BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (06-11-2011 12:30): 6-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Blij dat iedereen blij is dat de kekkerlak weg is. Ondertussen verliezen we met 5 tegengoals..
joey
 joey - zondag 06 november 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Wow ..weer briljant dit zeg! Koop asjeblieft een paar verdedigers ipv dit zooitje!
En Remco.. ook 4 doelpunten dus gelukkig maar -1!;)
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:30   quote  deeplink  
vermeer en vertongen echt een drama !!!!anita is ook echt een domme linksback !godverdomme heel onze zondag naar de klote !!! utrecht is gewoon veeel feller !! echt dit is zo slecht !! daaag kampioenschap !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door ajacied --
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Ach die zesde kan er goddomme ook nog wel bij :-(((((
jodocus
 jodocus - zondag 06 november 2011 - 14:32   quote  deeplink  
nou proberen om bij de eerste 5 te komen dan maar
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 14:32   quote  deeplink  
6 persoonlijke fouten zorgen voor de tegengoals, geen enkele goede actie van Utrecht die tot voor een goal heeft gezorgt.

Voor mij zijn Anita, Janssen, Enoh, Erikssen, Vermeer en Ooijer de minderen bij Ajax, maar met stip op 1 en daadwerkelijk de slechtste man van het veld was vanmiddag Jan Vertonghen.. De misplaatste arrogantie van Jantje is bijna irritant aan het worden, zeker als je er absoluut niet naar presteert.
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:32   quote  deeplink  
stelletje lamballen !!! half 1 potje ligt het weer aan zeker ?? toby buikkramp van de pasta ?? wat voor excuus gaan ze nou weer zoeken ?
Gruber
 Gruber - zondag 06 november 2011 - 14:33   quote  deeplink  
het wordt tijd voor Cilissen.
Kenneth maakt zich vandaag zeer Ajax onwaardig. Isaksson kan nog betr meevoetballen dan Vermeer. Schaamte overheerst!!
superhoef
 superhoef - zondag 06 november 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Volgende week weer Cillesen er in hoor. Wat een enorme prutser is die Vermeer. 2 Doelpunten cadeau geven is echt belachelijk.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Vond AJAX sommige momenten ook wel goed spelen.Laatste kans Sulejmani moet hij gewoon afgeven.In plaats van zelf te doen paardenlul.Woest ben ik .
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:32 schreef remco k het volgende:
6 persoonlijke fouten zorgen voor de tegengoals, geen enkele goede actie van Utrecht die tot voor een goal heeft gezorgt.

Voor mij zijn Anita, Janssen, Enoh, Erikssen, Vermeer en Ooijer de minderen bij Ajax, maar met stip op 1 en daadwerkelijk de slechtste man van het veld was vanmiddag Jan Vertonghen.. De misplaatste arrogantie van Jantje is bijna irritant aan het worden, zeker als je er absoluut niet naar presteert.
idd vertongen en anita en vermeer blonken wel heel erg uit!
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:33 schreef superhoef het volgende:
Volgende week weer Cillesen er in hoor. Wat een enorme prutser is die Vermeer. 2 Doelpunten cadeau geven is echt belachelijk.
Hij moet ze gewoon wegknallen als hij ze zo kort op krijgt.
Zuidoost
 Zuidoost - zondag 06 november 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Met een beetje keeper had je hier gewoon gewonnen. Mis de Stekel.
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij moet ze gewoon wegknallen als hij ze zo kort op krijgt.
hij komt elke keer ook veel te snel uit ! op de lijn is het een goede keeper ! 1 meter voor zijn goal is hij dodelijk slecht !
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 06 november 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:34 schreef Zuidoost het volgende:
Met een beetje keeper had je hier gewoon gewonnen. Mis de Stekel.
Oneens.. Elke wedstrijd heeft Vermeer het goed gedaan.. Nu niet en hij moet meteen weg??
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zondag 06 november 2011 - 14:35   quote  deeplink  
En dit ajax moet kampioen worden. En moet overwinteren in de CL. Ik wens ze veel succes. Maar 1 ding weet ik wel, tegen Feynoord was niet de laatste slechtste wedstrijd. Deze wedstrijd is net beschamend. Ajax SCHAAM je.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:

Helemaal eens, Remco! En weet je wat ik ook niet snap? Als je toch goddomme met 5-3 achterstaat, om nog steeds de bal achterin rond te spelen, alsof je met 4-0 voorstaat. Echt ongelooflijk. Dan snappen die spelers niet helemaal waar het om gaat! Mijn weekeind is weer naar de verdommenis!
baco74
 baco74 - zondag 06 november 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:

