BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 02 november 2011 - 12:08   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
craven
 craven - woensdag 02 november 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Moet ie niet doen, waarom natrappen? hij draait tot nu toe een aardig seizoen, maar daarvoor was het ook rommelen...
van geil
 van geil - woensdag 02 november 2011 - 12:20   quote  deeplink  
dat is tegen het scheen been
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 02 november 2011 - 12:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
JanM
 JanM - woensdag 02 november 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Hij mag, net als Been, vind ik zeggen wat hij wil. Dat het niet boterde tussen die 2 was wel duidelijk, maar El Ahmadi speelde ook als een krant. Misschien kan hij zich nu beter richten op het Feyenoord van vandaag, dat nog steeds veel te wisselvallig is!
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Goed dat El Ahmadi even wat dingen naar buiten brengt over deze walgelijke clown.

Weten we meteen hoe alles zit.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 02 november 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Laat iedereen zijn werk doen. Met uitzondering van hem gaat het niet veel beter onder Koeman. Het is niet alleen de trainer....
cc-tje
 cc-tje - woensdag 02 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 12:53 schreef Dubble O ms het volgende:
Laat iedereen zijn werk doen. Met uitzondering van hem gaat het niet veel beter onder Koeman. Het is niet alleen de trainer....
+100
craven
 craven - woensdag 02 november 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 12:36 schreef El Aanmeldi het volgende:
Moet ie wel doen, ik vind dat hij juist nu recht van spreken heeft.
omdat hij 5 wedstrijden eindelijk op niveau speelt?
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 13:20   quote  deeplink  
El Ahmadi mag zeggen wat hij vindt, maar laat wel zien hoe rancuneus hij is.
JanM
 JanM - woensdag 02 november 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 13:20 schreef Els het volgende:
El Ahmadi mag zeggen wat hij vindt, maar laat wel zien hoe rancuneus hij is.
+1 Geldt ook voor sommige posters hier trouwens ...
craven
 craven - woensdag 02 november 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 13:31 schreef JanM het volgende:

[..]

+1 Geldt ook voor sommige posters hier trouwens ...
laat me raden.... ;)
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 02 november 2011 - 16:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
willem v G
 willem v G - woensdag 02 november 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Been is een typ die over de rug van een ander lollig wil zijn, zielig figuur.En El amhadi heeft groot gelijk want die Been had met hem Fer en Landzaat ook een goed middenveld maar meneer kon het tacktisch niet goed neer zetten, met hem hebben ze een jaar verkloot.
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 13:31 schreef JanM het volgende:

[..]

+1 Geldt ook voor sommige posters hier trouwens ...
Ja, absoluut.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 02 november 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Meneer El Ahmadi heeft sinds 2008 ongeveer 6 goede wedstrijden gespeeld, dit alles voor 900K per jaar en een transfersom van 4 miljoen. Meneer El Ahmadi moet gewoon zijn muil houden, nu hij 3 keer een bal goed raakt meent hij dat hij te groot en te goed is voor Feyenoord.
En dan straks ook nog ff een paar weekjes naar de Afrika cup. Snel verkopen als je er nog wat voor krijgt.
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 17:00 schreef willem v G het volgende:
Been is een typ die over de rug van een ander lollig wil zijn, zielig figuur.En El amhadi heeft groot gelijk want die Been had met hem Fer en Landzaat ook een goed middenveld maar meneer kon het tacktisch niet goed neer zetten, met hem hebben ze een jaar verkloot.
Of hij zielig is, weet ik niet, misschien. Waar ik het wel mee eens ben, is dat hij te jolig en te lollig heeft willen zijn. Dat is vaak niet echt leuk.
Wat me opvalt, en ook stoort, is dat een aantal mensen hele vergaande en zware conclusies trekken over mensen die ze niet kennen. Op basis van een heel klein beetje informatie en heel veel interpretatie. Er wordt heel makkelijk achter de muziek aangelopen, iemand is een tijdje helemaal geweldig en daarna de grootste etterbak die er bestaat. Er is in onze oordeelsvorming nauwelijks plaats voor nuance. En dat vind ik jammer, en soms zelfs gevaarlijk.
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 17:10 schreef F.L.E het volgende:
Meneer El Ahmadi heeft sinds 2008 ongeveer 6 goede wedstrijden gespeeld, dit alles voor 900K per jaar en een transfersom van 4 miljoen. Meneer El Ahmadi moet gewoon zijn muil houden, nu hij 3 keer een bal goed raakt meent hij dat hij te groot en te goed is voor Feyenoord.
En dan straks ook nog ff een paar weekjes naar de Afrika cup. Snel verkopen als je er nog wat voor krijgt.
Ook mee eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 november 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 12:53 schreef Dubble O ms het volgende:
Laat iedereen zijn werk doen. Met uitzondering van hem gaat het niet veel beter onder Koeman. Het is niet alleen de trainer....
niet veel beter zegt hij dan. We hebben 2x zoveel punten en staan 6de ipv 15de... bovendien spelen we veel verzorgder voetbal. Alleen is de selectie nog niet van die labiliteit af...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 november 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Contraproduktieve teksten van Dhr. El Ahmadi. Verlies-verlies-situatie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 november 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:
Contraproduktieve teksten van Dhr. El Ahmadi. Verlies-verlies-situatie.
hij had effe moeten wachten tot de winterstop. Ik geloof dat niemand er op zit te wachten dat Been op dit moment nog zo'n groot issue wordt.
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 13:31 schreef JanM het volgende:

