|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:21 schreef baco74 het volgende:[..] Toch zit De Boer er niet heel erg naast, Pietje. Al had ie de verdediging wat meer van kritiek moeten voorzien in dit interview. Ajax had 68% balbezit en zeker kansen genoeg gehad om nog veel meer te scoren en het uitvallen van Aldeweireld heeft achterin ook voor onrust gezorgd. Anita was na een grove actie van Utrecht volgens mij belast met een rugblessure en Derk heeft door een trap van achteren het grootste gedeelte ook niet pijnvrij kunnen spelen. Laatst genoemde werd dan ook gewisseld, dit was de derde noodgedwongen wissel voor De Boer, dan heeft ie taktisch dus niet veel omkunnen zetten met betrekking tot de verdeiging. We hebben een keer de lat geraakt en hadden een penalty kunnen krijgen. Daartegen had Ooijer weer een dikke rode prent moeten krijgen. Ik blijf er bij dat Ajax voetballend de betere was vandaag alzeker de eerste helft, maar de verdediging liet zich teveel intimideren door Utrecht en haar fans. Hierdoor was elke verdediger te bang om de opening te zoeken met als gevolg dat Vermeer praktisch het meeste balbezit had. Dan kan je wachten op een fout van zijn kant en ik denk dat een Cilessen in zo'n geval ook geen raad weet met van die halfbakken terugspeelballen. We zullen kritisch vooruit moeten blijven kijken en dit verlies niet bij individuele spelers neer moeten leggen, want het hele team heeft gefaald. Bedankt voor je reactie, vriend. Ach, ik zit met enorme frustraties. Maar ik vond Ajax niet beter. Het langere balbezit zegt me niks. Dat is vaak optisch bedrog. Mijn mening is, dat Ajax zich opnieuw heeft laten aftroeven op felheid, op de juiste instelling en op de absolute wil om te winnen. Wij, de supporters, weten hoe het spookt daar in de Galgewaard. Dat moeten de coach en de spelers ook weten en zij dienen zich daartegen te wapenen! En dat heb ik alweer gemist. Bijna 90 minuten lang. En daarnaast zijn er verdedigend (en keepend) kinderlijke fouten gemaakt, die je ook bij de "F-jes" ziet. Onbegrijpelijk. Ajax moet zich gewoon eens gaan wapenen tegen fysiek sterke teams. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:33 schreef superhoef het volgende:Volgende week weer Cillesen er in hoor. Wat een enorme prutser is die Vermeer. 2 Doelpunten cadeau geven is echt belachelijk. 3 doelpunten die bal bij de tweede paal is een uur onderweg en die kontekruiper van Bovenberg kan hem zo inkoppen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:35 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Oneens.. Elke wedstrijd heeft Vermeer het goed gedaan.. Nu niet en hij moet meteen weg?? Beste Hasj hij is gewoon een ballestopper geen Keeper dit soort fouten gaat hij regelmatig maken als hij niet vervangen wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:54 schreef nora het volgende:[..] 3 doelpunten die bal bij de tweede paal is een uur onderweg en die kontekruiper van Bovenberg kan hem zo inkoppen. De Boer heeft zojuist het vertrouwen in Kenneth Vermeer uitgesproken: de volgende wedstrijd, over 2 weken thuis tegen NAC, staat Vemeer gewoon onder de lat, zo zei hij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Klopt Enoh was prima stoorde goed,maar niemand hoor ik over Sulejmani die 2x de bal moet geven maar aan Bully en/of Erksen maar alleen voor eigen succes ging 1 top voorzet en dat was het. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Vermeer moet eruit, Cilissen is een betere bij hoge ballen en meevoetballen. Van der Wiel speelde redelijk, dus die heeft zijn vorm weer aardig gevonden. Vertonghen en Ooijer speelden rotslecht, Jan komende zomer verkopen voor bedrag van rond de 10 miljoen.. Ooijer lekker met pensioen laten gaan. Alderweireld ging er mij te vroeg uit om iets op aan te kunnen merken. Maar ik hoop dat Chivu komt, ook transfervrij en veel zekerdere factor. Anita viel verselijk tegen. Normaal gesproken kom de tegenstander er amper langs en in balbezit is hij vaak ook goed. Vandaag was hij hopeloos met uitroeptekens.
