|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:04 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind het een raar iets dat ze om 12:30 uur slechter presteren als op andere tijden, dat heeft gewoon met je instelling te maken. Je opponent speelt toch ook om die tijd...... Dat ze het vaak minder doen na een Europacup wedstrijd is nog enigzins te veklaren, maar bij een wanprestatie niet recht te lullen. Ik begrijp er ook geen ene drol van. Die tijd lijkt Ajax gewoon niet te liggen, maar waaraan dat ligt is amper te verklaren. Je zou denken aan de instelling, maar is dat het ook echt??? Toch zijn het allerlei smoesjes en vind ik dat Ajax op elke tijd en op elk moment er vol tegenaan moet! Dus ben ik het helemaal met je eens!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hallo mensen. Na de gewonnen match tegen Zagreb afgelopen woensdag, wacht ONS nu een zware klus in Utrecht. FC Utrecht - AJAX zijn altijd wedstrijden opzich, waarin het verschil vaak miniem is. Van de laatste 12 potjes in de Domstad werden er 8 verloren, dus Ajax is gewaarschuwd. De statistieken overall zijn nog altijd in het voordeel van Ajax. 41x was in competitieverband de clash tussen FC Utreg en Ajax. 20x eindigde dit duel in een overwinning voor Ajax, 12x werd er verloren daar en 9x was het duel onbeslist. 67 - 46 zijn de doelcijfers in ons voordeel.
De allereerste FC Utrecht - Ajax werd gespeeld op 23-05-1971. Bij Utrecht speelde destijds Co Adriaanse. Oud-Ajacied Leo v.Veen was die dag invaller voor de thuisclub. Ajax won die wedstrijd met 0-3 ( 2x Cruijff nadat Gerrie Muhren de score had geopend ).
Een mooie pot op 11-11-1981. Jantje Wouters was destijds Utrechtenaar, evenals Leo v.Veen en Hans v.Breukelen. V.Breukelen moest die dag 5x vissen. Kieft 2x, Jesper Olsen, Rijkaard en Tscheu la Ling waren trefzeker. Onze doelman Piet Schrijvers ( de Bolle van Zwolle, de Beer vd.Meer, de kolos uit Oss ) moest 3x de bal uit het net halen. De 3-5 eindstand zorgde er mede voor dat Ajax in dat seizoen kampioen van Nederland werd met 5 punten voorsprong op Psv.
Oud-Ajacieden, en op 23-04-1985 Utrecht-spelers, Mark Verkuijl, Wouters en John v.Loen konden niet verhinderen dat Ajax die dag een minieme winst behaalde in de Domstad. Frank Rijkaard maakte die dag het enige doelpunt van de wedstrijd. Bij Ajax speelde destijds Ronald Spelbos mee ( geboren Utrechtenaar ). Vanenburg en Rob de Wit ( beide Ajax en FC Utrecht verleden ) zijn ook geboren Utrechtenaren en zij deden toen ook aan Ajax-zijde mee. Hans Galjé was onze doelman en ook hij heeft een FC Utreg-verleden.
Ajax speelde op 22-08-1993 in deze opstelling; Edwin van der Sar, Danny Blind, John van den Brom, Frank Rijkaard, Frank de Boer, Ronald de Boer, Sonny Silooy, Jari Litmanen, Stefan Pettersson, Marc Overmars ( gewisseld voor Seedorf ) , Finidi George. Ferdi Vierklau was Utrecht-speler toen, die later ook voor AJAX uitkwam. Ajax won met 1-4 door 2 goals van Frank Rijkaard en 2 van Litmanen.
De laatste overwinning dateert van 01-03-2009; Vd.Wiel 0-1 ('9), Vertonghen 0-2 ('63).
