|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: tja, maar dat zei ik ook helemaal niet in mn eerste post... dus was dat van jou gewoon bullshit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oja joh....Zo moeilijk was deze toch niet... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
dit is gewoon ronduit geniaal |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Assist nummer 2 van Erikssen.. Geweldige aanval.. Klasse Greg.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
GOLOLOLOLOLOL!!! Zoals een Spanjaard zou uitroepen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker jongens, met nog twee wedstrijden te gaan al geplaatst voor na de winterstop.. Heerlijk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Real op 0-2 voor. Dit betekent dat Ajax alles in eigen hand houdt. Een 2-2 in Lyon is in principe voldoende volgens mij!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Lekker Lyon-Madrid 0-2 inmiddels. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima wedstrijd gespeeld.. Kom op Ebecilio!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:Real op 0-2 voor. Dit betekent dat Ajax alles in eigen hand houdt. Een 2-2 in Lyon is in principe voldoende volgens mij!! 0-0 ook toch?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:18 schreef amsterdammer113 het volgende:Real op 0-2 voor. Dit betekent dat Ajax alles in eigen hand houdt. Een 2-2 in Lyon is in principe voldoende volgens mij!! 1-1 is al voldoende :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja leuk, Lodeiro weer eens in actie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoeveel was het in Amsterdam dan?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
als ze 0-0 spelen dan geld het doelsaldo.. en dat kan in de laatste wedstrijd nog wel eens klote gaan worden.. met 1-1 geld het onderlinge resultaat en dat is dan in het voordeel van ajax |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:22 schreef Grasmaaier het volgende:als ze 0-0 spelen dan geld het doelsaldo.. en dat kan in de laatste wedstrijd nog wel eens klote gaan worden.. met 1-1 geld het onderlinge resultaat en dat is dan in het voordeel van ajax Ik denk dat een gelijkspel dan genoeg zal zijn. Real is al geplaatst en speelt de wedstrijd na Ajax tegen Barcelona, dus zal vrijwel iedere speler gespaard worden.. Ajax moet dan in staat zijn om een punt te pakken.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Sorry jongens, zit helemaal fout. Dacht dat we 1-1 hadden gespeeld thuis!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Laten we het er maar op houden dat het laat is en dat ik niet helemaal fris meer ben!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ooit fris geweest?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha GOAL!!!!!!!!!!!!!!!
En wat betreft fris..........ehm...........moeilijk te oordelen.........whahahahaha!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat kon ook nog weleens een belangrijke goal worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax op naar het vervelende land voor ons Frankrijk, ik zeg dat we daar ook maar eens een eind moeten maken aan die negatieve reeks.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:22 schreef Grasmaaier het volgende:als ze 0-0 spelen dan geld het doelsaldo.. en dat kan in de laatste wedstrijd nog wel eens klote gaan worden.. met 1-1 geld het onderlinge resultaat en dat is dan in het voordeel van ajax Ja, kan nog kiele-kiele worden. Als ons doelsaldo +2 t.o.v Lijon is en wij verliezen de wedstrijd tegen Madrid met 1-0, en Lijon wint zijn wedstrijd met 1 dooelpunt verschil tegen Zagreb sta je qua punten en doelsaldo helemaal gelijk. Gelukkig maakt Lodeiro nu de vierde, bij 0-0 in Lijon is ons doelsaldo dus +3 en dat van Lijon -4. We zullen dan precies gelijk eindigen als wij met zeg maar 3-0 van Madrid verliezen en Lijon dan met 4-0 van Zagreb wint. Belangrijkste is dus NIET VERLIEZEN in Lijon, maar die Fransen zullen alles proberen om Ajax te verslaan. Word een zware pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fucking hell zeg, wat ben ik dat sport 1 zat zeg.. die kunnen werkelijk waar niks positiefs over AJax zeggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:37 schreef baco74 het volgende:[..] Ja, kan nog kiele-kiele worden. Als ons doelsaldo +2 t.o.v Lijon is en wij verliezen de wedstrijd tegen Madrid met 1-0, en Lijon wint zijn wedstrijd met 1 dooelpunt verschil tegen Zagreb sta je qua punten en doelsaldo helemaal gelijk. Gelukkig maakt Lodeiro nu de vierde, bij 0-0 in Lijon is ons doelsaldo dus +3 en dat van Lijon -4. We zullen dan precies gelijk eindigen als wij met zeg maar 3-0 van Madrid verliezen en Lijon dan met 4-0 van Zagreb wint. Belangrijkste is dus NIET VERLIEZEN in Lijon, maar die Fransen zullen alles proberen om Ajax te verslaan. Word een zware pot. Wordt een kraker van een wedstrijd voor Ajax.. Daar worden de mannen en voetballers van de jochies en prutsers gescheiden.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Dit is mijn club mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Heerlijk nu Utrecht oprollen zondag. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:38 schreef remco k het volgende:Fucking hell zeg, wat ben ik dat sport 1 zat zeg.. die kunnen werkelijk waar niks positiefs over AJax zeggen.. Vind die Grutter van de NOS een van de beste commentators die er is op dit moment. Als hij bij de CL geen commentaar geeft stem ik ook altijd op Sport1 af. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
