|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 10:56 schreef alibabba het volgende:[..] Bruin brood en een paar bananen lijkt mij een goeie optie....ik voetbalde met 40 glazen bier achter de kiezen.....4 uur geslapen en niets geeten....ging prima....dat gezeur!!! Sta je dan niet een beetje dronken op het veld na 40 glazen bier? Speel je met 88 man i.p.v. 22... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:05 schreef Ajx het volgende:[..] Ze kunnen wel meer inspanning leveren, maar ze zijn daar ook op getraind mag ik hopen. En met dat 6 uur opstaan bedoelde ik, als je 10 uur zo een vroeg tijdstip vind, moet je misschien wat vroeger opstaan, dan lijkt het in elk geval wat later voor je lichaam, en dan kan je gelijk wat vroeger in bed, telefoons inleveren bij de trainers en lekker slapen. Je lichaam went daar nooit aan.. waarom denk je dat er zoveel blessuregevallen zijn in de voetballerij? en waarom zijn ze zo vaak overbelast...
en het zijn geen baby's he, dus die telefoon afpakken heeft echt geen zin. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:09 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Je lichaam went daar nooit aan.. waarom denk je dat er zoveel blessuregevallen zijn in de voetballerij? en waarom zijn ze zo vaak overbelast... en het zijn geen baby's he, dus die telefoon afpakken heeft echt geen zin. Als ik soms lees dat V/d Wiel tot diep in de nacht loopt te twitteren, lijkt me dat wel een goed idee, denk je niet? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:10 schreef Ajx het volgende:[..] Als ik soms lees dat V/d Wiel tot diep in de nacht loopt te twitteren, lijkt me dat wel een goed idee, denk je niet? tja, dan heeft hij overal nog wel andere apparaten liggen.. (iPad, PC etc.) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:10 schreef Ajx het volgende:[..] Als ik soms lees dat V/d Wiel tot diep in de nacht loopt te twitteren, lijkt me dat wel een goed idee, denk je niet? Waar lees jij dan dat V/d Wiel tot diep in de nacht loopt te twitteren? Dat moet van horen zeggen zijn, want ik zie van hem maar zelden tweets die hij 'diep in de nacht' twitterd en al zeker niet op de avond voor de wedstrijd. Die jongen is gek op twitteren, so what! Het word verschikkellijk opgeblazen en het ergste daarvan vind ik nog dat dit alleen gebeurd als hij slecht speelt. Je moet is weten wat de rest allemaal uitvreet voor de aanloop naar een wedstrijd. Ik heb liever dat hij thuis op de bank met zijn mobieltje relax aan het twitteren is dan dat ie zich iedere avond klem zuipt. Laat spelers gewoon lekker doen wat zij leuk vinden, pas dan voelt een speler zich fijn en kan hij zichzelf zijn. Ontspanning is ook fijn voor een wedstrijd, dat hoeft niet altijd vroeg naar bed gaan te zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:05 schreef Ajx het volgende:[..] Ze kunnen wel meer inspanning leveren, maar ze zijn daar ook op getraind mag ik hopen. En met dat 6 uur opstaan bedoelde ik, als je 10 uur zo een vroeg tijdstip vind, moet je misschien wat vroeger opstaan, dan lijkt het in elk geval wat later voor je lichaam, en dan kan je gelijk wat vroeger in bed, telefoons inleveren bij de trainers en lekker slapen. Telefoon afpakken???? Tuurlijk....dat zal zin hebben. Een speler weet echt wel wat er van hem verwacht wordt hoor, en iedereen doet waar hij zich het beste bij voelt. Zijn geen kleine kinderen meer. Er word gewoon een rede gezocht waarom sommige spelers zo nu en dan slecht presteren. Wat gaan we doen als telefoon inleveren niet helpt (alsof dat aantoonbaar is)? Het verplicht stellen dat vrouwen/vriendinnen de nacht voor de wedstrijd in het oudelijk huis gaan slapen. Dan nog heb je nog geen garantie dat de jongens met de handen boven de dekens slapen :) Het komt gewoon op profesionele verantwoordelijkheid neer, dat betekend dat spelers zelf moeten inschatten op welke manier zij zich het beste voor een wedstrijd kunnen opladen, wat per speler verschillend is. De ene twitterd, de ander speelt computerspelletjes en ja sommige gaan wel om 22:00 uur naar bed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Eriksen, Enoh, Janssen, Sulejmani, De Jong, Boerrigter. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:06 schreef Ajx het volgende:[..] Sta je dan niet een beetje dronken op het veld na 40 glazen bier? Speel je met 88 man i.p.v. 22... Dan ben je niet nuchter nee:), maar dan had je een bepaalde instelling...overleven en schoffelen..bovendien hield je je tegenstander aardig uit de buurt met die dranklucht....hahahaha.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Bank: Cillesen, Ooijer, Blind, Lodeiro, Ebecilio, Bulykin, Lukoki |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:51 schreef Hasjkoph het volgende:Opstelling Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Eriksen, Enoh, Janssen, Sulejmani, De Jong, Boerrigter. Geen verassingen dus.......maar hoe gaan ze staan dat is de vraag....3-4-3 of 4-3-3? Utrecht zal met 2 spitsen gaan spelen dan moet 3-4-3 kunnen. De Boer had het vaag over Creg naar het middenveld doorschuiven...