Ik vond Enoh wel een voldoende scoren hoor.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 06 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:

Klopt helemaal, het was weer om te janken.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:34 schreef ajacied het volgende:

[..]

hij komt elke keer ook veel te snel uit ! op de lijn is het een goede keeper ! 1 meter voor zijn goal is hij dodelijk slecht !
Ja maar de verdediging loopt ook te klote die bal die ooijer terug speelt op vermeer die moet hij gewoon weg schieten.En niet eerst aannemen en hem vervolgens in de voeten van de tegenstander schieten.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:36 schreef baco74 het volgende:

[..]

vandaag de man met het meeste balverlies bij Ajax..
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
niemand scoort een voldoende ! stelletje eikels zijn het !
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zondag 06 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Oneens.. Elke wedstrijd heeft Vermeer het goed gedaan.. Nu niet en hij moet meteen weg??
De uittrappen zijn vaker heel gevaarlijk geweest. Hij speelt vaak een kort balletje door het midden wanneer daar ook spelers van de tegenpartij staan. Dat moet je NOOIT doen. Nu levert die de bal gewoon in. Die ballen moet die toch kunnen weg rossen.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:36 schreef baco74 het volgende:

[..]

Eens en ook Greg vond ik goed spelen.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Vermeer is juist extreem sterk als hij van de lijn afkomt, en op de lijn is hij bijna onverslaanbaar. Hij maakt 2 fouten en wordt eruit gepikt terwijl Jan Vertonghen onze aanvoerder er bij minimaal 4 betrokken is??? Die snap ik niet helemaal..
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Wat snap je daar niet aan joh.Is toch duidelijk dat Vermeer die ballen gewoon het stadion uit moet trappen in plaats aan nemen en dan aan de tegenstander geeft.Dit snapt een kind.Daar komen 2 goals uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door Guyt --
Rogier
 Rogier - zondag 06 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Kan bijna niet geloven wat ik zojuist heb gezien. Aanvallend doen we het prima met 4x 4 goals achter elkaar. Maar die verdediging, mijn hemel. Van de wiel was nog de minst slechte, en ook Enoh vond ik goed. Daar zat tenminste agressie in.
ajacied
 ajacied - zondag 06 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
ik vind vermeer echt niet sterkt als hij uit zijn goal komt! op de lijn is hij katachtig en heeft hij de meeste ballen. we branden niet alleen vermeer af! vertongen vermeer en anita zijn de 3 die zwaar onder de maat speelde
Zuidoost
 Zuidoost - zondag 06 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Noem me een wesdstrijd dit seizoen dat we maar een keer door hem hebben gewonnen.

Nooit te klein
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 06 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:38 schreef Love-Ajax. het volgende:

[..]

De uittrappen zijn vaker heel gevaarlijk geweest. Hij speelt vaak een kort balletje door het midden wanneer daar ook spelers van de tegenpartij staan. Dat moet je NOOIT doen. Nu levert die de bal gewoon in. Die ballen moet die toch kunnen weg rossen.
Komt omdat er opgebouwd moet worden.. En niet alleen lange ballen..
Maar het ligt ook aan de verdediging.. Als een verdediger onder druk staat speeltie terug.. Met het idee: Vermeer lost het wel op.. Waardoor hij in de problemen komt..
baco74
 baco74 - zondag 06 november 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

+100
Hij heeft zowat het meeste balbezit van de spelers gehad.
Zegt genoeg.
Als een keeper zoveel te doen krijgt in een wedstrijd is het wachten op een fout, geld voor iedere keeper.
Je zal juist naar de verdediging moeten kijken waarom zij 5x in eenmaal balbezit op de keeper terugspelen,
wat ze dan ook nog vaak te kort doen.
Gruber
 Gruber - zondag 06 november 2011 - 14:43   quote  deeplink  
az al op 1-0. 11 punten achterstand... Hoe is het mogelijk!!!!
Zuidoost
 Zuidoost - zondag 06 november 2011 - 14:44   quote  deeplink  
6 doelpunten tegen kom op nou
baco74
 baco74 - zondag 06 november 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

vandaag de man met het meeste balverlies bij Ajax..
Ik zal het wel verkeerd gezien hebben hoor,
maar ik had het idee dat Erikssen het vaakst de bal verspeelde.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 06 november 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:42 schreef Zuidoost het volgende:

[..]

Noem me een wesdstrijd dit seizoen dat we maar een keer door hem hebben gewonnen.