[..]

+1 Geldt ook voor sommige posters hier trouwens ...
Zit Mario hier ook dan?
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 18:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Zit Mario hier ook dan?
Denk het niet, tenzij jij Mario bent. Je bent één van degenen die zich regelmatig van z'n meest rancuneuze kant laat zien.
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Er is er maar 1 rancuneus en dat is Mario.
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 18:34 schreef MMM het volgende:
Er is er maar 1 rancuneus en dat is Mario.
Gezien jouw posts sta jij bij mij op 1.
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 02 november 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Gewoon stoppen met modder gooien, we hebben alle energie nodig om vooruit te gaan !
willem v G
 willem v G - woensdag 02 november 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 17:15 schreef Els het volgende:

[..]

Of hij zielig is, weet ik niet, misschien. Waar ik het wel mee eens ben, is dat hij te jolig en te lollig heeft willen zijn. Dat is vaak niet echt leuk.
Wat me opvalt, en ook stoort, is dat een aantal mensen hele vergaande en zware conclusies trekken over mensen die ze niet kennen. Op basis van een heel klein beetje informatie en heel veel interpretatie. Er wordt heel makkelijk achter de muziek aangelopen, iemand is een tijdje helemaal geweldig en daarna de grootste etterbak die er bestaat. Er is in onze oordeelsvorming nauwelijks plaats voor nuance. En dat vind ik jammer, en soms zelfs gevaarlijk.
Ik dacht dat ik ook een argument (tacktisch) had genoemd, en de informatie komt van een persoon die hem jaren kent, en wat betreft achter de muziek aanlopen dat deden veel mensen die iemand meerdere malen op tv hoorden roepen dat Mario en Beenhakker die klus moesten klaren omdat ze zo goed bij de club pasten enz, maar misschien Mario wat minder in tegenstelling tot Beenhakker maar die werd juist ontzien door die meneer die normaal gesproken iemand die volgens hem niet functioneerd zonder moeite een karaktermoord pleegt. O ja ik ben niet gevaarlijk haha,
Els
 Els - woensdag 02 november 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:02 schreef willem v G het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ook een argument (tacktisch) had genoemd, en de informatie komt van een persoon die hem jaren kent, en wat betreft achter de muziek aanlopen dat deden veel mensen die iemand meerdere malen op tv hoorden roepen dat Mario en Beenhakker die klus moesten klaren omdat ze zo goed bij de club pasten enz, maar misschien Mario wat minder in tegenstelling tot Beenhakker maar die werd juist ontzien door die meneer die normaal gesproken iemand die volgens hem niet functioneerd zonder moeite een karaktermoord pleegt. O ja ik ben niet gevaarlijk haha,
Toen Been binnenkwam, was hij de grote redder en werden er Che Guavara shirts verkocht, nu is hij een nepFeyenoorder. In mijn ogen is beide niet waar, en ligt de waarheid in het midden. Ik had het mooi gevonden als een door Feyenoord opgeleide speler en trainer bij Feyenoord succesvol was geweest, maar alles bij elkaar optellend is er uiteindelijk niet uitgekomen wat we gehoopt hadden. Daardoor heb ik geen hekel aan Been, het is gewoon jammer.Been heeft ontegenzeggelijk fouten gemaakt, en zal ongetwijfeld niet voor iedereen even aardig zijn geweest. Dat maakt hem in mijn ogen geen slecht mens, maar gewoon een mens. We maken toch allemaal wel eens fouten?
Stemmingmakerij is altijd gevaarlijk, en zeker bij Feyenoord. Gezien de laatste weken denk ik niet dat ik je dat hoef toe te lichten.
Oh ja, ik ben meestal aardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door Els --
MMM
 MMM - woensdag 02 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:18 schreef Els het volgende:

