BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willem v G
 willem v G - dinsdag 01 november 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 november 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Moet hij weten.
bjorn
 bjorn - dinsdag 01 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
Waar doel je dan op?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 november 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
En nu eens en topic wat nog niet uitgemolken is!
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
ik vind die barbara n K
Omekees
 Omekees - dinsdag 01 november 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
Het kan aan mij liggen, maar is hier niet al een topic over?????????
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 01 november 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 19:04 schreef Omekees het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar is hier niet al een topic over?????????
idd omekees! bannen die gast! hahaha
Omekees
 Omekees - dinsdag 01 november 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 19:06 schreef obiku010 het volgende:

[..]

idd omekees! bannen die gast! hahaha
nee, dat is niet nodig, maar Willem ik geef je 1 tip: Stop met het plaatsen van zinloze topic, daar heb je al genoeg mensen voor, zoals ik!
willem v G
 willem v G - dinsdag 01 november 2011 - 20:14   quote  deeplink  
ok duidelijk
Omekees
 Omekees - dinsdag 01 november 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Fijn!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 november 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Ik kijk graag naar zijn programma en luister graag naar zijn muziek.
Hij is wel ouder dan ik,maar heerlijk iemand zonder media training en gladde woordjes.Niet alles is raak maar alles beter dan de de Mols en de vd Endes de Ushi en duschis en de Ivo Niehes.
Leven Johan leve ongepolijste TV
van geil
 van geil - dinsdag 01 november 2011 - 22:41   quote  deeplink  
hij is beter als guidetti
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 november 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:
Ik kijk graag naar zijn programma en luister graag naar zijn muziek.
Hij is wel ouder dan ik,maar heerlijk iemand zonder media training en gladde woordjes.Niet alles is raak maar alles beter dan de de Mols en de vd Endes de Ushi en duschis en de Ivo Niehes.
Leven Johan leve ongepolijste TV
Precies, johan is een HELD!!!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 november 2011 - 21:17   quote  deeplink  
bovendien is Johan een fan van cuby and the blizzards.
e draag net als ik opvallende schoenen kan bij mij dus nooit kapot
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
Oh ja joh?
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 04 november 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
zo, dat zal hem leren ... :)
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 november 2011 - 16:06   quote  deeplink  
spreekt voor zich
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 november 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Mijn idool.

SNOR///HELD
Southside 1908
 Southside 1908 - dinsdag 08 november 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:
Ik kijk graag naar zijn programma en luister graag naar zijn muziek.
Hij is wel ouder dan ik,maar heerlijk iemand zonder media training en gladde woordjes.Niet alles is raak maar alles beter dan de de Mols en de vd Endes de Ushi en duschis en de Ivo Niehes.
Leven Johan leve ongepolijste TV
100% eens!
craven
 craven - dinsdag 08 november 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:
Ik kijk graag naar zijn programma en luister graag naar zijn muziek.
Hij is wel ouder dan ik,maar heerlijk iemand zonder media training en gladde woordjes.Niet alles is raak maar alles beter dan de de Mols en de vd Endes de Ushi en duschis en de Ivo Niehes.
Leven Johan leve ongepolijste TV
Als hij nog dichter in de hol van Johan Cruijff duikt kan die diens darmen verzamelen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
hahahahahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Johan Cruyf toch ex speler van Feyenoord.samen met die topper Brard
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 11 november 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Walgelijke reclame van Derksen voor de NEM.

Maar goed, hij is iig wel eerlijk genoeg om te zeggen dat hij het puur voor het geld doet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 november 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 19:54 schreef Bosifyable het volgende:
Walgelijke reclame van Derksen voor de NEM.

Maar goed, hij is iig wel eerlijk genoeg om te zeggen dat hij het puur voor het geld doet.
klopt geen fijne reclame. Maar ik kan het van Johan op zich wel hebben, omdat hij inderdaad niet schijnheilig doet over zijn motieven.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 11 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Haha geweldige reclame
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 11 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

klopt geen fijne reclame. Maar ik kan het van Johan op zich wel hebben, omdat hij inderdaad niet schijnheilig doet over zijn motieven.
Zijn er nog andere motieven als geld dan?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 11 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 20:13 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zijn er nog andere motieven als geld dan?
De uitdaging, de ambitie, horizon verbreden, etc.