Middenveld dan: Enoh speelde absoluut niet goed, maar viel niet in negatieve zin op. Toch denk ik dat hij er uit moet, want in balbezit blijft hij slecht. Eriksen speelde in balbezit aardig, maar als hij dan eens een duel in moest gaan deed hij dat niet, was vandaag niet de enige. Janssen speelde in balbezit redelijk, in balverlies wel wat beter dan Eriksen, maar allebei gewoon nog een 6. Aanval: Sulejmani moest gewoon een aantal keer de bal voorgeven ipv de bal zelf schieten! En dan dat gelul dat hij in vorm is door die verslaggever, heb het echt niet gezien. Erg matig. In eerste instantie natuurlijk jammer dat de Jong uitviel, maar Bulykin deed het in eerste helft goed, goede kapstok en 2 goede goals. Als Sulejmani nog 2x voorgeeft ipv alleen gaan, scoort hij er nog 2. Boerigter eigenlijk niet veel gezien, behalve de assist op Bulykin bij de eerste. Ebecilio was ook niet veel tijdens zijn invalbeurt.
MvdW is voor mij duidelijk Van der Wiel, hij deed het best goed, verzaakte amper en deed aanvallend ook mee.
En het is nu natuurlijk een en al negativiteit, maar de eerste helft speelden ze erg goed, ondanks de twee stomme tegengoals. De tweede helt goed begonnen. Toen 3x enorme fouten, maar veldspel was daartussen ook goed. Maar toen het 5-3 stond, kwamen er enorme ruimtes, en ik had serieus verwacht dat Ajax er van ging profiteren, met de snelheid en inzicht van Boerigter, Sulejmani, Eriksen en Janssen. Toen het uiteindelijk 5-4 werd, dacht ik ook echt erop en erover, maar het bleef te mak. Uiteindelijk nog 6-4 door enorme blunder Vermeer. Conclusie: Frank moet de verdediging gaan bekijken. Denk dat Cilissen, v/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen/Blind, Koppers de beste is op het moment.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 14:44 schreef baco74 het volgende:[..] Ik zal het wel verkeerd gezien hebben hoor, maar ik had het idee dat Erikssen het vaakst de bal verspeelde. Een keer of 5 minder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer maakt vandaag fouten. Verder dit seizoen vrijwel foutloos. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Bij hoge ballen is het altijd in je broek poepen, het is dat hij op de lijn fantastisch is, anders eigenlijk een Topklasse keeper. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Wat ben ik blij dat dit nu gebeurt! Iedereen, nee, velen, dachten na de wedstrijden tegen Roda en Zagreb dat het lek boven was. Ik heb direct gezegd dat de overwinningen tegen Zagreb niet maatgevend waren omdat het meer tekenend was voor de Kroaten dan voor Ajax.. Roda had de pech, voor ons geluk, dat de kansen er niet in gingen maar ook daar waren we niet overtuigend. En ja hoor, opeens was dat het bewijs voor de suprematie van talent van Eriksen, Sulejmanie en zelfs vd Wiel werd man of the match??????? Nou, ik was er bij en dat vd Wiel leuk overkwam was de non-verdienste van het team Zagreb. Eriksen overklaste spelers? Kijk even hoe kinderlijk eenvoudig zijn, overigens mooie, hakbal wordt doorgelaten, hoe Greg zeeën van tijd kreeg voor hij uithaalde. Siem staat, stond zoals al weken alleen maar te .utten en te blunderen.. Dus de superlatieven kunnen weer de kast in want vandaag hebben we weer gezien wat onze "jongetjes" waard zijn in een echte mannenwedstrijd; helemaal niets dus!
Dit valt niet aan de coach te verwijten omdat ze het simpelweg wel kunnen maar niet doen! Hoe kan Frank daar iets aan doen want laten we wel zijn de spelers waar ik zo op loop te zeiken, al weken, lopen over van talent. Maar ze willen er simpelweg niet alles voor laten en desnoods het gras onder hun sloffen wegschieten. Omdat er hier nogal veel kritiek op wordt geleverd voor wat betreft inzet en de absolute wil tonen om iets te presteren neem ik mijzelf als voorbeeld. Om mijn studies te halen had ik niet genoeg om alleen in de klas aanwezig te zijn. Ik moest tot diep in de nacht blokken en dan nog moest ik alles uit de kast halen om te slagen. Om in mijn sport kampioen te worden moest ik alles laten en alle tijd gebruiken om te verbeteren, geen film of uitgaan. Ik ben er in geslaagd en heb er ontzettend veel plezier van nu. En dan had ik dus echt geen aanleg voor leren.. Parrallel is dat mensen die iets willen bereiken, in dit geval de top van Nederland en daarna doorstromen naar Europese/Wereldtop en daar ook nog ontzettend veel aanleg voor hebben alles maar dan ook alles voor moeten laten als het niet gewoon lukt. En in (top)sport geldt dat nog meer. Ik weet 100 % zeker dat de genoemde personen daarin te kort schieten en het dus ook niet gaan maken. Te vaak gezien in uitgaansleven op verkeerde tijden.. Social media moeten spelers zeer voorzichtig mee omgaan en je zeker niet laten betrappen op zoveel nonchalance.. Maar vooral de onverzettelijkheid is er niet, de absolute wil om te winnen is er gewoonweg niet.
