|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 19:47 schreef nora het volgende:[..] Die beroerd spelende rus scoort 2x en dat kan je van onze interim spits die nu geblesseerd is niet zeggen. Dus omdat hij toevallig twee keer scoort moet hij in het elftal?? Ik vind het niks al maakt hij er 40 dit seizoen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:16 schreef alibabba het volgende:[..] Het is in mijn ogen fout dat Vertonghen de aanvoerder is....een aanvoerder die als een TRUT staat te spelen, kan een elftal niet aanvoeren...het moet in de spelers zelf zitten...je moet GVD willen winnen ten koste van alles...je speelt in een Ajax-shirt....maak dat dan ook waar!!!! Hoe leg je dit uit aan je kinderen??? Klopt helemaal, De Boer moet nu een statement maken, niet op de deze manier verder gaan.... Een nieuwe centrale verdediger alvast binnen hengelen in de winterstop, niet afwachten... Vertonghen als V.M. zonder aanvoerdersband of idd een aantal wedstrijden op de bank zetten. Janssen moet idd met zijn vechtersmentaliteit de aanvoerder worden, 1 kapitein op het Ajaxschip.... Er moet nu iets gebeuren maar ik ben er bang voor... Hoe lang heeft het geduurd voordat Janssen weer op zijn oude Twente positie stond ???? Daarom ben ik zo bang dat alles weer op de oude voet verder gaat.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vertonghen moet helemaal niet als VM gaan spelen, hij moet gewoon zijn vorm terugkrijgen. That's it. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal, De Boer moet nu een statement maken, niet op de deze manier verder gaan.... Een nieuwe centrale verdediger alvast binnen hengelen in de winterstop, niet afwachten... Vertonghen als V.M. zonder aanvoerdersband of idd een aantal wedstrijden op de bank zetten. Janssen moet idd met zijn vechtersmentaliteit de aanvoerder worden, 1 kapitein op het Ajaxschip.... Er moet nu iets gebeuren maar ik ben er bang voor... Hoe lang heeft het geduurd voordat Janssen weer op zijn oude Twente positie stond ???? Daarom ben ik zo bang dat alles weer op de oude voet verder gaat.... Vertonghen moet nu geslachtofferd worden...het niveau wat ie nu heeft, is echt bedroevend...hij denkt dat het allemaal vanzelf gaat...je zal er voor moeten knokken Jan!!! Paar wedstrijdjes op de bank en hij is weer zo scherp als iets... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:Vertonghen moet helemaal niet als VM gaan spelen, hij moet gewoon zijn vorm terugkrijgen. That's it. Zoals hij er bijloopt...dat is een aanvoerder onwaardig...hij moet zijn elftal tot grote daden zetten maar kan dat niet....hij wil het misschien wel maar kan het niet opbrengen.... het niet kunnen straalt te veel van hem af.... Goed laat hem staan maar maakt Janssen aanvoerder en hij loodst Ajax door zijn moeilijke periode heen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:43 schreef alibabba het volgende:[..] Vertonghen moet nu geslachtofferd worden...het niveau wat ie nu heeft, is echt bedroevend...hij denkt dat het allemaal vanzelf gaat...je zal er voor moeten knokken Jan!!! Paar wedstrijdjes op de bank en hij is weer zo scherp als iets... Tja, dat zou ik ook denken. Maar wie hebben we als alternatief als CV? Daley Blind heeft het op die plek echt wel goed gedaan. Beter als linksback. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:48 schreef Pietje het volgende:[..] Tja, dat zou ik ook denken. Maar wie hebben we als alternatief als CV? Daley Blind heeft het op die plek echt wel goed gedaan. Beter als linksback. Daley Blind ja.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan moet dat maar tegen NAC gebeuren. Ik zal Frank de Boer even bellen. Ik weet waar hij woont in Monnickendam, vlakbij een vriend van me. Ik heb zelf ook nog even in Monnickendam gewoond. Alleen ons huis was "iets" kleiner dan dat van Frankie ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2011 - 21:56 schreef Pietje het volgende:[..] Dan moet dat maar tegen NAC gebeuren. Ik zal Frank de Boer even bellen. Ik weet waar hij woont in Monnickendam, vlakbij een vriend van me. Ik heb zelf ook nog even in Monnickendam gewoond. Alleen ons huis was "iets" kleiner dan dat van Frankie ;-) ;) Hoorde vanmorgen bij Edwin Evers op 538 ook dat ze een meditatie deden van Frank de Boer...ik was vanmorgen echt kokend, maar kwam weer tot leven na dat gesprek...luister maar f;
http://eversstaatop.radio538.nl/fragmenten/frank-de-boer-reageert-op-wedstrijd/ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Maar echt vrolijk klinkt Frank nou ook niet bepaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat kun je wel stellen ja:) |
|
|
|