|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Maar niets is zeker nu de deeltjesversneller alles op losse schroeven heeft gezet. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Zijn we hier ook al wetenschappelijk onderlegd??! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Is dat een heel groot probleem dan? Niet alle voetbal supporters zijn hersenloos hoor! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 11:54 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Is dat een heel groot probleem dan? Niet alle voetbal supporters zijn hersenloos hoor! Neu, weet er alles van. Alleen zie je het niet zo vaak op een forum!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Heerlijk om even ongeremd onzin de lucht in te kunnen smijten toch? Mijn IQ en herseninhoud gebruik ik wel om er voor te zorgen dat ik met 45 kan stoppen met werken (hoop doet tenslotte leven). |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2012 - 20:45 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Heerlijk om even ongeremd onzin de lucht in te kunnen smijten toch? Mijn IQ en herseninhoud gebruik ik wel om er voor te zorgen dat ik met 45 kan stoppen met werken (hoop doet tenslotte leven). Haha, help het je hopen!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: En dat voor een ajax supporter!!!!!!! ;) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Kan buiten voetbal goed vinden met andere club supporters! Alleen in het voetbal gek genoeg niet.. Hoe kan dat toch?? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:16 schreef Ajx het volgende:[..] Kan buiten voetbal goed vinden met andere club supporters! Alleen in het voetbal gek genoeg niet.. Hoe kan dat toch?? Ik zou het niet weten. Alleen Lampies heb ik ook buiten het voetbal een hekel aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En een derailleur zit ergens op een fiets.d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Buitenverlichting, lol. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Wow wat een moeilijk woord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: krijg je direct energie van he van zo'n shirt;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
mooiste shirt aller tijden is het Koningklijke wit van Real Madrid... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Arsenal shirt. alleen al omdat Arsenal een mooie club is.
vind het milan shirt ook mooi, Maar die van Sampdoria vind ik dit jaar een van de mooiste. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Mooiste Thuis Shirt Ajax En Santos,Flamengo,Boca Juniors,Barcalona Mooiste Uitshirt Ajax in 1993, En Feyenoord in 1995
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Mooiste Thuis Shirt Ajax En Santos,Flamengo,Boca Juniors,Barcalona Mooiste Uitshirt Ajax in 1993, En Feyenoord in 1995 het Thuisshirt van Juventus is mooier. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ook heel mooi, Maar voor mij blijft het thuisShirt en vooral die uit de Jaren '70 van Ajax het bijzonderst.Het blijft toch mijn club ;-)
Die van Inter ook de origineel uit de jaren '70 maar ook die van nu hoor vind ik net iets mooier dan die van Jufentus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
taliafer
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 00:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Mooiste Thuis Shirt Ajax En Santos,Flamengo,Boca Juniors,Barcalona Mooiste Uitshirt Ajax in 1993, En Feyenoord in 1995 Ajax beschouwd als een van de leiders. Rood en wit met een zeer extreem. En op de template design, maar heeft ook zijn eigen kenmerken. Inderdaad mooi voetbalshirt. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Real heeft echt lekkere shirts en broekjes dit seizoen jammie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door Uwe Warstein -- |
|
|
|