Ik zei van de week al dat ik bang was voor de angst van Ajax voor hard voetbal, agressief publiek en een tegenstander die tot op het bot en dieper wil gaan tegen ons.. Had een beetje hoop omdat het toch mijn club is maar helaas heeft dit team niets bijgeleerd en zal dit seizoen uitgaan als een nachtkaars. Let maar op, de Fransen blokken ons af voor de CL want die weten waar Abraham de mosterd haalt en dan mogen we NAC proberen. Die zullen ook knokken en daar kunnen de babyboys niet tegen.
AZ inhalen wordt bijna onmogelijk omdat wij blijven falen en dus niet van eventuele misstappen kunnen profiteren, PSV en Twente hebben meer pit en types als Toivonen, Douglas waardoor ze altijd feller zijn en aanjagers hebben die niet verzaken. Zou mij rijkelijk verbazen als we nog bij de eerste twee kunnen komen.
Oplossing? Jan verkopen, Greg verkopen, Eriksen verkopen. Nieuwe spelers uit de opleiding erin en Cillesen straks voor Vermeer want hij is en blijft de Menzo van nu; net niet dus (Auxerre Menzo - Vermeer Utrecht). Investeer gedeelte geld in twee killers in de verdedediging. En geef in Godsnaam El Salvador de gehele leiding en carte blanche!
En nu ben ik een week ziek. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
roep al jaren dat er echte killers in de verddediging moeten komen...deze verdediging word onderhand uitgelachen door de eredivisie....kijk t aantal tegendoelpunten eens joh! en waar blijft die snelle behendige romario-achtige spits? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: pffff,ehm,f-noord thuis gezien? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vertonghen en Vermeer beiden kut met peren maar wat te denken van Sulejmani als hij op het eind 2x de bal afgeeft aan Boulikin die terecht boos was hadden we de wedstrijd nog kunnen winnen. Wie gaat er în godsnaam op het einde van de wedstrijd terwijl je achter staat voor eigen eer.....?$#@*&? Niet heel het weekend maar de komende twee weken helemaal naar de kloten!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 02 november 2011 - 16:44 schreef Ajx het volgende:Jongens, de eerste 2 posts waren weer een duidelijk beeld van positivisme........ Hopeloos. Maar we mogen utreg nu toch wel gaan verslaan, ondanks dat ze 3x beter zullen spelen dan tegen NEC, alleen omdat ze tegen Ajax spelen. Maar ze zijn nog niet goed genoeg, dus dat komt gewoon goed, we zijn, zeker als we vanavond winnen, in de positieve spiraal, dus ik zeg: 2-4 En nog steeds hopeloos en positief????????? Realisme gozer! Utrecht uit moet je niet onderschatten, zelfs niet als ze niet in goede doen zijn! Die gasten zien ons als een rode lap en blijkbaar heeft het ze vandaag weer gebracht, wat ze al vaker heeft gebracht. De overwinning. Misschien waren ze niet beter maar ze legden wel meer strijd op de mat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 18:50 schreef Ajx het volgende:[..] Ik zeg niet dat jij hopeloos bent, maar dat de reacties een beetje hopeloos waren, Ajax speelde daarvoor 2x aardig in Kerkrade, er was weer een vlaag van positivisme, en dan zulke reacties!! Maar Utrecht gaat de wedstrijd van het jaar spelen, dat is altijd duidelijk, ook zal het publiek er 10x meer achter gaan staan. Maar dit Utrecht is zó kwaliteits arm, dat, mits Ajax scherp begint en net zo speelt als zondag en woensdag, Ajax gewoon met winnen daar. Utrecht nog steeds kwaliteitsarm?????? Ook al was Ajax volgens zeggen 10 keer beter dan nog is het Ajax-onwaardig om 6 doelpunten tegen te krijgen. En dan kan het wel aan individuele fouten liggen, maar dan nog mogen het er geen 6 zijn!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 20:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Utrecht nog steeds kwaliteitsarm?????? Ook al was Ajax volgens zeggen 10 keer beter dan nog is het Ajax-onwaardig om 6 doelpunten tegen te krijgen. En dan kan het wel aan individuele fouten liggen, maar dan nog mogen het er geen 6 zijn!!!! +1000 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Om positief te blijven....eigenlijk was die rus zo slecht nog niet, het blijft toch een echte spits.... Waarom laten we die niet in de spits staan ??? Deze rus heeft tenminste wel karakter en was terecht boos op Sulejmani. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Om positief te blijven....eigenlijk was die rus zo slecht nog niet, het blijft toch een echte spits.... Waarom laten we die niet in de spits staan ??? Deze rus heeft tenminste wel karakter en was terecht boos op Sulejmani. