BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (06-11-2011 12:30): 6-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 02 november 2011 - 08:53   quote  deeplink  
club-31.png ajaxreports.jpg

Komende zondag om 12:30 staat de volgende tegenstander van Ajax al weer te wachten. Dit keer moet Fc Utrecht eraan geloven en we zullen alles uit de kast moeten halen om daar te winnen. De laatste jaren gaat het niet al te best met Ajax in Utrecht, dat blijkt ook uit de uitslagen van de afgelopen keren.

28-10-2007 FC Utrecht-Ajax 0-1 (0-0)
01-03-2009 FC Utrecht-Ajax 0-2 (0-1)
06-12-2009 FC Utrecht-Ajax 2-0 (0-0)
23-01-2011 FC Utrecht-Ajax 3-0 (2-0)

We moeten de lijn van de wedstrijd tegen Roda JC doorzetten. Niet alleen vanavond tegen Dinamo Zagreb, maar ook tegen Fc Utrecht!! Als we vanavond weten te winnen, dan denk ik dat dat een boost geeft aan de Ajacieden en daarom voorspel ik: 0-3 (1x Eriksen, 1x Janssen, 1x Sulejmani)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 02 november 2011 - 09:09   quote  deeplink  
2-1 verlies! Ajax gaat wederom door strijd onderuit! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 november 2011 - 09:14   quote  deeplink  
3-1 OP HET BEKKIE gaan we.........utre cht uit is voor die jochies niet te doen. Helaas az wint wel weer.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 02 november 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Hebben jullie wel gezien hoe matig Utrecht is? Ze verliezen thuis met 1-3 kansloos van NEC..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 november 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Fnoord was ook niks tegen grun, maar tegen ajax moet iedereenn 399% geven he!
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 09:23 schreef Grasmaaier het volgende:
Hebben jullie wel gezien hoe matig Utrecht is? Ze verliezen thuis met 1-3 kansloos van NEC..
vorigseizoen.. staat me nog goed in mijn geheugen
Pietje
 Pietje - woensdag 02 november 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Als Ajax ooit de kans heeft om FC Utrecht in de Galgewaard te verslaan, dan is het nu wel. Ajax speelt niet constant, maar FC Utrecht al helemaal niet. Op zich is dat wel logisch, want de Utrechtenaren hebben ik weet niet hoeveel van hun beste spelers verkocht (Vorm, Van Wolfswinkel, Strootman, Mertens, Silberbauer, etc.).
Kortom het is tijd voor Ajax om met 3 punten naar Amsterdam terug te keren. Mijn voorspelling in de SportPooler is: 1-4 !
Guyt
 Guyt - woensdag 02 november 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 12:37 schreef Pietje het volgende:
Als Ajax ooit de kans heeft om FC Utrecht in de Galgewaard te verslaan, dan is het nu wel. Ajax speelt niet constant, maar FC Utrecht al helemaal niet. Op zich is dat wel logisch, want de Utrechtenaren hebben ik weet niet hoeveel van hun beste spelers verkocht (Vorm, Van Wolfswinkel, Strootman, Mertens, Silberbauer, etc.).
Kortom het is tijd voor Ajax om met 3 punten naar Amsterdam terug te keren. Mijn voorspelling in de SportPooler is: 1-4 !
Helemaal mee eens Pietje ik zeg 1-3.
Stanley
 Stanley - woensdag 02 november 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Ik ga voor 0 - 3.

En kleine Sneijder zijn grote mond snoeren ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Ik denk dat we wel moeten winnen en gelukkig heet deze FC gelukkig geen Groningen.....
We zijn genoeg gewaarschuwd.....1-3
lereeeen
 lereeeen - woensdag 02 november 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 09:23 schreef Grasmaaier het volgende:
Ja maar als ze tegen ajax moeten spelen ze opeens heel goed. Ik zeg 1-1
nora
 nora - woensdag 02 november 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Het probleem bij Utrecht is dat ze maar 1 wedstrijd per jaar willen winnen en dat is thuis tegen Ajax dan komen ze allemaal met witte bovenlipjes het veld op en klappen er 90 minuten boven op met Madonna camera ogen keren ze na 90 minuten teleurgesteld van het veld af omdat Ajax zich dit keer niet laat inpakken door de poedersuiker club uit Utrecht,en zal die kleine Sneijder dit seizoen geen grote bek meer hebben.
Uitslag 0-2
Enigma
 Enigma - woensdag 02 november 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Dit zal de wedstrijd worden waarin er een stuk duidelijkheid zal komen v.w.b. of wij mannen in ons elftal hebben of toch jochies. Gaan ze zich staande houden onder de druk van een razend enthousiast maar ook agressief publiek en een tot op het bot gemotiveerd Utrecht of gaan ze toch, net als tegen Feijenoord thuis, het afleggen op inzet, winnaarsmentaliteit, onverzettelijkheid en overbluft worden..

