BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 10:52 schreef KKL het volgende:
Derksen, wie kent hem niet?
Die vent met die zwerverskop die elke maandag op televisie is bij zijn eigen programma.
Meneer heeft overal een mening over, zelfs als hij er niets van af weet. Sinds kort zet deze vent zich zelf nog meer voor lul door aanwezig te zijn in een reclame van de Nederlandse energie maatschappij.
Wat blijkt nu?
De KNVB is een onderzoek gestart naar de directeur van de Nederlandse Energie Maatschappij. Reden? Meneer vond het nodig om met de interland Zweden Nederland over de boarding heen te klimmen en een beetje popi jopi te gaan doen.
Blijkbaar laten ze in bobo land aan elkaar zien wat ze allemaal wel niet meer mogen dan de normale supporters.

Normaal gesproken heeft meneer Derksen altijd wel wat te zeiken over supporters. Mensen die wél clubliefde kennen.
Zodra er maar iets in het nieuws komt zit deze zwerver vooraan om te praten over het tuig en hoe dit wel niet aangepakt moet worden met zware straffen.
Nu kwam het incident van deze directeur naar voren en wat denk je?
Onze zwerver zit het allemaal even goed te praten, zal wel iets met centjes te maken hebben.
Meten met twee maten noemen wij dat.
Normaal gesproken trekt die zn mond wel open.
Geeft niets, maakt niets uit.
Alles wat deze vent zegt neem ik toch al niet serieus.
De Nederlandse energiemaatschappij met hun twee Feyenoordsupporters directeuren die onze club sponseren?Die Feyenoorders bedoel je?Beste gasten,brengen wat geld bij onze club in het laatje...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 21:25 schreef Els het volgende:
Ik vind die kijk-ons-toch-eens-een-hekel-aan-elkaar-hebben-show enorm irritant. Zandbak niveau. Als ze de flauwigheden achter zich laten, is het een redelijk programma, met weinig concurrentie op de maandagavond. Beter dan het Jack van Gelder gezeik. Maar zonder vd Gijp is het wel erg kwaliteitsarm.
Mwah, vond Aad de Mos voor het eerst zinniger dingen zeggen. De woordenstrijd tussen de heren vind ik zelf niet zo'n probleem. Het is er soms wat al te nadrukkelijk, maar ach ieder z'n territorium. Soms ook vermakelijk zelfs. Spelletje ver plassen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen









0.0059490