|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo lukt dat niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Probeer eens gewoon ED live.. Dan betaal je gewoon en kun je altijd kijken.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dan heb ik het verkeerd gelezen :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: gezocht maar de wed. staat er niet |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Moet je toch eens terugscrollen naar het betreffende bericht, want BACO zei het goede alleen heb jij het verkeerd overgenomen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: heb ik ook thuis....maar ik ben in Duitsland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Moet je toch eens terugscrollen naar het betreffende bericht, want BACO zei het goede alleen heb jij het verkeerd overgenomen! ik weet het :P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is toch wel de hoofdtaak van een spits! |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
quote: huntelaar speelt verder ook altijd beroerd buiten zijn doelpunten en toch speelt hij in het ned-elftal |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
MICKY////HELD DERK////HELD ENOH////HELD
JAN///LUI ANITA///LUI |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Het is toch treurnis troef een spits moet coals maken en dat doet die Rus en de Jong al 100 jaar niet !!!! lEVE BULLY |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We staan voor tegen Utrecht, en gezien het voetbal van Utrecht is het echt compleet onnodig om hier puntverlies op te lopen. Jan moet nu echt eens wat scherper worden want het is echt slecht wat hij doet.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: He AITB, niet op mijn naam poepen als jij het verkeerd leest. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: weet sorry...en ik poep graag niet op namen :P |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hey AFCA is alweer bezig he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onze ploeg is werkelijkwaar echt lachwekkend.. VERMEER WAAR WAS JE NOU GVD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad Remco. Dit is echt niet te geloven!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: hele verdeiging stond te slapen. Vermeer wilde uitkomen maar zag dat de bal te ver was, vervolgens grepen onze 4 spelers(!) niet in. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
KOM OP ADO!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik weet niet meer wat ik hier van moet denken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nee, niet te geloven dit. Klote klote klote. Daar gaat m'n weekeinde weer :((( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jantje en ANita staan samen voor een 1 deze wedstrjd.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
op dit moment vind ik Genemuiden zelfs beter!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
We lopen weer achteruit en dus ook achter de feiten aan. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
jezus kenneth............. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoe krijg je het voor elkaar ook echt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA echt fantastisch COMMERCIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nee!!!! Godverdomme. Cillesen trek je trainingspak maar uit!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is gewoon lachwekkend dit.. tegen een Utrecht dat niet kan scoren 5 tegengoals krijgen... WHAHAHAHAHAHAHAHA.. Ben godverdomme wel zo verschrikkelijk moe van dat godvergeten kut AJAX.. IEdere keer weer wordt je weekend er door verneukt..
EN Utrecht speelt ook nog eens dramatisch... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
wat een stelletje prutsers |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
de boer donder gvd nu eens op |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Utrecht gaat nog veel doelpunten maken vandaag. Wat een ongegeneerd geschutter bij Ajax. Eriksen leidt ook veel te vaak balverlies |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus gasten dit menen jullie toch niet he?? 5 tegendoelpunten tegen Utrecht. Ik moet het doen met jullie commentaar maar hier wordt ik helemaal niet vrolijk van! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Jezus gasten dit menen jullie toch niet he?? 5 tegendoelpunten tegen Utrecht. Ik moet het doen met jullie commentaar maar hier wordt ik helemaal niet vrolijk van! yep 5-3!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
met nog minder dan een halfuur te gaan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Jezus gasten dit menen jullie toch niet he?? 5 tegendoelpunten tegen Utrecht. Ik moet het doen met jullie commentaar maar hier wordt ik helemaal niet vrolijk van! Ik ook niet, amsterdammer. Zo bedroevend slecht. Weer kleunt Utrecht er vol in en weer doet Ajax niks... Te triest voor woorden |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: jij lult teveel voor iemand zonder stream. Met zeggen en schrijven gaat het laatste half uur nu pas in. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:55 schreef baco74 het volgende:[..] jij lult teveel voor iemand zonder stream. Met zeggen en schrijven gaat het laatste half uur nu pas in. dan heeft die site het verkeerd.....op die site stond dat het 65ste min. was!! |
|
|
|