn we met een list in slaap gesust?
Helemaal EENS Stanley..ik ben er nog niet gerust op...die vd.Zaat stond hand in hand met ten HaTe mbt die rechtszaken....die gast moet OPROTTEN en snel samen met Jeroen in het Slob...
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:

Ik vrees dat je hartstikke gelijk hebt :-(
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 21 februari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:

Ten Have zit er nog omdat er nog een vervangend RvC benoemd dient te worden.

Neemt niet weg dat de huidige situatie ontzettend zorgelijk is wat betreft de aankomende 'verkiezingen' van de RvC. Naast Slop en vd Aat zitten er nog meer mensen binnen de organisatie die Ten Have hebben gesteund in alles wat er de afgelopen maanden is gebeurt.

De kans dat ook zij de plan van Cruijff zullen steunen, nu de RvC vrijwillig is 'opgestapt' is zeer klein.

En dat Slop en vd Aat nu te kennen geven 100% achter Cruijff te staan zegt genoeg. Ook die 2 zweven met alle winden mee.
Klokkenluider
 Klokkenluider - dinsdag 21 februari 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Coronel is bezig nieuwe pionnen vooruit te schuiven
Stanley
 Stanley - dinsdag 21 februari 2012 - 16:34   quote  deeplink  
ik wordt er al moedeloos van, laat staan Cruijff. Petje af voor hem..! En wat een dubbel gevoel enerzijds mijn onvoorwaardelijke liefde en anderzijds de afkeer....
Eide
 Eide - woensdag 22 februari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:42 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

En dat Slop en vd Aat nu te kennen geven 100% achter Cruijff te staan zegt genoeg. Ook die 2 zweven met alle winden mee.
Mee eens, en toch he, zij werken in ieder mee. En dat is al iets. Je kan het met alle winden mee waaien noemen, je kan het ook in het belang van de organisatie werken noemen. Het is maar van welke kant je het bekijkt.

Ik mag aannemen dat voor deze 2 heren het ook wel een beetje is gebeurt natuurlijk na het tijdperk v.d. Boog en tijdperkje Ten Have. Dat ze nu een knieval maken siert ze, maar als directie leden laten ze weinig blijk zien van visionair optreden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 februari 2012 - 00:59   quote  deeplink  
Is die Uri Coronel al uit de weg geruimd?
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 28 februari 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 00:59 schreef Ajax we love you het volgende:
Is die Uri Coronel al uit de weg geruimd?
Die is al een tijdje pleite hoor...

Al heeft hij nog veel 'volgelingen' binnen Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

0.0121688