BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gesprek met de Burgervader

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - dinsdag 01 november 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Gesprek met de Burgervader

Nou.
Daar gaan we dan.
Gisteren hebben een aantal supporters om tafel gezeten met de Burgervader van Rotterdam om over supporterszaken te praten.
Het standpunt uit de gemeente is duidelijk: fanatieke supporters moeten met de nek worden aangekeken door de grote zwijgende meerderheid.
Het stamhoofd vind het maar wat raar dat de fanatieke supporters die altijd bij Feyenoord betrokken zijn en werkelijk waar ALLES weten over Feyenoord, binnen supporterskringen aanzien genieten omdat ze zo betrokken zijn.
Daar moeten we volgens de alwetende vanaf, want wie zijn ze dan die mensen die tientallen uren per week vrije tijd steken in de promotie van Feyenoord? Ausbannen!
Dat deze fanatieke supporters vorig seizoen samengeklonterd als De Varkenoordgroep in de meest onmogelijke omstandigheden de boel rustig hebben gehouden en alle negatieve energie hebben gebundeld, gedraaid en ten positieve hebben kunnen gebruiken werd resolutie van tafel geveegd.
Een weerwoord zit er namelijk niet in natuurlijk!
Jullie de grote zwijgende meerderheid moeten deze mensen als losers zien.
Als je dat niet gaat doen, krijg je ook een SV aan je broek!

De samenstelling ansich was trouwens niet eens zo heel dramatisch.
Het enige opvallende detail was dat Mark van Beek, voorzitter van Het Legioen, was vervangen door een medewerker van Feyenoord die zitting heeft in de Stichting Continuïteit, het hoogste orgaan dat Feyenoord rijk is. Een goede zet ware het niet dat hij, en we quoten, niets met het Legioen heeft.
Typisch.
Iemand sturen die helemaal niets met supporters heeft om over supporterszaken te praten

Supporterszaken dus, de burgemeester gaf aan met de woorden; ik ben de baas, dat hij, en hij alleen, Aboutalebs List had samengesteld en niemand anders.
Hij alleen heeft de namen geschrapt van supporters die te fanatiek zijn en teveel kritiek uiten in zijn ogen.
Net als altijd met zijn dramatische adviseurs naast zijn zijde was dit weer een fantastische afspiegeling van zijn algehele beleid: Het was namelijk con-ti-nu hakken en zagen, al zijn stoelpoten werden door alle mensen aan tafel afgezaagd! Logisch, want er is geen één Rotterdammer te vinden die vind dat hij goed werk verricht.
Niet één.

Typisch in dat kader was vooral de reactie over zijn befaamde spreuk: voor kankerjood moet ruimte zijn, dat was natuurlijk uit zijn verband getrokken in dit kader. Het woord kankerjood is alleen weggelegd voor niet-voetbalsupporters en wij moeten niet denken dat wij dezelfde grondrechten hebben als elk ander.
Over grondrechten gesproken, onze burgemeester zou het liefst alle wildplassers rondom het stadion een meldingsplicht geven.
Ordnung muss sein toch?
Laat dat duidelijk zijn!

Opvallend was ook dat Maurice de Ruiter, bekend van de petitie tegen geweld vóór de directie keihard misbruikt is door Feyenoord.
Maurice, wie wij veelvuldig belachelijk hebben gemaakt, blijkt namelijk net zo hard als alle andere supporters te ageren tegen deze directie en RvC.
De meest door Feyenoord gecreëerde bekende voorvechter vóór deze beleidsbepalers is dus eigenlijk tegen deze beleidsbepalers, en daarmee kunnen we ook wel stellen dat Feyenoord net zoveel positieve mails heeft ontvangen: 0,0.

Uiteraard staat er later vandaag in de kranten dat het een fantastisch gesprek was.
Constructief.
Geweldig.
En nog meer van dat soort superlatieven. Enzo. Men vond het gesprek zo super-tof-gers-biek-los-fantasticos dat men in tegenstelling tot eerdere beweringen in de krant - niet met zekerheid durfde te zeggen dat er een vervolggesprek kwam (dat is politieks voor: u kunt een vervolggesprek he-le-maal vergeten).
Dat zit namelijk zo; ze vinden het maar wat raar dat Feyenoordsupporters zich zo extreem betrokken voelen bij de club.
Dat normale supporters ook haat voelen als de snavels op bezoek komen, dat wij gekrenkt zijn als Feyenoord met 6-0 van de mat geveegd wordt in Groningen.
Ze snappen niet dat Feyenoorders dat niet als bijzonder leuk en prettig ervaren

En dat is dan gelijk de reden waarom supporters al jarenlang met zowel de club als met de overheid compleet overhoop liggen.
Ze snappen niet wat wij voelen; ze voelen niet wat wij voelen en belangrijker: ze weigeren te luisteren naar mensen die dat wél voelen.
Mensen in het STICO die niks met Feyenoord-supporters hebben, beleidsbepalers die een supporter misbruiken om zelf lekker makkelijk te scoren om zo in het zadel te blijven en een burgemeester die niet snapt dat verliezen niet leuk is terwijl hij zelf het grootst mogelijke loser-beleid aller tijden erop na blijft houden die mensen die moeten dan voor ons een zo goed mogelijke wedstrijdbeleving creëren.