Als het laatste het geval is mogen we dit seizpen als verloren beschouwen omdat het dan een te structureel probleem is geworden wat zich tussen de oren te vast heeft genesteld en zal dit probleem gaan verergeren in wedstrijden tegen Den Haag, Excelsior, AZ uit, Heerenveen uit en ga nog maar even door. Want iedereen wil en zal van Ajax winnen omdat a- Ajax kampioen is en b- iedereen een hekel aan ons heeft en, last but not least, Ajax toch altijd maatgevend schijnbaar is voor de rest van Nederland. Tegen Ajax iets presteren voelt voor de andere clubs blijkbaar net zoiets als voor ons het bereiken van de halve finlae CL. Echt zielig..

Als Frank het lef toont waar ik al maanden om roep; ons oude, door Michels en Cruijff geïntroduceerde systeem van 3-4-3 handhaaft en daar ook de keuzes voor blijft durven te maken qua spelers denk ik dat we in Utrecht gaan winnen. Dan hangt het natuurlijk er wel vanaf of Theo daar de kar gaat trekken op meerdere vlakken en nog veel meer de bal zal opeisen, zeker bij ALLE vrije trappen en zich met de corners bemoeit. Enoh zal ook wel eens belangrijk kunnen zijn daar evenals Anita. We zullen tactiek met strijd moeten verenigen en ik denk dat de Boer dat ook gaat doen. Mochten we dan alsnog onderuit gaan is dat geen ramp mits het maar niet door mentaliteitsverschil gebeurt want, en dat heb ik ook eerder gezegd, zowel AZ als PSV en Twente gaan nog behoorlijk wat punten verspelen. We kunnen dan weer aan de inhaalrace beginnen, jammer maar daar zijn we toch wel goed in, vind ik. De achterstand is absoluut nog te overzien.

Dit is DE kans voor Eriksen om te laten zien of hij nou echt stappen heeft gemaakt, evenals voor Theo als leider. Wiel, mag ik hopen, speelt nog niet anders houd ik mijn hart alweer vast voor onnodige kaarten en een gevaarlijk Utrecht vanaf links.. En geef s.v.p. Lukoki de kans nu. Spits??? Buly(k)in en Siem eruit lijkt mij, maar daar is geen pijl op te trekken bij Frank..

Durf geen voorspelling te doen, hoop op een 1-3 of 0-3 voor ons..