Wesley Sneijder is geboren in Utrecht en word altijd genoemd als Ajax tegen Utrecht moet spelen. Hij heeft nog nooit in Utrecht gespeeld, maar zijn naam horen ze ontzettend graag in de Domstad. Wesley Sneijder....magnificent...;)
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Geweldig stuk weer Alibaba! Ajax heeft toch ook een keer een ruime zege van 1-7 geboekt in Utrecht. Wanneer was dat ook al weer??? Volgens mij speelde Ajax toen nog met Oliseh en dergelijke. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:04 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind het een raar iets dat ze om 12:30 uur slechter presteren als op andere tijden, dat heeft gewoon met je instelling te maken. Je opponent speelt toch ook om die tijd...... Dat ze het vaak minder doen na een Europacup wedstrijd is nog enigzins te veklaren, maar bij een wanprestatie niet recht te lullen. Ik ben het helemaal met je eens Baco. Het is puur een mentale kwestie...je moet er op een bepaalde manier mee omgaan...welke de beste is moeten ze intern bespreken...ga met elkaar praten en geef aan wat het prettigste is voor de hele groep... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:42 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. Na de gewonnen match tegen Zagreb afgelopen woensdag, wacht ONS nu een zware klus in Utrecht. FC Utrecht - AJAX zijn altijd wedstrijden opzich, waarin het verschil vaak miniem is. Van de laatste 12 potjes in de Domstad werden er 8 verloren, dus Ajax is gewaarschuwd. De statistieken overall zijn nog altijd in het voordeel van Ajax. 41x was in competitieverband de clash tussen FC Utreg en Ajax. 20x eindigde dit duel in een overwinning voor Ajax, 12x werd er verloren daar en 9x was het duel onbeslist. 67 - 46 zijn de doelcijfers in ons voordeel. De allereerste FC Utrecht - Ajax werd gespeeld op 23-05-1971. Bij Utrecht speelde destijds Co Adriaanse. Oud-Ajacied Leo v.Veen was die dag invaller voor de thuisclub. Ajax won die wedstrijd met 0-3 ( 2x Cruijff nadat Gerrie Muhren de score had geopend ). Een mooie pot op 11-11-1981. Jantje Wouters was destijds Utrechtenaar, evenals Leo v.Veen en Hans v.Breukelen. V.Breukelen moest die dag 5x vissen. Kieft 2x, Jesper Olsen, Rijkaard en Tscheu la Ling waren trefzeker. Onze doelman Piet Schrijvers ( de Bolle van Zwolle, de Beer vd.Meer, de kolos uit Oss ) moest 3x de bal uit het net halen. De 3-5 eindstand zorgde er mede voor dat Ajax in dat seizoen kampioen van Nederland werd met 5 punten voorsprong op Psv. Oud-Ajacieden, en op 23-04-1985 Utrecht-spelers, Mark Verkuijl, Wouters en John v.Loen konden niet verhinderen dat Ajax die dag een minieme winst behaalde in de Domstad. Frank Rijkaard maakte die dag het enige doelpunt van de wedstrijd. Bij Ajax speelde destijds Ronald Spelbos mee ( geboren Utrechtenaar ). Vanenburg en Rob de Wit ( beide Ajax en FC Utrecht verleden ) zijn ook geboren Utrechtenaren en zij deden toen ook aan Ajax-zijde mee. Hans Galjé was onze doelman en ook hij heeft een FC Utreg-verleden. Ajax speelde op 22-08-1993 in deze opstelling; Edwin van der Sar, Danny Blind, John van den Brom, Frank Rijkaard, Frank de Boer, Ronald de Boer, Sonny Silooy, Jari Litmanen, Stefan Pettersson, Marc Overmars ( gewisseld voor Seedorf ) , Finidi George. Ferdi Vierklau was Utrecht-speler toen, die later ook voor AJAX uitkwam. Ajax won met 1-4 door 2 goals van Frank Rijkaard en 2 van Litmanen. De laatste overwinning dateert van 01-03-2009; Vd.Wiel 0-1 ('9), Vertonghen 0-2 ('63). Wesley Sneijder is geboren in Utrecht en word altijd genoemd als Ajax tegen Utrecht moet spelen. Hij heeft nog nooit in Utrecht gespeeld, maar zijn naam horen ze ontzettend graag in de Domstad. Wesley Sneijder....magnificent...;) [ filmpje ] Mooi stuk weer, allesweter. HELEMAAL TOP!