Weer een belangrijke Milestone in de geschiedenis van supportersbeleid die kan worden betiteld als geflopt door onkunde.
En dan vinden ze het gek dat het nooit wat gaat worden op deze manier
Zo.
Aangezien dit stuk best kritisch was ga ik nu rustig wachten tot ze mijn voordeur intrappen, tenslotte is kritiek totaal niet gewenst.
Het is namelijk ook nog eens zo dat alle kritische supporters bespioneerd worden door de gemeente; wij weten meer over jullie dan je denkt om daaraan fijntjes wat informatie toe te voegen die maar voor weinig supporters is weggelegd.
Ja, bespioneren en kritiek de mond snoeren, ik wil geen vergelijkingen trekken hier zodat ze niet alleen via de voordeur naar binnen komen maar ook via de ramen maar vult u het maar zelf in. Trieste omstandigheden zijn het. Stel je voor dat je lering trekt uit fouten, beter maak je die fouten gewoon keer op keer op keer op keer op keer. Doen ze in het bedrijfsleven ook toch?

Wankers. Oh.
En wat betreft die kritisch betrokken supporters?
Wij blijven!

VOOR ALTIJD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door KKL --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 01 november 2011 - 13:55   quote  deeplink  
zucht
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 13:57   quote  deeplink  
ok.
Els
 Els - dinsdag 01 november 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een wat tendentieus geschreven stuk is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Hup wij!
Boe zij!
Els
 Els - dinsdag 01 november 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:
Hup wij!
Boe zij!
Waarbij het jammer is dat er blijkbaar een wij en een zij is
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 14:21 schreef Els het volgende:

[..]