Succes mannen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door Enigma --
Ajx
 Ajx - woensdag 02 november 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Jongens, de eerste 2 posts waren weer een duidelijk beeld van positivisme........ Hopeloos. Maar we mogen utreg nu toch wel gaan verslaan, ondanks dat ze 3x beter zullen spelen dan tegen NEC, alleen omdat ze tegen Ajax spelen. Maar ze zijn nog niet goed genoeg, dus dat komt gewoon goed, we zijn, zeker als we vanavond winnen, in de positieve spiraal, dus ik zeg: 2-4
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
2-1
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 03 november 2011 - 09:45   quote  deeplink  
na gisteravond pas ik mijn uitslag aan... 0-6 (: haha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 november 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 16:44 schreef Ajx het volgende:
Jongens, de eerste 2 posts waren weer een duidelijk beeld van positivisme........ Hopeloos. Maar we mogen utreg nu toch wel gaan verslaan, ondanks dat ze 3x beter zullen spelen dan tegen NEC, alleen omdat ze tegen Ajax spelen. Maar ze zijn nog niet goed genoeg, dus dat komt gewoon goed, we zijn, zeker als we vanavond winnen, in de positieve spiraal, dus ik zeg: 2-4
Dus omdat ik Ajax op verlies zet ben ik hopeloos??? Zegt meer over jouw, dan over mij! Ik onderschat de tegenstander namelijk niet en ben realistisch genoeg om te weten dat Ajax in Utrecht heel anders beleefd wordt, dan tegen bijvoorbeeld NEC. Ajax gaat het gewoon behoorlijk lastig krijgen en moet opletten dat ze niet de oude fout gaan maken! Ze hebben een prima wedstrijd gespeeld tegen Zagreb en hopelijk weten ze de lijn door te zetten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 november 2011 - 10:27   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2011 door amsterdammer113 --
corvermeer
 corvermeer - donderdag 03 november 2011 - 13:22   quote  deeplink  
ik ben positief gestemt en zeg 1-3
romano
 romano - donderdag 03 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Als Ajax speelt zoals gisteren tegen DZ (dus scherp. geconcentreerd en elkaar ondersteunend) moet Utrecht geen enkel probleem geven (zeker niet nu Wouters er trainer is, dus taktische verrassingen van hun kant zijn uitgesloten). Maar ja als.
remco k
 remco k - donderdag 03 november 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Ik denk dat Utrecht een heel ander verhaal is en dat het voetbal dat Utrecht speelt ons totaal niet ligt.. Ajax heeft teveel moeite met om het fysieke gedeelte heen te voetballen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 03 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Utrecht een heel ander verhaal is en dat het voetbal dat Utrecht speelt ons totaal niet ligt.. Ajax heeft teveel moeite met om het fysieke gedeelte heen te voetballen.
Sneijder, Oar, Gerndt etc. zijn inderdaad erg fysiek
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 03 november 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:
Utrecht stelt dit seizoen weinig voor...en Wouters als hoofdcoach is al helemaal een garantie voor falen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 november 2011 - 16:32   quote  deeplink  
ach jongens tegen zagreb uit deden we het oko leuk... iedereen weet wat daarna gebeurde.. ik hoop dat de Ajacieden met 2 benen op de grond blijven
Ajx
 Ajx - donderdag 03 november 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 10:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dus omdat ik Ajax op verlies zet ben ik hopeloos??? Zegt meer over jouw, dan over mij! Ik onderschat de tegenstander namelijk niet en ben realistisch genoeg om te weten dat Ajax in Utrecht heel anders beleefd wordt, dan tegen bijvoorbeeld NEC. Ajax gaat het gewoon behoorlijk lastig krijgen en moet opletten dat ze niet de oude fout gaan maken! Ze hebben een prima wedstrijd gespeeld tegen Zagreb en hopelijk weten ze de lijn door te zetten.
Ik zeg niet dat jij hopeloos bent, maar dat de reacties een beetje hopeloos waren, Ajax speelde daarvoor 2x aardig in Kerkrade, er was weer een vlaag van positivisme, en dan zulke reacties!! Maar Utrecht gaat de wedstrijd van het jaar spelen, dat is altijd duidelijk, ook zal het publiek er 10x meer achter gaan staan. Maar dit Utrecht is zó kwaliteits arm, dat, mits Ajax scherp begint en net zo speelt als zondag en woensdag, Ajax gewoon met winnen daar.
Ajx
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 10:27 schreef amsterdammer113 het volgende:
-
sterke post
Ajx
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Sneijder, Oar, Gerndt etc. zijn inderdaad erg fysiek
Zullo
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 18:50 schreef Ajx het volgende:

[..]

sterke post
Dat noemt men dubbel posten! Verwijder je er 1!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 november 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 18:50 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij hopeloos bent, maar dat de reacties een beetje hopeloos waren, Ajax speelde daarvoor 2x aardig in Kerkrade, er was weer een vlaag van positivisme, en dan zulke reacties!! Maar Utrecht gaat de wedstrijd van het jaar spelen, dat is altijd duidelijk, ook zal het publiek er 10x meer achter gaan staan. Maar dit Utrecht is zó kwaliteits arm, dat, mits Ajax scherp begint en net zo speelt als zondag en woensdag, Ajax gewoon met winnen daar.
Misschien moet je de topics eens teruglezen. Zowel beide wedstrijden tegen Roda, alsmede de wedstrijd tegen Zagreb heb ik al uitslagen gepost die niet getuigden van positivisme. Het spel is inderdaad beter dan de voorbije weken, maar toch zeggen 3 wedstrijden nog helemaal niets. Dus ook al is Utrecht kwaliteitsarm, ik onderschat ze niet!! En inderdaad maar hopen dat Ajax speelt zoals de afgelopen 1,5 week, dan winnen ze inderdaad!
Ajx
 Ajx - vrijdag 04 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 20:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat noemt men dubbel posten! Verwijder je er 1!!
????? Wat bedoel je?
Ajx
 Ajx - vrijdag 04 november 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 20:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Misschien moet je de topics eens teruglezen. Zowel beide wedstrijden tegen Roda, alsmede de wedstrijd tegen Zagreb heb ik al uitslagen gepost die niet getuigden van positivisme. Het spel is inderdaad beter dan de voorbije weken, maar toch zeggen 3 wedstrijden nog helemaal niets. Dus ook al is Utrecht kwaliteitsarm, ik onderschat ze niet!! En inderdaad maar hopen dat Ajax speelt zoals de afgelopen 1,5 week, dan winnen ze inderdaad!
Ik onderschat ze ook niet, zeg ook dat Utrecht gewoon de wedstrijd van het seizoen gaan spelen.... Dus ja....
bully
 bully - vrijdag 04 november 2011 - 20:31   quote  deeplink  
bij utrecht leeft deze wedstrijd veel meer.
voor hun is dit de wedstrijd van het jaar.
ze zijn er daar dan ook al weken mee bezig.
dus die zullen er vol op gaan.
maar ajax moet dit na zoveel jaren eindelijk eens weten.
dus zal zeer teleurgestelt zijn in dit team,als ze zich alweer laten afbluffen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door bully --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 november 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 20:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