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 11:31 schreef baco74 het volgende:[..] Waar lees jij dan dat V/d Wiel tot diep in de nacht loopt te twitteren? Dat moet van horen zeggen zijn, want ik zie van hem maar zelden tweets die hij 'diep in de nacht' twitterd en al zeker niet op de avond voor de wedstrijd. Die jongen is gek op twitteren, so what! Het word verschikkellijk opgeblazen en het ergste daarvan vind ik nog dat dit alleen gebeurd als hij slecht speelt. Je moet is weten wat de rest allemaal uitvreet voor de aanloop naar een wedstrijd. Ik heb liever dat hij thuis op de bank met zijn mobieltje relax aan het twitteren is dan dat ie zich iedere avond klem zuipt. Laat spelers gewoon lekker doen wat zij leuk vinden, pas dan voelt een speler zich fijn en kan hij zichzelf zijn. Ontspanning is ook fijn voor een wedstrijd, dat hoeft niet altijd vroeg naar bed gaan te zijn. echt helemaal mee eens, van de eerste tot de laatste letter.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 12:02 schreef baco74 het volgende:[..] Geen verassingen dus.......maar hoe gaan ze staan dat is de vraag....3-4-3 of 4-3-3? Utrecht zal met 2 spitsen gaan spelen dan moet 3-4-3 kunnen. De Boer had het vaag over Creg naar het middenveld doorschuiven...... Ik denk dat ze dat tijdens de wedstrijd gaan afwisselen. Vooral in het begin zal Utrecht er strak opzitten en veel druk zetten, dan zal er met 4 verdedigers gespeeld worden. Als je dan die storm hebt overleefd, zullen denk ik Anita, Greg en Jan afwisselend inschuiven op het middenveld om daar de man meer te creeren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx. De EL-livestream is inmiddels beschikbaar. Ik heb 1x keer op me mobiel via 3g geken, was goed te doen. Jij gebruikt je 3g van je telefoon op een PC (als modem dus), ik hoop dat dit een beetje werkt want een PC vraagt wat meer en heeft van zichzelf een betere modem als dat je telefoon is. Op een PC kijk je in groter-formaat dat zal meer bandbreedte vragen dan je telefoonmodem doorgeeft. Laat hier even weten of het een beetje te doen is? Ben er wel nieuwsgierig naar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 12:25 schreef baco74 het volgende:[..] Tnx. De EL-livestream is inmiddels beschikbaar. Ik heb 1x keer op me mobiel via 3g geken, was goed te doen. Jij gebruikt je 3g van je telefoon op een PC (als modem dus), ik hoop dat dit een beetje werkt want een PC vraagt wat meer en heeft van zichzelf een betere modem als dat je telefoon is. Op een PC kijk je in groter-formaat dat zal meer bandbreedte vragen dan je telefoonmodem doorgeeft. Laat hier even weten of het een beetje te doen is? Ben er wel nieuwsgierig naar. Zit nu de voorbeschouwing te kijken, tot nu toe gaat het perfect.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Top. Fijn voor je man. Prettige wedsstrijd. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
2 min 30sec, nu al tegenslag. Khuuut! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Nu Anita.......was ook gewoon een overtreding. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat een kut-publiek daar.....schreeuwen om poep. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Bully!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme, denk je live commentaar te hebben op radio utrecht gaan ze F. Duits draaien als Ajax scoort! Teringlijers!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Yep! Buly, na goed werk van Derk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu moet Ajax niet gaan afzakken.. KOM OP!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
ross
|
|
|
heeft iemand livestream voor me? heb geen EL... |
|
|
|
|
ross
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ga naar google en toets stream Utrecht-Ajax in en je krijgt genoeg streams! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
ross
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
klasse weer van Jantje, wat staat die de laatste weken toch te schutteren.. Die moet dat duel gewoon winnen tegen die spits.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
15de minuut 2de wissel Ajax. Komt Toby zijn pasta omhoog?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het gaat goed, nog even en we zijn al voor de rust door onze wissels heen!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lekker hoor en gelijk achter!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ooijer laat zijn man gaan maar in de rebound staat Jantje te slapen. |
|
|
|
|
ross
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
pittig van Ooijer, mazzel met geel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jantje is al weken dranatisch. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
kan de wed. niet zien ben in Duitsland...maar wrm zijn Toby en Siem uitgevallen?????????????????????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:03 schreef Ajax Is The Best het volgende:kan de wed. niet zien ben in Duitsland...maar wrm zijn Toby en Siem uitgevallen?????????????????????? eerste ziek, tweede een spierverekking
yes, 2-2. Ooijer maakt wat goed. |
|
|
|