Waarbij het jammer is dat er blijkbaar een wij en een zij is
ik dacht dat die er altijd was, maar blijkbaar is er helaas onder wij ook nog een wij en een zij..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 november 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Machtshebbers zijn a priori altijd leugenaars zeker?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 01 november 2011 - 19:20   quote  deeplink  
fout topic dit. wat mij betreft stokerij
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Het zal nooit goed zijn! Er is ALTIJD wel wat te zeiken over supporters zaken.
Wat betreft de 'harde kern' die mogen ze van mij buiten spel zetten. Die hebben al genoeg verziekt. Maar hoe dan op te lossen? Tja dat zou ik zo 1,2,3 ook niet weten. Ik vind ten alle tijden dat supporters NOOIT inspraak mogen hebben op het beleid binnen Feyenoord op elk niveau. Ze moeten wel de mogelijkheid hebben om suggesties aan te bevelen. En van daaruit zou Feyenoord dan wel zo realistisch moeten zijn om dat serieus te nemen. Maar ik geloof nooit dat je ALLE partijen op dit gebied op 1 lijn zal krijgen. Dan zal IEDEREEN water bij de wijn moeten doen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 01 november 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 19:53 schreef lijdensweg het volgende:
Het zal nooit goed zijn! Er is ALTIJD wel wat te zeiken over supporters zaken.
Wat betreft de 'harde kern' die mogen ze van mij buiten spel zetten. Die hebben al genoeg verziekt. Maar hoe dan op te lossen? Tja dat zou ik zo 1,2,3 ook niet weten. Ik vind ten alle tijden dat supporters NOOIT inspraak mogen hebben op het beleid binnen Feyenoord op elk niveau. Ze moeten wel de mogelijkheid hebben om suggesties aan te bevelen. En van daaruit zou Feyenoord dan wel zo realistisch moeten zijn om dat serieus te nemen. Maar ik geloof nooit dat je ALLE partijen op dit gebied op 1 lijn zal krijgen. Dan zal IEDEREEN water bij de wijn moeten doen.
en dus accepteren dat mulder nog effe blijft?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 november 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 19:19 schreef FR-Henk het volgende:
Machtshebbers zijn a priori altijd leugenaars zeker?
Die mag je toch geen leugenaars noemen! Die praten alles naar hun eigen straatje , zoals dat zo mooi heet in politieke termen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 november 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 19:54 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en dus accepteren dat mulder nog effe blijft?
Als het moet dan zal ook ik het moeten accepteren! Maar ik zal er NOOIT een bewonderaar van worden. Ik blijft erbij dat hij ongeschikt is voor Feyenoord. En Pim Doesburg denkt er blijkbaar net zo over. Hij denkt dat ie zijn grens al heeft bereikt...... ben ik blijkbaar toch niet de enige die zo over Erwin Mulder denkt.......
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 november 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Ik vindt Abou (lijkt mij) een aardige man,alleen er is een ding wat ik niet begrijp,en misschien kan iemand er antwoord op geven
Amsterdam krijgt een burgermeester geboren in Amsterdam
Wij krijgen een Amsterdamse Marokkaan hoe kan de benoeming commissie het profiel wat geschetst is zo uitleggen,Dan heb je toch lak aan de gehele Rotterdamse bevolking.
Over het voetbal heeft hij ook een mening maar welke ?
Wees eens eerlijk zou je van hem een 2e hands auto kopen........ik niet
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik vindt Abou (lijkt mij) een aardige man,alleen er is een ding wat ik niet begrijp,en misschien kan iemand er antwoord op geven
Amsterdam krijgt een burgermeester geboren in Amsterdam
Wij krijgen een Amsterdamse Marokkaan hoe kan de benoeming commissie het profiel wat geschetst is zo uitleggen,Dan heb je toch lak aan de gehele Rotterdamse bevolking.
Over het voetbal heeft hij ook een mening maar welke ?
Wees eens eerlijk zou je van hem een 2e hands auto kopen........ik niet
Komen hier soms racistische uitingen naar boven??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 november 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Komen hier soms racistische uitingen naar boven??
mwa zo ver wil ik niet gaan, maar ik ben met je eens dat zijn achtergrond niet ter zake doet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 november 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik vindt Abou (lijkt mij) een aardige man,alleen er is een ding wat ik niet begrijp,en misschien kan iemand er antwoord op geven
Amsterdam krijgt een burgermeester geboren in Amsterdam
Wij krijgen een Amsterdamse Marokkaan hoe kan de benoeming commissie het profiel wat geschetst is zo uitleggen,Dan heb je toch lak aan de gehele Rotterdamse bevolking.
Over het voetbal heeft hij ook een mening maar welke ?
Wees eens eerlijk zou je van hem een 2e hands auto kopen........ik niet
nee.. wel een fiets.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 november 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik vindt Abou (lijkt mij) een aardige man,alleen er is een ding wat ik niet begrijp,en misschien kan iemand er antwoord op geven
Amsterdam krijgt een burgermeester geboren in Amsterdam
Wij krijgen een Amsterdamse Marokkaan hoe kan de benoeming commissie het profiel wat geschetst is zo uitleggen,Dan heb je toch lak aan de gehele Rotterdamse bevolking.
Over het voetbal heeft hij ook een mening maar welke ?
Wees eens eerlijk zou je van hem een 2e hands auto kopen........ik niet
Mooi, koop ik die auto wel.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 november 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Komen hier soms racistische uitingen naar boven??
Ja roep maar iets Rascisme doet het altijd goed.Als je mij beter zou kennen en mijn achtergrond
zou je dit woord niet snel gebruiken (heb verdesmissie gedraait in Afrika/Angols/de hootsiee en de tootsies uit elkaar gehouden in Burundi en Ruwanda)
het gaat mij alleen om het feit dat iemand die hier opgegroeid is de mensen beter kan en begrijpen.
Je afkomst verloochen je nooit.
Dus mijn reactie heeft niets te maken met rascisme..............
cc-tje
 cc-tje - woensdag 02 november 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:
Hup wij!
Boe zij!
+10 (hehehe!)
KKL
 KKL - woensdag 02 november 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Ik snap het niet, al die ophef van al die zg Varkenoordgroep figuren.