Nooit te klein
Ik kan nu niet zo een wedstrijd op noemen.
Maar als je al zijn reddingen bijv. ziet van dit seizoen.. En dan nog de mooie.. (Die hij net hield en waarbij een ander zou falen) Dat zijn er heel wat..
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:44 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik zal het wel verkeerd gezien hebben hoor,
maar ik had het idee dat Erikssen het vaakst de bal verspeelde.
Dat viel mij ook op, baco. Dat schreef ik ergens hierboven ook al tijdens de wedstrijd!
Gruber
 Gruber - zondag 06 november 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Het ligt niet alleen aan de verdediging. Open je ogen nou eens man. Vermeer kan niet mee voetballen en is dramatisch in de lucht. Ajax heeft een meevoetballende keeper nodig. Vermeer is daar nog slechter in dan Isaksson. Hij is zeker een goede lijnkeeper. Maar overall zal hij meer punten gaan kosten dan dat hij pakt voor de club.
freakie
 freakie - zondag 06 november 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Vermeer is juist extreem sterk als hij van de lijn afkomt, en op de lijn is hij bijna onverslaanbaar. Hij maakt 2 fouten en wordt eruit gepikt terwijl Jan Vertonghen onze aanvoerder er bij minimaal 4 betrokken is??? Die snap ik niet helemaal..
Ja geweldig sterk.. Wint ook punten voor ons.. Is extreem stabiel..

Nee hij houd verdomme alleen ballel(de laatste tijd) die verdomme elke flapdrol kan houden.. En als we geen enoh hadden hadden we deze wedstrijd wel helemaal ten onder gegaan.. Ik had vermeer om hem te laten zien dat hij verdomme moet keepen al direct de 8ste minuut van de 2e helft gewisseld... Wat een flapdrol.. Niet alleen deze keer meer veeeeeeeeel vaker al.. Bij dinamo thuis en uit was t ook al zo triest als wat..
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:33 schreef Gruber het volgende:
het wordt tijd voor Cilissen.
Kenneth maakt zich vandaag zeer Ajax onwaardig. Isaksson kan nog betr meevoetballen dan Vermeer. Schaamte overheerst!!
Cillisen ben je wel goed bij je hoofd.Dan toch liever Vermeer.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:43 schreef Gruber het volgende:
az al op 1-0. 11 punten achterstand... Hoe is het mogelijk!!!!
YESSSSSSSSSSSSSSSSS.
Zuidoost
 Zuidoost - zondag 06 november 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:45 schreef Gruber het volgende:
Het ligt niet alleen aan de verdediging. Open je ogen nou eens man. Vermeer kan niet mee voetballen en is dramatisch in de lucht. Ajax heeft een meevoetballende keeper nodig. Vermeer is daar nog slechter in dan Isaksson. Hij is zeker een goede lijnkeeper. Maar overall zal hij meer punten gaan kosten dan dat hij pakt voor de club.
Ik ben bang dat al die ellende daar begint,,,en trouwens dat Frank een jonge goede reserve keeper heeft aangekocht,blijkt dat Frank het ook weet. Jammer leuke jongen maar niet voor Ajax.
Klaashv
 Klaashv - zondag 06 november 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Vermeer heeft 3 dikke fouten gemaakt, ook de voorzet waarbij hij twijfelt wordt doelpunt. Hij is zeer onrustig aan de bal en kan niet fatsoenlijk uitschieten. Is te klein en heeft geen uitstraling. 20 doelpunten tegen in 12 wedstrijden!!!!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 06 november 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 14:41 schreef Guyt het volgende:
Wat snap je daar niet aan joh.Is toch duidelijk dat Vermeer die ballen gewoon het stadion uit moet trappen in plaats aan nemen en dan aan de tegenstander geeft.Dit snapt een kind.Daar komen 2 goals uit.
jij snapt het ook niet helemaal vermeer prima keeper verdediging zeer zwak.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 06 november 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 15:13 schreef Klaashv het volgende:
Vermeer heeft 3 dikke fouten gemaakt, ook de voorzet waarbij hij twijfelt wordt doelpunt. Hij is zeer onrustig aan de bal en kan niet fatsoenlijk uitschieten. Is te klein en heeft geen uitstraling. 20 doelpunten tegen in 12 wedstrijden!!!!
ja ligt ook echt aan vermeer, kijk ff alle wedstrijden terug en wees blij met de
reddingen die hij heeft verricht.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 15:19 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