Wat die succesvolle trainers ook zeggen zodra ze in Dubai of Tsjetsjenië gaan trainen.
MMM
 MMM - vrijdag 11 november 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Na de wedstrijd tegen 020 was Clasie de revelatie van het seizoen.

Vanavond bij FC Rijnmond gaf ie aan dat Clasie een Excelsior speler is.

Tsja..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 11 november 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Wordt ook ouder hè.
craven
 craven - vrijdag 11 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 22:46 schreef MMM het volgende:
Na de wedstrijd tegen 020 was Clasie de revelatie van het seizoen.

Vanavond bij FC Rijnmond gaf ie aan dat Clasie een Excelsior speler is.

Tsja..
daar betrap ik hem de laatste tijd vaker op, eerst zijn het wereldspelers, daarna weer 13 in een dozijn, hij lult ze zelf tegen. Daarnaast zit hij wekelijks in de reet van de heilige johan Cruyff, bah wordt er misselijk van
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 november 2011 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 20:13 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zijn er nog andere motieven als geld dan?
Die zijn er inderdaad niet zo gauw. Dat is juist het punt. Waar veel anderen bij dergelijke zaken een mooi verhaal op gaan hangen over hoe belangrijk ze het wil niet vinden, geeft hij gewoon toe dat hij voor de centen gaat.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 12 november 2011 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 17:15 schreef willem v G het volgende:
Het kan aan mij liggen maar begint die Derksen niet allang trekjes te krijgen van iemand die zich zelf wel heel erg belangrijk vindt, en steeds meer iemand die zich ook met zaken denkt te moeten bemoeien waar hij de ballen verstand van heeft, goed hij mag natuurlijk altijd zijn mening geven maar hij moet niet denken dat hij altijd in het middelpunt moet staan, dat gaat volgens mij een keer tegen hem werken, ondanks de discussie met een knipoog.
je kan er maar druk mee zijn
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 november 2011 - 11:43   quote  deeplink  
reclame meneer Derksen''''''''antwoord voor het geld.
eerlijker kan toch niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2011 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2011 - 15:19   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/5604/exclusief-johan-derksen-stopt-als-hoofdredacteur-vi.html

Johan Derksen stopt in 2013 als hoofdredacteur van Voetbal International. De bekendste sportjournalist van Nederland en winnaar van de Gouden Televisier Ring vertelde dit in een zeer openhartig interview met het jubileumnummer van maandblad ELF Voetbal, dat op 11 november 2011 is verschenen, en op de website www.elfvoetbal.nl.

Ik heb met de raad van commissarissen afgesproken, dat het dan genoeg is geweest", liet Derksen weten. "Maar wel ga ik daarna nog een jaar of vier door als commentator op de televisie en als columnist voor het blad. Dat is voor VI belangrijk. Net zoals het ook belangrijk was dat Jort Kelder op de tv kwam namens Quote en Ciska Dresselhuis namens Opzij. Zodra zij niet meer als gezicht van die media te zien waren, vielen de bladen ver terug. Dat kan en wil ik me niet permitteren."

ELF Voetbal verscheen op de 11de van de 11de van 2011 met een jubileumnummer met daarin exclusieve interviews met (ex-)wereldsterren als Dennis Bergkamp, Rafael van der Vaart, Ruud Gullit, Robin van Persie, Willem van Hanegem en bondscoach Bert van Marwijk. Het blad, dat deze maand haar 30e verjaardag viert, roept Johan Cruijff uit tot de belangrijkste voetbalman in die periode. Ook over de legendarische nummer 14 spreekt kenner Derksen zich uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 november 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Hij kondigde inderdaad al aan dat hij het op zijn 65ste rustiger aan ging doen. Vind het wel leuk dat hij nog doorgaat op tv.
Southside 1908
 Southside 1908 - maandag 14 november 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2011 - 23:29 schreef craven het volgende:

[..]

daar betrap ik hem de laatste tijd vaker op, eerst zijn het wereldspelers, daarna weer 13 in een dozijn, hij lult ze zelf tegen. Daarnaast zit hij wekelijks in de reet van de heilige johan Cruyff, bah wordt er misselijk van
Ik ben het eens dat zijn mening over spelers heel vaak opeens veranderd. Lult ie zichzelf idd tegen.