Nu het sportief zo goed gaat hebben we rust nodig rond de club.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa zo ver wil ik niet gaan, maar ik ben met je eens dat zijn achtergrond niet ter zake doet.
Ik wel.
Geen enkele persoon met een dubbel paspoort hoort een bestuurlijke functie in Nederland te krijgen.
Al zeker geen Amsterdamse Marokkaan een bestruurlijke functie in Rotterdam.
En al helemaal niet als burgemeester!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 november 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 21:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik wel.
Geen enkele persoon met een dubbel paspoort hoort een bestuurlijke functie in Nederland te krijgen.
Al zeker geen Amsterdamse Marokkaan een bestruurlijke functie in Rotterdam.
En al helemaal niet als burgemeester!
Waarom niet?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 november 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ga terug bladeren en dan vind je nog wel ergens mijn uitleg!
Nederland is van de Nederlanders!!
Een dubbel paspoort is belangenverstrengeling!
Je bent Nederlander of je bent een allochtoon.
Ze hebben de keus!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Dat is niet meer van deze tijd.
Maar goed ieder zijn mening.
(al die nederlanders die baantjes in het buitenland hebben blijven ook gewoon nederlander btw)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 22:47 schreef Stylzz het volgende:
Dat is niet meer van deze tijd.
Maar goed ieder zijn mening.
(al die nederlanders die baantjes in het buitenland hebben blijven ook gewoon nederlander btw)
Alleen geen belangrijke bestuurlijke functies van een land of stad!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 november 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Ik vind t belangrijker of iemand kwalitatief geschikt is if niet.
Lijkt mij duidelijk in dit geval
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 november 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 22:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t belangrijker of iemand kwalitatief geschikt is if niet.
Lijkt mij duidelijk in dit geval
+1

Al heeft heeft FTID ergens ook wel een punt. Maar zolang iemand met een dubbel paspoort zijn werk naar behoren doet, is het naar mijn mening verder geen issue.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 03 november 2011 - 08:15   quote  deeplink  
Zeikstuk vind ik het. Gewoon keihard aanpakken die gasten. Laat de burgemeester maar eens met de echte Feyenoordfan een keer praten, i.p.v. die mensen die schreeuwen alles te weten.
JanM
 JanM - donderdag 03 november 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 22:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ga terug bladeren en dan vind je nog wel ergens mijn uitleg!
Nederland is van de Nederlanders!!
Een dubbel paspoort is belangenverstrengeling!
Je bent Nederlander of je bent een allochtoon.
Ze hebben de keus!
Bruno martins Indi ook maar terugsturen naar Portugal dan ???
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 03 november 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Kleine Kale Leider, hou toch eens op man, met je gezeik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2011 door de kromme2 --
craven
 craven - donderdag 03 november 2011 - 11:02   quote  deeplink  
@JanM -Nee Swerts, is toch een belg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2011 door craven --
JanM
 JanM - donderdag 03 november 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 11:02 schreef craven het volgende:
@JanM -Nee Swerts, is toch een belg
Heeft ook geen dubbele nationaliteit hè! BMI wel!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 november 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Heeft ook geen dubbele nationaliteit hè! BMI wel!
El Ahmadi ook volgens mij.
JanM
 JanM - donderdag 03 november 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

El Ahmadi ook volgens mij.
Ook wegsturen?

En Bakkal, Cabral, Guidetti en Isoufi ook?

NL/Suriname telt ook? Kunnen Biseswar en Leerdam ook nog weg?

We houden zo geen speler meer over joh!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 03 november 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 10:46 schreef JanM het volgende:

[..]

Bruno martins Indi ook maar terugsturen naar Portugal dan ???
Mijn opmerking gaat over functies bij de overheid.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 18:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Mijn opmerking gaat over functies bij de overheid.
Die worden ook ingevuld door mensen hoor.....
craven
 craven - vrijdag 04 november 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 01:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die worden ook ingevuld door mensen hoor.....
is een twijfelpunt ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 november 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Mooi die willekeur.
KKL
 KKL - dinsdag 15 november 2011 - 10:57   quote  deeplink  
380956_291495134206333_290261294329717_988336_1878889065_n.jpg?w=640&h=480

De droom van Abutaleb
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 november 2011 - 19:33   quote  deeplink  
O.
van geil
 van geil - dinsdag 15 november 2011 - 22:26   quote  deeplink  
nederland op zn kop.....
meer zeg ik niet
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 november 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Waarom niet?
KKL
 KKL - donderdag 17 november 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Familie doodsbang voor straatrovers

De 14-jarige Pim werd onder bedreiging van een hakmes door drie jongens beroofd van zijn mobieltje. Zijn moeder en hij werden voor het doen van aangifte door de politie van het kastje naar de muur gestuurd.
'We worden niet serieus genomen.'

'Het ergste is dat we één van de daders kennen.
Dat hebben doorgegeven, maar de politie laat hem vrij rond lopen,' zegt Pims moeder tegen het AD/ Rotterdams Dagblad

Hakmes
Pim was zondag 23 oktober rond half zeven in de avond op weg naar huis, toen hij in Rotterdam-Vreewijk werd belaagd door drie jongens.
Hij kreeg een groot hakmes op zijn keel gezet.
'Als je jouw mobiel niet afgeeft, maak ik je dood,' werd hem in het oor gesist. Pim, bevangen door angst, wist niet hoe snel hij zijn telefoon moest afgeven.