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar waarom was Buly boos op Mickey??? |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Om positief te blijven....eigenlijk was die rus zo slecht nog niet, het blijft toch een echte spits.... Waarom laten we die niet in de spits staan ??? Deze rus heeft tenminste wel karakter en was terecht boos op Sulejmani. hij schiet er 2 in ja , ik vind wl daat hij veel beter ballen moet vasthouden!!als jje m zo bekijkt likt ie bere sterk maar laat zich toch redelijk vaak makkelijk wegzetten. zijn balbehandeling moet beter dan hebben we zeker een goede aan buly |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: mickey zag bully 2 of 3 keer over het hoofd ging voor eigen suc6 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dan is dat terecht. Iets wat Frank volgens mij ook graag ziet. Dat je elkaar corrigeert in de wedstrijd en desnoods op de flikker geeft! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 19:38 schreef Enigma het volgende:Wat ben ik blij dat dit nu gebeurt! Iedereen, nee, velen, dachten na de wedstrijden tegen Roda en Zagreb dat het lek boven was. Ik heb direct gezegd dat de overwinningen tegen Zagreb niet maatgevend waren omdat het meer tekenend was voor de Kroaten dan voor Ajax.. Roda had de pech, voor ons geluk, dat de kansen er niet in gingen maar ook daar waren we niet overtuigend. En ja hoor, opeens was dat het bewijs voor de suprematie van talent van Eriksen, Sulejmanie en zelfs vd Wiel werd man of the match??????? Nou, ik was er bij en dat vd Wiel leuk overkwam was de non-verdienste van het team Zagreb. Eriksen overklaste spelers? Kijk even hoe kinderlijk eenvoudig zijn, overigens mooie, hakbal wordt doorgelaten, hoe Greg zeeën van tijd kreeg voor hij uithaalde. Siem staat, stond zoals al weken alleen maar te .utten en te blunderen.. Dus de superlatieven kunnen weer de kast in want vandaag hebben we weer gezien wat onze "jongetjes" waard zijn in een echte mannenwedstrijd; helemaal niets dus! Dit valt niet aan de coach te verwijten omdat ze het simpelweg wel kunnen maar niet doen! Hoe kan Frank daar iets aan doen want laten we wel zijn de spelers waar ik zo op loop te zeiken, al weken, lopen over van talent. Maar ze willen er simpelweg niet alles voor laten en desnoods het gras onder hun sloffen wegschieten. Omdat er hier nogal veel kritiek op wordt geleverd voor wat betreft inzet en de absolute wil tonen om iets te presteren neem ik mijzelf als voorbeeld. Om mijn studies te halen had ik niet genoeg om alleen in de klas aanwezig te zijn. Ik moest tot diep in de nacht blokken en dan nog moest ik alles uit de kast halen om te slagen. Om in mijn sport kampioen te worden moest ik alles laten en alle tijd gebruiken om te verbeteren, geen film of uitgaan. Ik ben er in geslaagd en heb er ontzettend veel plezier van nu. En dan had ik dus echt geen aanleg voor leren.. Parrallel is dat mensen die iets willen bereiken, in dit geval de top van Nederland en daarna doorstromen naar Europese/Wereldtop en daar ook nog ontzettend veel aanleg voor hebben alles maar dan ook alles voor moeten laten als het niet gewoon lukt. En in (top)sport geldt dat nog meer. Ik weet 100 % zeker dat de genoemde personen daarin te kort schieten en het dus ook niet gaan maken. Te vaak gezien in uitgaansleven op verkeerde tijden.. Social media moeten spelers zeer voorzichtig mee omgaan en je zeker niet laten betrappen op zoveel nonchalance.. Maar vooral de onverzettelijkheid is er niet, de absolute wil om te winnen is er gewoonweg niet. Ik zei van de week al dat ik bang was voor de angst van Ajax voor hard voetbal, agressief publiek en een tegenstander die tot op het bot en dieper wil gaan tegen ons.. Had een beetje hoop omdat het toch mijn club is maar helaas heeft dit team niets bijgeleerd en zal dit seizoen uitgaan als een nachtkaars. Let maar op, de Fransen blokken ons af voor de CL want die weten waar Abraham de mosterd haalt en dan mogen we NAC proberen. Die zullen ook knokken en daar kunnen de babyboys niet tegen. AZ inhalen wordt bijna onmogelijk omdat wij blijven falen en dus niet van eventuele misstappen kunnen profiteren, PSV en Twente hebben meer pit en types als Toivonen, Douglas waardoor ze altijd feller zijn en aanjagers hebben die niet verzaken. Zou mij rijkelijk verbazen als we nog bij de eerste twee kunnen komen. Oplossing? Jan verkopen, Greg verkopen, Eriksen verkopen. Nieuwe spelers uit de opleiding erin en Cillesen straks voor Vermeer want hij is en blijft de Menzo van nu; net niet dus (Auxerre Menzo - Vermeer Utrecht). Investeer gedeelte geld in twee killers in de verdedediging. En geef in Godsnaam El Salvador de gehele leiding en carte blanche! En nu ben ik een week ziek. Lekker makkelijk, alles wat wel goed gaat relativeren en alles wat slecht gaat benadrukken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vrijwel zei ik volgens mij en Feyenoord vind ik helemaal niet zijn fout. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En dat in de laatste minuten van de wedstrijd met een stand van 5-4... Ik vind dat de Boer sulejmani op zijn flikker moet geven...hij speelt niet meer bij de pupillen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En dat in de laatste minuten van de wedstrijd met een stand van 5-4... Ik vind dat de Boer sulejmani op zijn flikker moet geven...hij speelt niet meer bij de pupillen.... Is een keuze die je maakt, schiet hij de bal tegen de touwen is het een held en praat niemand over de vrijstaande Boulykin. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 16:59 schreef nora het volgende:[..] Klopt Enoh was prima stoorde goed,maar niemand hoor ik over Sulejmani die 2x de bal moet geven maar aan Bully en/of Erksen maar alleen voor eigen succes ging 1 top voorzet en dat was het. Nora ik zei dat eerder ook al daar irriteerde ik me mateloos aan dat hij hem niet af gaf. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Inkoppen is een gave gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 23:18 schreef remco k het volgende:[..] Is een keuze die je maakt, schiet hij de bal tegen de touwen is het een held en praat niemand over de vrijstaande Boulykin. Zijn positie was daar niet naar, Boul;ikin stond er veel beter voor.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Om positief te blijven....eigenlijk was die rus zo slecht nog niet, het blijft toch een echte spits.... Waarom laten we die niet in de spits staan ??? Deze rus heeft tenminste wel karakter en was terecht boos op Sulejmani. plus 1000 had al veel eerder gemoeten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 23:18 schreef remco k het volgende:[..] Is een keuze die je maakt, schiet hij de bal tegen de touwen is het een held en praat niemand over de vrijstaande Boulykin. Terecht dat hij op zijn flikker krijgt deze ego tripper had hem gewoon moeten afgeven. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: oke Guyt hebben we de zelfde mening deze keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: waar zeg ik dat het niet terecht is dan dombo??? Ik zeg enkel dat het een keuze is.. Denk jij dat Suarez die bal had afgegeven?? Echt niet.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] waar zeg ik dat het niet terecht is dan dombo??? Ik zeg enkel dat het een keuze is.. Denk jij dat Suarez die bal had afgegeven?? Echt niet.. Dombo???? Het gaat nu niet over Suarez(die had hem gewoon gemaakt) maar over Micky die bij 5-4 af moet geven en niet voor eigen succes moet gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Om positief te blijven....eigenlijk was die rus zo slecht nog niet, het blijft toch een echte spits.... Waarom laten we die niet in de spits staan ??? Deze rus heeft tenminste wel karakter en was terecht boos op Sulejmani. 100% EENS! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 13:14 schreef Guyt het volgende:[..] Dombo???? Het gaat nu niet over Suarez(die had hem gewoon gemaakt) maar over Micky die bij 5-4 af moet geven en niet voor eigen succes moet gaan. tjah en dan zegt bully er wat van en dan reageert hij zo.. sulejmani brengt gewoon te weinig.. Lukoki erin kiest beter possitie om af te maken, en vind ik persoonlijk stukken dreigender ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 13:14 schreef Guyt het volgende:[..] Dombo???? Het gaat nu niet over Suarez(die had hem gewoon gemaakt) maar over Micky die bij 5-4 af moet geven en niet voor eigen succes moet gaan. En dat gebeurt wekelijks, en Suarez had de meeste schoten van iedereen nodig om tot een goal te komen die miste ook vaak zat.. Beetje triest om een speler die wel redelijk goed was af te rekenen op een bal niet afgeven, scoort hij hem wel is ie de held en praat niemand over de in mijn ogen beroerd spelende Boulykin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 13:14 schreef Guyt het volgende:[..] Dombo???? Het gaat nu niet over Suarez(die had hem gewoon gemaakt) maar over Micky die bij 5-4 af moet geven en niet voor eigen succes moet gaan. En dat gebeurt wekelijks, en Suarez had de meeste schoten van iedereen nodig om tot een goal te komen die miste ook vaak zat.. Beetje triest om een speler die wel redelijk goed was af te rekenen op een bal niet afgeven, scoort hij hem wel is ie de held en praat niemand over de in mijn ogen beroerd spelende Boulykin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:[..] tjah en dan zegt bully er wat van en dan reageert hij zo.. sulejmani brengt gewoon te weinig.. Lukoki erin kiest beter possitie om af te maken, en vind ik persoonlijk stukken dreigender ! Lukoki kiest beter positie om af te maken?? wanneer dan die ene goal tegen Roda??