jij snapt het ook niet helemaal vermeer prima keeper verdediging zeer zwak.
Waar heb je het over man .Zeg ik dat Vermeer geen goede keeper is???Het gaat er om dat hij bij die te korte terugspeelballen niet steeds voetballend op proberen te lossen.Gewoon wegroeien die bal.
Guyt
 Guyt - zondag 06 november 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 15:20 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ja ligt ook echt aan vermeer, kijk ff alle wedstrijden terug en wees blij met de
reddingen die hij heeft verricht.
Volgens mij weet jij niet.Jij niet begrijp???
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 06 november 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 15:25 schreef Guyt het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet.Jij niet begrijp???
nee ik den khet ook niet.
Zuidoost
 Zuidoost - zondag 06 november 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Geloof me nou hij komt gewoon te kort voor de top ,is veel te klein veels te onrustig en dat speelt dan door naar de verdedeging.
Ik vind het ook jammer want is een echte amsterdammer en komt uit onze jeugd.
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Volgens mij is Frank de Boer het spoor volledig bijster.

De Boer: "Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht"

Ajax heeft niet weten te winnen van FC Utrecht (6-4). Trainer Frank de Boer was daar niet gelukkig mee, maar zag wel dat zijn ploeg beter was dan de thuisploeg. Toch blijven de drie punten in Utrecht.

"Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht, maar je staat gewoon met lege handen. Dit was echt een knotsgekke wedstrijd. We domineerden alleen maar. Zij kregen door heel opportunistisch spel hun kansen", zei De Boer tegen Eredivisie Live. "Voor rust zet je het recht en kom je op 2-3. Dan weet je dat ze er vol voor zullen gaan in het eerste kwartier na rust."

"Dan doen wij heel knullige dingen. We waren gewoon niet attent genoeg verdedigend. Alsnog heb je dan genoeg tijd om het recht te zetten en we hebben daar ook de kansen voor gehad. We stonden gewoon goed, konden steeds de vrije man vinden. Maar uiteindelijk sta je gewoon met lege handen."

bron: http://www.soccernews.nl
baco74
 baco74 - zondag 06 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 16:03 schreef Pietje het volgende:
Volgens mij is Frank de Boer het spoor volledig bijster.

De Boer: "Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht"

Ajax heeft niet weten te winnen van FC Utrecht (6-4). Trainer Frank de Boer was daar niet gelukkig mee, maar zag wel dat zijn ploeg beter was dan de thuisploeg. Toch blijven de drie punten in Utrecht.

"Ik heb het gevoel dat we tien keer beter waren dan FC Utrecht, maar je staat gewoon met lege handen. Dit was echt een knotsgekke wedstrijd. We domineerden alleen maar. Zij kregen door heel opportunistisch spel hun kansen", zei De Boer tegen Eredivisie Live. "Voor rust zet je het recht en kom je op 2-3. Dan weet je dat ze er vol voor zullen gaan in het eerste kwartier na rust."

"Dan doen wij heel knullige dingen. We waren gewoon niet attent genoeg verdedigend. Alsnog heb je dan genoeg tijd om het recht te zetten en we hebben daar ook de kansen voor gehad. We stonden gewoon goed, konden steeds de vrije man vinden. Maar uiteindelijk sta je gewoon met lege handen."

bron: http://www.soccernews.nl
Toch zit De Boer er niet heel erg naast, Pietje.
Al had ie de verdediging wat meer van kritiek moeten voorzien in dit interview.
Ajax had 68% balbezit en zeker kansen genoeg gehad om nog veel meer te scoren
en het uitvallen van Aldeweireld heeft achterin ook voor onrust gezorgd.
Anita was na een grove actie van Utrecht volgens mij belast met een rugblessure
en Derk heeft door een trap van achteren het grootste gedeelte ook niet pijnvrij kunnen spelen.
Laatst genoemde werd dan ook gewisseld, dit was de derde noodgedwongen wissel voor De Boer,
dan heeft ie taktisch dus niet veel omkunnen zetten met betrekking tot de verdeiging.
We hebben een keer de lat geraakt en hadden een penalty kunnen krijgen.
Daartegen had Ooijer weer een dikke rode prent moeten krijgen.
Ik blijf er bij dat Ajax voetballend de betere was vandaag alzeker de eerste helft,
maar de verdediging liet zich teveel intimideren door Utrecht en haar fans.
Hierdoor was elke verdediger te bang om de opening te zoeken met als gevolg dat Vermeer praktisch het meeste balbezit had.
Dan kan je wachten op een fout van zijn kant en ik denk dat een Cilessen in zo'n geval ook geen raad weet met van die halfbakken terugspeelballen.
We zullen kritisch vooruit moeten blijven kijken en dit verlies niet bij individuele spelers neer moeten leggen,
want het hele team heeft gefaald.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (06-11-2011 12:30): 6-4

0.0094251