Aangifte
'Het verhaal kwam er 's avonds pas later bij hem uit,' zegt zijn moeder.
'We zijn direct aangifte gaan doen, maar dat viel vies tegen.
Op bureau Zuidplein werden we weggestuurd, omdat we geen registratienummer van de telefoon hadden. We werden doorgestuurd naar het bureau bij de Kuip.
Daar werd ons meegedeeld dat ze pas over een week tijd hadden.
Wij die week weer terug naar bureau Zuidplein, maar toen was er een wachttijd van drie uur.
We kregen het advies het 0800-nummer te bellen en te proberen 3D-aangifte te doen. Dat is uiteindelijk gelukt, maar wat we opgestuurd kregen?
Geen proces-verbaal.
Veel later kwam het dan toch, maar vol fouten.
We wachten nog steeds op de aangepaste versie.'

Herkend
Eén van de drie daders heeft volgens Pims moeder bekend de straatroof te hebben gepleegd. Ze heeft dat de politie gemeld.
'Maar die weigert hem aan te houden.
Pim had de jongen herkend van een trapveldje verderop in de wijk,' legt zijn moeder uit.
'Met een kennis zijn we bij hem langs gegaan en daar verklaarde hij dat hij de Blackberry had doorverkocht.
De politie laat hem echter vrij rondlopen, terwijl mijn zoon uit angst hem en zijn maten tegen te komen amper de straat op durft.'

Abutaleb en de politie hebben het natuurlijk veels te druk met de allergrootste criminelen van Rotterdam die de Kuip terroriseren!

Hulde!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2011 door KKL --
van geil
 van geil - donderdag 17 november 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 23:25 schreef FR-Henk het volgende:
Waarom niet?
zwijgplicht
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 november 2011 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2011 - 16:17 schreef KKL het volgende:
Familie doodsbang voor straatrovers

De 14-jarige Pim werd onder bedreiging van een hakmes door drie jongens beroofd van zijn mobieltje. Zijn moeder en hij werden voor het doen van aangifte door de politie van het kastje naar de muur gestuurd.
'We worden niet serieus genomen.'

'Het ergste is dat we één van de daders kennen.
Dat hebben doorgegeven, maar de politie laat hem vrij rond lopen,' zegt Pims moeder tegen het AD/ Rotterdams Dagblad

Hakmes
Pim was zondag 23 oktober rond half zeven in de avond op weg naar huis, toen hij in Rotterdam-Vreewijk werd belaagd door drie jongens.
Hij kreeg een groot hakmes op zijn keel gezet.
'Als je jouw mobiel niet afgeeft, maak ik je dood,' werd hem in het oor gesist. Pim, bevangen door angst, wist niet hoe snel hij zijn telefoon moest afgeven.

Aangifte
'Het verhaal kwam er 's avonds pas later bij hem uit,' zegt zijn moeder.
'We zijn direct aangifte gaan doen, maar dat viel vies tegen.
Op bureau Zuidplein werden we weggestuurd, omdat we geen registratienummer van de telefoon hadden. We werden doorgestuurd naar het bureau bij de Kuip.
Daar werd ons meegedeeld dat ze pas over een week tijd hadden.
Wij die week weer terug naar bureau Zuidplein, maar toen was er een wachttijd van drie uur.
We kregen het advies het 0800-nummer te bellen en te proberen 3D-aangifte te doen. Dat is uiteindelijk gelukt, maar wat we opgestuurd kregen?
Geen proces-verbaal.
Veel later kwam het dan toch, maar vol fouten.
We wachten nog steeds op de aangepaste versie.'

Herkend
Eén van de drie daders heeft volgens Pims moeder bekend de straatroof te hebben gepleegd. Ze heeft dat de politie gemeld.
'Maar die weigert hem aan te houden.
Pim had de jongen herkend van een trapveldje verderop in de wijk,' legt zijn moeder uit.
'Met een kennis zijn we bij hem langs gegaan en daar verklaarde hij dat hij de Blackberry had doorverkocht.
De politie laat hem echter vrij rondlopen, terwijl mijn zoon uit angst hem en zijn maten tegen te komen amper de straat op durft.'

Abutaleb en de politie hebben het natuurlijk veels te druk met de allergrootste criminelen van Rotterdam die de Kuip terroriseren!

Hulde!!!
Kloteverhaal hoor, blunderende agenten.
En dan ga je met je conclusie aan het eind weer volledig de mist in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gesprek met de Burgervader









0.0104088