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:47 schreef amsterdammer113 het volgende:Geweldig stuk weer Alibaba! Ajax heeft toch ook een keer een ruime zege van 1-7 geboekt in Utrecht. Wanneer was dat ook al weer??? Volgens mij speelde Ajax toen nog met Oliseh en dergelijke. Klopt Amsterdammer. Het was op 31-08-1997 met deze basisopstelling; Edwin van der Sar, Sunday Oliseh, Ole Tobiasen, Danny Blind, Frank de Boer, Michael Laudrup, Richard Witschge, Ronald de Boer, Shota Arveladze, Dani, Tijjani Babangida. Laatstgenoemde scoorde het 1e doelpunt en Tobiasen scoorde er 2. Blind, Arveladze, Laudrup en Litmanen zorgde voor de zevenklapper:). Rob Witschge deed toen trouwens mee bij Utrecht. Overigens werd Ajax dat seizoen onder leiding van Morten Olsen glansrijk kampioen met 17 punten voorsprong op Psv. Maar 5 wedstrijden werden niet gewonnen dat seizoen en het doelsaldo was indrukwekkend ( 112 - 22 ). |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:59 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt Amsterdammer. Het was op 31-08-1997 met deze basisopstelling; Edwin van der Sar, Sunday Oliseh, Ole Tobiasen, Danny Blind, Frank de Boer, Michael Laudrup, Richard Witschge, Ronald de Boer, Shota Arveladze, Dani, Tijjani Babangida. Laatstgenoemde scoorde het 1e doelpunt en Tobiasen scoorde er 2. Blind, Arveladze, Laudrup en Litmanen zorgde voor de zevenklapper:). Rob Witschge deed toen trouwens mee bij Utrecht. Overigens werd Ajax dat seizoen onder leiding van Morten Olsen glansrijk kampioen met 17 punten voorsprong op Psv. Maar 5 wedstrijden werden niet gewonnen dat seizoen en het doelsaldo was indrukwekkend ( 112 - 22 ). Ja, die wedstrijd bedoelde ik! Zullen we maar eens hopen op een herhaling hiervan???? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De rivaliteit tussen Ajax en Utrecht is goed, maar heb RESPECT voor mekaar.....DANNY BLIND/////////////HELD
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat dat gaat lukken morgen...als Ajax maar wint...het intereseert me niet hoe en met hoeveel...als we maar winnen!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 10:04 schreef alibabba het volgende:[..] Het zou geweldig zijn, maar ik denk niet dat dat gaat lukken morgen...als Ajax maar wint...het intereseert me niet hoe en met hoeveel...als we maar winnen!!!! Das natuurlijk het begin! Winnen dat moeten we! Ik ben er niet gerust op, maar misschien weten ze me weer te verbazen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
wordt een lekker potje voetbal ! ik hoop dat we de goede spel kennen voorzetten. 2-4 |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik denk 2-3 met veel gebeurtenissen tijdens de wedstrijd, een spannende pot dus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik begrijp er ook geen ene drol van. Die tijd lijkt Ajax gewoon niet te liggen, maar waaraan dat ligt is amper te verklaren. Je zou denken aan de instelling, maar is dat het ook echt??? Toch zijn het allerlei smoesjes en vind ik dat Ajax op elke tijd en op elk moment er vol tegenaan moet! Dus ben ik het helemaal met je eens!! Is denk ik een ding dat in die koppies zit. Vertonghen praat er ook alsof hij er aan dood gaat, en dat is onze aanvoerder, de rest neemt dat over en men denkt eraan tijdens die wedstrijden. Als je er geen aandacht aan schenkt is het denk ik veel minder lastig en zit het niet in die koppies.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind het wel lekker die potjes om half 1....heb ik tenminste een excuus om te zuipen:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahaha.......kom naar je toe ouwe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:42 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. Na de gewonnen match tegen Zagreb afgelopen woensdag, wacht ONS nu een zware klus in Utrecht. FC Utrecht - AJAX zijn altijd wedstrijden opzich, waarin het verschil vaak miniem is. Van de laatste 12 potjes in de Domstad werden er 8 verloren, dus Ajax is gewaarschuwd. De statistieken overall zijn nog altijd in het voordeel van Ajax. 41x was in competitieverband de clash tussen FC Utreg en Ajax. 20x eindigde dit duel in een overwinning voor Ajax, 12x werd er verloren daar en 9x was het duel onbeslist. 