|
|
craven
|
|
|
Post hier de mooiste voetbalshirts uit het buitenland, een image als ondersteuning is natuurlijk welkom :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 14:09 schreef craven het volgende:Post hier de mooiste voetbalshirts uit het buitenland, een image als ondersteuning is natuurlijk welkom :) Niet eens binnenland? Hehe ;-) Ik weet namelijk nog wel een mooie ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik ook, maar dat jij zelfs het feyenoord shirt het mooiste vind, dat wist ik niet ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Als ik wist hoe ik hier de plaatjes van het op 1 na mooiste shirt van allemaal moest plakken......
Maar mijn suggestie zou thuisshirt van AC Milan zijn, mooi shirt. Maar in het binnenland weet ik er 1tje met wit-rood-wit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 18:35 schreef Ajx het volgende:Als ik wist hoe ik hier de plaatjes van het op 1 na mooiste shirt van allemaal moest plakken...... Maar mijn suggestie zou thuisshirt van AC Milan zijn, mooi shirt. Maar in het binnenland weet ik er 1tje met wit-rood-wit. Je moet je hoofd niet door een armgat steken snuggere. Als je je hoofd door bovenste gat steekt draait het shirt en heb je het mooie thuisshirt van FEYENOORD aan. Ja staat je goed! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 21:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je moet je hoofd niet door een armgat steken snuggere. Als je je hoofd door bovenste gat steekt draait het shirt en heb je het mooie thuisshirt van FEYENOORD aan. Ja staat je goed! Haha..... Er is maar 1 topclub met een fantastisch shirt en dat is AJAX AMSTERDAM!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Bedoel je dat streep met 3 strepen op de mouw en een Feyenoordkraag? Het mooiste shirt heeft Schalke04 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha je bedoelt toch zeker het uittenue van Heerenveen dan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 november 2011 - 23:32 schreef Quiroz het volgende:Bedoel je dat streep met 3 strepen op de mouw en een Feyenoordkraag? Het mooiste shirt heeft Schalke04 dit seizoen? |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
River Plate, maar natuurlijk is die van Feyenoord het mooiste. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hull City seizoen 93/94. Mooi man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben altijd erg gecharmeerd geweest van het thuis tenue van AS Monaco! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
marseille 3rd 09/10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
corinthians 3rd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het thuisshirt van manchester city ook geweldig |
|
|
|
|
ganjaF
|
|
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
corinthians 3rd is echt mooi
Binneland Ajax
Buitenland Inter,Barca,Boca,Gremio |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: alleen buitenland lama |
|
|
|
|
rikkie12345445
|
|
|
nieuwe keeper-shirt van everton is echt ehhhhhhhhhh apart |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Neh.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Die is echt lelijk!! Maar ik vind die van Utreg nieuwe uitschirts ook zo lelijk... Dat roze, hoort niet bij voetbalclub!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:30 schreef Ajx het volgende:[..] Die is echt lelijk!! Maar ik vind die van Utreg nieuwe uitschirts ook zo lelijk... Dat roze, hoort niet bij voetbalclub!! Vandaar mijn 'Neh..' eronder, kwam hem tegen in de Google resultaten.
Toch heeft het wel iets, alleen had het een andere kleur moeten zijn, doet nu (net zoals bij Utrecht) af aan de club. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:30 schreef Ajx het volgende:[..] Die is echt lelijk!! Maar ik vind die van Utreg nieuwe uitschirts ook zo lelijk... Dat roze, hoort niet bij voetbalclub!! vindt t bij palermo best wel staan, al is t niet mijn kleur |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 november 2011 - 14:09 schreef craven het volgende:Post hier de mooiste voetbalshirts uit het buitenland, een image als ondersteuning is natuurlijk welkom :) Leuk topic, craven.
Ik blijf het maagdelijk witte tenue van Real Madrid erg indrukwekkend vinden!
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Alleen hun coach, daar ben ik niet zo weg van ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: bemoeide meer het plaatje hahaha, kijk zelf graag naar real hoor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, hahahahaha Daar trapte ik dus in... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
oh ja buitenland :P
die is ook wel mooi :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind deze wel mooi
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Mwah, zie liever 1 grote rode baan in het midden met Aegon erop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je dat nou, wat erg, wil je erover praten Ajx? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: er staat buitenland he!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ja maar als ik daar bent vind ik het nog het mooiste shirt AITB.d:-)) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja, maar ALS je in het buitenland bent...je bent er nog niet :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Touche gozer.... Andere optie. Buitenlanders vinden dit ook het mooiste shirt?.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Neh...ze kennen die club geen eens! :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das gelul man, kijk eens wat erin het eerste staat! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal het maar netjes houden AITB, een juiste afspiegeling van de Nederlandse samenleving. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 08:48 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik zal het maar netjes houden AITB, een juiste afspiegeling van de Nederlandse samenleving. Hahahaha, is maar geintje! ;-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Over bijvoorbeeld 15 mei 2011? Daar wil ik best over praten hoor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat wil je daar over kwijt gozer, dat Feyenoord gelijkspeelde tegen NEC, of misschien iets anders |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 20:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat wil je daar over kwijt gozer, dat Feyenoord gelijkspeelde tegen NEC, of misschien iets anders ik zeg het wel voor hem! Ajax werd kampioen 3e ster ArenA ontplofte vreugde bij de amsterdammers bloed zweet en tranen Museumplein!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 21:49 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] ik zeg het wel voor hem! Ajax werd kampioen 3e ster ArenA ontplofte vreugde bij de amsterdammers bloed zweet en tranen Museumplein!!!!!!!!!!!!!!!!! Meen je dat, heb ik vast gemist, kan het me niet herinneren. Was het gezellig? |
|
|
|