BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 maart 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal, al denk ik dat het wel meevalt. Ik verwacht dat een groot deel van de aanhang van Gaal nog steeds een held vind.. Zonder hem zaten we nu waarschijnlijk al ruim 20 jaar zonder Europese prijs en was is het zo'n 35 jaar gelden dat we de Europacup 1 hadden gewonnen..

En Nederland gaat men zoiezo belachelijk om met hun helden..
Idd.. Voorbeeld hiervan is van Basten..
yngwie
 yngwie - zaterdag 03 maart 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Ben heel blij dat van Gaal niet komt. Je haalt toch een tikkende tijdbom in huis. Hij had gelijk bonje met Frank de Boer gehad over El Hamdoui. Is ook nooit een held geweest voor mij. Trainers hebben toch een andere status dan voetballers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 16:03 schreef yngwie het volgende:
Ben heel blij dat van Gaal niet komt. Je haalt toch een tikkende tijdbom in huis. Hij had gelijk bonje met Frank de Boer gehad over El Hamdoui. Is ook nooit een held geweest voor mij. Trainers hebben toch een andere status dan voetballers.
Iedereen krijgt vroeg of laat ruzie met die man....zit er vaak heel kort bovenop..zou alles het liefst zelf willen doen.....
Extopvoetballers zoals Jonk, Bergkamp, en de Boer moet je niet kort houden maar juist verantwoordelijkheid geven...is ook het advies van Cruyff...
Stanley
 Stanley - donderdag 29 maart 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Het heeft heeeeeel lang geduurd dat Ten Have eindelijk weg is na het aanmaken van dit topic.

Maar ongelovelijk hoe een stel ijdele gestudeerde en ik neem aan succesvolle zakenlui zo dom kunnen zijn.

Het blijft sukkelen met die gasten.

Met mijn boerenverstand zou ik gekozen hebben om iedereen op te laten opstappen en zeker geen voorzitter laten worden van een nieuwe bestuursraad! 100% schoon schip maken....

Is er wel gekozen voor Cruijff???????????????

Of is er gekozen om een aantal lui op te offeren en gewoon weer verder te gaan net zo lang tot Cruijff het opgeeft en of de publieke opinie tegen hem keert.

Want in het leven werkt het toch zo... 1x ruzie hebben kan. 2x keer ruzie hebben is al verdacht. Maar 3x ruzie hebben dan moet het toch echt aan jou liggen....

Dat laatste is volgens mij de strategie!

De tentakels van de personen die Ajax niets dan gezeik brengen reiken heeeel ver.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door Stanley --
alibabba
 alibabba - vrijdag 30 maart 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 14:23 schreef Stanley het volgende:
Het heeft heeeeeel lang geduurd dat Ten Have eindelijk weg is na het aanmaken van dit topic.

Maar ongelovelijk hoe een stel ijdele gestudeerde en ik neem aan succesvolle zakenlui zo dom kunnen zijn.

Het blijft sukkelen met die gasten.

Met mijn boerenverstand zou ik gekozen hebben om iedereen op te laten opstappen en zeker geen voorzitter laten worden van een nieuwe bestuursraad! 100% schoon schip maken....

Is er wel gekozen voor Cruijff???????????????

Of is er gekozen om een aantal lui op te offeren en gewoon weer verder te gaan net zo lang tot Cruijff het opgeeft en of de publieke opinie tegen hem keert.

Want in het leven werkt het toch zo... 1x ruzie hebben kan. 2x keer ruzie hebben is al verdacht. Maar 3x ruzie hebben dan moet het toch echt aan jou liggen....

Dat laatste is volgens mij de strategie!

De tentakels van de personen die Ajax niets dan gezeik brengen reiken heeeel ver.
Helemaal gelijk Stanley...Hennie HenniKs zal wel weer de confrontatie zoeken met Cruijff om de boel op te houden en te verstieren...ik vertrouw die vent echt voor geen cent....als HenniKs een luis in de pels blijkt te zijn is het zaak voor 1 ding;

HenniKs met pek en veren de ArenA UITJAGEN!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Positie Ten Have en vrienden onhoudbaar als gevolg lekken brief?

0.0127229