Mickey doet het dit seizoen gewoon goed, niet voor niets als buitenspeler topscoorder van Ajax in alle competities. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 16:15 schreef remco k het volgende:[..] Lukoki kiest beter positie om af te maken?? wanneer dan die ene goal tegen Roda?? Mickey doet het dit seizoen gewoon goed, niet voor niets als buitenspeler topscoorder van Ajax in alle competities. klopt.. en toch zie ik liever Lukoki waarom weet ik niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lukoki is leuk voor erbij en mocht Sulejmani verkocht gaan worden dan kan hij samen met Ozbiliz uitvechten wie daar komt te spelen.. Voor de basis vind ik het voor nu veel te zwak. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Onze Belg Vertonghen kan het niet verklaren???????????? Dan zal ik het wel eens doen voor je!!!! Hoe hij dit seizoen staat te ballen...het is echt een aanfluiting met zijn arrogante speelstijl...hij denkt dat alles 'm komt aanwaaien...aan verdedigen denkt ie niet....op dit moment is hij het Ajax-shirt niet waard.....de Boer moet nu een statement maken en hem een wedstrijd of 4 langs het elftal zetten....hij is notabene onze aanvoerder.....weet iemand trouwens waarom hij nu aanvoerder is en niet Janssen????
Dat Vertonghen zo beroerd speelt, heeft denk ik te maken met de komst van Janssen...die 2 moeten elkaar niet volgens mij en worden daar allebei slechter van...de Boer moet duidelijk zijn en Janssen de man maken...die Belg heeft een uitstraling van lik me het vestje...hij is de aanvoerder en onder zijn leiding staat Ajax te voetballen... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] waar zeg ik dat het niet terecht is dan dombo??? Ik zeg enkel dat het een keuze is.. Denk jij dat Suarez die bal had afgegeven?? Echt niet.. He dombo probeer ook is door een andere bril te kijken zo kan je elke fout goed praten het was zijn keuze !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] En dat gebeurt wekelijks, en Suarez had de meeste schoten van iedereen nodig om tot een goal te komen die miste ook vaak zat.. Beetje triest om een speler die wel redelijk goed was af te rekenen op een bal niet afgeven, scoort hij hem wel is ie de held en praat niemand over de in mijn ogen beroerd spelende Boulykin. Die beroerd spelende rus scoort 2x en dat kan je van onze interim spits die nu geblesseerd is niet zeggen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 13:54 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ook niet, amsterdammer. Zo bedroevend slecht. Weer kleunt Utrecht er vol in en weer doet Ajax niks... Te triest voor woorden Het is werkelijk niet te geloven nee....je weet het vooraf...Utrecht kleunt erin...laatste 12 ontmoetingen 8x verlies....kom je 0-1 voor en wat denken ze.....die winnen we wel f!!!! Hebben ze het dan nog niet door waar het over gaat????? Ze hebben al veel punten verloren door achteloos gedrag en ze doen het gewoon weer!!!! 2-1 achter......kom je weer voor 2-3 en dan ook nog rust.....wat word er dan gezegd in de rust????? Ik neem aan dat dan nog een keer de mouwen worden opgestroopt en tegen mekaar word gezegd; dit geven wij nooit meer af, we staan al 8 punten achter!!!!!! Maar nee hoor...in een paar minuten sta je 5-3 achter....STELLETJE SUFFERDS EN ONBENULLEN BIJ MEKAAR!!!
Er zijn er enkele bij die het Ajax-shirt niet waard zijn!!! Als ze zoveel Ajacied waren als ik, geef je 2x een voorsprong nooit meer weg...man man man wat was ik woest en nu nog.....ze laten telkens de echte supporters in de kou staan....een heel vak vol Ajacieden in Utrecht laten ze barsten!!!