Hij is nou eenmaal een maatje van Cruijff, een van de beste voetballers en trainers ooit toch? Kan mij het schelen dat hij uit 020 komt, hij heeft ons ook kampioen gemaakt en een lange neus getrokken naar 020 door een seizoen bij ons te komen spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 november 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Derksen lult ook met twee tongen:

Verwijt Genee dat ie toen naar Talpa ging voor het geld en doet nu weer reclames voor NEM: voor het geld, zegt ie dan.

Van mij mag ie, maar houd je bek over Genee dan.
KKL
 KKL - dinsdag 15 november 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Derksen, wie kent hem niet?
Die vent met die zwerverskop die elke maandag op televisie is bij zijn eigen programma.
Meneer heeft overal een mening over, zelfs als hij er niets van af weet. Sinds kort zet deze vent zich zelf nog meer voor lul door aanwezig te zijn in een reclame van de Nederlandse energie maatschappij.
Wat blijkt nu?
De KNVB is een onderzoek gestart naar de directeur van de Nederlandse Energie Maatschappij. Reden? Meneer vond het nodig om met de interland Zweden Nederland over de boarding heen te klimmen en een beetje popi jopi te gaan doen.
Blijkbaar laten ze in bobo land aan elkaar zien wat ze allemaal wel niet meer mogen dan de normale supporters.

Normaal gesproken heeft meneer Derksen altijd wel wat te zeiken over supporters. Mensen die wél clubliefde kennen.
Zodra er maar iets in het nieuws komt zit deze zwerver vooraan om te praten over het tuig en hoe dit wel niet aangepakt moet worden met zware straffen.
Nu kwam het incident van deze directeur naar voren en wat denk je?
Onze zwerver zit het allemaal even goed te praten, zal wel iets met centjes te maken hebben.
Meten met twee maten noemen wij dat.
Normaal gesproken trekt die zn mond wel open.
Geeft niets, maakt niets uit.
Alles wat deze vent zegt neem ik toch al niet serieus.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 15 november 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:54 schreef FR-Henk het volgende:
Derksen lult ook met twee tongen:

Verwijt Genee dat ie toen naar Talpa ging voor het geld en doet nu weer reclames voor NEM: voor het geld, zegt ie dan.

Van mij mag ie, maar houd je bek over Genee dan.
Alleen had Genee op dat moment al mondeling toegezegd dat ie bij RTL zou verlengen en daarna toch voor het grote geld naar Talpa ging (wat ik ook gedaan had).
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 15 november 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 10:52 schreef KKL het volgende:
Derksen, wie kent hem niet?
Die vent met die zwerverskop die elke maandag op televisie is bij zijn eigen programma.
Meneer heeft overal een mening over, zelfs als hij er niets van af weet. Sinds kort zet deze vent zich zelf nog meer voor lul door aanwezig te zijn in een reclame van de Nederlandse energie maatschappij.
Wat blijkt nu?
De KNVB is een onderzoek gestart naar de directeur van de Nederlandse Energie Maatschappij. Reden? Meneer vond het nodig om met de interland Zweden Nederland over de boarding heen te klimmen en een beetje popi jopi te gaan doen.
Blijkbaar laten ze in bobo land aan elkaar zien wat ze allemaal wel niet meer mogen dan de normale supporters.