????? Wat bedoel je?
Nou dat mijn reactie er 2 keer stond en ik er dus 1 met een streepje heb afgesloten. Kan namelijk zelf een post niet verwijderen!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 20:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik heb weliswaar als uitslag 1-4 voorspeld, maar dat is toch meer van: de wens is de vader van de gedachte ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb weliswaar als uitslag 1-4 voorspeld, maar dat is toch meer van: de wens is de vader van de gedachte ;-)
Ik heb op sportpooler natuurlijk ook Ajax op winst, maar toch ben ik er niet gerust op!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik heb op sportpooler natuurlijk ook Ajax op winst, maar toch ben ik er niet gerust op!!
Klopt man. Het is en blijft FC Utrecht en het lijkt erop of zij maar een wedstrijd echt voluit spelen: thuis tegen Ajax. Het leeft hier gigantisch en alles en iedereen hier heeft het maar over één ding: FC Utrecht - Ajax....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 november 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt man. Het is en blijft FC Utrecht en het lijkt erop of zij maar een wedstrijd echt voluit spelen: thuis tegen Ajax. Het leeft hier gigantisch en alles en iedereen hier heeft het maar over één ding: FC Utrecht - Ajax....
Inderdaad man, heb zelf jaren in Utrecht gewerkt en was nooit een pretje rond dit soort wedstrijden in dat gebied te wezen. Helemaal als Ajax verloor was ik de spreekwoordelijke pineut, maar als Ajax won was ik dat ook want dan kreeg je dingen als Lucky Ajax naar je kop geslingerd!! Hahaha ben de bekerfinale niet vergeten hoor!! Oef wat heb ik daar met een big smile rondgelopen in de week daarna. Ook al was de uitslag onterecht!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man, heb zelf jaren in Utrecht gewerkt en was nooit een pretje rond dit soort wedstrijden in dat gebied te wezen. Helemaal als Ajax verloor was ik de spreekwoordelijke pineut, maar als Ajax won was ik dat ook want dan kreeg je dingen als Lucky Ajax naar je kop geslingerd!! Hahaha ben de bekerfinale niet vergeten hoor!! Oef wat heb ik daar met een big smile rondgelopen in de week daarna. Ook al was de uitslag onterecht!!
Je bedoelt de bekerfinale met die prachtige goal van Wamberto? ;-) Whahahahaha Wat stond die fantastisch buitenspel. Ik kan me die wedstrijd nog herinneren.
Maar serieus, als Ajax de kans heeft om te winnen van Utrecht, dan zou het toch echt zondag aanstaande zijn. Wel baal ik als een stekker, dat Ajax alweer om 12.30 uur moet spelen. Dat zijn over het algemeen de slechtste wedstrijden van de Ajacieden...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je bedoelt de bekerfinale met die prachtige goal van Wamberto? ;-) Whahahahaha Wat stond die fantastisch buitenspel. Ik kan me die wedstrijd nog herinneren.
Maar serieus, als Ajax de kans heeft om te winnen van Utrecht, dan zou het toch echt zondag aanstaande zijn. Wel baal ik als een stekker, dat Ajax alweer om 12.30 uur moet spelen. Dat zijn over het algemeen de slechtste wedstrijden van de Ajacieden...
Inderdaad bedoelde ik die bekerfinale! ;-) Ik weet dat hij zwaar onterecht was, maar de kans die ik had om die gasten helemaal gek te maken heb ik dierbaar benut!!! Maar je hebt helemaal gelijk. Utrecht heeft heel wat spelers verloren, maar toch ben ik nog wel bevreesd. Ajax lijkt voor Utrecht net een rode lap! En als een doldwaze stier raast die erop af! Ajax moet het kopje erbij houden en dan winnen ze wel, maar het zal geen makkelijke pot worden!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad bedoelde ik die bekerfinale! ;-) Ik weet dat hij zwaar onterecht was, maar de kans die ik had om die gasten helemaal gek te maken heb ik dierbaar benut!!! Maar je hebt helemaal gelijk. Utrecht heeft heel wat spelers verloren, maar toch ben ik nog wel bevreesd. Ajax lijkt voor Utrecht net een rode lap! En als een doldwaze stier raast die erop af! Ajax moet het kopje erbij houden en dan winnen ze wel, maar het zal geen makkelijke pot worden!!
Klopt helemaal man. Zoals je weet, woon ik in Bunnik vlakbij de Galgewaard (bij de Bunnikside...) en hier in het dorp lopen erg veel FC Utrecht-supporters. Ik weet dus wat er leeft...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal man. Zoals je weet, woon ik in Bunnik vlakbij de Galgewaard (bij de Bunnikside...) en hier in het dorp lopen erg veel FC Utrecht-supporters. Ik weet dus wat er leeft...