67 - 46 zijn de doelcijfers in ons voordeel. De allereerste FC Utrecht - Ajax werd gespeeld op 23-05-1971. Bij Utrecht speelde destijds Co Adriaanse. Oud-Ajacied Leo v.Veen was die dag invaller voor de thuisclub. Ajax won die wedstrijd met 0-3 ( 2x Cruijff nadat Gerrie Muhren de score had geopend ). Een mooie pot op 11-11-1981. Jantje Wouters was destijds Utrechtenaar, evenals Leo v.Veen en Hans v.Breukelen. V.Breukelen moest die dag 5x vissen. Kieft 2x, Jesper Olsen, Rijkaard en Tscheu la Ling waren trefzeker. Onze doelman Piet Schrijvers ( de Bolle van Zwolle, de Beer vd.Meer, de kolos uit Oss ) moest 3x de bal uit het net halen. De 3-5 eindstand zorgde er mede voor dat Ajax in dat seizoen kampioen van Nederland werd met 5 punten voorsprong op Psv. Oud-Ajacieden, en op 23-04-1985 Utrecht-spelers, Mark Verkuijl, Wouters en John v.Loen konden niet verhinderen dat Ajax die dag een minieme winst behaalde in de Domstad. Frank Rijkaard maakte die dag het enige doelpunt van de wedstrijd. Bij Ajax speelde destijds Ronald Spelbos mee ( geboren Utrechtenaar ). Vanenburg en Rob de Wit ( beide Ajax en FC Utrecht verleden ) zijn ook geboren Utrechtenaren en zij deden toen ook aan Ajax-zijde mee. Hans Galjé was onze doelman en ook hij heeft een FC Utreg-verleden. Ajax speelde op 22-08-1993 in deze opstelling; Edwin van der Sar, Danny Blind, John van den Brom, Frank Rijkaard, Frank de Boer, Ronald de Boer, Sonny Silooy, Jari Litmanen, Stefan Pettersson, Marc Overmars ( gewisseld voor Seedorf ) , Finidi George. Ferdi Vierklau was Utrecht-speler toen, die later ook voor AJAX uitkwam. Ajax won met 1-4 door 2 goals van Frank Rijkaard en 2 van Litmanen. De laatste overwinning dateert van 01-03-2009; Vd.Wiel 0-1 ('9), Vertonghen 0-2 ('63). Wesley Sneijder is geboren in Utrecht en word altijd genoemd als Ajax tegen Utrecht moet spelen. Hij heeft nog nooit in Utrecht gespeeld, maar zijn naam horen ze ontzettend graag in de Domstad. Wesley Sneijder....magnificent...;) [ filmpje ] Wat is-tie weer prachtig, aliabba, de sportjournalist! Niemand kan je hierin verbeteren. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling: FC Utrecht-Ajax: 1-4. Waarschijnlijk tegen beter weten in... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Iemand op t leidsche vanavond? Roep ff APIK dan krijg je een liter pils van me! Joduh! Ik zie jullie graag eens! Vooral mn maat joduh! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 18:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Iemand op t leidsche vanavond? Roep ff APIK dan krijg je een liter pils van me! Joduh! Ik zie jullie graag eens! Vooral mn maat joduh! Vrees als ik dat doe......vanavond helemaal naar de klote ga......en morgen niet meer weet hoe ik heet,om 5 uur s'middags en nest uit kom en mijn baas maandag vraagt wat ik in gods naam heb uitgevreten dit weekend............op zich wel een strak plan |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat is je geraje ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 18:06 schreef Pietje het volgende:[..] Wat is-tie weer prachtig, aliabba, de sportjournalist! Niemand kan je hierin verbeteren. Ik blijf bij mijn eerdere voorspelling: FC Utrecht-Ajax: 1-4. Waarschijnlijk tegen beter weten in... Ik heb 0-3 ingevuld bij Sportpooler Pietje!!! Ajax zal en moet winnen!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 18:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Iemand op t leidsche vanavond? Roep ff APIK dan krijg je een liter pils van me! Joduh! Ik zie jullie graag eens! Vooral mn maat joduh! Als ik daar woonde kwam ik daar elk weekend....maar helaas...te ver weg voor mij maar ik zal een weekendje inplannen voor het Leidsche... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: No problem.......maandag asperine....moet kunnen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Tussen het zuipen asperines pakke....hahahahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaan we Baco'tjes nemen....heheheheheh........heb nu al pijn in mijn kop |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik ben er van overtuigd dat we morgen winnen,hoe graag Utrecht ook wil ze hebben zoveel voetbal ingeleverd met Mertens-Strootman-die Oostenrijker en Wolfswinkel en Demouge doet ook niet mee dat was ook zo,n spits die een Ramp was voor Ajax.