Normaal gesproken heeft meneer Derksen altijd wel wat te zeiken over supporters. Mensen die wél clubliefde kennen.
Zodra er maar iets in het nieuws komt zit deze zwerver vooraan om te praten over het tuig en hoe dit wel niet aangepakt moet worden met zware straffen.
Nu kwam het incident van deze directeur naar voren en wat denk je?
Onze zwerver zit het allemaal even goed te praten, zal wel iets met centjes te maken hebben.
Meten met twee maten noemen wij dat.
Normaal gesproken trekt die zn mond wel open.
Geeft niets, maakt niets uit.
Alles wat deze vent zegt neem ik toch al niet serieus.
Daar heeft FRFC wel een punt, al praat FRFC zelf natuurlijk ook maar wat graag goed wat fout is.
Els
 Els - dinsdag 15 november 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2011 - 16:54 schreef FR-Henk het volgende:
Derksen lult ook met twee tongen:

Verwijt Genee dat ie toen naar Talpa ging voor het geld en doet nu weer reclames voor NEM: voor het geld, zegt ie dan.

Van mij mag ie, maar houd je bek over Genee dan.
Om precies te zijn: hij verwijt het mensen, in dit geval Genee, dat ze vanwege de inkomsten iets doen, maar daar niet voor uitkomen en in plaats daarvan een hoogdravende reden opgeven.
Als hij dus gewoon toegeeft dat hij die reclame, een uiterst slechte overigens, voor het geld doet, dan is er toch niets onoprechts gebeurd?
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 15 november 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Sorry.. ff.. als mens! respecteer ik hem... als voetbalanalyticus wat minder.. mgoed.

Hij heeft dusdanig lang een soort facade kunnen opleggen aan ons klootjesvolk, dat hij vandaag de dag (en genieten dat ie doet), alles kan doen wat ie wil..

Lelijk misbaksel dat ie der zit.. Ik werk me de tering, altijd vrolijk, altijd positief.. altijd een schouder voor eenieder.. en kijk eens waar het mij brengt.. !

(Whahaha, grapje hoor)..
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 15 november 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Whoooop, ik zei tering (Schaam, sorry Boudewijn!)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 november 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 18:35 schreef Els het volgende:

[..]

Om precies te zijn: hij verwijt het mensen, in dit geval Genee, dat ze vanwege de inkomsten iets doen, maar daar niet voor uitkomen en in plaats daarvan een hoogdravende reden opgeven.
Als hij dus gewoon toegeeft dat hij die reclame, een uiterst slechte overigens, voor het geld doet, dan is er toch niets onoprechts gebeurd?
Zo zie ik het ook ja.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 20:10   quote  deeplink  
elk woord over Genee en Derksen vind ik er 1 teveel....
Els
 Els - dinsdag 15 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Waarom?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 20:27 schreef Els het volgende:
Waarom?
vind ze beide steeds irritanter worden, gisteren vond ik het een beetje beschamend hoe ze tegen elkaar ingingen. kreeg gewoon een heel vervelend gevoel daarvan.
Genee vind ik een pedant mannetje en Derksen is steeds meer een karikatuur van zichzelf.
Maar goed... dat is mijn beschaafde genuanceerde mening hahahahahahahaha
Els
 Els - dinsdag 15 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik vind die kijk-ons-toch-eens-een-hekel-aan-elkaar-hebben-show enorm irritant. Zandbak niveau. Als ze de flauwigheden achter zich laten, is het een redelijk programma, met weinig concurrentie op de maandagavond. Beter dan het Jack van Gelder gezeik. Maar zonder vd Gijp is het wel erg kwaliteitsarm.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 15 november 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:25 schreef Els het volgende:
Ik vind die kijk-ons-toch-eens-een-hekel-aan-elkaar-hebben-show enorm irritant. Zandbak niveau. Als ze de flauwigheden achter zich laten, is het een redelijk programma, met weinig concurrentie op de maandagavond. Beter dan het Jack van Gelder gezeik. Maar zonder vd Gijp is het wel erg kwaliteitsarm.
klopt. ben het weer met je eens.
van geil
 van geil - dinsdag 15 november 2011 - 22:30   quote  deeplink  
wie het die ring gewonne jonge???????????????????????????????????????/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen









0.0088779