En nu ook nog praten...ik heb er geen verklaring voor...dit mag niet gebeuren...gewoon 22x winnen en we hebben die schaal...we kunnen nog terugkomen....DAAR WORD JE TOCH DOODMOE VAN!!!! Het is een teken dat ze denken dat het vanzelf gaat en dat het wel goedkomt.....STELLETJE KLUNZEN BIJ MEKAAR ZIJN HET!!!! GA WERKEN VOOR JE GELD EN MAAK JE TEN OVERSTAAN VAN HET AJAX-PUBLIEK NIET TELKENS BELACHELIJK!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 19:48 schreef alibabba het volgende:[..] Het is werkelijk niet te geloven nee....je weet het vooraf...Utrecht kleunt erin...laatste 12 ontmoetingen 8x verlies....kom je 0-1 voor en wat denken ze.....die winnen we wel f!!!! Hebben ze het dan nog niet door waar het over gaat????? Ze hebben al veel punten verloren door achteloos gedrag en ze doen het gewoon weer!!!! 2-1 achter......kom je weer voor 2-3 en dan ook nog rust.....wat word er dan gezegd in de rust????? Ik neem aan dat dan nog een keer de mouwen worden opgestroopt en tegen mekaar word gezegd; dit geven wij nooit meer af, we staan al 8 punten achter!!!!!! Maar nee hoor...in een paar minuten sta je 5-3 achter....STELLETJE SUFFERDS EN ONBENULLEN BIJ MEKAAR!!! Er zijn er enkele bij die het Ajax-shirt niet waard zijn!!! Als ze zoveel Ajacied waren als ik, geef je 2x een voorsprong nooit meer weg...man man man wat was ik woest en nu nog.....ze laten telkens de echte supporters in de kou staan....een heel vak vol Ajacieden in Utrecht laten ze barsten!!! En nu ook nog praten...ik heb er geen verklaring voor...dit mag niet gebeuren...gewoon 22x winnen en we hebben die schaal...we kunnen nog terugkomen....DAAR WORD JE TOCH DOODMOE VAN!!!! Het is een teken dat ze denken dat het vanzelf gaat en dat het wel goedkomt.....STELLETJE KLUNZEN BIJ MEKAAR ZIJN HET!!!! GA WERKEN VOOR JE GELD EN MAAK JE TEN OVERSTAAN VAN HET AJAX-PUBLIEK NIET TELKENS BELACHELIJK!!!! Weet je Ali, je hebt mijn hele gevoel in 1 post samengevat!!! ;-)
Ben het echt helemaal, maar dan ook helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 19:48 schreef alibabba het volgende:[..] Het is werkelijk niet te geloven nee....je weet het vooraf...Utrecht kleunt erin...laatste 12 ontmoetingen 8x verlies....kom je 0-1 voor en wat denken ze.....die winnen we wel f!!!! Hebben ze het dan nog niet door waar het over gaat????? Ze hebben al veel punten verloren door achteloos gedrag en ze doen het gewoon weer!!!! 2-1 achter......kom je weer voor 2-3 en dan ook nog rust.....wat word er dan gezegd in de rust????? Ik neem aan dat dan nog een keer de mouwen worden opgestroopt en tegen mekaar word gezegd; dit geven wij nooit meer af, we staan al 8 punten achter!!!!!! Maar nee hoor...in een paar minuten sta je 5-3 achter....STELLETJE SUFFERDS EN ONBENULLEN BIJ MEKAAR!!! Er zijn er enkele bij die het Ajax-shirt niet waard zijn!!! Als ze zoveel Ajacied waren als ik, geef je 2x een voorsprong nooit meer weg...man man man wat was ik woest en nu nog.....ze laten telkens de echte supporters in de kou staan....een heel vak vol Ajacieden in Utrecht laten ze barsten!!! En nu ook nog praten...ik heb er geen verklaring voor...dit mag niet gebeuren...gewoon 22x winnen en we hebben die schaal...we kunnen nog terugkomen....DAAR WORD JE TOCH DOODMOE VAN!!!! Het is een teken dat ze denken dat het vanzelf gaat en dat het wel goedkomt.....STELLETJE KLUNZEN BIJ MEKAAR ZIJN HET!!!! GA WERKEN VOOR JE GELD EN MAAK JE TEN OVERSTAAN VAN HET AJAX-PUBLIEK NIET TELKENS BELACHELIJK!!!! Helemaal eens Ali, het was gewoon niet goed genoeg en dat is al weken zo. Waarom spelen ze wel goed in de C.L. omdat ze dan oplettend en gemotiveerd zijn! De eredivisie is niet interessant genoeg, VVV, Groningen, Feijenoord, Utrecht stellen toch geen reet voor gaap gaap...... Ligt het dan toch ook aan De Boer en Bergkamp....de instelling van onze "topspelers" is gewoon niet goed genoeg.