Het wordt 0-3 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 09:18 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik begrijp er ook geen ene drol van. Die tijd lijkt Ajax gewoon niet te liggen, maar waaraan dat ligt is amper te verklaren. Je zou denken aan de instelling, maar is dat het ook echt??? Toch zijn het allerlei smoesjes en vind ik dat Ajax op elke tijd en op elk moment er vol tegenaan moet! Dus ben ik het helemaal met je eens!! Zou jij om 10 uur s'ochtends een bord pasta naar binnen kunnen krijgen? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 10:03 schreef alibabba het volgende:De rivaliteit tussen Ajax en Utrecht is goed, maar heb RESPECT voor mekaar.....DANNY BLIND/////////////HELD [ filmpje ] Mooi filmpje, en absoluut mee eens!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Nee, maar als je om 6 uur in de ochtend opstaat(en dus ook op tijd naar bed gaat) dan kan het wel denk ik?? Maar waarom zou je trouwens niet gewoon op bruin brood een wedstrijd kunnen voetballen?? Is dat zo erg dan? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
gaan er morgen nog joodjes naat kuttrecht...jajajajajajajajaajajajajajajajaajajajajjajaja |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee ga morgen naar jou gap...........vergeten?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
je kan me reet roesten,we gaan ze in kuttrecht gek maken...brrrrrrrr |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik slome......heb er toch schijt aan ..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: wil je met me trouwen schatje...............??????????????? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mogen er trouwens fans mee naar Utreg? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:18 schreef Ajx het volgende:[..] Nee, maar als je om 6 uur in de ochtend opstaat(en dus ook op tijd naar bed gaat) dan kan het wel denk ik?? Maar waarom zou je trouwens niet gewoon op bruin brood een wedstrijd kunnen voetballen?? Is dat zo erg dan? Ja jij bent echt de slimste die ik ooit heb gesproken man... 6 uur opstaan.. wat een ideeën heb jij zeg.. en op een bruine boterham kun je geen 90 minuten voluit voetballen.. ze eten altijd een bord pasta voor de wedstrijd (goede bouwstoffen etc.) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jep... alleen naar Feyenooit niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik zal ook maar een keer wat van me laten horen hahah!
ik hoop dat ajax nu ook eens na een europese wedstrijd zich gaat inspannen want ik heb het gevoel dat er juist nu tegen utrecht wel het een en ander mogelijk is, die ploeg verliest veel en ook de nieuwe aankopen bakken er niks of nauwelijks wat van, ze zijn uiteraard veel goede spelers kwijtgeraakt!
ons aller ajax begin lamgzaam weer een beetje te draaien en ik heb me van de week prima vermaakt! vooral de 3-0 mag je vind ik best een barca goal noemen!
ik ben alleen erg benieuwd wat frank gaat doen aangezien utrecht met 2 spitsen zal spelen, toch 3-4-3 of 4-3-3 bovendien heb ik al geruchten gehoord dat gregory van der wiel op de positie verdedigende middenvelder zal gaan spelen, maar dat is slecht een gerucht! wat zouden jullie daar overigens van vinden? gewoon rechtsback? of is het het proberen waard?