[..]

Toen Been binnenkwam, was hij de grote redder en werden er Che Guavara shirts verkocht, nu is hij een nepFeyenoorder. In mijn ogen is beide niet waar, en ligt de waarheid in het midden. Ik had het mooi gevonden als een door Feyenoord opgeleide speler en trainer bij Feyenoord succesvol was geweest, maar alles bij elkaar optellend is er uiteindelijk niet uitgekomen wat we gehoopt hadden. Daardoor heb ik geen hekel aan Been, het is gewoon jammer.Been heeft ontegenzeggelijk fouten gemaakt, en zal ongetwijfeld niet voor iedereen even aardig zijn geweest. Dat maakt hem in mijn ogen geen slecht mens, maar gewoon een mens. We maken toch allemaal wel eens fouten?
Stemmingmakerij is altijd gevaarlijk, en zeker bij Feyenoord. Gezien de laatste weken denk ik niet dat ik je dat hoef toe te lichten.
Oh ja, ik ben meestal aardig.
80% salaris blijven ontvangen terwijl hij genoeg geld krijgt van Genk. Walgelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 november 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:25 schreef MMM het volgende:

[..]

80% salaris blijven ontvangen terwijl hij genoeg geld krijgt van Genk. Walgelijk..
En wat heeft Karim laten zien voor de 5 miljoen die hij gekost heeft en de 950.000 die hij per jaar beurt? En nu hij eindelijk eens 5 wedstrijden goed speelt wil hij meteen weg...... (overigens heeft hij de afgelopen 2 wedstrijden ook niet laten zien dat hij de dragende middenvelder is die het team op sleeptouw neemt). Ze zouden in de voetbal wereld eens moeten leren de hand in eigen boezem te steken ipv altijd maar de schuld bij een ander te leggen en na te blijven trappen... (dat geldt zowel voor spelers als trainers)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 november 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Beenie man,wie kaatst kan een balletje terug verwachten.
dit is dat balletje .netjes van de vedette?????? Ahmadi
tja
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 02 november 2011 - 21:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:18 schreef Els het volgende:

[..]

Toen Been binnenkwam, was hij de grote redder en werden er Che Guavara shirts verkocht, nu is hij een nepFeyenoorder. In mijn ogen is beide niet waar, en ligt de waarheid in het midden. Ik had het mooi gevonden als een door Feyenoord opgeleide speler en trainer bij Feyenoord succesvol was geweest, maar alles bij elkaar optellend is er uiteindelijk niet uitgekomen wat we gehoopt hadden. Daardoor heb ik geen hekel aan Been, het is gewoon jammer.Been heeft ontegenzeggelijk fouten gemaakt, en zal ongetwijfeld niet voor iedereen even aardig zijn geweest. Dat maakt hem in mijn ogen geen slecht mens, maar gewoon een mens. We maken toch allemaal wel eens fouten?
Stemmingmakerij is altijd gevaarlijk, en zeker bij Feyenoord. Gezien de laatste weken denk ik niet dat ik je dat hoef toe te lichten.
Oh ja, ik ben meestal aardig.
Hoopte dan ook dat Been gewoon mens zou blijven, maar bij regelmaat met natrapjes in interviews op de proppen komen, maakt het moeilijker als aimabel mens te blijven zien.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 november 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Heb het eerlijk gezegd helemaal gehad met Mario, komt op mij over als een vervelend en verwaand jongentje met een veel te groot ego, die als hij zijn zin niet krijgt heel hard op de grond gaat stampen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 21:59 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

de transfersom kan hij ook weinig aan doen, hij was op dat moment ook wel zoveel waard. Dat van marwijk hem vervolgens peert en Been alle spelers demotiveert lijkt me een kwalijker zaak.
Maar men neemt Mario wel kwalijk dat hij het hem aangeboden salaris heeft geaccepteerd.....