Inderdaad man. Voor Utrecht is Ajax, wat Feyenoord voor ons is!! Maar hopelijk gaat Ajax aankomende zondag weer met de winst naar huis!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man. Voor Utrecht is Ajax, wat Feyenoord voor ons is!! Maar hopelijk gaat Ajax aankomende zondag weer met de winst naar huis!!
Laten we maar positief blijven. Als Ajax tenminste het niveau van de laatste 3 wedstrijden weet vast te houden
baco74
 baco74 - zaterdag 05 november 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 21:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wel baal ik als een stekker, dat Ajax alweer om 12.30 uur moet spelen. Dat zijn over het algemeen de slechtste wedstrijden van de Ajacieden...
Het team van trainer Frank de Boer verloor acht van de laatste twaalf duels in de Domstad, morste dit lopende seizoen na Champions League-duels ook steeds punten in competitieverband en van de acht 'lunchwedstrijden' van vorig seizoen en dit seizoen, werd er één gewonnen, gingen er vier verloren en eindigden er drie gelijk.
Tijd om wat verandering in al deze negatieve statistieken te brengen, Piet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 05 november 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 07:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Het team van trainer Frank de Boer verloor acht van de laatste twaalf duels in de Domstad, morste dit lopende seizoen na Champions League-duels ook steeds punten in competitieverband en van de acht 'lunchwedstrijden' van vorig seizoen en dit seizoen, werd er ��n gewonnen, gingen er vier verloren en eindigden er drie gelijk.
Tijd om wat verandering in al deze negatieve statistieken te brengen, Piet.
Hahahaha Baco, met deze post maak je me niet veel positiever voor de wedstrijd tegen Utrecht! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 05 november 2011 - 08:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - zaterdag 05 november 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 08:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahaha Baco, met deze post maak je me niet veel positiever voor de wedstrijd tegen Utrecht! ;-)
Ik kan het niet mooier maken dan het is,
maar dat zullen ze morgen dan maar zelf moeten doen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 05 november 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 08:42 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik kan het niet mooier maken dan het is,
maar dat zullen ze morgen dan maar zelf moeten doen.
Ik weet het gap. Zag het bericht al op verschillende nieuwssites voorbij komen. Tis al vaker besproken hier. Het is gewoon een KUT-tijd!!! Jij weet mijn mening in deze! Maar hopelijk gaan ze die negatieve balans doorbreken!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 05 november 2011 - 08:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - zaterdag 05 november 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 08:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik weet het gap. Zag het bericht al op verschillende nieuwssites voorbij komen. Tis al vaker besproken hier. Het is gewoon een KUT-tijd!!! Jij weet mijn mening in deze! Maar hopelijk gaan ze die negatieve balans doorbreken!
Ik vind het een raar iets dat ze om 12:30 uur slechter presteren als op andere tijden,
dat heeft gewoon met je instelling te maken.
Je opponent speelt toch ook om die tijd......
Dat ze het vaak minder doen na een Europacup wedstrijd is nog enigzins te veklaren,
maar bij een wanprestatie niet recht te lullen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 05 november 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 09:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik vind het een raar iets dat ze om 12:30 uur slechter presteren als op andere tijden,
dat heeft gewoon met je instelling te maken.
Je opponent speelt toch ook om die tijd......
Dat ze het vaak minder doen na een Europacup wedstrijd is nog enigzins te veklaren,
maar bij een wanprestatie niet recht te lullen.
Ik begrijp er ook geen ene drol van. Die tijd lijkt Ajax gewoon niet te liggen, maar waaraan dat ligt is amper te verklaren. Je zou denken aan de instelling, maar is dat het ook echt??? Toch zijn het allerlei smoesjes en vind ik dat Ajax op elke tijd en op elk moment er vol tegenaan moet! Dus ben ik het helemaal met je eens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (06-11-2011 12:30): 6-4

0.0102910