al met al ben ik positief en heb ik het gevoel dat we veel kunnen gaan scoren vandaag maar wel met de juiste wedstrijdmentaliteit!
ik zeg 1-4!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 23:00 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ja jij bent echt de slimste die ik ooit heb gesproken man... 6 uur opstaan.. wat een ideeën heb jij zeg.. en op een bruine boterham kun je geen 90 minuten voluit voetballen.. ze eten altijd een bord pasta voor de wedstrijd (goede bouwstoffen etc.) wel onzin.. ik eet nooit voor een wedstrijd.. en ik moet om 9.00 voetballen ! kan je wel gaan lopen roepen ja amateurs maar hun zijn dit niveau gewent. ik het mijne. gewoon dikke BULLSHIT over die bord pasta, het zijn godverdomme profs die vies betaalt ervoor worden dan zijn ze in mijn ogen VERPLICHT om dat bord pasta om 10.00 smorgens op tevreten gvd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:[..] wel onzin.. ik eet nooit voor een wedstrijd.. en ik moet om 9.00 voetballen ! kan je wel gaan lopen roepen ja amateurs maar hun zijn dit niveau gewent. ik het mijne. gewoon dikke BULLSHIT over die bord pasta, het zijn godverdomme profs die vies betaalt ervoor worden dan zijn ze in mijn ogen VERPLICHT om dat bord pasta om 10.00 smorgens op tevreten gvd daar zit wat in |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:[..] wel onzin.. ik eet nooit voor een wedstrijd.. en ik moet om 9.00 voetballen ! kan je wel gaan lopen roepen ja amateurs maar hun zijn dit niveau gewent. ik het mijne. gewoon dikke BULLSHIT over die bord pasta, het zijn godverdomme profs die vies betaalt ervoor worden dan zijn ze in mijn ogen VERPLICHT om dat bord pasta om 10.00 smorgens op tevreten gvd En toch moeten zijn veel meer inspanning leveren en zij kunnen dus never nooit niet zonder eten zon grote wedstrijd spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:[..] wel onzin.. ik eet nooit voor een wedstrijd.. en ik moet om 9.00 voetballen ! kan je wel gaan lopen roepen ja amateurs maar hun zijn dit niveau gewent. ik het mijne. gewoon dikke BULLSHIT over die bord pasta, het zijn godverdomme profs die vies betaalt ervoor worden dan zijn ze in mijn ogen VERPLICHT om dat bord pasta om 10.00 smorgens op tevreten gvd Dus iedere voetballer zit er naast? Want vrijwel iedere speler wil een bord pasta eten voordat hij speelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:00 schreef Grasmaaier het volgende:[..] En toch moeten zijn veel meer inspanning leveren en zij kunnen dus never nooit niet zonder eten zon grote wedstrijd spelen. 95% eens |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2011 - 21:18 schreef Ajx het volgende:[..] Nee, maar als je om 6 uur in de ochtend opstaat(en dus ook op tijd naar bed gaat) dan kan het wel denk ik?? Maar waarom zou je trouwens niet gewoon op bruin brood een wedstrijd kunnen voetballen?? Is dat zo erg dan? Bruin brood en een paar bananen lijkt mij een goeie optie....ik voetbalde met 40 glazen bier achter de kiezen.....4 uur geslapen en niets geeten....ging prima....dat gezeur!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Aah, gelukkig. Is altijd leuker als er fans bij zitten. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:00 schreef Grasmaaier het volgende:[..] En toch moeten zijn veel meer inspanning leveren en zij kunnen dus never nooit niet zonder eten zon grote wedstrijd spelen. Ze kunnen wel meer inspanning leveren, maar ze zijn daar ook op getraind mag ik hopen. En met dat 6 uur opstaan bedoelde ik, als je 10 uur zo een vroeg tijdstip vind, moet je misschien wat vroeger opstaan, dan lijkt het in elk geval wat later voor je lichaam, en dan kan je gelijk wat vroeger in bed, telefoons inleveren bij de trainers en lekker slapen. |
|
|
|