En wat nou demotiveert.... Voor 950.000 per jaar mag je nog geeneens zeuren als je elke week het hele bestuur moet afzuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 november 2011 - 00:37   quote  deeplink  
Heb het eerlijk gezegd helemaal gehad met Karim, komt op mij over als een vervelend en verwaand jongentje met een veel te groot ego, die als hij zijn zin niet krijgt heel hard op de grond gaat stampen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 00:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar men neemt Mario wel kwalijk dat hij het hem aangeboden salaris heeft geaccepteerd.....

En wat nou demotiveert.... Voor 950.000 per jaar mag je nog geeneens zeuren als je elke week het hele bestuur moet afzuigen.
Pas wel op met deze generalisatie... persoonlijk neem ik het niemand kwalijk als hij of zij een groot salaris accepteerd. Of dat nou Karim, Mario of een of andere bankier is. Je moet kijken naar degenen die dat salaris aanbieden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 november 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 00:37 schreef hotjumper het volgende:
Heb het eerlijk gezegd helemaal gehad met Karim, komt op mij over als een vervelend en verwaand jongentje met een veel te groot ego, die als hij zijn zin niet krijgt heel hard op de grond gaat stampen.
Ben ik het niet mee eens. El Ahmadi moest van Feyenoord vertrekken vorig seizoen, weet je nog? Hij werd zelfs verhuurt aan Al Ahli in Dubai wat niveau 0 heeft. Maar daar hoorde ik je niet over.

Als Karim het seizoen daarna aangeeft dat hij zelf wil vertrekken (wat hij vorig seizoen noodgedwongen dus ook al moest), dan is het opeens gek.

Mensen (nu ben ik zelf aan het generaliseren, hiermee bedoel ik niet specifiek jou!) nemen Karim zijn vetrekwens pas kwalijk sinds hij goed is gaan voetballen. Hypocriet.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 04 november 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 14:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. El Ahmadi moest van Feyenoord vertrekken vorig seizoen, weet je nog? Hij werd zelfs verhuurt aan Al Ahli in Dubai wat niveau 0 heeft. Maar daar hoorde ik je niet over.

Als Karim het seizoen daarna aangeeft dat hij zelf wil vertrekken (wat hij vorig seizoen noodgedwongen dus ook al moest), dan is het opeens gek.

Mensen (nu ben ik zelf aan het generaliseren, hiermee bedoel ik niet specifiek jou!) nemen Karim zijn vetrekwens pas kwalijk sinds hij goed is gaan voetballen. Hypocriet.
Ik neem hem zijn vertrek helemaal niet kwalijk, maar voor een speler die een vermogen verdient en niets heeft laten zien heeft een aardig grote muil. Sterker nog heb liever dat hij vertrekt zodat je de vrijgekomen salaris ruimte kunt steken in een langlopend, fatsoenlijk contract voor een paar jeugdspelers. Bijvoorbeeld voor Classie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 15:46 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik neem hem zijn vertrek helemaal niet kwalijk, maar voor een speler die een vermogen verdient en niets heeft laten zien heeft een aardig grote muil. Sterker nog heb liever dat hij vertrekt zodat je de vrijgekomen salaris ruimte kunt steken in een langlopend, fatsoenlijk contract voor een paar jeugdspelers. Bijvoorbeeld voor Classie.
op zich wel eens. El Ahmadi vind ik een geweldige speler, maar hij is die investering niet waard gebleken. Niet dat hij niet goed genoeg was, maar het kwam er op uiteenlopende redenen te weinig uit.

Maar hij was al afgeserveerd door Feyenoord. Feyenoord wilde dat hij zou vetrokken en ook hij gaf aan dat daarom een vertrek de beste optie zou zijn. Maar mijn punt is dat toentertijd niemand hem dat kwalijk nam. Nu hij goed is gaan voetballen is dat opeens wel een kritiekpunt voor sommigen. Daar gaat het mij om.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 04 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Ik heb ook voor Mario staan juichen, en El ah madi E lah drama genoemd.
Mario is een goede trainer alleen niet voor het elftal wat hij had.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: .









0.0108368