|
|
remco k
|
|
|
Bruno Silva vocht voor zijn leven en vreest einde carrière na infectie Door Angelo Wolner | 04 Nov 2011 om 00:24 | Bron: Radio 1010 | Gratis live voetbal kijken Bruno Silva vreest voor het einde van zijn voetbalcarrière. De verdediger van Ajax staat al geruime tijd buitenspel vanwege een hevige schouderblessure. In een interview met het Uruguayaanse radiostation Radio 1010 vertelde de Ajacied dat hij door een bacteriële infectie, die hij opliep tijdens de schouderoperatie, zelfs voor zijn leven heeft gevochten.
De negentienvoudig international van Uruguay liep zijn blessure in februari van dit jaar op. Zijn schouder raakte destijds uit de kom, waarna meerdere operaties volgden. Bij één van de operatie liep de rechtsback echter een ernstige infectie op. Hij verblijft op dit moment in de Uruguayaanse hoofdstad Montevideo. Daar hoopt hij te herstellen van de infectie. De 31-jarige Ajacied zegt echter er rekening mee te houden dat hij zijn actieve loopbaan moet beëindigen.
Silva kwam in het verleden uit voor Danubio FC in zijn geboorteland Uruguay en FK Rostov in Rusland. In 2005 maakte hij de overstap naar Nederland, waar hij bij FC Groningen ging spelen. In 2008 verhuisde de Uruguayaan na een ware soap naar Ajax. In 2010 werd hij voor een jaar verhuurd aan het Braziliaanse Internacional.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/136286/Bruno_Silva_vocht_voor_zijn_leven_en_vreest_einde_carri%E8re_na_infectie#ixzz1ciWKoFGP |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Natuurlijk heeft de beste man niet heel veel voor ons gespeeld. toch vind ik dit het vermelden waard aangezien hij nog steeds een speler van ons is.
Hopelijk kom je er toch weer bovenop.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het is eigenlijk ongelooflijk dat je door een onschuldig lijkende blessure uiteindelijk voor je leven moet vrezen!
Silva, sterkte met je herstel en hopelijk zien we je binnenkort nog terug in Amsterdam! Waarschijnlijk niet meer in het shirt van onze trots, maar hopelijk nog wel om afscheid te nemen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Sterkte Silva! Ej bunt un echte Ajacied!! CBS |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 07:54 schreef remco k het volgende:Natuurlijk heeft de beste man niet heel veel voor ons gespeeld. toch vind ik dit het vermelden waard aangezien hij nog steeds een speler van ons is. Hopelijk kom je er toch weer bovenop.. +100!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 08:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Het is eigenlijk ongelooflijk dat je door een onschuldig lijkende blessure uiteindelijk voor je leven moet vrezen! Silva, sterkte met je herstel en hopelijk zien we je binnenkort nog terug in Amsterdam! Waarschijnlijk niet meer in het shirt van onze trots, maar hopelijk nog wel om afscheid te nemen. +100 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 08:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Het is eigenlijk ongelooflijk dat je door een onschuldig lijkende blessure uiteindelijk voor je leven moet vrezen! Silva, sterkte met je herstel en hopelijk zien we je binnenkort nog terug in Amsterdam! Waarschijnlijk niet meer in het shirt van onze trots, maar hopelijk nog wel om afscheid te nemen. Helemaal eens. Sterkte! Overigens komt het helaas nogal eens voor, dat je een infectie oploopt in een ziekenhuis... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 12:44 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens. Sterkte! Overigens komt het helaas nogal eens voor, dat je een infectie oploopt in een ziekenhuis... vooral twenteborg almelo :x |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Goed ziekenhuis.. ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 12:44 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens. Sterkte! Overigens komt het helaas nogal eens voor, dat je een infectie oploopt in een ziekenhuis... Dat is inderdaad een vervelende eigenschap van een ziekenhuis! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: je bent niet goed... :D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: God is goed, ik ben beter..
(Get it? ;-)) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Nou, volgens mij is het kunnen oplopen van een infectie bij diverse ziekenhuizen behoorlijk groot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Hopelijk zie ik je snel weer in het ajax-shirt want ik ben altijd fan van je geweest . |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Even on-topic: Hoop dat hij er snel bovenop komt, kan hij zichzelf misschien nog even in de picture spelen(contract loopt af) en dan terug naar Uruguay of naar een leuke club. Ik vond hem trouwens een aardige rechtsback, goede vervanger van V/d Wiel. |
|
|
|