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 19:48 schreef alibabba het volgende:[..] Het is werkelijk niet te geloven nee....je weet het vooraf...Utrecht kleunt erin...laatste 12 ontmoetingen 8x verlies....kom je 0-1 voor en wat denken ze.....die winnen we wel f!!!! Hebben ze het dan nog niet door waar het over gaat????? Ze hebben al veel punten verloren door achteloos gedrag en ze doen het gewoon weer!!!! 2-1 achter......kom je weer voor 2-3 en dan ook nog rust.....wat word er dan gezegd in de rust????? Ik neem aan dat dan nog een keer de mouwen worden opgestroopt en tegen mekaar word gezegd; dit geven wij nooit meer af, we staan al 8 punten achter!!!!!! Maar nee hoor...in een paar minuten sta je 5-3 achter....STELLETJE SUFFERDS EN ONBENULLEN BIJ MEKAAR!!! Er zijn er enkele bij die het Ajax-shirt niet waard zijn!!! Als ze zoveel Ajacied waren als ik, geef je 2x een voorsprong nooit meer weg...man man man wat was ik woest en nu nog.....ze laten telkens de echte supporters in de kou staan....een heel vak vol Ajacieden in Utrecht laten ze barsten!!! En nu ook nog praten...ik heb er geen verklaring voor...dit mag niet gebeuren...gewoon 22x winnen en we hebben die schaal...we kunnen nog terugkomen....DAAR WORD JE TOCH DOODMOE VAN!!!! Het is een teken dat ze denken dat het vanzelf gaat en dat het wel goedkomt.....STELLETJE KLUNZEN BIJ MEKAAR ZIJN HET!!!! GA WERKEN VOOR JE GELD EN MAAK JE TEN OVERSTAAN VAN HET AJAX-PUBLIEK NIET TELKENS BELACHELIJK!!!! Ik ben het van A t/m Z helemaal met je eens. Weet je, alibabba ik woon vlak bij de Galgewaard. Er wonen in mijn dorp ongelooflijk veel FC Utrecht-supporters en die hebben het hele jaar al over die ene thuiswedstrijd tegen Ajax. Iedereen weet, inclusief de technische staf alsmede de spelers van Ajax, dat deze wedstrijd van "levensbelang" is voor de Utrechtenaren en dat de spelers van die FC er vanaf de eerste minuut vol inkleunen. Dat is al vele, vele jaren het geval. Daar moet Ajax zich tegen wapenen, met spelers die hun mouwen opstropen en die Utrecht-spelers een koekje van eigen deeg geven op (gezonde) agressiviteit. Maar nee, hoor... Het was gisteren weer diezelfde tamme wedstrijdmentaliteit zoals elk jaar. En dan ook nog eens zo'n kinderlijk foutenfestival. Godallemachtig, ik ben er nog steeds helemaal ziek van. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal eens Ali, het was gewoon niet goed genoeg en dat is al weken zo. Waarom spelen ze wel goed in de C.L. omdat ze dan oplettend en gemotiveerd zijn! De eredivisie is niet interessant genoeg, VVV, Groningen, Feijenoord, Utrecht stellen toch geen reet voor gaap gaap...... Ligt het dan toch ook aan De Boer en Bergkamp....de instelling van onze "topspelers" is gewoon niet goed genoeg.... Het is in mijn ogen fout dat Vertonghen de aanvoerder is....een aanvoerder die als een TRUT staat te spelen, kan een elftal niet aanvoeren...het moet in de spelers zelf zitten...je moet GVD willen winnen ten koste van alles...je speelt in een Ajax-shirt....maak dat dan ook waar!!!! Hoe leg je dit uit aan je kinderen??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 20:58 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het van A t/m Z helemaal met je eens. Weet je, alibabba ik woon vlak bij de Galgewaard. Er wonen in mijn dorp ongelooflijk veel FC Utrecht-supporters en die hebben het hele jaar al over die ene thuiswedstrijd tegen Ajax. Iedereen weet, inclusief de technische staf alsmede de spelers van Ajax, dat deze wedstrijd van "levensbelang" is voor de Utrechtenaren en dat de spelers van die FC er vanaf de eerste minuut vol inkleunen. Dat is al vele, vele jaren het geval. Daar moet Ajax zich tegen wapenen, met spelers die hun mouwen opstropen en die Utrecht-spelers een koekje van eigen deeg geven op (gezonde) agressiviteit. Maar nee, hoor... Het was gisteren weer diezelfde tamme wedstrijdmentaliteit zoals elk jaar. En dan ook nog eens zo'n kinderlijk foutenfestival. Godallemachtig, ik ben er nog steeds helemaal ziek van. Tis echt ONGELOFELIJK Pietje!!! |
|
|
|