leuk man... al die psv'ers , feyenoorders en ponyneukers hoor je nu: ja kut publiek dit dat en zagreb moet je met 8-0 van de mat vegen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Wordt een kraker van een wedstrijd voor Ajax.. Daar worden de mannen en voetballers van de jochies en prutsers gescheiden.. Denk ik ook ja, vanavond vond ik ze al geen jochies meer maar kerels.... In Frankrijk moeten de kerels mannen worden dan komt het goed! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 22:45 schreef Grasmaaier het volgende:leuk man... al die psv'ers , feyenoorders en ponyneukers hoor je nu: ja kut publiek dit dat en zagreb moet je met 8-0 van de mat vegen... Al die andere kloteklappers die tegen Ajax zijn hebben een kutavond gehad! YES!!!!! |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
ik ging even tellen bij die 3-0 28 passes en De Jong scoort !! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Leuke wedstrijd om te kijken! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laten we Real in de laatste wedstrijd ook even laten zien dat we geen jongetjes meer zijn ! Als we dan niet bang zijn of zenuwachtig kunnen we zo maar winnen...Die arrogante Ronaldo net zo ver onder de zoden trappen als dat hij er boven staat! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: quote: Je voelt je toch niet aangesproken he Boudewijn :) Oh nee jij bent een neutrale kijker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap echt totaal niet waarom mensen hier nu over PSV en andere NL teams praten.. Ajax heeft gespeeld en goed gewonnen. Zie de vergelijking niet helemaal.. Zal wel aan mij liggen.. Denk wel dat het ook een van de redenen is dat er zoveel mensen tegen Ajax zijn.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Prima pot en over drie weken is 1-1 voldoende al mag je daar nooit op spelen!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Prima pot en over drie weken is 1-1 voldoende al mag je daar nooit op spelen!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Erg matige pot voetbal, slechte passing en dan toch zo'n uitslag neerzetten. Petje af. Zal wel een stuk beter moeten in Lyon, maar dit Ajax is zo grillig dat het daar best eens een aardige uitslag kan neerzetten.
Dat Lodeiro en Gregory scoren maakte de avond helemaal perfect, leuk voor die gasten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 07:59 schreef Rogier het volgende:Erg matige pot voetbal, slechte passing en dan toch zo'n uitslag neerzetten. Petje af. Zal wel een stuk beter moeten in Lyon, maar dit Ajax is zo grillig dat het daar best eens een aardige uitslag kan neerzetten. Dat Lodeiro en Gregory scoren maakte de avond helemaal perfect, leuk voor die gasten. Als je tegen een team speelt wat totaal niet gekomen was om te voetballen en dan begin jij over een erg matige pot?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 07:59 schreef Rogier het volgende:Erg matige pot voetbal, slechte passing en dan toch zo'n uitslag neerzetten. Petje af. Zal wel een stuk beter moeten in Lyon, maar dit Ajax is zo grillig dat het daar best eens een aardige uitslag kan neerzetten. Dat Lodeiro en Gregory scoren maakte de avond helemaal perfect, leuk voor die gasten. Als je tegen een team speelt wat totaal niet gekomen was om te voetballen en dan begin jij over een erg matige pot?? |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 07:59 schreef Rogier het volgende:Erg matige pot voetbal, slechte passing en dan toch zo'n uitslag neerzetten. Petje af. Zal wel een stuk beter moeten in Lyon, maar dit Ajax is zo grillig dat het daar best eens een aardige uitslag kan neerzetten. Dat Lodeiro en Gregory scoren maakte de avond helemaal perfect, leuk voor die gasten. Weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien? Had je misschien poep in je ogen bij het derde doelpunt, dat was toch een geweldige aanval! En dat tweede doelpunt met het hakballetje van Eriksen was toch ook geniaal of niet dan??? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
was een top avond joodjes...hehe |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou het is een prima resultaat en wat ook erg belangrijk is dat de spelers weer zelfvertrouwen krijgen dat zag je na de 2-0 dat ze steeds beter gingen spelen mooie driehoekjes en dat neem je altijd mee naar Utrecht en die moeten wij zeker winnen, |
|
|
|