BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal gooit knuppel in het hoenderhok?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Van Gaal wil iets betekenen voor Ajax: 'Als Cruijff gaat'
Woensdag, 2 november 2011 om 19:01

Louis van Gaal staat open voor een nieuw dienstverband bij Ajax. De zestigjarige trainer zit momenteel zonder werk en was al een paar keer eerder werkzaam in Amsterdam; tot begin jaren negentig als jeugd- en assistent-trainer, van 1991 tot 1997 als hoofdtrainer en in het seizoen 2004/05 als technisch directeur. Ajax is nog zoekende naar zowel een algemeen- als een technisch directeur en gezien het rijke verleden van Van Gaal in Amsterdam ziet hij de job wel zitten.
Met Frank de Boer staat er momenteel een trainer voor de groep bij de kampioen die een nieuwe band heeft met Van Gaal. Probleem is alleen dat Van Gaal en Johan Cruijff, één van de leden van de Raad van Commissarissen, moeilijk door één deur kunnen. Het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur wordt bij Ajax. Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook, geeft Van Gaal aan in Voetbal International.

De ex-trainer van Barcelona, AZ en Bayern München stelt dat een vertrek van Cruijff uit Amsterdam een opening zou kunnen creëren. Dan ontstaat er een hele andere situatie. Dan zal ik een aanbieding van Ajax serieus gaan vergelijken met andere interessante aanbiedingen. Want ik krijg nog steeds ontzettend veel aanbiedingen hoor. Vergis je niet, benadrukt Van Gaal.
In januari van dit jaar zei De Boer al eens dat hij best als bemiddelaar zou willen fungeren tussen Cruijff en Van Gaal. De oud-verdediger kan het goed vinden met beide grootheden. Ze hebben een fantastische voetbalvisie en kunnen goud waard zijn voor de club. Ik heb met beiden een goede band, zal nooit partij kiezen en wil best een actieve rol spelen in de bemiddeling. Ik hoor en lees dat het heel moeilijk zal zijn. Maar als er een kleine opening is tussen Johan en Louis, duik ik er wel in, zei De Boer toen.

Bron
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 02 november 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ach, of het nu met van Gaal is of met Cruijff, er is altijd wel gezeik bij Ajax. Wellicht heffen ze elkaar en de nodige onrust op wanneer ze juist samen de koe bij de horens vatten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 november 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ach, of het nu met van Gaal is of met Cruijff, er is altijd wel gezeik bij Ajax. Wellicht heffen ze elkaar en de nodige onrust op wanneer ze juist samen de koe bij de horens vatten.
Laat van Gaal lekker ergens anders gaan kwallen... die vuile draak komt gewoon onrust stoken...
Overigens gaat water en vuur niet samen...die geven elkaar nog geen hand laat staan dat ze zaken samen oppakken...
baco74
 baco74 - woensdag 02 november 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Zonde hoor, op voetbaltecnisch gebied de grootste ervaringsdeskundigen die ik me kan bedenken.
Ze hebben het beide goed voor met Ajax,
maar zodra ze met elkaar te maken krijgen laten ze al hun kunde en liefde voor ons Ajax los
en blijkt Ajax toch iets minder belangrijk te zijn dan de vete die heerst tussen deze twee mannen.
Verdomme, wat zou het toch mooi zijn geweest als zij wel met elkaar overweg zouden kunnen
en samen onze club naar grote hoogte (terug) kunnen brengen.
Jammer en eigenlijk best wel on-proffesioneel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door baco74 --
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Van Gaal komt onrust stoken??? Whahahahahahahahahaaha dat is een goede grap, de onrust en de chaos is al compleet..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 02 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:
Van Gaal komt onrust stoken???
Tja Remco, er wordt wat afgezwetst hier.
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 21:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Tja Remco, er wordt wat afgezwetst hier.
Doen wij nooit toch...:-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 02 november 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Doen wij nooit toch...:-)
Wij zwetsen gefundeerd. :-P
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 21:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wij zwetsen gefundeerd. :-P
Whahahahaha, dat kan ik wel ja..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 november 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Laat van Gaal lekker ergens anders gaan kwallen... die vuile draak komt gewoon onrust stoken...
Overigens gaat water en vuur niet samen...die geven elkaar nog geen hand laat staan dat ze zaken samen oppakken...
slaat dit nu weer op dan ?? hij zegt inprincipe gewoon als JC weggaat kom ik wel helpen... nou en zo mag het van mij

Cruijff nummer 1 vGaal als nummer 1 niet wil
Ajx
 Ajx - donderdag 03 november 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als we niet Hiddink maar van Gaal te pakken kunnen krijgen, zou dat ook fantastisch zijn!! Stortvloed aan ervaring, echte Ajacied... Nou nog bijleggen met Cruijff!!
Ajx
 Ajx - donderdag 03 november 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

slaat dit nu weer op dan ?? hij zegt inprincipe gewoon als JC weggaat kom ik wel helpen... nou en zo mag het van mij

Cruijff nummer 1 vGaal als nummer 1 niet wil
Weet ik wel met wie Ten Have en Olfers nu aan het bellen zijn!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 november 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 18:54 schreef Ajx het volgende:

[..]

Als we niet Hiddink maar van Gaal te pakken kunnen krijgen, zou dat ook fantastisch zijn!! Stortvloed aan ervaring, echte Ajacied... Nou nog bijleggen met Cruijff!!
dat gaat niet gebeuren... ik denk nu persoonlijk dat rvc nu aanstuurt op een breuk met JC en vGaal gaan proberen.. ik hoop nog steeds overgens dat JC het gaat doen hoor
Ajx
 Ajx - vrijdag 04 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 14:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat gaat niet gebeuren... ik denk nu persoonlijk dat rvc nu aanstuurt op een breuk met JC en vGaal gaan proberen.. ik hoop nog steeds overgens dat JC het gaat doen hoor
Als je mijn andere reactie gelezen had, had je kunnen lezen dat ik dat ook denk. Maar als die 2 het toch bij kunnen leggen......... Dan gaan we het krijgen hoor!! In positieve zin dan heh. Moet Frank even contact leggen!
bully
 bully - vrijdag 04 november 2011 - 20:22   quote  deeplink  
die zullen het nooit bijleggen.
en persoonlijk zie ik liever van gaal dan jc.
van gaal is er tenminste persoonlijk en legt niet alles in handen van onervaren mensen.
maar denk niet dat hij komt.
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 november 2011 - 22:55   quote  deeplink  
LOUIS VAN GAAL//////////////HELD

Ajx
 Ajx - zaterdag 05 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 22:55 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ]
Blijft een klassiekertje heh. In zijn jonge jaren, zou hij het nu nog kunnen??
nummer10
 nummer10 - zondag 06 november 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 22:55 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ]
heerlijk.. :D
alibabba
 alibabba - zondag 06 november 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 21:23 schreef Ajx het volgende:

[..]

Blijft een klassiekertje heh. In zijn jonge jaren, zou hij het nu nog kunnen??
Hoe ouwer...hoe gekker...hoe stijver de stekker...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal gooit knuppel in het hoenderhok?

0.0083301